Jos kannabis laillistetaan Suomessa eikö se ala luisua pikkuhiljaa siihen, että kohta kaikki huumeet ja sensellaiset ovat laillisia suomessa. Kadut täyteen huume hörhöjä.
Kannabis on pahasta
126
591
Vastaukset
- Anonyymi
onko se sarvipää laittanut tämän avauksen. vastatkaa, kyllä vai ei?
- Anonyymi
Ei ole vielä improvisaatiota näkynyt vaikka sitä on 10 vuotta kyselty. Ammattilaisetkaan eivät tienneet. Sarviakaan ei ole nähty vaikka niitäkin on kyselty jo varmaan yli 10 vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole vielä improvisaatiota näkynyt vaikka sitä on 10 vuotta kyselty. Ammattilaisetkaan eivät tienneet. Sarviakaan ei ole nähty vaikka niitäkin on kyselty jo varmaan yli 10 vuotta.
Minä olen nähnyt improvisaatiota! Sarvia en ole nähnyt. Jos joku nähnyt ne sarvet, niin kerron missä improvisaatiota!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen nähnyt improvisaatiota! Sarvia en ole nähnyt. Jos joku nähnyt ne sarvet, niin kerron missä improvisaatiota!
Minä laitoin tänne viikonloppuna paljon improvisaatiota sis soittovideoita..Ei vaan ole sarvia näkynyt vieläkään. Narsistin valehtelua se vain on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä laitoin tänne viikonloppuna paljon improvisaatiota sis soittovideoita..Ei vaan ole sarvia näkynyt vieläkään. Narsistin valehtelua se vain on.
Oletko huomannut että tämä on huumepalsta, ei musiikkipalsta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen käynyt kuussa. Voitko todistaa etten ole käynyt kuussa? Väitätkö, ettei ihminen ole käynyt kuussa, kyllä vai ei?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä mömmöjä käytät, että kuvittelet sarvet päähäsi ja sen soittotaidon? Sinulta odotetaan vastausta tänne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä mömmöjä käytät, että kuvittelet sarvet päähäsi ja sen soittotaidon? Sinulta odotetaan vastausta tänne.
LAITATKO ESILLE MIELESTÄSI MAAILMAN PARHAAN AMMATTILAISEN IMPROVISAATIOTA, JOSSA SOITETAAN OIKEAA MUSIIKKIAKIN?
ONKO LIIAN VAIKEAA SELLAINEN LÖYTÄÄ?
ELI OLETKO JOKU VAJAAJÄRKINEN? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JÄNNÄ AJATELLA ETTÄ JAZZZZZZMIES LEIKKII JOTAIN IMPROVISAATIO-OPETTAJAA VAIKKA EI EDES TUNNISTA IMPROVISAATIOTA SELLAISTA KUULLESSAAN.
ELI ON NS. EPÄPÄTEVÄ TYÖHÖNSÄ. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Minä laitoin tänne viikonloppuna paljon improvisaatiota sis soittovideoita"
Muistan kun laitoit! Katselin niistä muutaman ja hyviä soittajia. Se aasialainen poika on muuten Filippiineiltä tai siinä videossa sanottiin se.. Taidokas pikku improvisoija se nappula! - Anonyymi
" ettei tämä ole musiikkipalsta "
EIKÖ OLE. HOLLLLMI JA JAZZMIES ON AINAKIN IHAN PELLEJÄ KUMMATKIN, EIKÄ KUMMALTAKAAN LÖYDY EDES YHTÄ IMPROVISAATIOTA ESITELTÄVÄKSI VAIKKA SUUTA KOVIN SOITETAANKIN.
HOLMIN OPPILAISTAKAAN EI OLE TULLUT YHTÄÄN MITÄÄN. EI YHDESTÄKÄÄN. SIINÄ ON MENNYT RAHAT AIVAN HUKKAAN JOS JOKU ON HERRAN "OPETUKSESTA" JOTAIN MAKSANUT. - Anonyymi
JAZZMIESHÄN EI OLE MYÖSKÄÄN SAANUT EDES YHTÄKÄÄN ORKESTERIAAN TOIMIMAAN. SILTI KYLLÄ SOITTAA SUUTAAN.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
LAITATKO ESILLE MIELESTÄSI MAAILMAN PARHAAN AMMATTILAISEN IMPROVISAATIOTA, JOSSA SOITETAAN OIKEAA MUSIIKKIAKIN?
ELI OLETKO JOKU VAJAAJÄRKINEN?En laita, koska makuasioista on aina turha kiistellä. Toivottavasti joku auttaa sinua ymmärtämään lukemaasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistan kun laitoit! Katselin niistä muutaman ja hyviä soittajia. Se aasialainen poika on muuten Filippiineiltä tai siinä videossa sanottiin se.. Taidokas pikku improvisoija se nappula!"Taidokas pikku improvisoija se nappula!"
TOTTA.
SUOMESSA EI KYKENE HOLLLLLLLLLLLMI EIKÄ JAAAAAAAAAZZZZZZZZZMIESKÄÄN VASTAAVAAN IMPROVISAATIOON.
ONNEKSI OSAAVAT SENTÄÄN SUUTAAN SOITELLA. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistan kun laitoit! Katselin niistä muutaman ja hyviä soittajia. Se aasialainen poika on muuten Filippiineiltä tai siinä videossa sanottiin se.. Taidokas pikku improvisoija se nappula!LAITATKO ESILLE MIELESTÄSI MAAILMAN PARHAAN AMMATTILAISEN IMPROVISAATIOTA, JOSSA SOITETAAN OIKEAA MUSIIKKIAKIN?
ELI OLETKO JOKU VAJAAJÄRKINEN? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ELI OLETKO JOKU VAJAAJÄRKINEN?Kysymykseesi on jo vastattu. Etkö ymmärrä lukemaasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Taidokas pikku improvisoija se nappula!"
TOTTA.
SUOMESSA EI KYKENE HOLLLLLLLLLLLMI EIKÄ JAAAAAAAAAZZZZZZZZZMIESKÄÄN VASTAAVAAN IMPROVISAATIOON.
ONNEKSI OSAAVAT SENTÄÄN SUUTAAN SOITELLA.Hei, onnea nyt olet tunnistanut improvisointia! Ei muuta kuin uusin ajatuksin tulevaisuuteen ja lopeta jo haaveilusi. Sarvesi ja soittotaitosi eivät ole totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymykseesi on jo vastattu. Etkö ymmärrä lukemaasi?
"Kysymykseesi on jo vastattu. "
Laitatko vielä esillä mielestäsi parhaan "ammattilaisen" soittamaa improvisaatiota, jossa soitetaan ihan oikeaa musiikkiakin? Nythän tilanne on sellainen, että jollain pikkupojallakin on enemmän näyttöjä improvisaatiosta kuin vaikkapa muusikko.netin "ammattilaisilla". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kysymykseesi on jo vastattu. "
Laitatko vielä esillä mielestäsi parhaan "ammattilaisen" soittamaa improvisaatiota, jossa soitetaan ihan oikeaa musiikkiakin? Nythän tilanne on sellainen, että jollain pikkupojallakin on enemmän näyttöjä improvisaatiosta kuin vaikkapa muusikko.netin "ammattilaisilla".Et selkeästi ymmärrä vastausta. Jos kysyt, mikä on toisen mielestä paras, niin tuolloin juuri kysyt hänen mielipidettä ja keskustelun aiheena on makuasiat ja sellaisista on aina turha kiistellä.
Keskustelisitko huoltajasi kanssa käsitteiden merkityksistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et selkeästi ymmärrä vastausta. Jos kysyt, mikä on toisen mielestä paras, niin tuolloin juuri kysyt hänen mielipidettä ja keskustelun aiheena on makuasiat ja sellaisista on aina turha kiistellä.
Keskustelisitko huoltajasi kanssa käsitteiden merkityksistä." keskustelun aiheena on makuasiat"
Kuka mielestäsi on maailman paras improvisaatiossa, ja millä näytöillä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" keskustelun aiheena on makuasiat"
Kuka mielestäsi on maailman paras improvisaatiossa, ja millä näytöillä?keskustelisitko huoltajasi kanssa ongelmistasi ymmärtää käsitteitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Taidokas pikku improvisoija se nappula!"
TOTTA.
ONNEKSI OSAAVAT SENTÄÄN SUUTAAN SOITELLA.ikävää kun joku vainoaa rumpaleita.
- Anonyymi
Suosittelen päihteettömyyttä. Huumeet aiheuttavat vain surua ja murhetta. Eikä tule sitä kannabispsykoosiakaan.
- Anonyymi
Kannabiksen lääkekäyttäjille ei ole tullut yhtäkään uutisoitua psykoosia, vaikka heistä jokainen käyttää kannabista päivittäin ja paljon enemmän kuin yksikään päihdekäyttäjä. Kannabishan ei edes päihdytä jos sitä käyttää runsaasti päivittäin, kuten lääkekäytössä siis tehdään.
- Anonyymi
Ikäänkuin nykyään ei kukaan käyttäisi kannabista tai niitä kovempiakin aineita ja ihan siellä kadullakin. Apteekit myy reseptillä mielenturruttajia/-stilmulantteja ihan laillisesti. Samaan aikaan ihmisiä syytetään ja tuomitaan siitä jos poimii maasta kasvavan kasvin. Hyh hyh! Alkaisko jo oleen aika ihan oikeesti käyttää niitä aivoja esimerkiksi siihen ajatteluun silleen niiinkun aikuisten oikeella järjellä?
Vai leikitäänkö vielä ettei me tiedetä minkään päihteen vaikutuksesta yhtään mitään?
Eikä myöskään markkinataloudesta tai historiasta? - Anonyymi
Miten voidaan määrätä että joku aine on laiton ja toinen laillinen? Minusta tuo on ihan hullua ja absurdia, mutta ihmisistä se kai on ihan järkeenkäypää. Paljon on ihan outoja asioita maailmassa esimerkiksi, että jonkin sienen kerääminen on rikos ja rankaistava teko, toisen tappavan myrkyllisen sienen kerääminen taas on sallittua?! Minulla ei järki riitä näiden ymmärtämiseen, ja ihmettelinkin aina miten nämä asiat ovat ihmisille ihan itsestään selviä??
- Anonyymi
Miten joku voi tosissaan uskoa, että improvisaatio rumpujensoitossa on jotain sekavaa kolinaa ja pauketta, eli jotain "riskinottoa"?
Onko se muka sitä, kyllä vai ei?
Oletko vähä-älyinen, kun et ymmärrä selvää kysymystä?- Anonyymi
Onko improvisaatio rumpujensoitossa jotain sekavaa kolinaa ja pauketta ja "riskinottoa"?
Vastaa, kyllä vai ei? - Anonyymi
eli joku pikkupoikakin on parempi soittamaan kuin Mikke! Näinhän se on eli kovasti ei kannattaisi leikkiä mitään soittajaa, jos ei kerran edes osaa soittaa ja ammattilaisetkin lytänneet soittajana. Kannattaa lopettaa myös ne sarvesta haaveilut.
Eli käsität improvisaation rumpujensoitossa olevan jotain sekavaa kolinaa ja pauketta, jotain "riskinottoa"? Sinun pitäisi nyt vastata, kyllä vai ei? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko improvisaatio rumpujensoitossa jotain sekavaa kolinaa ja pauketta ja "riskinottoa"?
Vastaa, kyllä vai ei?"improvisaatio rumpujensoitossa jotain sekavaa kolinaa ja pauketta"
drummerworld-palstan ammattilaisten mielestä se on juuri sellaista.
kolinaa ja pauketta jossa ei soiteta oikeaa musiikkia lainkaan.
petehän asian selvitteli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"improvisaatio rumpujensoitossa jotain sekavaa kolinaa ja pauketta"
petehän asian selvitteli.Niinpä, "ystäväsi" esitteli sinun videosi ja se todettiin ammattipalstoilla juuri sellaiseksi sekavaksi paukutukseksi, jossa ei soiteta oikeaa musiikkia. Siksi soittosi todettiin lapselliseksi ja teknisesti heikkotasoiseksi. Improvisaatioksi käsittämäsi asia ei ole siis oikeaa improvisaatiota.
Jännä ajatella, että olet vuosikausia käsittänyt asian väärin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
petehän asian selvitteli.Niinpä, "ystäväsi" esitteli sinun videosi ja se todettiin ammattipalstoilla juuri sellaiseksi sekavaksi paukutukseksi, jossa ei soiteta oikeaa musiikkia. Siksi soittosi todettiin lapselliseksi ja teknisesti heikkotasoiseksi. Improvisaatioksi käsittämäsi asia ei ole siis oikeaa improvisaatiota.
Jännä ajatella, että olet vuosikausia käsittänyt asian väärin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
petehän asian selvitteli.Niinpä! ystäväsi esitteli videosi, josta asia todettiin ja myönnät asian. Kiitos vastauksestasi.
Lisäkysymys:
Miksi käsität improvisaation sekavana paukkeena ja kolisteluna, jossa ei soiteta oikeaa musiikkia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
petehän asian selvitteli.Niinpä! ystäväsi esitteli videosi, josta asia todettiin ja myönnät asian. Kiitos vastauksestasi.
Lisäkysymys:
Miksi käsität improvisaation sekavana paukkeena ja kolisteluna, jossa ei soiteta oikeaa musiikkia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
petehän asian selvitteli.Niinpä, ystäväsi esitteli videosi josta todettiin tuo asia. Miksi käsität improvisaation olevan sekavaa pauketta ja kolinaa, jossa ei soiteta musiikkia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä! ystäväsi esitteli videosi, josta asia todettiin ja myönnät asian. Kiitos vastauksestasi.
Lisäkysymys:
Miksi käsität improvisaation sekavana paukkeena ja kolisteluna, jossa ei soiteta oikeaa musiikkia?"Miksi käsität improvisaation "
Laitatko linkin sellaiseen improvisaatioon jossa soitetaan oikeaa musiikkia ja josta itse pidät ja joka on mielestäsi parasta, että nähdään mitä sinä edes tarkoitat improvisaatiolla?
Pikkulapsikin on siis parempi improvisaatiossa kuin muusikko.netin "ammattilaiset", joilla ei ole yhtään mitään näyttöjä improvisaatiosta. - Anonyymi
"Kuka mielestäsi on maailman paras improvisaatiossa, ja millä näytöillä? .."
En tykkää sekavasta kolistelusta ja paukutuksesta niinkuin sinä tykkäät, joten mielipiteemme menevät ristiin. Kuten sinulle on jo usein sanottu, niin makuasioista on aina turha kiistellä.
Sinulta odotetaan nyt vastausta, että miksi mielestäsi improvisaatio on sekavaa kolistelua ja pauketta, jossa ei soiteta musiikkia lainkaan? - Anonyymi
"Kuka mielestäsi on maailman paras improvisaatiossa, ja millä näytöillä? .."
En tykkää sekavasta kolistelusta ja paukutuksesta niinkuin sinä tykkäät, joten mielipiteemme menevät ristiin. Kuten sinulle on jo usein sanottu, niin makuasioista on aina turha kiistellä.
Sinulta odotetaan nyt vastausta, että miksi mielestäsi improvisaatio on sekavaa kolistelua ja pauketta, jossa ei soiteta musiikkia lainkaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, "ystäväsi" esitteli sinun videosi ja se todettiin ammattipalstoilla juuri sellaiseksi sekavaksi paukutukseksi, jossa ei soiteta oikeaa musiikkia. Siksi soittosi todettiin lapselliseksi ja teknisesti heikkotasoiseksi. Improvisaatioksi käsittämäsi asia ei ole siis oikeaa improvisaatiota.
Jännä ajatella, että olet vuosikausia käsittänyt asian väärin.eli jollain pikkupojalla on siis paljon enemmän näyttöä improvisaatiosta kuin muusikko.netin "ammattilaisilla".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä! ystäväsi esitteli videosi, josta asia todettiin ja myönnät asian. Kiitos vastauksestasi.
Lisäkysymys:
Miksi käsität improvisaation sekavana paukkeena ja kolisteluna, jossa ei soiteta oikeaa musiikkia?eli jollain pikkupojallakin on siis paljon enemmän näyttöä improvisaatiosta kuin muusikko.netin "ammattilaisilla".
jännä ajatella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäkysymys:
Miksi käsität improvisaation sekavana paukkeena ja kolisteluna, jossa ei soiteta oikeaa musiikkia?"Niinpä! ystäväsi esitteli videosi, josta asia todettiin ja myönnät asian. Kiitos vastauksestasi."
Tarkoitin kylläkin niiden "ammattilaisten" esittelemää improvisaatiota joka oli pelkkää typerää paukutusta ja kolistelua. Mikke sentään osaa soittaa oikeaa musiikkia improvisaatiossa, ammattilaiset seivästi eivät osaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Niinpä! ystäväsi esitteli videosi, josta asia todettiin ja myönnät asian. Kiitos vastauksestasi."
Tarkoitin kylläkin niiden "ammattilaisten" esittelemää improvisaatiota joka oli pelkkää typerää paukutusta ja kolistelua. Mikke sentään osaa soittaa oikeaa musiikkia improvisaatiossa, ammattilaiset seivästi eivät osaa.Ystäväsi kävi esittelemässä sinun soittoasi ja siitä todettiin, että soittosi on sekavaa pauketta ja kolistelua, jossa ei soiteta oikeaa musiikkia. Miksi pidät sellaista improvisaationa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ystäväsi kävi esittelemässä sinun soittoasi ja siitä todettiin, että soittosi on sekavaa pauketta ja kolistelua, jossa ei soiteta oikeaa musiikkia. Miksi pidät sellaista improvisaationa?
eli jollain pikkupojallakin on siis paljon enemmän näyttöä improvisaatiosta kuin muusikko.netin "ammattilaisilla".
jännä ajatella.
.. - Anonyymi
eli jollain pikkupojallakin on siis paljon enemmän näyttöä improvisaatiosta kuin muusikko.netin "ammattilaisilla".
jännä ajatella. - Anonyymi
" vaan sinun improvisaatiota"
laitatko linkin? - Anonyymi
Etkö löytänytkään sen pikkupojan improvisaatiota. Se laitettiin sinulle, koska ajateltiin, että ymmärrät asian.
Miksi sekava paukutus ja rämistely, joka ei liity musiikkiin on mielestäsi inprovisaatiota? - Anonyymi
"Laitatko linkin sellaiseen improvisaatioon jossa soitetaan oikeaa musiikkia ja josta itse pidät ja joka on mielestäsi parasta, että nähdään mitä sinä edes tarkoitat improvisaatiolla?"
Olen kanssasi eri mieltä, sillä en käsitä sekavan paukutuksen rämistelyä ja riskinoton kuuluvan improvisaatioon kuten itse sen käsität. Siksi et varmasti edes tunnista ammattilaisten soittamaa improvisaatiota. Se on sinulle vielä liian vaikeaa ymmärtää.
Pyydät minua esittelemään jotain sellaista, josta tykkään ja silloin on kyse makuasioista ja sellaisesta on turha kinata. Tämän olen sanonut sinulle jo useita kertoja ja voisit yhä kääntyä huoltajasi puoleen ja pohtisitte vaikka yhdessä käsitteiden merkityksiä. Makuasioista ei siis kannata kinata.
Vain lapset kinaavat makuasioista ja lapsista puheenollen, oli hyvä että alat nyt ymmärtämään, mitä improvisaatio on, kun sinulle esiteltiin tuon pienen pojan improvisointia. Olet nyt alkanut oppia asioita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö löytänytkään sen pikkupojan improvisaatiota. Se laitettiin sinulle, koska ajateltiin, että ymmärrät asian.
Miksi sekava paukutus ja rämistely, joka ei liity musiikkiin on mielestäsi inprovisaatiota?"on mielestäsi inprovisaatiota?"
mitä improvisaatio mielestäsi on?
laitatko esimerkin improvisaatiosta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Laitatko linkin sellaiseen improvisaatioon jossa soitetaan oikeaa musiikkia ja josta itse pidät ja joka on mielestäsi parasta, että nähdään mitä sinä edes tarkoitat improvisaatiolla?"
Olen kanssasi eri mieltä, sillä en käsitä sekavan paukutuksen rämistelyä ja riskinoton kuuluvan improvisaatioon kuten itse sen käsität. Siksi et varmasti edes tunnista ammattilaisten soittamaa improvisaatiota. Se on sinulle vielä liian vaikeaa ymmärtää.
Pyydät minua esittelemään jotain sellaista, josta tykkään ja silloin on kyse makuasioista ja sellaisesta on turha kinata. Tämän olen sanonut sinulle jo useita kertoja ja voisit yhä kääntyä huoltajasi puoleen ja pohtisitte vaikka yhdessä käsitteiden merkityksiä. Makuasioista ei siis kannata kinata.
Vain lapset kinaavat makuasioista ja lapsista puheenollen, oli hyvä että alat nyt ymmärtämään, mitä improvisaatio on, kun sinulle esiteltiin tuon pienen pojan improvisointia. Olet nyt alkanut oppia asioita."Makuasioista ei siis kannata kinata."
motorisista asioista taas ei.
mikke esimerkiksi on ainoa maailmassa joka osaa symmetrisen peruskompin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"on mielestäsi inprovisaatiota?"
mitä improvisaatio mielestäsi on?
laitatko esimerkin improvisaatiosta?Sinun pitää ensin vastata sinulle aikaisemmin esitettyyn kysymykseen, että minkä vuoksi improvisaatio on mielestäsi maneerista ja sekavaa pauketta ja jotain riskinottoa?
- Anonyymi
Taasko se alkaa tuon saman kysymyksen jankkaaminen?
Miksi et vastaa sinulle esitettyihin kysymyksiin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain lapset kinaavat makuasioista ja lapsista puheenollen, oli hyvä että alat nyt ymmärtämään, mitä improvisaatio on, kun sinulle esiteltiin tuon pienen pojan improvisointia. Olet nyt alkanut oppia asioita."Siksi et varmasti edes tunnista ammattilaisten soittamaa improvisaatiota."
Laitatko esille "ammattilaisen" soittamaa improvisaatiota? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Makuasioista ei siis kannata kinata."
motorisista asioista taas ei.
mikke esimerkiksi on ainoa maailmassa joka osaa symmetrisen peruskompin.Älä naurata. Eihän hän pysty edes peruskomppiakaan pitämään ilman taustanauhaa. Puhut varmaan vaan jostain pers-kompista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä naurata. Eihän hän pysty edes peruskomppiakaan pitämään ilman taustanauhaa. Puhut varmaan vaan jostain pers-kompista?
Pikkulapsikin on siis parempi improvisaatiossa kuin muusikko.netin "ammattilaiset", joilla ei ole yhtään mitään näyttöjä improvisaatiosta. Vai voitko sellaisia esitellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä naurata. Eihän hän pysty edes peruskomppiakaan pitämään ilman taustanauhaa. Puhut varmaan vaan jostain pers-kompista?
Laitatko vielä linkin sellaiseen improvisaatioon jossa soitetaan oikeaa musiikkia ja josta itse pidät ja joka on mielestäsi parasta, että nähdään mitä sinä edes tarkoitat improvisaatiolla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Älä naurata."
Oletko sinä se sama kaveri joka aiemmin väitti, että aivot eivät kehity kun harjoitellaan soittamista useita vuosia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Eihän hän pysty edes peruskomppiakaan pitämään ilman taustanauhaa"
Laitatko esimerkin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain lapset kinaavat makuasioista ja lapsista puheenollen, oli hyvä että alat nyt ymmärtämään, mitä improvisaatio on, kun sinulle esiteltiin tuon pienen pojan improvisointia. Olet nyt alkanut oppia asioita." Siksi et varmasti edes tunnista ammattilaisten soittamaa improvisaatiota. "
Laitatko esille ammattilaisten soittamaa improvisaatiota josta itse pidät? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" Siksi et varmasti edes tunnista ammattilaisten soittamaa improvisaatiota. "
Laitatko esille ammattilaisten soittamaa improvisaatiota josta itse pidät?"Laitatko esille ammattilaisten soittamaa improvisaatiota josta itse pidät?"
Tykkään kaikkien ammattilaisten improvisoinnista. En halua laittaa sinulle heidän improvisointia, koska ammattilaisten soittama improvisaatio ei ole sekavaa mekastusta ja pauketta eli se ei ole sinun mielestäsi improvisointia. Miksi pidät sekavaa mekastusta ja heikkotasoista maneerista paukutusta jonain improvisointina ja riskinottona? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Älä naurata."
Oletko sinä se sama kaveri joka aiemmin väitti, että aivot eivät kehity kun harjoitellaan soittamista useita vuosia?miksi pidät sekavaa paukutusta ja riskinottoa improvisaationa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Laitatko esille ammattilaisten soittamaa improvisaatiota josta itse pidät?"
Tykkään kaikkien ammattilaisten improvisoinnista. En halua laittaa sinulle heidän improvisointia, koska ammattilaisten soittama improvisaatio ei ole sekavaa mekastusta ja pauketta eli se ei ole sinun mielestäsi improvisointia. Miksi pidät sekavaa mekastusta ja heikkotasoista maneerista paukutusta jonain improvisointina ja riskinottona?Laitatko vielä linkin sellaiseen improvisaatioon jossa soitetaan oikeaa musiikkia ja josta itse pidät ja joka on mielestäsi parasta, että nähdään mitä sinä edes tarkoitat improvisaatiolla? ..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään kaikkien ammattilaisten improvisoinnista. En halua laittaa sinulle heidän improvisointia, koska ammattilaisten soittama improvisaatio ei ole sekavaa mekastusta ja pauketta eli se ei ole sinun mielestäsi improvisointia. Miksi pidät sekavaa mekastusta ja heikkotasoista maneerista paukutusta jonain improvisointina ja riskinottona?"En halua laittaa sinulle heidän improvisointia, "
et sinä siihen pystyisikään, koska ammattilaisetkaan eivät ole osanneet mitään esitellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään kaikkien ammattilaisten improvisoinnista. En halua laittaa sinulle heidän improvisointia, koska ammattilaisten soittama improvisaatio ei ole sekavaa mekastusta ja pauketta eli se ei ole sinun mielestäsi improvisointia. Miksi pidät sekavaa mekastusta ja heikkotasoista maneerista paukutusta jonain improvisointina ja riskinottona?eli pikkulapsellakin on enemmän näyttöjä improvisaatiosta kuin muusikko.netin "ammattilaisilla".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään kaikkien ammattilaisten improvisoinnista. En halua laittaa sinulle heidän improvisointia, koska ammattilaisten soittama improvisaatio ei ole sekavaa mekastusta ja pauketta eli se ei ole sinun mielestäsi improvisointia. Miksi pidät sekavaa mekastusta ja heikkotasoista maneerista paukutusta jonain improvisointina ja riskinottona?"Älä naurata."
Oletko sinä se sama kaveri joka aiemmin väitti, että aivot eivät kehity kun harjoitellaan soittamista useita vuosia? - Anonyymi
näin on marjat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" Puhut varmaan vaan jostain pers-kompista?"
Oletpa taas tosi lapsellinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eli pikkulapsellakin on enemmän näyttöjä improvisaatiosta kuin muusikko.netin "ammattilaisilla".
näin on marjat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
näin on marjat.
Mikken mielestä jollain pikkulapsella on enemmän näyttöä soittotaidosta kuin ammattimuusikoilla. Hänen kateus oikeita soittajia kohtaan on suorastaan käsinkosketeltavissa tai sitten hän ei vain tunnista improvisointia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eli pikkulapsellakin on enemmän näyttöjä improvisaatiosta kuin muusikko.netin "ammattilaisilla".
Miksi väität, että improvisoinnin pitää olla mahdollisimman sekavaa kolistelua taustanauhan päälle ja siihen liittyy kokin riskinotto? Mistä olet saanut sellaisen käsityksen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikken mielestä jollain pikkulapsella on enemmän näyttöä soittotaidosta kuin ammattimuusikoilla. Hänen kateus oikeita soittajia kohtaan on suorastaan käsinkosketeltavissa tai sitten hän ei vain tunnista improvisointia.
Pikkulapsellakin on enemmän näyttöjä improvisaatiosta kuin muusikko.netin "ammattilaisilla".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi väität, että improvisoinnin pitää olla mahdollisimman sekavaa kolistelua taustanauhan päälle ja siihen liittyy kokin riskinotto? Mistä olet saanut sellaisen käsityksen?
Laitatko vielä linkin sellaiseen improvisaatioon jossa soitetaan oikeaa musiikkia ja josta itse pidät ja joka on mielestäsi parasta, että nähdään mitä sinä edes tarkoitat improvisaatiolla? ..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se aasialainen poika on muuten Filippiineiltä tai siinä videossa sanottiin se.. Taidokas pikku improvisoija se nappula!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikkulapsellakin on enemmän näyttöjä improvisaatiosta kuin muusikko.netin "ammattilaisilla".
Sen pikkulapsen soitto varmasti muistuttaa enemmän omaa soittoasi, vaikka onhan sem pikkupojun soitto kyllä paljon parempaa kuin sinun soittosi. Olet hyvin kateellinen oikeille soittajille.
Sinulla on väärä käsitys improvisaatiosta. Se ei ole jotain sekavaa räminää taustanauhan päälle ja jotain riskinottoa. Mistä.olet saanut sellaisen käsityksen. Väität ammattilaisten sanoneen sinulle niin, mutta se on varmasti jokin väärinkäsitys - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen pikkulapsen soitto varmasti muistuttaa enemmän omaa soittoasi, vaikka onhan sem pikkupojun soitto kyllä paljon parempaa kuin sinun soittosi. Olet hyvin kateellinen oikeille soittajille.
Sinulla on väärä käsitys improvisaatiosta. Se ei ole jotain sekavaa räminää taustanauhan päälle ja jotain riskinottoa. Mistä.olet saanut sellaisen käsityksen. Väität ammattilaisten sanoneen sinulle niin, mutta se on varmasti jokin väärinkäsitysPikkulapsellakin on siis enemmän näyttöjä improvisaatiosta kuin muusikko.netin "ammattilaisilla".
Laitatko vielä linkin sellaiseen improvisaatioon jossa soitetaan oikeaa musiikkia ja josta itse pidät ja joka on mielestäsi parasta, että nähdään mitä sinä edes tarkoitat improvisaatiolla? .. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikkulapsellakin on siis enemmän näyttöjä improvisaatiosta kuin muusikko.netin "ammattilaisilla".
Laitatko vielä linkin sellaiseen improvisaatioon jossa soitetaan oikeaa musiikkia ja josta itse pidät ja joka on mielestäsi parasta, että nähdään mitä sinä edes tarkoitat improvisaatiolla? .. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on väärä käsitys improvisaatiosta. Se ei ole jotain sekavaa räminää taustanauhan päälle ja jotain riskinottoa. Mistä.olet saanut sellaisen käsityksen. Väität ammattilaisten sanoneen sinulle niin, mutta se on varmasti jokin väärinkäsitys"Se ei ole jotain sekavaa räminää taustanauhan päälle ja jotain riskinottoa."
Taustanauhan päälle soitettu improvisaatio on yksi improvisaation muoto musiikissa. Se ei ole ainoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Älä naurata."
Oletko sinä se sama kaveri joka aiemmin väitti, että aivot eivät kehity kun harjoitellaan soittamista useita vuosia?. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mikken mielestä jollain pikkulapsella on enemmän näyttöä soittotaidosta kuin ammattimuusikoilla. "
Pikkulapsellakin on tosiaan enemmän näyttöjä improvisaatiosta kuin muusikko.netin "ammattilaisilla". - Anonyymi
Se aasialainen poika on muuten Filippiineiltä tai siinä videossa sanottiin se..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se aasialainen poika on muuten Filippiineiltä tai siinä videossa sanottiin se..
niin sanottiin. Toivotaan, että Mikke edes vähän ottaa mallia hänestä. On se vaan kummallinen käsitys Mikkellä kun hänhän siis väittää, että improvisoinnin pitää olla jotain mahdollisimman kaukana musiikista olevaa sekoilua ja riskinottoa rumpujen kanssa?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Se ei ole jotain sekavaa räminää taustanauhan päälle ja jotain riskinottoa."
Taustanauhan päälle soitettu improvisaatio on yksi improvisaation muoto musiikissa. Se ei ole ainoa.Niin, mutta jos soittokaan ei vaan mene sen taustanauhan mukana, niin että joku aivan aidosti ihmettelee että onko soittajalla kuulovamma, niin ei sitä kannata kovin hyväksi improvisaatioksi kutsua. Onko heikolla tekniikalla soitettu improvisaatio mielestäsi jotain maailman parasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin sanottiin. Toivotaan, että Mikke edes vähän ottaa mallia hänestä. On se vaan kummallinen käsitys Mikkellä kun hänhän siis väittää, että improvisoinnin pitää olla jotain mahdollisimman kaukana musiikista olevaa sekoilua ja riskinottoa rumpujen kanssa?!
Pikkulapsellakin on tosiaan enemmän näyttöjä improvisaatiosta kuin muusikko.netin "ammattilaisilla".
.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, mutta jos soittokaan ei vaan mene sen taustanauhan mukana, niin että joku aivan aidosti ihmettelee että onko soittajalla kuulovamma, niin ei sitä kannata kovin hyväksi improvisaatioksi kutsua. Onko heikolla tekniikalla soitettu improvisaatio mielestäsi jotain maailman parasta?
Pikkulapsellakin on siis enemmän näyttöjä improvisaatiosta kuin muusikko.netin "ammattilaisilla".
Laitatko vielä linkin sellaiseen improvisaatioon jossa soitetaan oikeaa musiikkia ja josta itse pidät ja joka on mielestäsi parasta, että nähdään mitä sinä edes tarkoitat improvisaatiolla? ..... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, mutta jos soittokaan ei vaan mene sen taustanauhan mukana, niin että joku aivan aidosti ihmettelee että onko soittajalla kuulovamma, niin ei sitä kannata kovin hyväksi improvisaatioksi kutsua. Onko heikolla tekniikalla soitettu improvisaatio mielestäsi jotain maailman parasta?
Joku siis tulkitsi improvisaation pienet virheet huonosta kuulosta johtuviksi, vaikka kyseessä on vain se että täysin virheetöntä improvisaatiota ei ole vielä soitettu koskaan.
Ainoa todellinen virhehän oli vain se, että yhdessä kohdin soitto nopeutui hetkeksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikkulapsellakin on tosiaan enemmän näyttöjä improvisaatiosta kuin muusikko.netin "ammattilaisilla".
.."Pikkulapsellakin on tosiaan enemmän näyttöjä improvisaatiosta kuin muusikko.netin "ammattilaisilla"."
Ethän edes löytänyt ammattilaisten videoita, niin kuinka voit edes tietää millaista heidän soittonsa on? Sanoit monta kertaa, ettet ole nähnyt mitään improvisaatiota ja sinua aivan oikeasti yritetty auttaa. Tuo pikkulapsen soitto on sinin soittoosi verrattavissa paljon parempaa. Miksi käsität improvisaation jotain sekavana rämistelynä ja riskinottona taustanauhan kanssa? Sinun täytyy nyt vastata tähän kysymykseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
.."Pikkulapsellakin on tosiaan enemmän näyttöjä improvisaatiosta kuin muusikko.netin "ammattilaisilla"."
Ethän edes löytänyt ammattilaisten videoita, niin kuinka voit edes tietää millaista heidän soittonsa on? Sanoit monta kertaa, ettet ole nähnyt mitään improvisaatiota ja sinua aivan oikeasti yritetty auttaa. Tuo pikkulapsen soitto on sinin soittoosi verrattavissa paljon parempaa. Miksi käsität improvisaation jotain sekavana rämistelynä ja riskinottona taustanauhan kanssa? Sinun täytyy nyt vastata tähän kysymykseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Pikkulapsellakin on tosiaan enemmän näyttöjä improvisaatiosta kuin muusikko.netin "ammattilaisilla"."
Ethän edes löytänyt ammattilaisten videoita, niin kuinka voit edes tietää millaista heidän soittonsa on? Sanoit monta kertaa, ettet ole nähnyt mitään improvisaatiota ja sinua aivan oikeasti yritetty auttaa. Tuo pikkulapsen soitto on sinin soittoosi verrattavissa paljon parempaa. Miksi käsität improvisaation jotain sekavana rämistelynä ja riskinottona taustanauhan kanssa? Sinun täytyy nyt vastata tähän kysymykseen.Laitatko vielä linkin sellaiseen improvisaatioon jossa soitetaan oikeaa musiikkia ja josta itse pidät ja joka on mielestäsi parasta, että nähdään mitä sinä edes tarkoitat improvisaatiolla? ........
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Pikkulapsellakin on tosiaan enemmän näyttöjä improvisaatiosta kuin muusikko.netin "ammattilaisilla"."
Ethän edes löytänyt ammattilaisten videoita, niin kuinka voit edes tietää millaista heidän soittonsa on? Sanoit monta kertaa, ettet ole nähnyt mitään improvisaatiota ja sinua aivan oikeasti yritetty auttaa. Tuo pikkulapsen soitto on sinin soittoosi verrattavissa paljon parempaa. Miksi käsität improvisaation jotain sekavana rämistelynä ja riskinottona taustanauhan kanssa? Sinun täytyy nyt vastata tähän kysymykseen."Tuo pikkulapsen soitto"
Laitatko linkin soittoon? - Anonyymi
Se aasialainen poika on muuten Filippiineiltä tai siinä videossa sanottiin se.. ..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se aasialainen poika on muuten Filippiineiltä tai siinä videossa sanottiin se.. ..
nappulaksi taitava improvisoija
- Anonyymi
Pikkulapsellakin on siis enemmän näyttöjä improvisaatiosta kuin yhdelläkään muusikko.netin "ammattilaisella".
- Anonyymi
"Tuo pikkulapsen soitto "
Anonyymi kirjoitti:
Pikkulapsellakin on siis enemmän näyttöjä improvisaatiosta kuin yhdelläkään muusikko.netin "ammattilaisella".
Sanoit aikaisemmin, ettet löytänyt ammattilaisten improvisaatiota, niin et varmastikaan voisi noin sanoa, ...vai tarkoitatko, että kuitenkin löysit ammattilaisten improvisointia? Kyllä vai ei?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoit aikaisemmin, ettet löytänyt ammattilaisten improvisaatiota, niin et varmastikaan voisi noin sanoa, ...vai tarkoitatko, että kuitenkin löysit ammattilaisten improvisointia? Kyllä vai ei?
En löytänyt. Etkä sinäkään. Pikkulapsellakin on siis enemmän näyttöjä improvisaatiosta kuin yhdelläkään muusikko.netin "ammattilaisella".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitatko vielä linkin sellaiseen improvisaatioon jossa soitetaan oikeaa musiikkia ja josta itse pidät ja joka on mielestäsi parasta, että nähdään mitä sinä edes tarkoitat improvisaatiolla? ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"ettet löytänyt ammattilaisten improvisaatiota"
Oletko sinä löytänyt? Laitatko linkin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"ettet löytänyt ammattilaisten improvisaatiota"
Oletko sinä löytänyt? Laitatko linkin?olen löytänyt ja laitan linkin sitten, kun vastaat kysymykseen, että miksi mielestäsi improvisoinnin pitää olla sekavaa paukutusta, joka ei edes liity juurikaan taustalla soivaan musiikkiin ja miten koko touhu liittyy riskinottoon? Sinun täytyy nyt vastata tähän kysymykseen. Sitä odotetaan sinulta. Oletko jotenkin vähäjärkinen, kun et ymmärrä kysymystä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olen löytänyt ja laitan linkin sitten, kun vastaat kysymykseen, että miksi mielestäsi improvisoinnin pitää olla sekavaa paukutusta, joka ei edes liity juurikaan taustalla soivaan musiikkiin ja miten koko touhu liittyy riskinottoon? Sinun täytyy nyt vastata tähän kysymykseen. Sitä odotetaan sinulta. Oletko jotenkin vähäjärkinen, kun et ymmärrä kysymystä?
Nyt voit laittaa linkin sellaiseen improvisaatioon jossa soitetaan oikeaa musiikkia ja josta itse pidät ja joka on mielestäsi parasta, että nähdään mitä sinä edes tarkoitat improvisaatiolla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olen löytänyt ja laitan linkin sitten, kun vastaat kysymykseen, että miksi mielestäsi improvisoinnin pitää olla sekavaa paukutusta, joka ei edes liity juurikaan taustalla soivaan musiikkiin ja miten koko touhu liittyy riskinottoon? Sinun täytyy nyt vastata tähän kysymykseen. Sitä odotetaan sinulta. Oletko jotenkin vähäjärkinen, kun et ymmärrä kysymystä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"mielestäsi improvisoinnin pitää olla sekavaa paukutusta, joka ei edes liity juurikaan taustalla soivaan musiikkiin"
Mitä soittoa tarkoitat? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitava nappula se improvisaatio!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"laitan linkin sitten"
Sinulle on vastattu jo moneen kertaa, joten laitatko sen linkin esille? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"laitan linkin sitten"
Sinulle on vastattu jo moneen kertaa, joten laitatko sen linkin esille?Et ole koskaan vastannut. laittaisitko linkin, jos olet vastannut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"mielestäsi improvisoinnin pitää olla sekavaa paukutusta, joka ei edes liity juurikaan taustalla soivaan musiikkiin"
Mitä soittoa tarkoitat?"Mitä soittoa tarkoitat?"
tarkoitan sitä soittoa joka kuuluu taustalla, kun hakkaat jotain sekavaa pauketta sen päällle videoillasi. Väität sellaisen olevan improvisointia ja jotain riskinottoa. Onko riskinotto siis sitä, että väität tuollaisen sekavan metelin olevan improvisointia ja sekö on kriteerisi määrittää improvisointi?
Eli toisinsanoen, miksi mielestäsi improvisoinnin pitää olla sekavaa paukutusta, joka ei edes liity juurikaan taustalla soivaan musiikkiin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mitä soittoa tarkoitat?"
tarkoitan sitä soittoa joka kuuluu taustalla, kun hakkaat jotain sekavaa pauketta sen päällle videoillasi. Väität sellaisen olevan improvisointia ja jotain riskinottoa. Onko riskinotto siis sitä, että väität tuollaisen sekavan metelin olevan improvisointia ja sekö on kriteerisi määrittää improvisointi?
Eli toisinsanoen, miksi mielestäsi improvisoinnin pitää olla sekavaa paukutusta, joka ei edes liity juurikaan taustalla soivaan musiikkiin?Sinulla on jo vastattu, joten nyt voit laittaa linkin sellaiseen improvisaatioon jossa soitetaan oikeaa musiikkia ja josta itse pidät ja joka on mielestäsi parasta, että nähdään mitä sinä edes tarkoitat improvisaatiolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole koskaan vastannut. laittaisitko linkin, jos olet vastannut
"Et ole koskaan vastannut."
Sinulle on vastattu jo moneen kertaan, mutta moderaattori poistaa viestit. Anna narsistille vähän valtaa, niin voit olla varma että hän käyttää sitä väärin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli toisinsanoen, miksi mielestäsi improvisoinnin pitää olla sekavaa paukutusta, joka ei edes liity juurikaan taustalla soivaan musiikkiin?"Eli toisinsanoen, miksi mielestäsi improvisoinnin pitää olla sekavaa paukutusta, joka ei edes liity juurikaan taustalla soivaan musiikkiin?"
Laitatko esille mielestäsi parasta improvisaatiota, jossa soitto liittyy taustalla soivaan musiikkiin omasta mielestäsi hyvin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli toisinsanoen, miksi mielestäsi improvisoinnin pitää olla sekavaa paukutusta, joka ei edes liity juurikaan taustalla soivaan musiikkiin?Esittele nyt vaikka joku sellainen video, jossa joku ammattilainen soittelee mielestäsi hienoa improvisaatiota, jossa soitetaan ihan oikeaa musiikkiakin, eikä vain kolistella jotain sekavaa. Sellaista ei olla vielä nähty ollenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli toisinsanoen, miksi mielestäsi improvisoinnin pitää olla sekavaa paukutusta, joka ei edes liity juurikaan taustalla soivaan musiikkiin?Laitatko esille mielestäsi parasta improvisaatiota, jossa soitto liittyy taustalla soivaan musiikkiin omasta mielestäsi hyvin?
.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli toisinsanoen, miksi mielestäsi improvisoinnin pitää olla sekavaa paukutusta, joka ei edes liity juurikaan taustalla soivaan musiikkiin?"tarkoitan sitä soittoa joka kuuluu taustalla"
Anonyymi kirjoitti:
"olen löytänyt ja laitan linkin "
Sinulle on vastattu moneen kertaan, joten laitatko lupaamasi linkin mielestäsi parhaaseen improvisaatioon? - Anonyymi
Sinulle on vastattu jo moneen kertaan, joten laitatko sen lupaamasi linkin mielestäsi parhaaseen improvisaatioon?
- Anonyymi
Se lienee tarkoitus miedoista huumeista vahvoihin ja sitten jos ei hautaan niin työkyvytön on hyvinkin pian. Jännä että viinasta on tehty syyllinen siihen että se vie työkyvyn saman tekee huumeet huomattavan tai ainakin yhtä nopeasti. Tiedän että mietojen huumeiden vaikutusta on vaikea huomata mutta vahvat vievät hautaan. Kannattaisi miettiä kun pössyttelee sätkää että seuraavaksi onkin jo heroiini, LSD tai jokin muu helposti otettava. Mutta onhan Subutex.
- Anonyymi
Kunhan kannabis laillistetaan niin suuri osa alkoholin käyttäjistä siirtyy kannabikseen. Yhteiskunta tulee hyötymään suuresti, kun alkoholin haitat pienenevät.
- Anonyymi
alkoholi, tupakka ja heroiini.
siinä maailman tappavimmat ja vaarallisimmat ja voimakkaimman riippuvuuden aiheuttavat kovat huumeet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
alkoholi, tupakka ja heroiini.
siinä maailman tappavimmat ja vaarallisimmat ja voimakkaimman riippuvuuden aiheuttavat kovat huumeet.Alkoholilla ja tupakalla tapetaan kansaa Suomessa siinä määrin, että voidaan puhua kansanmurhasta.
- Anonyymi
Ohisalo ei välitä siitä, että onko se pahasta vai ei. Eihän se välitä suomalisten auttamisesta ja varjelemisesta suomalaisten rahoja. Surutta se akka pistää parastaan menee.
kannabis ei ole huume
- Anonyymi
Sä et oikein ymmärrä.Kaikki mikä on kiellettyä,kiinnostaa nuoria ihan helvetisti,mutta jos nyt tota kannabista sais joka ärkkäriltä,niin vähän ajan kuluttua se ei enää kiinnostaisi ketään. Pahempia nämä kovat huumeet,niistä monikin kouluttaa jo yhden kokeilukerran jälkeen. tehty tarkoituksella sellaiseksi,että rupee kauppa käymään.Mä jos saisin päättää,niin myyjille välitön teloitus,niin eiköhän vähän vähenisi myynti. Huumeet ei lopu maailmasta ikinä ja niitä on ollut kautta aikojen. Se on miljardi pisnes.Harvemmin rikkaat rahoittajat jää kiinni.Tyhmät muulit jää. Aina kun kauppaa tehdään,niin myyjä ei ole hullu vaan ostaja. Jos ei olisi huumeen ostajia,niin myyjätkin katoaisi ja koko huume bisnes lopahtaisi.
- Anonyymi
On se vaan hyvä, että se narsistinen "Rytminen joulutarina", on muusikoiden netissä kaikkien naurettavana!!.
Siinähän kerroit rekisteröidyllä nimimerkilläsi niistä sarvistasi päässäsi. Samassa tarinasshan myös puhuit, että ufomiehet juoneet Suomen pohjavedet. Ollaan porukalla naurettu ammattipalstoilla. ei ihme, että kutsut sitä tunkioksi, kun asia niin ärsyttää sinua..- Anonyymi
Miksi kukaan haluaisi kirjoitella sellaisella musiikkiforumilla, jota ammattilaisetkin itse kutsuvat tunkioksi?
- Anonyymi
Minua naurattaa kovin se, että pikkulapsellakin on enemmän näyttöjä improvisaatiosta kuin Muusikko.netin "ammattilaisilla". Vai onko näkynyt jotain hienoja improvisaatioita Muusikko.netissä? No eipä ole.
Mulla ei ole kovin vahvaa mielipidettä asiasta marijuana suuntaan eikä toiseen. En voimakkaasti vastusta, mutta en myöskään voimakkaasti puolusta. Itselleni riittää ihan olut ja silloin tällöin viini ja h2o eli vesi ja ihan ilmasta hengitettävä tavallinen happi. En edes polta tupakkaa.
Musiikki on mun huume =)
Juon kyllä myös kahvia (kotona kofeiinitonta) ja teetä ja erilaisia yrttiteelaatuja kuten minttuteetä ja rooibosta.
Mun luonteeseen ei oikein käy se, että torvet soiden vastustaisin tai puolustaisin jotain asiaa. Kannatan rauhanomaista käyttäytymistä suuntaan ja toiseen, en sitä että rummut päristen mennään barricadeilla ja huudellaan asioista. Mutta jokaisella on omat suhtautumistapansa ja niin pitää ollakin, eihän me muuten oltaisi yksilöitä. Itse en vain ole koskaan suhtautunut moneenkaan asiaan 100% kielteisesti, olen aika avoimesti ajatteleva. Tosin en tietenkään hyväksy ihan kaikenlaista ja tietenkin lakejakin on hyvä noudattaa, ainakin niin pitkälle kuin se on järkevää, mutta en vain osaa vihamielisesti paasata asioista ja ottaa niihinkään asioihin, joita en niin kannata ja hyväksy tosi kielteistä lähestymistapaa.
Ketjusta on poistettu 236 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124110MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822111Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511677Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671137Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216951Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3848