Renkaat Mersuun

Anonyymi

Nyt alkaa olla aika vaihtaa uudet kesärenkaat alle ja nuukana olen päätynyt kokeilemaan jotain halpaa merkkiä. Kysymys kuuluukin: Mikä halpisrengas kokoluokassa 245/45-18 ja hintaluokassa alle 100€/kpl on kestävin kulumisen suhteen? Joku kiinalainen tai muuten samasta ilmansuunnasta kai. Meikäläiselle ei muut ominaisuudet näyttele mitään roolia ajotavastani johtuen ja tuo kokovaatimuskin on sen takia että autossa sattuu olemaan 18 " vanteet ensimmäisen omistajan jäljiltä. Ilahtuisin asiallisista vastauksista ja kokemuksista.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vauras mersun omistaja menee kyselemään lähimmästä rengasliikkeestä niitä vähän käytettyjä.

    • Anonyymi

      Älä siten tule itkemään kun tuli hankittua paskaa. Mikä ihmisiä nykyään vaivaa?

      • Anonyymi

        Sinähän täällä itket. Mikä sinua vaivaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän täällä itket. Mikä sinua vaivaa?

        Älä loukkaanu, en vaan voi ymmärtää että joku ajaa Mesellä ja miettii halpiskumeja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä loukkaanu, en vaan voi ymmärtää että joku ajaa Mesellä ja miettii halpiskumeja.

        Ei sinun tarvitse toisten rengasvalintoja miettiä, tuolla ajattelumallilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä loukkaanu, en vaan voi ymmärtää että joku ajaa Mesellä ja miettii halpiskumeja.

        Eihän me edes tiedetä minkä ikäinen kyseinen Mersu edes on. Vai onko Mersu aina loistava vaikka 15v vanhana ja 500tkm ajettuna?


    • Anonyymi

      Halppiskumeilla löytyy nuo mesen parhaat ajo-ominaisuudet!!

    • Anonyymi

      Aloittaja tässä taas. Nyt on sitten renkaat hankittu ja päädyin kiinalaiseen Goodride merkkiin. Tyyppi on joku SA37 tai jotain. Näyttävät ihan hyviltä eikä asennuksessa tai tasapainotuksessa ollut renkaat asentaneen tuttavan mukaan ongelmia. Kestävyydestä en tiedä mutta sekin selvinnee parin kesän aikana. Erityinen kiitos sille m...kulle joka pilasi koko ketjun. Taitaa kuulua tapoihinsa joka puolella missä viisastelee ja olen ymmärtänyt että joka puolella autoihin liittyvissä keskusteluissa.

      • Anonyymi

        Hyvin toimii lankomiehen Jaguaarinkin alla kyseiset renkaat.


    • Anonyymi

      Mesellä ajaminen johtuu nimenomaan siitä, että kuljettajan tulot ovat pitkään olleet isommat kuin menot.
      Jos kerran kuukaudessa jää jotain säästöön, niin silloin voi silloin tällöin ostaa jotain kivaa.

      • Anonyymi

        Väyrys mese sen kertoo joo 🤣🤣🤣


      • Anonyymi

        Kuten halpiskumit? Vai onko menot ja tulot kääntyneet toisinpäin?


      • Anonyymi

        Oletko sinäkin niitä ihmisiä, joiden teki vuonna 2000 mieli ostaa Mersu ja nyt sinulla alkaa olla varaa ostaa vuosimallin 2000 Mersu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten halpiskumit? Vai onko menot ja tulot kääntyneet toisinpäin?

        Taasko se katkera fillaristi vikisee täällä ? Sukella sinä agressiivinen trikoosukkula sinne mihin ei aurinko ole ikinä paistanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taasko se katkera fillaristi vikisee täällä ? Sukella sinä agressiivinen trikoosukkula sinne mihin ei aurinko ole ikinä paistanut.

        Trikoosukkalalla on taas nivuset hankautuneet vereslihalle ja sen vuoksi pölypilvessä ohitse sujahtelevat autot niin kiukuttavat. Voi sitä ahdistuksen määrää.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      133
      3752
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3458
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2006
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      92
      1487
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      146
      918
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      908
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe