Neiti & erilaiset jäbät.

Anonyymi

Pattayalla rantakorsertissa Ruiskrokin tultua peruttua, kerkesi esiintymään Pattayan Neiti & The Boys.
Väkeä oli valtaisasti ja kaikki taputtivat karvaisia käsiään sanoituksen ollen kaikkien aikojen osuvin.

Nauttikaamme me veteraanikonkarit tästä.

https://youtu.be/H8ZNYJ2M1_U

35

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

NÄIN SAI AMALIA MIEHEN ITSELLEEN, HETKEKSI :

Christensen kuljetettiin Kylmäkoskelta mielentilatutkimukseen Niuvanniemen sairaalaan Kuopioon. Operaatio suoritettiin tavalla, jota hyvin harvoin käytetään Suomen oloissa.

Christensenille ei kerrottu etukäteen siitä, milloin mielentilatutkimukseen lähdettäisiin. Hänet herätettiin yllättäen eräänä yönä ja matkaan lähdettiin pimeän aikaan. Kuljetusta Kuopioon oli turvaamassa kaksi autoa Vankeinhoitolaitokselta. Kuljetusta oli myös suunnittelemassa vain kourallinen henkilökuntaa.

Salamyhkäisyyden syynä oli poliisin epäily siitä, että Christensenilla saattaisi olla Suomessa rikostovereita, jotka yrittäisivät vapauttaa tanskalaisen.

Helsingin käräjäoikeus tuomitsi tanskalaismiehen elinkautiseen vankeusrangaistukseen ampuma-aserikoksesta, törkeästä ryöstöstä ja kahdesta murhasta.

• Anonyymi

👍Pisteet aloittajalle 👍

• Anonyymi

Hahaha haah!

Päivän paras tuo video.

Pientä piruilua huomattavissa Senssukkaa kohtaan.

• Anonyymi

Hahaha haah!

Päivän paras tuo video.

Pientä piruilua huomattavissa Senssukkaa kohtaan.

• Arvaa aloittaja.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Arvaa aloittaja.

dumboll

• Anonyymi kirjoitti:

dumboll

Väärin taasen voivoi sentään sun kanssas.

Muuten eikös sovikin kuin .... no en sano ..... mutta tuo erilainenhan on mun mielestä .... jätän sen kunkin oman päätelmän varaan.

Miten muuten mahtanee tuolla Namin suunnalla rikkaruohokaiset poistua puutarhasta pohdin kun itsellänikin tätä puutarhatuntemusta jokusen verran?

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Arvaa aloittaja.

Aasi.

• Anonyymi

Mukavaa että joku viitsii huumoria antaa palstalle, jonka johtajaksi itsensä kokema ei kykene kuin päivittäiseen kiukkuiluun.

• Anonyymi

Juu se on todella hauska mies tuo vittumainen sairaseläkkeellä oleva vanhus joka kertoo että piruilu on kultaa mutta vittuilu platinaa ja että hänen vaimonsa on neitsyt maria ja kaikkien muiden naiset on tautisia tinderhuoria tai maatalouslomittajahuoria ja miehet persaukisia juntteja. Huumorimestarin eläke riittää kuulema vallan hyvin nettiliittymään ja hän vakuuttaa sen olevan totta. Nyt jo viisi vuotta jokainen tunti päiväsaikaan se on totta. Todella hassun hauska humoristi jonka kirjoituksista saa totuuden siementä etsiä suurennuslasin kanssa.
        Varmaan pystyisi amerikan stand up-komiikkakiertueen järjestämään kellohameessaan. On se kertakaikkiaan niin hauska "mies".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu se on todella hauska mies tuo vittumainen sairaseläkkeellä oleva vanhus joka kertoo että piruilu on kultaa mutta vittuilu platinaa ja että hänen vaimonsa on neitsyt maria ja kaikkien muiden naiset on tautisia tinderhuoria tai maatalouslomittajahuoria ja miehet persaukisia juntteja. Huumorimestarin eläke riittää kuulema vallan hyvin nettiliittymään ja hän vakuuttaa sen olevan totta. Nyt jo viisi vuotta jokainen tunti päiväsaikaan se on totta. Todella hassun hauska humoristi jonka kirjoituksista saa totuuden siementä etsiä suurennuslasin kanssa.
        Varmaan pystyisi amerikan stand up-komiikkakiertueen järjestämään kellohameessaan. On se kertakaikkiaan niin hauska "mies".

55555 🐒 pistä paremmaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei Laiffi kaikkien vaimot ole maatalouslomittajia, se on vain sinun kohtalosi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KHIII JAIII !!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KHIII JAIII !!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta olet varmasti huomannut että arvioni sinusta ja monista muista on osunut varsin oikeaan, sinulla on vaikuksia erottaa mies ja nainen toisistaan, taustasi huomioon ottaen se on varsin ymmärrettävää, eikö ollut taas hauskasti sanottu.

• Anonyymi

Tämä aloituksen kipale lämmittää mieltä kun ajattelee minkälainen henkilö on Pattayan rakkaiden viisain.

• Anonyymi

Kappale on ihan hirveetä paskaa. Joku pitkäaikaistyötön sekakäyttäjä kun leikkii nokkelaa niin se kuulostaa juuri tuolta. Surkea tekele.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kappale on ihan hirveetä paskaa. Joku pitkäaikaistyötön sekakäyttäjä kun leikkii nokkelaa niin se kuulostaa juuri tuolta. Surkea tekele.

Sanoitus huippuluokkaa ja niin osuva.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoitus huippuluokkaa ja niin osuva.

Kaltaisesi kakaramaisen ääliön mielestä se on tietenkin huippuluokkaa. En ole moista kuraa kuullut kuin joskus 80 luvulla joku amispelle heitteli tuollaista läppää jota ei uskoisi aikuisen tekemäksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaltaisesi kakaramaisen ääliön mielestä se on tietenkin huippuluokkaa. En ole moista kuraa kuullut kuin joskus 80 luvulla joku amispelle heitteli tuollaista läppää jota ei uskoisi aikuisen tekemäksi.

Pahkasika ja Tex Willer, Spede show, Tahdotko miljonääriksi, Maisa Torppa, Kummelit, Napakymppi, Aamulypsy.

Tuo sanoitus on osuva, ihan napisgybä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pahkasika ja Tex Willer, Spede show, Tahdotko miljonääriksi, Maisa Torppa, Kummelit, Napakymppi, Aamulypsy.

Tuo sanoitus on osuva, ihan napisgybä.

Pahkasikahan on numeropellen lemppari, monet nimimerkkinsäkin sieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinun lemppari wiki, google ja karttasovellus?
        Entä ketä ajattelet päivittäin, ja nyt en tarkoita äitiäsi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinun lemppari wiki, google ja karttasovellus?
        Entä ketä ajattelet päivittäin, ja nyt en tarkoita äitiäsi?

Onko vähän hermo tiukalla.? Päässä näköjään isompaakin hämminkiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuosta olet täysin oikeassa pahkasika oli aikaansa edellä, sieltä on monta hyvää juttua löytynyt mutta ei se ole koskaan ottanut kantaa tietääkseni pattayarakkauteen, mutta kylläkin sukurutsaan ja lapsirakkauteen kylläkin.

• Anonyymi

Ton biisin sanoittaja on varmasti istunut Pattayan suomiräkiksessä saaden inspiksen.

• Anonyymi

Eipä nyt mikään pahkasian arvoinen taidepläjäys vappujulkusta puhumattakaan, mutta tuli sanoituksesta selvästi mieleen palstalla vaikuttava pattayan virtuaalimatkaaja, muutama riimi osui jopa kohdalleen.
      By NumBall

• Anonyymi

Yllätyksetöntä ja alkeellista kamaa. Uppoaa varmaankin senseinumban alkeelliseen aivotoimintaan. Vai että "Ruiskrok". Siinä se on varsinainen kielinero.

Veneellä käytiin parikin Ruisrockia kuuntelemassa kosteiden eväiden kanssa aikoinaan.

Järjestysmiehet tuli soutuveneellä häätämään kuokkavieraita pois, mutta eivät voineet mitään kun ei lähdetty. Istahdin kannelle lonkerotölkin kanssa ja sanoin että näytä se paperi missä lukee ettei tässä saa olla ja että en mä kännissä aja venettä. Se on nyt tässä.

T 2010

• Katsos Rakas Neiti avautunut täällä.

Olen samaa mieltä seikassa että biisi on ala-arvoisinta musiikkituotantoa, mitä olla saattaa ja siksi sen sanoitus osui sinun olemukseesi täydellisesti.

Mitä tulee kielinerouteen, niin ei voi olla mahdollista, että tällä palstalla olisi usempi kielioppeihin ja yhdyssanoihin sun muuta kirjoitusasuihin puuttuvaa kuin yksi, henkilö eli sinä.
        Jos on useita, niin johan on bobulaa.

Oothan ollu aikuisena tosi kova jäbä, että oikein Ruissalossa veneellä musiikkia kuuntelemassa.
        Minä olin kerran pelipaikalla alle mopoiän kun Nazaret myös.

Hiekkakankaalle putkahtanut vehreä puutarha, senhän täytyy olla se ... paratiisi ja onhan siellä kukkokin tunkiolla joka tykkää huomion saamisesta.

• SENSSU
        SENSSU kirjoitti:

Katsos Rakas Neiti avautunut täällä.

Olen samaa mieltä seikassa että biisi on ala-arvoisinta musiikkituotantoa, mitä olla saattaa ja siksi sen sanoitus osui sinun olemukseesi täydellisesti.

Mitä tulee kielinerouteen, niin ei voi olla mahdollista, että tällä palstalla olisi usempi kielioppeihin ja yhdyssanoihin sun muuta kirjoitusasuihin puuttuvaa kuin yksi, henkilö eli sinä.
        Jos on useita, niin johan on bobulaa.

Oothan ollu aikuisena tosi kova jäbä, että oikein Ruissalossa veneellä musiikkia kuuntelemassa.
        Minä olin kerran pelipaikalla alle mopoiän kun Nazaret myös.

Hiekkakankaalle putkahtanut vehreä puutarha, senhän täytyy olla se ... paratiisi ja onhan siellä kukkokin tunkiolla joka tykkää huomion saamisesta.

Katsoin ..... googlesta ....... Nazareth oli vuonna 1974 eli olin 15 vuotias.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Katsoin ..... googlesta ....... Nazareth oli vuonna 1974 eli olin 15 vuotias.

Vuonna 1974 olit 15 ja vuonna 2020 olet henkisesi 5 vuotias. Kehitys on siis miinusmerkkinen ja ainoa kaverisi on Google.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vuonna 1974 olit 15 ja vuonna 2020 olet henkisesi 5 vuotias. Kehitys on siis miinusmerkkinen ja ainoa kaverisi on Google.

Olen pahoillani että en ole saavuttanut samaa korkeaa henkistä tasoa, kuten sinä, mutta tuossa tulevana marraskuuna täytän 62 ja ihan hyvin olen pärjäillyt, joten uskon pärjääväni myös loppuelämäni.

Mukavaa että meillä yhteinen kaveri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen pahoillani että en ole saavuttanut samaa korkeaa henkistä tasoa, kuten sinä, mutta tuossa tulevana marraskuuna täytän 62 ja ihan hyvin olen pärjäillyt, joten uskon pärjääväni myös loppuelämäni.

Mukavaa että meillä yhteinen kaveri.

Ohoh tähän ketjuun löytyi ä-pilkut.

• Anonyymi

Sori että pilasin sun uusimman mielikuvitusystävän. Nyt sulta on mennyt jahdit, harlikat ja huvilat. Nyt meni sitten uusin mielikuvitusystävä. Ikävä tunnelma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sori että pilasin sun uusimman mielikuvitusystävän. Nyt sulta on mennyt jahdit, harlikat ja huvilat. Nyt meni sitten uusin mielikuvitusystävä. Ikävä tunnelma.

Lapsilla ja lapsen asteelle jääneillä hyvin usein noita mielikuvitusystäviä, kuten palstalaiset ovat hyvin huomanneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapsilla ja lapsen asteelle jääneillä hyvin usein noita mielikuvitusystäviä, kuten palstalaiset ovat hyvin huomanneet.

Totta virkkaat rakas veliseni, niin monella on ystävänä Amalia joka aivan kestoystävä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      177
      4834
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      3416
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      40
      2233
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      26
      2004
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      47
      1946
    6. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      680
      1906
    7. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      117
      1841
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      138
      1767
    9. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      45
      1525
    10. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1431
    Aihe