Power, palvelu

Anonyymi

Mitä mieltä Ideaparkin Powerin paövelusta, itse olen asioinut muutaman kerra ja ostanut joka kerta jotain. Enpä oo tylympää palvelua saanut, mieshenkilö, voimakasrakenteinen

27

2068

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sitä saa mitä tilaa! Ko. henkilölle kannattaa puhua ystävällisesti, niin saat ystävällistä palvelua.

    • Anonyymi

      Oletko ostanut pelkkiä tarjouksia? Jos ostat halvan tuotteen joutuu myyjä maksamaan alennuksen omasta pussistaan ja jos ostat täydellä hintaa saa myyjä vain silloin työstään palkkaa. Power ja Gigantti on siirtäneet yrittäjäriskin hlökunnalleen joten ei niissä duuneissa paljoa naurata.

      • Anonyymi

        Olipa älytön kommentti.

        Jos ostat pelkkiä tarjouksia ja halvan tuotteet, et saa palvelua ja/jos saat se on töykeää????

        Kymmennys kuuluukin? ?
        Miksi sitten laittavat tarjouksia ja halpoja tuotteita myyntiin????????????

        Eikö silloin kannattaisi hinnoitella Isosti yläkanttiin, niin saa asiakas ystävällistä palvelua Ideapakin Power.

        Onneksi tälläistä EI ole keski-suomen Gigantis ja Poweris.


      • Anonyymi

        Olipas naurettava väite. Terveisin alalla yli 10 vuotta ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa älytön kommentti.

        Jos ostat pelkkiä tarjouksia ja halvan tuotteet, et saa palvelua ja/jos saat se on töykeää????

        Kymmennys kuuluukin? ?
        Miksi sitten laittavat tarjouksia ja halpoja tuotteita myyntiin????????????

        Eikö silloin kannattaisi hinnoitella Isosti yläkanttiin, niin saa asiakas ystävällistä palvelua Ideapakin Power.

        Onneksi tälläistä EI ole keski-suomen Gigantis ja Poweris.

        Puhut muuten asiaa👍

        Asioimme usein Jyväskylän Gigantis ja Powerissakin.

        Myyjät ovat todellakin ystävällisempiä palvelualttiinpia, mutta ei tungettelevia.


      • Anonyymi00026

        "Jos ostat halvan tuotteen joutuu myyjä maksamaan alennuksen omasta pussistaan " No nyt on kyllä täydellistä shittiä tuo kirjoitus.

        Terveisin kodinkonemyyhä


    • Anonyymi

      Olipa tyly aloitus ,mutta,kyllä vanhas paikas munki mielestä oli henki erilainen ja ovi kävi tiuhaan,nyt on ajat mitkä on mutta heti syksyn avajaisten jälkeen ku sielä kiertelin niin ei vanhoja tuttuja naamoja ollu heti neuvomas ja ohjaamas.olisko turhautuneisuus osasyy ettei olla enää niin skarppina.Hollitalli vetää väkeä jokka vaan pyörii kronaamas ja tutkimas,edelliseen paikkaan,joka oli oma yksikkönsä, mentiin kun oli tarve hankkia jokin verme,näin ainakin mulla.

    • Anonyymi

      Ja HAH,ei varmaan mee myyntitappiot myyjän palkasta,ku ne näköö koneelta mitä pitää saada ettei mee lihoille.

    • Anonyymi

      Voin kyllä yhtyä tuohon . Ideaparkkiin on palkattu uuttta henkilökuntaa, joilla ei ole edes asiaosaamista, niinkuin vanhassa. Siellä oli tosi hyviä poikia ja rouva.

    • Anonyymi

      Parkis nuoria kassatypyjä, nättiä. Käyn ostamaas vastedeski. Asiantuntevaa henkilökunta.

      • Anonyymi

        kaupungin yleinen ylimielisyys näkyy myös muissa liikkeissä


    • Gigantti on parempi. Poweris ollaan ylimielisiä ja snoppaillaan

    • Anonyymi

      Gigantissa ainakin on siitä alkaen kun se kaupunkiin tuli tarkoituksena niillä halvoilla tarjouksilla vain houkutella asiakkaita myymälään vaikka mainostettuja tuotteita ei koskaan ollutkaan. Sitten myyjät pakotettiin myymään asiakkaille tilalle täysihintaisia kalliita tuotteita.

    • Anonyymi

      Puntin jälkeen ei paljon hymyilytä, kun peilin edessä pullistellaan, siinä käy niin, että ei energia riitä enää normaaliin elämiseen.

    • Anonyymi

      Kännyt, telkkari ja viimeksi tietokone on tullut haettua ja aina on mukavia nuoria miehiä ollut myymässä, mutta se nyt on varmaan vähimmäisvaatimus.

    • Anonyymi

      Kyllä joka liikkeestä koneen saa, jos vain tietää mitä haluaa. Gigantissa tosiaan harvoin on ilmoituksien tarjous koneita. En käy siellä oikeastaan koskaan.

      Vanha Power oli enemmän minun makuuni, mutta kyllä uudestakin vehkeet saa. Tuurilla bongaa vanhan Poverin mukavan myyjänkin.

      • Anonyymi

        Kun oikein järjellä ajattelee, jos sitä vielä löytyy. Tarjoukset, jos yrität saada huippu laitteen huippu halvalla niin jokin mättää. Ei Mersuakaan myydä Fiatin hinnalla, se on päivän selvä.
        Ja olisihan se aika kummallista jos myyjä jättäisi kertomatta että tuossa viereinen, ehkä kalliimpi on esim.parempi ominaisuuksiltaan. Myyjät liikkeissä ovat esittelemässä tuotteitaan ja sinä valitset sitten sen minkä katsot itsellesi parhaaksi...jos taas menet kaupasta ostamaan tarjous tuotetta niin otat sen ja menet kassalle ja sitten pärjäilet niin kuin pärjäilet sen kanssa...turha syytellä liikettä tai myyjää. Palauttamisesta on tehty liian helppoa nykyään, kaikesta valitetaan kun itsessä on vika.
        Minun askeleet vievät GIGANTTIIN , powerilla menee niin kuin menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun oikein järjellä ajattelee, jos sitä vielä löytyy. Tarjoukset, jos yrität saada huippu laitteen huippu halvalla niin jokin mättää. Ei Mersuakaan myydä Fiatin hinnalla, se on päivän selvä.
        Ja olisihan se aika kummallista jos myyjä jättäisi kertomatta että tuossa viereinen, ehkä kalliimpi on esim.parempi ominaisuuksiltaan. Myyjät liikkeissä ovat esittelemässä tuotteitaan ja sinä valitset sitten sen minkä katsot itsellesi parhaaksi...jos taas menet kaupasta ostamaan tarjous tuotetta niin otat sen ja menet kassalle ja sitten pärjäilet niin kuin pärjäilet sen kanssa...turha syytellä liikettä tai myyjää. Palauttamisesta on tehty liian helppoa nykyään, kaikesta valitetaan kun itsessä on vika.
        Minun askeleet vievät GIGANTTIIN , powerilla menee niin kuin menee.

        Saisivat ostaa myyjilleen numeroa isommat paidat,ainaki Poweris.


    • Anonyymi

      Köppäästä palvelua heti oltiin pakaroissa kiinni ja suukottelemassa

    • Anonyymi

      Paska paikka, suosittelen tilaamaan netistä jos jotain meinaa ostaa

    • Anonyymi

      Powerilla koko ajan pyörii alennusmainokset ja alennusmyynnit.

      Ei hyvää palvelua Tampereella Kalevan Powerissa.

      Liike likainen ja sekainen.

    • Anonyymi

      Verkkokaupasta kun ostaa niin ei oo myyjät kuselemässä tyhmiä ja kampeet tuodan kotiovelle.

    • Anonyymi

      Tilasin ja maksoin 18.7.2025 kylmäkaapin, arvioitu toimituspäivä oli 21.7.2025 ei vielä ole näkynyt. "koneen" kanssa seurustelin, vastasi, että on postin kuljetuksessa Rovaniemeltä. Mitä älytöntä, Nurmijärvelle pitänyt toimittaa? .
      Eikö enää nykyään ole mahdollista asioita selvitää, kuin "koneen" kanssa? Surkeaa toimintaa!!!

    • Anonyymi

      Taitaa olla sama tyyppi joka alkoi mulle huuteleen, kun juttelin toisen myyjän kanssa. Yritti syyttää mua jostain ja kun asian oikea laita paljastui, niin sit meni mykäksi.
      Miksi ihmeessä pitää alkaa vieraisiin pöytiin huutelemaan muutenkaan...

    • Anonyymi

      Ideaparkin Elisa liikkeessä kävin tässä taannoin ja ihmettelin myyjän kommenttia.🤔

      Känny ei oikein pelittänyt ja myyjä katseli hetken aikaa. Tuumas: En kyllä ymmärrä/ osaa näitä Anroit puhelimista yhtikäs mitään🫣

      Niin, MIKSI sitten olet tälläisessä yleensäkin töissä vai onko vai ns, päiväkoti ajatuksella tullut.🫣🙄
      Idiootti.

    • Anonyymi00025

      Limingantullin Powerista sain muka lahjakortin korvaukseksi huonosta palvelusta toiselta mieheltä, mutta kassalla toinen mies kyllä otti sen lahjakortin, mutta oli torpannut sen, kun ei ollut vähentänytkään sitä ostosteni loppusummasta kortilla maksaessani. Sen verran oli tilaamaani kyytiin, etten ehtinyt tarkistamaan kuittia. Ei ollut ihan oma vikani ! Muistakaa ihmiset ottaa aina kuitti ja tarkistakaa se mieluiten heti kassalta lähdettyänne.

    • Anonyymi00027

      Ei häävistä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe