Power, palvelu

Anonyymi

Mitä mieltä Ideaparkin Powerin paövelusta, itse olen asioinut muutaman kerra ja ostanut joka kerta jotain. Enpä oo tylympää palvelua saanut, mieshenkilö, voimakasrakenteinen

17

1109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sitä saa mitä tilaa! Ko. henkilölle kannattaa puhua ystävällisesti, niin saat ystävällistä palvelua.

• Anonyymi

Oletko ostanut pelkkiä tarjouksia? Jos ostat halvan tuotteen joutuu myyjä maksamaan alennuksen omasta pussistaan ja jos ostat täydellä hintaa saa myyjä vain silloin työstään palkkaa. Power ja Gigantti on siirtäneet yrittäjäriskin hlökunnalleen joten ei niissä duuneissa paljoa naurata.

• Anonyymi

Olipa älytön kommentti.

Jos ostat pelkkiä tarjouksia ja halvan tuotteet, et saa palvelua ja/jos saat se on töykeää????

Kymmennys kuuluukin? ?
        Miksi sitten laittavat tarjouksia ja halpoja tuotteita myyntiin????????????

Eikö silloin kannattaisi hinnoitella Isosti yläkanttiin, niin saa asiakas ystävällistä palvelua Ideapakin Power.

Onneksi tälläistä EI ole keski-suomen Gigantis ja Poweris.

• Anonyymi

Olipa tyly aloitus ,mutta,kyllä vanhas paikas munki mielestä oli henki erilainen ja ovi kävi tiuhaan,nyt on ajat mitkä on mutta heti syksyn avajaisten jälkeen ku sielä kiertelin niin ei vanhoja tuttuja naamoja ollu heti neuvomas ja ohjaamas.olisko turhautuneisuus osasyy ettei olla enää niin skarppina.Hollitalli vetää väkeä jokka vaan pyörii kronaamas ja tutkimas,edelliseen paikkaan,joka oli oma yksikkönsä, mentiin kun oli tarve hankkia jokin verme,näin ainakin mulla.

• Anonyymi

Ja HAH,ei varmaan mee myyntitappiot myyjän palkasta,ku ne näköö koneelta mitä pitää saada ettei mee lihoille.

• Anonyymi

Voin kyllä yhtyä tuohon . Ideaparkkiin on palkattu uuttta henkilökuntaa, joilla ei ole edes asiaosaamista, niinkuin vanhassa. Siellä oli tosi hyviä poikia ja rouva.

• Anonyymi

Parkis nuoria kassatypyjä, nättiä. Käyn ostamaas vastedeski. Asiantuntevaa henkilökunta.

• Anonyymi

kaupungin yleinen ylimielisyys näkyy myös muissa liikkeissä

• Gigantti on parempi. Poweris ollaan ylimielisiä ja snoppaillaan

• Anonyymi

Gigantissa ainakin on siitä alkaen kun se kaupunkiin tuli tarkoituksena niillä halvoilla tarjouksilla vain houkutella asiakkaita myymälään vaikka mainostettuja tuotteita ei koskaan ollutkaan. Sitten myyjät pakotettiin myymään asiakkaille tilalle täysihintaisia kalliita tuotteita.

• Anonyymi

Puntin jälkeen ei paljon hymyilytä, kun peilin edessä pullistellaan, siinä käy niin, että ei energia riitä enää normaaliin elämiseen.

• Anonyymi

Kännyt, telkkari ja viimeksi tietokone on tullut haettua ja aina on mukavia nuoria miehiä ollut myymässä, mutta se nyt on varmaan vähimmäisvaatimus.

• Anonyymi

Kyllä joka liikkeestä koneen saa, jos vain tietää mitä haluaa. Gigantissa tosiaan harvoin on ilmoituksien tarjous koneita. En käy siellä oikeastaan koskaan.

Vanha Power oli enemmän minun makuuni, mutta kyllä uudestakin vehkeet saa. Tuurilla bongaa vanhan Poverin mukavan myyjänkin.

• Anonyymi

Kun oikein järjellä ajattelee, jos sitä vielä löytyy. Tarjoukset, jos yrität saada huippu laitteen huippu halvalla niin jokin mättää. Ei Mersuakaan myydä Fiatin hinnalla, se on päivän selvä.
        Ja olisihan se aika kummallista jos myyjä jättäisi kertomatta että tuossa viereinen, ehkä kalliimpi on esim.parempi ominaisuuksiltaan. Myyjät liikkeissä ovat esittelemässä tuotteitaan ja sinä valitset sitten sen minkä katsot itsellesi parhaaksi...jos taas menet kaupasta ostamaan tarjous tuotetta niin otat sen ja menet kassalle ja sitten pärjäilet niin kuin pärjäilet sen kanssa...turha syytellä liikettä tai myyjää. Palauttamisesta on tehty liian helppoa nykyään, kaikesta valitetaan kun itsessä on vika.
        Minun askeleet vievät GIGANTTIIN , powerilla menee niin kuin menee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun oikein järjellä ajattelee, jos sitä vielä löytyy. Tarjoukset, jos yrität saada huippu laitteen huippu halvalla niin jokin mättää. Ei Mersuakaan myydä Fiatin hinnalla, se on päivän selvä.
        Ja olisihan se aika kummallista jos myyjä jättäisi kertomatta että tuossa viereinen, ehkä kalliimpi on esim.parempi ominaisuuksiltaan. Myyjät liikkeissä ovat esittelemässä tuotteitaan ja sinä valitset sitten sen minkä katsot itsellesi parhaaksi...jos taas menet kaupasta ostamaan tarjous tuotetta niin otat sen ja menet kassalle ja sitten pärjäilet niin kuin pärjäilet sen kanssa...turha syytellä liikettä tai myyjää. Palauttamisesta on tehty liian helppoa nykyään, kaikesta valitetaan kun itsessä on vika.
        Minun askeleet vievät GIGANTTIIN , powerilla menee niin kuin menee.

Saisivat ostaa myyjilleen numeroa isommat paidat,ainaki Poweris.

• Anonyymi

Köppäästä palvelua heti oltiin pakaroissa kiinni ja suukottelemassa

• Anonyymi

Paska paikka, suosittelen tilaamaan netistä jos jotain meinaa ostaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3404
    2. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      17
      2632
    3. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      376
      2536
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      82
      1757
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1405
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1080
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      70
      985
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      74
      955
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      27
      779
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      4
      734
    Aihe