Tavallinen keski-ikäinen nainen. 10kg ylipainoa. Jos tämmönen myy seksiä, niin onko joku valmis maksamaan siitä?
Paljonko?
Maksaako joku?
28
986
Vastaukset
- Anonyymi
Missäpäin olet voisin tulla
- Anonyymi
Laita mailiosoite, numero, kik tai joku, miten saan yhteyden?
- Anonyymi
Kerro lisää
- Anonyymi
Mistäspäin keski-ikäinen nainen on ,kiinostaa jos oot pirkanmaalta ,minulla ei ole kikiä.
- Anonyymi
Tavallisen näköiset kiinnostaa eniten.
- Anonyymi
Kyllä maksaa,
kohtuullinen korvaus hyvästä seksistä. Ns. "tavallinen nainen" kiinnostaa huomattavasti enemmän kuin silokonirintainen, teennäisen ammattilainen.
Jospa löytäisin sinut, tavallinen ylipainoinen nainen.- Anonyymi
Löysit jo. Täällähän mä. Laita joku yht. tieto niin otan yhteyttä?
t. Tavallinen nainen
- Anonyymi
Olet juuri minun makuuni, ikä ja paino juuri niinkuin pitää. Mikseipä vois maksaakin.
- Anonyymi
En maksa koska lihavat naiset aina ollu helppo saada sänkyyn. Kyllä niihin kassit tyhjää mutta ei muuta.
- Anonyymi
Anna s-posti osoite niin otan yhteyttä.
Haluaisin tehdä kanssasi mahdollisesti viikonloppu sopimuksen koko viikonlopusta.
Nimimerkki Rajoittamaton seksi (ilman kivun tuottamista tai peppuun panemista).- Anonyymi
Ei tänne voi laittaa spostia. Menee poistoon heti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tänne voi laittaa spostia. Menee poistoon heti.
ja miks ees pitäis laittaa ku o säännöissä kiellettyä
- Anonyymi
Käytetystä tavarasta vitonenkin piisaa...
- Anonyymi
Ei taida tulla kauppoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida tulla kauppoja.
??? Tulee tulee. Mihin tuun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida tulla kauppoja.
??? Tulee tulee. Mihin tuun?
- Anonyymi
Jos uskallat antautua ison ja kyltymättömän aisan panemaksi niin olen mukana!
- Anonyymi
Panisin olen yksinäinen ja tarviin läheisyyttä.
- Anonyymi
Voi reppanat kun ootte puutteessa ja kaikki kelpaa.
Tähän ikään, lähes 60v, siis vanha pukki, on tullut nähtyä yks ja toinenkin nainen.
Jos vähän vanhemman naisen mielestä hänellä on 10 kg ylipainoa, tarkoittaa se oikeasti 20-40 kg extra läskiä. Näin se vaan on.
Kannattaisikin markkinoida itseään oikeilla kilomäärillä. Itse en kiihoitu ylipainoisen naisen kanssa. Mutta varmasti löytyy heitäkin jotka pitää vähän enemmänkin tuhdeista tädeistä å - Anonyymi
500 viikönloppu perjantai illasta klo:18.00-maanantai aamuun klo:6:00
1 mies panee.
Mitä mìeltä olette- Anonyymi
Kyllä mä tähän lähtisin... :)
- Anonyymi
Halvalla menee. Normi taitaa olla 800€/yö
- Anonyymi
Saako keski-ikäistä naista naida peräsuoleen?
- Anonyymi
Keski-ikästä naista saa naida ihan mihin reikään vaan, jos hinnasta sovitaan :D
- Anonyymi
Jos on oikeasti 10kg ylipainoa panisin varmasti. On ihan parhaimmillaan. Se vaan, että onko tuo 10kg ihan rehellinen extra normaalipainosta, on sitten toinen juttu.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72528- 1211811
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1271541Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill511521Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741327Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1621317- 1481285
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.661105