En sano tässä yhteydessä kyseisen tiehoitopiirin nimeä suoraan.
Muutamia havaintoja olen tosin viime vuosina tehnyt.
Teitä ei aurata silloin, kun lunta on satanut maahan, ja tielle.
Jonka seurauksena tiet jäätyivät umpijäähän, ja suorastaan luisteltavaan kuntoon jo joulukuun jälkeen.
Tietä ei hiekoitettu, kun tie oli umpijäässä, ja ainakin kävelykunnottomassa kunnossa.
Tiemaksut sen sijaan ovat, jostakin kumman syystä, aina vuosi vuodelta nousseet.
Mihin niitä tien päässä olevia soria oikein siis käytetään?
Viimeksi joku, ilmeisesti olevinaan, tietä korjaaja, oikeastaan pelkästään ainakin torsi, raasti, ja itse asiassa ryysti tienrienoja, etenkin tietyissä kohdissa tien varrella asuvien ihmisten asuintalojen kohdalla.
Kaljatölkkejä myöskin, jostakin kumman syystä löytyi, kas kummaa, juuri meidän asuintalon kohdalla olevien tienpientareiden kohdalla olevista ojista.
- Ja kas kummaa, juuri meidän kohdalla olevien tienvierustojen kohdalla olevista ojista löytyi ainakin kolme, tai jopa neljä maamöykkyä ojasta.
Tajuuko yhtään jotkin "idiootit" sitä, että kaikenlaiset ojiin jyrätyt, tai siirretyt maamöykyt tukkivat ojia ja niihin tulevien vesien virtaamista?
Tienhoito on ollut ainakin täällä Jälän lähettyvillä, ainakin viimeisten vuosien aikana erittäin surkeata, ja itse asiassa aika laadutonta.
Sitä en tiedä, kuka "idiootti" näistä asioista oikeasti vastaa ja kuka näitä " tienkorjauksia, tai aurauksia vastaaville, huonolla laadulla vastaa. Mutta terveisiä, ei vain heille, mutta myös niille¨, jotka ilmeisesti vastaa heille annetuista ohjeista.
Eräälle tienhoitopiirille tiedoksi
Anonyymi
1
99
Vastaukset
- Anonyymi
Yhen tupettajan kanavalta oon ollut suavinanj käsityksen jotta ee oes tuusniemen seovullakkaa ietiäkkään kuvallista syrjäteihin kunnossapito.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2372658- 1011124
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221088Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58995Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153992Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717897- 63831
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto237790- 37754
- 116728