En sano tässä yhteydessä kyseisen tiehoitopiirin nimeä suoraan.
Muutamia havaintoja olen tosin viime vuosina tehnyt.
Teitä ei aurata silloin, kun lunta on satanut maahan, ja tielle.
Jonka seurauksena tiet jäätyivät umpijäähän, ja suorastaan luisteltavaan kuntoon jo joulukuun jälkeen.
Tietä ei hiekoitettu, kun tie oli umpijäässä, ja ainakin kävelykunnottomassa kunnossa.
Tiemaksut sen sijaan ovat, jostakin kumman syystä, aina vuosi vuodelta nousseet.
Mihin niitä tien päässä olevia soria oikein siis käytetään?
Viimeksi joku, ilmeisesti olevinaan, tietä korjaaja, oikeastaan pelkästään ainakin torsi, raasti, ja itse asiassa ryysti tienrienoja, etenkin tietyissä kohdissa tien varrella asuvien ihmisten asuintalojen kohdalla.
Kaljatölkkejä myöskin, jostakin kumman syystä löytyi, kas kummaa, juuri meidän asuintalon kohdalla olevien tienpientareiden kohdalla olevista ojista.
- Ja kas kummaa, juuri meidän kohdalla olevien tienvierustojen kohdalla olevista ojista löytyi ainakin kolme, tai jopa neljä maamöykkyä ojasta.
Tajuuko yhtään jotkin "idiootit" sitä, että kaikenlaiset ojiin jyrätyt, tai siirretyt maamöykyt tukkivat ojia ja niihin tulevien vesien virtaamista?
Tienhoito on ollut ainakin täällä Jälän lähettyvillä, ainakin viimeisten vuosien aikana erittäin surkeata, ja itse asiassa aika laadutonta.
Sitä en tiedä, kuka "idiootti" näistä asioista oikeasti vastaa ja kuka näitä " tienkorjauksia, tai aurauksia vastaaville, huonolla laadulla vastaa. Mutta terveisiä, ei vain heille, mutta myös niille¨, jotka ilmeisesti vastaa heille annetuista ohjeista.
Eräälle tienhoitopiirille tiedoksi
Anonyymi
1
66
Vastaukset
- Anonyymi
Yhen tupettajan kanavalta oon ollut suavinanj käsityksen jotta ee oes tuusniemen seovullakkaa ietiäkkään kuvallista syrjäteihin kunnossapito.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263118
- 681497
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa761083Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1411010- 45921
- 61882
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45858Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42836
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis136757