Naiset, miten paljastavasti uskallatte pukeutua julkisilla paikoilla ?

Anonyymi

Siis kodin ulkopuolella. Mitä laitatte näytille ja miten ?

90

3112

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minihame, ei pikkareita, eikä rintsikoita. Ohut läpinäkyvä toppi ja sen päälle pleiseri. Sukat ja korkkarit... niin kyllä niillä irtoo.

      • Anonyymi

        Tiukat legginsit ja ohut läpikuultava paita


      • Anonyymi

        Sinä kai pukeudut jätesäkkiin, ainakin pitäisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiukat legginsit ja ohut läpikuultava paita

        Missäpäin liikut 😘


    • Anonyymi

      Kesällä pelkkä ohut lyhythelmainen kesämekko, ei mitään muuta.

      • Anonyymi

        Missäpäin olet haluaisin katsella tai ehkä myös koskea miten saa sinun yhteyttä


    • Anonyymi

      Kesällä on ihan kiva kulkea ilman rintaliivejä ja pöksyjä t- paituli päällä, tai kevyt liehuvahelmainen kesämekko ainoana asuna. Ensin sitä myös itse muistaa varoa tilanteita, ettei helman alta näy liikaa, mutta kun asiaan tottuu varominenkin unohtuu, tulee huolettomammaksi ja tulee tarjoiltua liikaakin näkymiä.

      Silloin kyllä voi nolostuakin ja nännit kyllä reagoivat myös heti kohoten näkyvästi törröttämään. Istu siinä sitten vaikka terassilla juttelemassa, kun huomaa toisten tuijottavan tissejä ja niiden reagointia, tai pyrkivän paikkaan, josta helman alle pääsee katselemaan. No joskus tulee kiusoteltuakin ja vilautettua ihan tahallaan.

      • Onko nännien reagointi todella niin merkittävä, että sen huomaa? Olen saunonut noin 40 naisen kanssa, enkä ole koskaan huomannut mitään. Vai onko vain niin, että koska saunomiset eivät ole kovin seksuaalisia tilanteita, ei mitään koskaan kuulu olla tapahtunutkaan?

        Kertokaa, tytöt, oletteko todella tunteneet nänneissänne jotakin. Että sukupuolielimissä tuntuu vastaava paisumisreaktio kuin miehen erektio, on kyllä tyttöjen kertoman mukaan totta, mutta en ole sitäkään silmin havainnut.


      • <<...tulee tarjoiltua liikaakin näkymiä.<<

        Outoa. Miten voi olla liikaa? Eivätkö miehet juuri toivo, että paljaat sukupuolielimet näkyisivät mekon alta, ja eivätkö tytöt juuri halua olla ihailtuna. Ei kai kukaan ole koskaan pahastunut?


      • Anonyymi
        kynä kirjoitti:

        Onko nännien reagointi todella niin merkittävä, että sen huomaa? Olen saunonut noin 40 naisen kanssa, enkä ole koskaan huomannut mitään. Vai onko vain niin, että koska saunomiset eivät ole kovin seksuaalisia tilanteita, ei mitään koskaan kuulu olla tapahtunutkaan?

        Kertokaa, tytöt, oletteko todella tunteneet nänneissänne jotakin. Että sukupuolielimissä tuntuu vastaava paisumisreaktio kuin miehen erektio, on kyllä tyttöjen kertoman mukaan totta, mutta en ole sitäkään silmin havainnut.

        Kyllä minulla ainakin nännit reagoivat voimakkaasti kiihottuessani tai rintojani pikkuisenkin kosketellessa, tai niihin jonkun miehen kiinnittäessä huomiotaan. Kyllä se paidan, tai ohuen mekon alta näkyy selvästi.
        On niitä samanlaisia muitakin. Jokunen vuosi sitten linnan juhlissa joku nuoremman polven julkkisnainen (nimeä en muista) oli vaaleassa juhla-asussa ilman rintaliivejä ja miehusta osa oli niin ohutta kangasta, että pystyssä törröttävät nännit ja jopa nännipihat erottuivat selvästi. Asu ja nainen olivat kyllä kauniita, mutta eihän sitä pidetty sopivana kyseisissä pönötysjuhlissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minulla ainakin nännit reagoivat voimakkaasti kiihottuessani tai rintojani pikkuisenkin kosketellessa, tai niihin jonkun miehen kiinnittäessä huomiotaan. Kyllä se paidan, tai ohuen mekon alta näkyy selvästi.
        On niitä samanlaisia muitakin. Jokunen vuosi sitten linnan juhlissa joku nuoremman polven julkkisnainen (nimeä en muista) oli vaaleassa juhla-asussa ilman rintaliivejä ja miehusta osa oli niin ohutta kangasta, että pystyssä törröttävät nännit ja jopa nännipihat erottuivat selvästi. Asu ja nainen olivat kyllä kauniita, mutta eihän sitä pidetty sopivana kyseisissä pönötysjuhlissa.

        Jonna meni pitkät päällä linnan juhliin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minulla ainakin nännit reagoivat voimakkaasti kiihottuessani tai rintojani pikkuisenkin kosketellessa, tai niihin jonkun miehen kiinnittäessä huomiotaan. Kyllä se paidan, tai ohuen mekon alta näkyy selvästi.
        On niitä samanlaisia muitakin. Jokunen vuosi sitten linnan juhlissa joku nuoremman polven julkkisnainen (nimeä en muista) oli vaaleassa juhla-asussa ilman rintaliivejä ja miehusta osa oli niin ohutta kangasta, että pystyssä törröttävät nännit ja jopa nännipihat erottuivat selvästi. Asu ja nainen olivat kyllä kauniita, mutta eihän sitä pidetty sopivana kyseisissä pönötysjuhlissa.

        Ei voi muuta kuin uskoa. Kun aikoinaan 60-luvulla seurustelin tytön kanssa, olin kovin tietämätön, mutta sen ajan surkeasta seksioppaasta luin, että tytöt pitävät kovin rintojen hyväilystä. Siis tein työtä neuvottua. Kerran tyttö paukautti, että hän ei käsitä, miten miehet ovat niin kiinnostuneet naisen rinnoista.

        Ilmeisesti kaikki naiset eivät reagoikaan samoin, toisella nännit kovettuvat, toisilla ei. En minäkään huomannut mitään reagoimista. Sen sijaan, kun hyväili tytön vittua, se kostui voimallisesti.

        Muuten, kun sinulla nännit reagoivat voimakkaasti, tuntuuko se rinnoissa jotenkin samanlaiselta kuin vitun kiihottuminen? Onko se jotenkin sukua paineen tuntemukselle?

        <<Asu ja nainen olivat kyllä kauniita, mutta eihän sitä pidetty sopivana kyseisissä pönötysjuhlissa.


      • kynä kirjoitti:

        Ei voi muuta kuin uskoa. Kun aikoinaan 60-luvulla seurustelin tytön kanssa, olin kovin tietämätön, mutta sen ajan surkeasta seksioppaasta luin, että tytöt pitävät kovin rintojen hyväilystä. Siis tein työtä neuvottua. Kerran tyttö paukautti, että hän ei käsitä, miten miehet ovat niin kiinnostuneet naisen rinnoista.

        Ilmeisesti kaikki naiset eivät reagoikaan samoin, toisella nännit kovettuvat, toisilla ei. En minäkään huomannut mitään reagoimista. Sen sijaan, kun hyväili tytön vittua, se kostui voimallisesti.

        Muuten, kun sinulla nännit reagoivat voimakkaasti, tuntuuko se rinnoissa jotenkin samanlaiselta kuin vitun kiihottuminen? Onko se jotenkin sukua paineen tuntemukselle?

        <<Asu ja nainen olivat kyllä kauniita, mutta eihän sitä pidetty sopivana kyseisissä pönötysjuhlissa.

        (Vahingossa katkesi kesken, mutta jatketaan.)

        Mainittu laulaja oli kyllä kaunis.

        Eräs kansanedustaja kertoi myös, että oli linnan juhlissa ilman pöksyjä. Tämä selittyy varmaan sillä, että todellisuudessa nainen pitää pöksyttömyyttä juhlavampana, vaikka esittääkin tietoisesti muita syitä.

        Itse olen 60-luvun nuorisoa. Pöksyttömuus ja puseron läpinäkyvyys oli silloin vielä vasta edessäpäin. Mutta kyllä siitä myöhemmin tiheästi mainittiin, varsinkin tansseissa ja juhlatilaisuudessa. Nuorisollehan se oli sitten arkimuotiakin.


      • Anonyymi
        kynä kirjoitti:

        (Vahingossa katkesi kesken, mutta jatketaan.)

        Mainittu laulaja oli kyllä kaunis.

        Eräs kansanedustaja kertoi myös, että oli linnan juhlissa ilman pöksyjä. Tämä selittyy varmaan sillä, että todellisuudessa nainen pitää pöksyttömyyttä juhlavampana, vaikka esittääkin tietoisesti muita syitä.

        Itse olen 60-luvun nuorisoa. Pöksyttömuus ja puseron läpinäkyvyys oli silloin vielä vasta edessäpäin. Mutta kyllä siitä myöhemmin tiheästi mainittiin, varsinkin tansseissa ja juhlatilaisuudessa. Nuorisollehan se oli sitten arkimuotiakin.

        Olen tuo 18.33 kommentoija. Niin, toisten naisten puolesta en varmuudella osaa sanoa. Tiedän kuitenkin, että jotkut eivät pidä rintojensa hyväilystä, tai koskettelusta ja jonkunt pitävän sitä jopa vastenmielisenä. Tiedän kuitenkin itseni lisäksi joitain naisia, joilla on herkemmmät rinnat ja reagoivat siksi myös nopeammin. Olemmehan erilaisia ihmisiä, niin fyysisesti, kuin ulkonäönkin suhteen, ehkä tämä on sama asia.

        Minulla rintojen reagoiminen liittyy kyllä seksuaaliseen kiihottumiseen ja samalla myös niin sanotusti "pimppi kostuu". Eli kai sitten kiihotun helposti. Mutta kyllä myös rinnanpäissä tuolloin tuntuu kuumotusta ja suora yhteys on alemmas. Jos joku kiinnittää huomiota rintoihini tai hyväilee niitä, niin satavarmasti nännit alkavat"nöpöttää" ja voimakkaammassa kiihotuksessa myös nännipihat paisuvat jonkinverran, samalla alempana tapahtuu kuumotusta ja kostumista.


      • Anonyymi
        kynä kirjoitti:

        Onko nännien reagointi todella niin merkittävä, että sen huomaa? Olen saunonut noin 40 naisen kanssa, enkä ole koskaan huomannut mitään. Vai onko vain niin, että koska saunomiset eivät ole kovin seksuaalisia tilanteita, ei mitään koskaan kuulu olla tapahtunutkaan?

        Kertokaa, tytöt, oletteko todella tunteneet nänneissänne jotakin. Että sukupuolielimissä tuntuu vastaava paisumisreaktio kuin miehen erektio, on kyllä tyttöjen kertoman mukaan totta, mutta en ole sitäkään silmin havainnut.

        Minulla on pienissä rinnoissa pienet nöpönännit ja kun palelen tai kiihotun niin varsinaiset pampulat... nuorena se oli mielestäni kiusallisen huomiotaherättävää, sittemmin olen oppinut arvostamaan huomiota ja tätä näkymää myös muissa naisissa.
        Kun nännit reagoivat, tuntu on samantyyppinen kuin pillun sykähdys kiihottavalle ajatukselle. Sen todella tuntee miten ne vetäytyvät töröttämään ja herkistyvät kosketukselle.
        Saunan lämpö ja suomalainen luontevuus eivät ehkä ole omiaan aiheuttamaan tällaista reagointia, kuten arvelitkin.
        Voi muuten olla etteivät miehet välttämättä huomaa että pillu on turvoksissa, koska se on usein turvoksissa jo kun mies pääsee sitä tarkemmin katsomaan. Itselle ero on kyllä varsin selvä. 🦋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen tuo 18.33 kommentoija. Niin, toisten naisten puolesta en varmuudella osaa sanoa. Tiedän kuitenkin, että jotkut eivät pidä rintojensa hyväilystä, tai koskettelusta ja jonkunt pitävän sitä jopa vastenmielisenä. Tiedän kuitenkin itseni lisäksi joitain naisia, joilla on herkemmmät rinnat ja reagoivat siksi myös nopeammin. Olemmehan erilaisia ihmisiä, niin fyysisesti, kuin ulkonäönkin suhteen, ehkä tämä on sama asia.

        Minulla rintojen reagoiminen liittyy kyllä seksuaaliseen kiihottumiseen ja samalla myös niin sanotusti "pimppi kostuu". Eli kai sitten kiihotun helposti. Mutta kyllä myös rinnanpäissä tuolloin tuntuu kuumotusta ja suora yhteys on alemmas. Jos joku kiinnittää huomiota rintoihini tai hyväilee niitä, niin satavarmasti nännit alkavat"nöpöttää" ja voimakkaammassa kiihotuksessa myös nännipihat paisuvat jonkinverran, samalla alempana tapahtuu kuumotusta ja kostumista.

        Kiitos! Hyvää kesää sinulle. 🌹🍓


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on pienissä rinnoissa pienet nöpönännit ja kun palelen tai kiihotun niin varsinaiset pampulat... nuorena se oli mielestäni kiusallisen huomiotaherättävää, sittemmin olen oppinut arvostamaan huomiota ja tätä näkymää myös muissa naisissa.
        Kun nännit reagoivat, tuntu on samantyyppinen kuin pillun sykähdys kiihottavalle ajatukselle. Sen todella tuntee miten ne vetäytyvät töröttämään ja herkistyvät kosketukselle.
        Saunan lämpö ja suomalainen luontevuus eivät ehkä ole omiaan aiheuttamaan tällaista reagointia, kuten arvelitkin.
        Voi muuten olla etteivät miehet välttämättä huomaa että pillu on turvoksissa, koska se on usein turvoksissa jo kun mies pääsee sitä tarkemmin katsomaan. Itselle ero on kyllä varsin selvä. 🦋

        Aina sitä uutta oppii, tietysti.

        Vittua näkee useimmiten vain turvoksissa, joten sitä pitää normaalitilana. Vaan yksi asia on varma, olipa se normaalissa tilassa tai kiihottuneena. Se on satumaisen kaunis, kauneinta, mitä voi nähdä.

        Olen kuvitellut, että tytön sukupuolielimien turpoaminen tuntuu jotenkin samalta kuin miehen erektio.

        Vaikuttaa siltä, että tytöt, jotka tuntevat nänneissään samanlaisia asioita kuin vitussaan, ovat etuoikeutettuja, koska tuntevat kaksinverroin ihanuutta verrattuna muihin tyttöihin. 🌹


      • Anonyymi
        kynä kirjoitti:

        Onko nännien reagointi todella niin merkittävä, että sen huomaa? Olen saunonut noin 40 naisen kanssa, enkä ole koskaan huomannut mitään. Vai onko vain niin, että koska saunomiset eivät ole kovin seksuaalisia tilanteita, ei mitään koskaan kuulu olla tapahtunutkaan?

        Kertokaa, tytöt, oletteko todella tunteneet nänneissänne jotakin. Että sukupuolielimissä tuntuu vastaava paisumisreaktio kuin miehen erektio, on kyllä tyttöjen kertoman mukaan totta, mutta en ole sitäkään silmin havainnut.

        Taidat olla aika pussissa kasvanut jos et ole koskaan nähnyt naista 'pitkät päällä'. Kyllähän se on aika tavallista eikä aina tarkoita edes suurempaa kiihottumista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla aika pussissa kasvanut jos et ole koskaan nähnyt naista 'pitkät päällä'. Kyllähän se on aika tavallista eikä aina tarkoita edes suurempaa kiihottumista.

        <<Taidat olla aika pussissa kasvanut jos et ole koskaan nähnyt naista 'pitkät päällä'. Kyllähän se on aika tavallista eikä aina tarkoita edes suurempaa kiihottumista.<<

        "Pitkät päällä" on niin harvinainen ilmaus, etten ole sitä muuten nähnyt tässä kontekstissa, joten en tiedä, mitä se tarkoittaa. Tarkoittaako se myös nännejä vai vain vittua.

        Sekä vaimoni että muutkin siskot ovat kertoneet, että kun vittu kiihottuu, se reagoi suunnilleen samoin kuin miehen kyrpä. Paineen tuntua, kovuutta. Sen sijaan en ole havainnut seksivideoissakaan, että nännien hypelöiminen muuttaisi niitä paljonkaan.


      • Anonyymi
        kynä kirjoitti:

        Onko nännien reagointi todella niin merkittävä, että sen huomaa? Olen saunonut noin 40 naisen kanssa, enkä ole koskaan huomannut mitään. Vai onko vain niin, että koska saunomiset eivät ole kovin seksuaalisia tilanteita, ei mitään koskaan kuulu olla tapahtunutkaan?

        Kertokaa, tytöt, oletteko todella tunteneet nänneissänne jotakin. Että sukupuolielimissä tuntuu vastaava paisumisreaktio kuin miehen erektio, on kyllä tyttöjen kertoman mukaan totta, mutta en ole sitäkään silmin havainnut.

        Riippuu naisesta. Minun naisellani on muodot paikoillaan ja ihanan törröttävät nännit. Ne ovat kiimaisina suuremmat kuin savukkeen filtterit. Ja nännien koko kasvaa kiihottaessa yli 2x. Hyväilen tissejä ja imen nännejä päivittäin sekä vaatteiden päältä että paljaana. Käsken häntä aina pukeutumaan hameeseen ja puseroon ohuesta kankaasta. Tissiliivejä hän saa käyttää töihin mennessään, mutta ohuesta kankaasta - e i topattuja. Liian kovia otteita ei tisuille, ne tykkäävät hellästä, mutta määrätietoisesta hyväilystä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on pienissä rinnoissa pienet nöpönännit ja kun palelen tai kiihotun niin varsinaiset pampulat... nuorena se oli mielestäni kiusallisen huomiotaherättävää, sittemmin olen oppinut arvostamaan huomiota ja tätä näkymää myös muissa naisissa.
        Kun nännit reagoivat, tuntu on samantyyppinen kuin pillun sykähdys kiihottavalle ajatukselle. Sen todella tuntee miten ne vetäytyvät töröttämään ja herkistyvät kosketukselle.
        Saunan lämpö ja suomalainen luontevuus eivät ehkä ole omiaan aiheuttamaan tällaista reagointia, kuten arvelitkin.
        Voi muuten olla etteivät miehet välttämättä huomaa että pillu on turvoksissa, koska se on usein turvoksissa jo kun mies pääsee sitä tarkemmin katsomaan. Itselle ero on kyllä varsin selvä. 🦋

        Ei ehkä saunassa, mutta menepäs kylmään alle 15 asteiseen veteen uimaan, niin heti näkyy kun nännit nöpöttää komeasti. Miehenä hyvä katsella ja kiusoitella, että ollaanko sitä jo kiimaisia... ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tuo 18.33 kommentoija. Niin, toisten naisten puolesta en varmuudella osaa sanoa. Tiedän kuitenkin, että jotkut eivät pidä rintojensa hyväilystä, tai koskettelusta ja jonkunt pitävän sitä jopa vastenmielisenä. Tiedän kuitenkin itseni lisäksi joitain naisia, joilla on herkemmmät rinnat ja reagoivat siksi myös nopeammin. Olemmehan erilaisia ihmisiä, niin fyysisesti, kuin ulkonäönkin suhteen, ehkä tämä on sama asia.

        Minulla rintojen reagoiminen liittyy kyllä seksuaaliseen kiihottumiseen ja samalla myös niin sanotusti "pimppi kostuu". Eli kai sitten kiihotun helposti. Mutta kyllä myös rinnanpäissä tuolloin tuntuu kuumotusta ja suora yhteys on alemmas. Jos joku kiinnittää huomiota rintoihini tai hyväilee niitä, niin satavarmasti nännit alkavat"nöpöttää" ja voimakkaammassa kiihotuksessa myös nännipihat paisuvat jonkinverran, samalla alempana tapahtuu kuumotusta ja kostumista.

        Vaimollani on pystyt nännit ja, kun rintoja hyväilee ja nännejä imee, niin ne kasvavar vielää. Ovat ainakin 2 cm pitkät ja kauniit. Imen hartaasti ja samalla toinen käsi menee pimppiä hyväilemään. Kyllä kostuu. Tämähän edellyttää sopivia asusteita, jotka aukeavat helposti edestäpäin.


    • Anonyymi

      Kuljen alasti. Helvettiäkö sitä mitään rytkyjä päällensä laittaa

      • Varsinkin kesätunkkaisessa kaupungissa se on kyllä ilmava tapa.🌹


    • Anonyymi

      Olen jo nelikymppinen rouva ja kyllä minua on aina kiehtonut pukeutua tyylikkäästi ja rohkeasti. Mieheni pitää kovasti pukeutumistyylistäni ja on jopa kannustava rohkeiden asujen ja rohkean pukeutumisen suhteen. Hänestä saa myös hyvän makutuomarin vaatekauppoihin, mikä on käsittääkseni harvinaista. Kesällä on itsestään selvää etten juurikaan käytä alusvaatteita. Menemisestä, tai tilaisuudesta riippuen yllä on joko lyhythelmainen paituli, kevyt kesämekko, tai kokopitkä mekko ohuehkosta kankaasta. Pitkä asukin voi olla tosi seksikäs rohkeine kaula~aukkoineen ja materiaaleineen, jolloin selvästi näkyy, ettei alla ole liivejä eikä pöksyjä.
      Tietysti esim liivittömyys riippuu hyvin paljon rintojen mallista ja koosta. Joskus avonaiset tai koko bushup liivit ovat jollekin se seksikkäämpi ja näyttävämpi valinta. Juhlallisempiin asuin kuuluu tietenkin sukat ja sukkanauhaliivit, ilman pöksjä tietenkin. Ei haittaa vaikka liivit ja nauhat erottuvatkin mekon alta, tai näkyvät lyhyemmän mekon helman liikkuessa ja erityisesti istuessa, jolloin helma muutoinkin tahtoo kohota. Lyhyen helman kanssa tuuliset säät ovat oma mielenkiintoinen asiansa ilman pöksyjä liikuttaessa.

      • <<Juhlallisempiin asuihin kuuluu tietenkin sukat ja sukkanauhaliivit, ilman pöksyjä tietenkin.<<

        Kun olen kysynyt naisilta, kumpi heistä on juhlallisempi, pöksyjen kanssa vai ilman, vastaus tulee heti, ilman tietysti.

        Näin selkeä kannanotto ei liene opittu, vaan geeneihin varastoitunut alkuihmisen perintö. Taustana on naisille kehittynyt ikiaikainen halu viehättää. Kuten miehille on vuosimiljoonien aikana kehittynyt tarve ihailla, naisille on kehittynyt tarve olla ihailtu.

        Juuri juhlatilanteissa nämä käyttäytymismallit korostuvat, vaikka ne ohjaavat käyttäytymistä voimakkaasti arkenakin.

        <<Lyhyen helman kanssa tuuliset säät ovat oma mielenkiintoinen asiansa ilman pöksyjä liikuttaessa.<<

        Naisen luontainen tarve on elegantisti antaa kauneimman vilahtaa. Tuulinen sää on sitä varten mitä sopivin. Näitä sekä näyttämisen että näkemisen tarpeita ymmärtävä mies rohkaisee puolisoaan toteuttamaan hienostunutta käyttäytymistä. 🌹


      • kynä kirjoitti:

        <<Juhlallisempiin asuihin kuuluu tietenkin sukat ja sukkanauhaliivit, ilman pöksyjä tietenkin.<<

        Kun olen kysynyt naisilta, kumpi heistä on juhlallisempi, pöksyjen kanssa vai ilman, vastaus tulee heti, ilman tietysti.

        Näin selkeä kannanotto ei liene opittu, vaan geeneihin varastoitunut alkuihmisen perintö. Taustana on naisille kehittynyt ikiaikainen halu viehättää. Kuten miehille on vuosimiljoonien aikana kehittynyt tarve ihailla, naisille on kehittynyt tarve olla ihailtu.

        Juuri juhlatilanteissa nämä käyttäytymismallit korostuvat, vaikka ne ohjaavat käyttäytymistä voimakkaasti arkenakin.

        <<Lyhyen helman kanssa tuuliset säät ovat oma mielenkiintoinen asiansa ilman pöksyjä liikuttaessa.<<

        Naisen luontainen tarve on elegantisti antaa kauneimman vilahtaa. Tuulinen sää on sitä varten mitä sopivin. Näitä sekä näyttämisen että näkemisen tarpeita ymmärtävä mies rohkaisee puolisoaan toteuttamaan hienostunutta käyttäytymistä. 🌹

        Teeveeohjelmaa emännöi ulkoilmassa tunnettu kaunotar. Äkkiä tuuli nosti hänen hameensa ylös ja paljasti hetkeksi erittäin sievät sukupuolielimet. Tyttö oli kuin mitään ei olisi tapahtunut. Painoi vain elegantisti hameensa alas.

        Tietysti se oli tahallista, aivan yhtä tahallista kuin amerikkalaisten elokuvatähtien saapuminen auton kyydissä, jolloin hetken näkyy heidän kauneutensa keskus. Kiinnitti vain huomiota teeveeohjelman tytön hienostunut liikehdintä. Hän todella osasi esitellä kauneuttaan.


      • kynä kirjoitti:

        <<Juhlallisempiin asuihin kuuluu tietenkin sukat ja sukkanauhaliivit, ilman pöksyjä tietenkin.<<

        Kun olen kysynyt naisilta, kumpi heistä on juhlallisempi, pöksyjen kanssa vai ilman, vastaus tulee heti, ilman tietysti.

        Näin selkeä kannanotto ei liene opittu, vaan geeneihin varastoitunut alkuihmisen perintö. Taustana on naisille kehittynyt ikiaikainen halu viehättää. Kuten miehille on vuosimiljoonien aikana kehittynyt tarve ihailla, naisille on kehittynyt tarve olla ihailtu.

        Juuri juhlatilanteissa nämä käyttäytymismallit korostuvat, vaikka ne ohjaavat käyttäytymistä voimakkaasti arkenakin.

        <<Lyhyen helman kanssa tuuliset säät ovat oma mielenkiintoinen asiansa ilman pöksyjä liikuttaessa.<<

        Naisen luontainen tarve on elegantisti antaa kauneimman vilahtaa. Tuulinen sää on sitä varten mitä sopivin. Näitä sekä näyttämisen että näkemisen tarpeita ymmärtävä mies rohkaisee puolisoaan toteuttamaan hienostunutta käyttäytymistä. 🌹

        Teeveeohjelmaa emännöi ulkoilmassa tunnettu kaunotar. Äkkiä tuuli nosti hänen hameensa ylös ja paljasti hetkeksi erittäin sievät sukupuolielimet. Tyttö oli kuin mitään ei olisi tapahtunut. Painoi vain elegantisti hameensa alas.

        Tietysti se oli tahallista, aivan yhtä tahallista kuin amerikkalaisten elokuvatähtien saapuminen auton kyydissä, jolloin hetken näkyy heidän kauneutensa keskus. Kiinnitti vain huomiota teeveeohjelman tytön hienostunut liikehdintä. Hän todella osasi esitellä kauneuttaan.


      • Anonyymi
        kynä kirjoitti:

        Teeveeohjelmaa emännöi ulkoilmassa tunnettu kaunotar. Äkkiä tuuli nosti hänen hameensa ylös ja paljasti hetkeksi erittäin sievät sukupuolielimet. Tyttö oli kuin mitään ei olisi tapahtunut. Painoi vain elegantisti hameensa alas.

        Tietysti se oli tahallista, aivan yhtä tahallista kuin amerikkalaisten elokuvatähtien saapuminen auton kyydissä, jolloin hetken näkyy heidän kauneutensa keskus. Kiinnitti vain huomiota teeveeohjelman tytön hienostunut liikehdintä. Hän todella osasi esitellä kauneuttaan.

        Säälittävää ahdasmielisyyttä. Itse kuljen alasti kaikkialla että kaikki näkee pillut ja perseet ja saa nussia vaikka kaupan kassajonossa perseeseen.


      • Anonyymi
        kynä kirjoitti:

        Teeveeohjelmaa emännöi ulkoilmassa tunnettu kaunotar. Äkkiä tuuli nosti hänen hameensa ylös ja paljasti hetkeksi erittäin sievät sukupuolielimet. Tyttö oli kuin mitään ei olisi tapahtunut. Painoi vain elegantisti hameensa alas.

        Tietysti se oli tahallista, aivan yhtä tahallista kuin amerikkalaisten elokuvatähtien saapuminen auton kyydissä, jolloin hetken näkyy heidän kauneutensa keskus. Kiinnitti vain huomiota teeveeohjelman tytön hienostunut liikehdintä. Hän todella osasi esitellä kauneuttaan.

        Tuuli voi kyllä tehdä kepposiaan. Mieheni kertoikin miten minulle kerran kävi viime kesänä jollain toisella palstalla.
        Menimme syömään Lahden satamaan ravintolalaivaan. Kaunis kesäpäivä ja ravintolassa oli väkeä jonoksi asti. Annokset ja oluet saatuamme päätimmekin siirtyä sisätiloista ulos yläkannelle syömään ja ihailemaan satamaa ja järveä. Ylös oli kavuttava sisääänkulun luona olevilta jyrkkiä ulkoportailta, jotka korkokengissäni oli kavuttava tosi varovasti. Eipä vapaita paikkoja löytynytkään ja päätimme siirtyä laivan edessä oleville terassipaikoille laituritasolla, jossa näytti olevan pari vapaata pöytää.
        Mieheni meni portaat alas edellä ja väliin tunki muutama kiireinen, joka hakivat myös vapaita pöytiä. Portaiden alapäässä oli ruuhkaa alasmenijöiden ja ravintolaan sisään jonottavien vuoksi ja jäin hetkeksi odottamaan jyrkkien portaiden yläpäähän, etten joudu jonottamaan portailla korkokenkineni. Aurinkokin porotti portaiden yläpäähän mukavan lämpimästi.

        Käsississäni oli ruokalautanen anoksineen, salaattiautasellinen, aterimet ja olutlasi. Sitten tuuli teki kepposet ja kohotti kesämekkoni helman edestä ylös. En aluksi edes huomannut asiaa, vaan katselin kaikessa rauhassa satamaa ja kulkijoita. Lopulta huomioni kiinnittyi edessäni portaiden alaosassa minua katseleviin ja kuvaaviin. Myös mieheni viittilöi pöydän äärestä jotain. Sitten tajusin katsoa eteeni ja huomasin helman kohonneen vyötäisille paljastaen mitä alla näkyi. Pöksyjä ei näkynyt valitettavasti, sillä niitä ei ollut. Yritin osaksi kyynärpäällä painaa helmaa alas, mutta se liimaantui vatsaani vasten. Sain kyllä kiireen kavuta jyrkät portaat alas ruoka-annokset käsissäni mekon helma kokoajan ylhäällä kohti minua katselevia ja kuvaavia. Portaiden alapäässä sain laskettua olutlasin käsistäni ja oiottua mekkoni. Joku vitsiniekka kehui harvinaisen kauniita maisemia ja toinen kertoi niiden oleen suorastaan kuvauksellisia ja kännykän olevan hyvän välineen nopeisiin tilanteisiin.

        Kasvot tulipunaisina tungin jonon läpi mieheni luo ja hän sai puhuttua hyvän aikaa ennenkuin rauhoituin syömään. Olisin halunnut vain paeta paikalta. Mieheni kertoi huomanneensa kohonneen hameenhelman ja yrittäneensä viittoilla minulle, mutta en ollut heti huomannut, enkä tajunnut asiaa. Myöhemmin hän on kiusoitellut menisimmekö tuulisella ilmalla satamaan syömään ja luvannut ottaa itsekin kännykän valmiiksi esille kuvatakseen hänen mukaansa seksikkäästi paljastuneen pimppini ja portailta alastulon mekon helma ylös taittuneena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuuli voi kyllä tehdä kepposiaan. Mieheni kertoikin miten minulle kerran kävi viime kesänä jollain toisella palstalla.
        Menimme syömään Lahden satamaan ravintolalaivaan. Kaunis kesäpäivä ja ravintolassa oli väkeä jonoksi asti. Annokset ja oluet saatuamme päätimmekin siirtyä sisätiloista ulos yläkannelle syömään ja ihailemaan satamaa ja järveä. Ylös oli kavuttava sisääänkulun luona olevilta jyrkkiä ulkoportailta, jotka korkokengissäni oli kavuttava tosi varovasti. Eipä vapaita paikkoja löytynytkään ja päätimme siirtyä laivan edessä oleville terassipaikoille laituritasolla, jossa näytti olevan pari vapaata pöytää.
        Mieheni meni portaat alas edellä ja väliin tunki muutama kiireinen, joka hakivat myös vapaita pöytiä. Portaiden alapäässä oli ruuhkaa alasmenijöiden ja ravintolaan sisään jonottavien vuoksi ja jäin hetkeksi odottamaan jyrkkien portaiden yläpäähän, etten joudu jonottamaan portailla korkokenkineni. Aurinkokin porotti portaiden yläpäähän mukavan lämpimästi.

        Käsississäni oli ruokalautanen anoksineen, salaattiautasellinen, aterimet ja olutlasi. Sitten tuuli teki kepposet ja kohotti kesämekkoni helman edestä ylös. En aluksi edes huomannut asiaa, vaan katselin kaikessa rauhassa satamaa ja kulkijoita. Lopulta huomioni kiinnittyi edessäni portaiden alaosassa minua katseleviin ja kuvaaviin. Myös mieheni viittilöi pöydän äärestä jotain. Sitten tajusin katsoa eteeni ja huomasin helman kohonneen vyötäisille paljastaen mitä alla näkyi. Pöksyjä ei näkynyt valitettavasti, sillä niitä ei ollut. Yritin osaksi kyynärpäällä painaa helmaa alas, mutta se liimaantui vatsaani vasten. Sain kyllä kiireen kavuta jyrkät portaat alas ruoka-annokset käsissäni mekon helma kokoajan ylhäällä kohti minua katselevia ja kuvaavia. Portaiden alapäässä sain laskettua olutlasin käsistäni ja oiottua mekkoni. Joku vitsiniekka kehui harvinaisen kauniita maisemia ja toinen kertoi niiden oleen suorastaan kuvauksellisia ja kännykän olevan hyvän välineen nopeisiin tilanteisiin.

        Kasvot tulipunaisina tungin jonon läpi mieheni luo ja hän sai puhuttua hyvän aikaa ennenkuin rauhoituin syömään. Olisin halunnut vain paeta paikalta. Mieheni kertoi huomanneensa kohonneen hameenhelman ja yrittäneensä viittoilla minulle, mutta en ollut heti huomannut, enkä tajunnut asiaa. Myöhemmin hän on kiusoitellut menisimmekö tuulisella ilmalla satamaan syömään ja luvannut ottaa itsekin kännykän valmiiksi esille kuvatakseen hänen mukaansa seksikkäästi paljastuneen pimppini ja portailta alastulon mekon helma ylös taittuneena.

        Vai vahingossa, etkä heti huomannut. Uskokoon ken tahtoo. Noinhan se pitää paljas pillu esitelläkin oikein kunnolla ja antaa rauhassa kuvata. Siinä tuli varmasti hyviä kuvia ja kuvanauhaa seisoessasi portaiden päässä pillu auringossa esitteillä ja korkokenkinesi hitaasti kavutessasi kohti kuvaajia helmat korvissa. Siinä on kyllä katselijat saanut nauttia ja kuvaajat saaneet huippu hyvää kuvaa ja kuvanauhaa kun paljaspilluinen nainen kävelee portaita alas kiltisti kohti kameroita. Olispa ollut paikalla. Voitasko sopia joku kuvauskerta.


      • Anonyymi

        Ihana nelikymppinen rouva... ihana tarina! Tv-J


      • Anonyymi kirjoitti:

        Säälittävää ahdasmielisyyttä. Itse kuljen alasti kaikkialla että kaikki näkee pillut ja perseet ja saa nussia vaikka kaupan kassajonossa perseeseen.

        Miehet suunnattomasti arvostavat sydämellisiä naisia, jotka ystävällisyyttään esittelevät ja avaavat suloisia sukupuolielimiään muulloinkin kuin varsinaisessa seksitilanteessa ja muillekin miellyttäville miehille kuin puolisolleen. Mutta vain silloin, jos se tapahtuu herttaisuudessa. Ronskiutta miehet eivät arvosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuuli voi kyllä tehdä kepposiaan. Mieheni kertoikin miten minulle kerran kävi viime kesänä jollain toisella palstalla.
        Menimme syömään Lahden satamaan ravintolalaivaan. Kaunis kesäpäivä ja ravintolassa oli väkeä jonoksi asti. Annokset ja oluet saatuamme päätimmekin siirtyä sisätiloista ulos yläkannelle syömään ja ihailemaan satamaa ja järveä. Ylös oli kavuttava sisääänkulun luona olevilta jyrkkiä ulkoportailta, jotka korkokengissäni oli kavuttava tosi varovasti. Eipä vapaita paikkoja löytynytkään ja päätimme siirtyä laivan edessä oleville terassipaikoille laituritasolla, jossa näytti olevan pari vapaata pöytää.
        Mieheni meni portaat alas edellä ja väliin tunki muutama kiireinen, joka hakivat myös vapaita pöytiä. Portaiden alapäässä oli ruuhkaa alasmenijöiden ja ravintolaan sisään jonottavien vuoksi ja jäin hetkeksi odottamaan jyrkkien portaiden yläpäähän, etten joudu jonottamaan portailla korkokenkineni. Aurinkokin porotti portaiden yläpäähän mukavan lämpimästi.

        Käsississäni oli ruokalautanen anoksineen, salaattiautasellinen, aterimet ja olutlasi. Sitten tuuli teki kepposet ja kohotti kesämekkoni helman edestä ylös. En aluksi edes huomannut asiaa, vaan katselin kaikessa rauhassa satamaa ja kulkijoita. Lopulta huomioni kiinnittyi edessäni portaiden alaosassa minua katseleviin ja kuvaaviin. Myös mieheni viittilöi pöydän äärestä jotain. Sitten tajusin katsoa eteeni ja huomasin helman kohonneen vyötäisille paljastaen mitä alla näkyi. Pöksyjä ei näkynyt valitettavasti, sillä niitä ei ollut. Yritin osaksi kyynärpäällä painaa helmaa alas, mutta se liimaantui vatsaani vasten. Sain kyllä kiireen kavuta jyrkät portaat alas ruoka-annokset käsissäni mekon helma kokoajan ylhäällä kohti minua katselevia ja kuvaavia. Portaiden alapäässä sain laskettua olutlasin käsistäni ja oiottua mekkoni. Joku vitsiniekka kehui harvinaisen kauniita maisemia ja toinen kertoi niiden oleen suorastaan kuvauksellisia ja kännykän olevan hyvän välineen nopeisiin tilanteisiin.

        Kasvot tulipunaisina tungin jonon läpi mieheni luo ja hän sai puhuttua hyvän aikaa ennenkuin rauhoituin syömään. Olisin halunnut vain paeta paikalta. Mieheni kertoi huomanneensa kohonneen hameenhelman ja yrittäneensä viittoilla minulle, mutta en ollut heti huomannut, enkä tajunnut asiaa. Myöhemmin hän on kiusoitellut menisimmekö tuulisella ilmalla satamaan syömään ja luvannut ottaa itsekin kännykän valmiiksi esille kuvatakseen hänen mukaansa seksikkäästi paljastuneen pimppini ja portailta alastulon mekon helma ylös taittuneena.

        Tuo kuvaa hyvin juuri sitä, miten nainen pääsee esittelemään kauniita muotojaan ikäänkuin vahingossa ja tällä kertaa vielä useammalle henkilölle kerrallaan. Mikä parasta osa on ollut nopeita ja päässeet kuvaamaan tilanteen tapahtumat. Siinä voi rouva vain arvella kuinka moni on nähnyt kuvat ja kuvanauhat esittelystään a kauniin pillunsa kunnolla paljaana auringonpaisteessa. Varmasti rouva kiihottui myös tilanteessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuuli voi kyllä tehdä kepposiaan. Mieheni kertoikin miten minulle kerran kävi viime kesänä jollain toisella palstalla.
        Menimme syömään Lahden satamaan ravintolalaivaan. Kaunis kesäpäivä ja ravintolassa oli väkeä jonoksi asti. Annokset ja oluet saatuamme päätimmekin siirtyä sisätiloista ulos yläkannelle syömään ja ihailemaan satamaa ja järveä. Ylös oli kavuttava sisääänkulun luona olevilta jyrkkiä ulkoportailta, jotka korkokengissäni oli kavuttava tosi varovasti. Eipä vapaita paikkoja löytynytkään ja päätimme siirtyä laivan edessä oleville terassipaikoille laituritasolla, jossa näytti olevan pari vapaata pöytää.
        Mieheni meni portaat alas edellä ja väliin tunki muutama kiireinen, joka hakivat myös vapaita pöytiä. Portaiden alapäässä oli ruuhkaa alasmenijöiden ja ravintolaan sisään jonottavien vuoksi ja jäin hetkeksi odottamaan jyrkkien portaiden yläpäähän, etten joudu jonottamaan portailla korkokenkineni. Aurinkokin porotti portaiden yläpäähän mukavan lämpimästi.

        Käsississäni oli ruokalautanen anoksineen, salaattiautasellinen, aterimet ja olutlasi. Sitten tuuli teki kepposet ja kohotti kesämekkoni helman edestä ylös. En aluksi edes huomannut asiaa, vaan katselin kaikessa rauhassa satamaa ja kulkijoita. Lopulta huomioni kiinnittyi edessäni portaiden alaosassa minua katseleviin ja kuvaaviin. Myös mieheni viittilöi pöydän äärestä jotain. Sitten tajusin katsoa eteeni ja huomasin helman kohonneen vyötäisille paljastaen mitä alla näkyi. Pöksyjä ei näkynyt valitettavasti, sillä niitä ei ollut. Yritin osaksi kyynärpäällä painaa helmaa alas, mutta se liimaantui vatsaani vasten. Sain kyllä kiireen kavuta jyrkät portaat alas ruoka-annokset käsissäni mekon helma kokoajan ylhäällä kohti minua katselevia ja kuvaavia. Portaiden alapäässä sain laskettua olutlasin käsistäni ja oiottua mekkoni. Joku vitsiniekka kehui harvinaisen kauniita maisemia ja toinen kertoi niiden oleen suorastaan kuvauksellisia ja kännykän olevan hyvän välineen nopeisiin tilanteisiin.

        Kasvot tulipunaisina tungin jonon läpi mieheni luo ja hän sai puhuttua hyvän aikaa ennenkuin rauhoituin syömään. Olisin halunnut vain paeta paikalta. Mieheni kertoi huomanneensa kohonneen hameenhelman ja yrittäneensä viittoilla minulle, mutta en ollut heti huomannut, enkä tajunnut asiaa. Myöhemmin hän on kiusoitellut menisimmekö tuulisella ilmalla satamaan syömään ja luvannut ottaa itsekin kännykän valmiiksi esille kuvatakseen hänen mukaansa seksikkäästi paljastuneen pimppini ja portailta alastulon mekon helma ylös taittuneena.

        Vaikka häkellyit, mitään vahinkoahan ei tapahtunut. Suloisimmat naiselliset elimesi tulivat vain hyvin esitellyiksi. Tosin paremmin kuin olit tarkoittanut. Nainen tarvitsee ihailua, ja miehet ovat valmiita sitä antamaan.🌹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai vahingossa, etkä heti huomannut. Uskokoon ken tahtoo. Noinhan se pitää paljas pillu esitelläkin oikein kunnolla ja antaa rauhassa kuvata. Siinä tuli varmasti hyviä kuvia ja kuvanauhaa seisoessasi portaiden päässä pillu auringossa esitteillä ja korkokenkinesi hitaasti kavutessasi kohti kuvaajia helmat korvissa. Siinä on kyllä katselijat saanut nauttia ja kuvaajat saaneet huippu hyvää kuvaa ja kuvanauhaa kun paljaspilluinen nainen kävelee portaita alas kiltisti kohti kameroita. Olispa ollut paikalla. Voitasko sopia joku kuvauskerta.

        No kyllä se oli ihan vahinko, vaikka jälkeenpäin mieheni kiusoitellessa usein tästä paljastelustani olen kokenut sen myös kiihottavana. Mutta olihan se noloa tilanteen ollessa päällä ja ison porukan tuinottaessa vahinkoani ja portaita laskeutumistani pimppini paljaana esillä. Onneksi kukaan ei sentään käpälöinyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä se oli ihan vahinko, vaikka jälkeenpäin mieheni kiusoitellessa usein tästä paljastelustani olen kokenut sen myös kiihottavana. Mutta olihan se noloa tilanteen ollessa päällä ja ison porukan tuinottaessa vahinkoani ja portaita laskeutumistani pimppini paljaana esillä. Onneksi kukaan ei sentään käpälöinyt.

        Eikös salainen haaveesi pöksyttömänä kulkiessasi ole kuitenkin se, että vierast pääsevät kurkistamaan mekkosi helman alle ja ihailemaan mitä sinulla on esiteltävää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuuli voi kyllä tehdä kepposiaan. Mieheni kertoikin miten minulle kerran kävi viime kesänä jollain toisella palstalla.
        Menimme syömään Lahden satamaan ravintolalaivaan. Kaunis kesäpäivä ja ravintolassa oli väkeä jonoksi asti. Annokset ja oluet saatuamme päätimmekin siirtyä sisätiloista ulos yläkannelle syömään ja ihailemaan satamaa ja järveä. Ylös oli kavuttava sisääänkulun luona olevilta jyrkkiä ulkoportailta, jotka korkokengissäni oli kavuttava tosi varovasti. Eipä vapaita paikkoja löytynytkään ja päätimme siirtyä laivan edessä oleville terassipaikoille laituritasolla, jossa näytti olevan pari vapaata pöytää.
        Mieheni meni portaat alas edellä ja väliin tunki muutama kiireinen, joka hakivat myös vapaita pöytiä. Portaiden alapäässä oli ruuhkaa alasmenijöiden ja ravintolaan sisään jonottavien vuoksi ja jäin hetkeksi odottamaan jyrkkien portaiden yläpäähän, etten joudu jonottamaan portailla korkokenkineni. Aurinkokin porotti portaiden yläpäähän mukavan lämpimästi.

        Käsississäni oli ruokalautanen anoksineen, salaattiautasellinen, aterimet ja olutlasi. Sitten tuuli teki kepposet ja kohotti kesämekkoni helman edestä ylös. En aluksi edes huomannut asiaa, vaan katselin kaikessa rauhassa satamaa ja kulkijoita. Lopulta huomioni kiinnittyi edessäni portaiden alaosassa minua katseleviin ja kuvaaviin. Myös mieheni viittilöi pöydän äärestä jotain. Sitten tajusin katsoa eteeni ja huomasin helman kohonneen vyötäisille paljastaen mitä alla näkyi. Pöksyjä ei näkynyt valitettavasti, sillä niitä ei ollut. Yritin osaksi kyynärpäällä painaa helmaa alas, mutta se liimaantui vatsaani vasten. Sain kyllä kiireen kavuta jyrkät portaat alas ruoka-annokset käsissäni mekon helma kokoajan ylhäällä kohti minua katselevia ja kuvaavia. Portaiden alapäässä sain laskettua olutlasin käsistäni ja oiottua mekkoni. Joku vitsiniekka kehui harvinaisen kauniita maisemia ja toinen kertoi niiden oleen suorastaan kuvauksellisia ja kännykän olevan hyvän välineen nopeisiin tilanteisiin.

        Kasvot tulipunaisina tungin jonon läpi mieheni luo ja hän sai puhuttua hyvän aikaa ennenkuin rauhoituin syömään. Olisin halunnut vain paeta paikalta. Mieheni kertoi huomanneensa kohonneen hameenhelman ja yrittäneensä viittoilla minulle, mutta en ollut heti huomannut, enkä tajunnut asiaa. Myöhemmin hän on kiusoitellut menisimmekö tuulisella ilmalla satamaan syömään ja luvannut ottaa itsekin kännykän valmiiksi esille kuvatakseen hänen mukaansa seksikkäästi paljastuneen pimppini ja portailta alastulon mekon helma ylös taittuneena.

        Hei tyylikäs rouva.

        Olin Lahden satamassa viime kesänä. Taisi olla kesäkuun lopussa/heinäkuun alussa ja jonotin laivan ravintolaan portaiden alapäässä. Näin sinut. Olit kaunis näkymä portaiden yläpäässä ja laskeutuessasi alas. Hameesi helma oli kyllä noussut tuulessa seksikkäästi. Kesti hyvän tovin, ennen kuin huomasit asian. Näkymä oli kaunis, eli paljas pillusi oli tosi upea kirkkaassa auringon paisteessa.

        Ymmärsin hämmennyksesi, olihan katselijoita paljon ja nopeimmat ehtivä kuvata sinut kunnolla. Vahinko, ettei minulla ollut kuvausvälinettä mukana. Olisi sinua katsellut pidempääkin. Olisi kiva nähdä myös paljaat rintasi. Keinahtelivathan ne niin nätisti. Arvatenkaan ei myöskään rintaliivejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei tyylikäs rouva.

        Olin Lahden satamassa viime kesänä. Taisi olla kesäkuun lopussa/heinäkuun alussa ja jonotin laivan ravintolaan portaiden alapäässä. Näin sinut. Olit kaunis näkymä portaiden yläpäässä ja laskeutuessasi alas. Hameesi helma oli kyllä noussut tuulessa seksikkäästi. Kesti hyvän tovin, ennen kuin huomasit asian. Näkymä oli kaunis, eli paljas pillusi oli tosi upea kirkkaassa auringon paisteessa.

        Ymmärsin hämmennyksesi, olihan katselijoita paljon ja nopeimmat ehtivä kuvata sinut kunnolla. Vahinko, ettei minulla ollut kuvausvälinettä mukana. Olisi sinua katsellut pidempääkin. Olisi kiva nähdä myös paljaat rintasi. Keinahtelivathan ne niin nätisti. Arvatenkaan ei myöskään rintaliivejä.

        Jösses pillu paljaana paraatipaikalla auringossa. Se olis pitänyt nähdä ja portaita laskeutuminen.


      • Anonyymi

        Kyllä se on kaunista jos nainen vaikka ravitolassa pitäisi lyhyt mekko ja istuis vastapäätä ja hän nostais mekkoa ja levitäisi jalkojan niin että pillu näkyisi ja jos olisi oikein rohkea voisi vielä levittää pillunsa ja runnkkaisi sitä voisi välillä laittaa joku sormi sisälle voi mikä näky se olisi se olisi todella kaunista katsottavaa. Ja se että nainen lyhyen mekon lisäksi aina välillä laittaisi sormet sinne ja pistäisi pillu näytille aina välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei tyylikäs rouva.

        Olin Lahden satamassa viime kesänä. Taisi olla kesäkuun lopussa/heinäkuun alussa ja jonotin laivan ravintolaan portaiden alapäässä. Näin sinut. Olit kaunis näkymä portaiden yläpäässä ja laskeutuessasi alas. Hameesi helma oli kyllä noussut tuulessa seksikkäästi. Kesti hyvän tovin, ennen kuin huomasit asian. Näkymä oli kaunis, eli paljas pillusi oli tosi upea kirkkaassa auringon paisteessa.

        Ymmärsin hämmennyksesi, olihan katselijoita paljon ja nopeimmat ehtivä kuvata sinut kunnolla. Vahinko, ettei minulla ollut kuvausvälinettä mukana. Olisi sinua katsellut pidempääkin. Olisi kiva nähdä myös paljaat rintasi. Keinahtelivathan ne niin nätisti. Arvatenkaan ei myöskään rintaliivejä.

        Oliko posliini vai tuhero ?


      • Anonyymi
        kynä kirjoitti:

        Miehet suunnattomasti arvostavat sydämellisiä naisia, jotka ystävällisyyttään esittelevät ja avaavat suloisia sukupuolielimiään muulloinkin kuin varsinaisessa seksitilanteessa ja muillekin miellyttäville miehille kuin puolisolleen. Mutta vain silloin, jos se tapahtuu herttaisuudessa. Ronskiutta miehet eivät arvosta.

        Samaa mieltä, mutta parhainta on. kun vittu on jo raollaan ja kostea. Minihameessa , kun tällainen nainen levittää reisiään, niin että hame nousee ylös... Siinä nousee kaikki muukin ylös ja hetkessä... ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, mutta parhainta on. kun vittu on jo raollaan ja kostea. Minihameessa , kun tällainen nainen levittää reisiään, niin että hame nousee ylös... Siinä nousee kaikki muukin ylös ja hetkessä... ;)

        Uskon muidenkin naisten kesäisin terassilla kiusoittelevan miehiä kuten itse teen. Lyhyt kesämekko ohutta kangasta,ilman pikkareita kesällä tietenkin. Näen kiinnostavan miehen kauempana toisessa päydässä jos johtaa katseiden vaihtoon pidemmäksi aikaa, korjaan istuma asentoa muiden katseilta. Mies saa nähdä pilluni ja katsella aivan rauhassa niin kauan kun antaa katse merkin. Lähden sen jälkeen ulos tupakille jonne mieskin hetken päästä tulee. N. 36v


    • Anonyymi

      Joku nainen kertoi aikanaan ettei käytä pikkuhouja koskaan .

      Mutta mitä iloa ulkopuoliselle siitä on kun se on kuitenkin ihmisen oma asia. Tietenkin rintaliivit näkyy ja niiden poisolo jos tilaisuus sallii, mutta se vaatii myös jotain

      • Kyllä miestä kiihottaa, jos nainen kertoo, että hänellä ei ole pöksyjä. Sekä pöksyttömyys että siitä kertominen on tie miehen SYDÄMEEN. Ei ole kyse vain seksistä, vaan myös sanallisesta kauneudesta ja viehättävyydestä.🌹


      • Anonyymi

        Kun ei ole pikkareita jalassa, tuntuu vaan ihan toisenlaiselta. Olo on hyvällä tavalla itsevarma ja seksikäs, varmasti se näkyy ulospäin vaikka pillu ei vilahtaisikaan.
        Lämpimän kesätuulen hyväilyä odottaessa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ei ole pikkareita jalassa, tuntuu vaan ihan toisenlaiselta. Olo on hyvällä tavalla itsevarma ja seksikäs, varmasti se näkyy ulospäin vaikka pillu ei vilahtaisikaan.
        Lämpimän kesätuulen hyväilyä odottaessa...

        Tuo on totta, paljolti riittää kun itse tietää, ettei helman alla olekaan pikkareita. Se on vain jotenkin eroottista ja kiihottavaa ja tietysti mahdollisuus siihen, että jotain saattaa vilahtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on totta, paljolti riittää kun itse tietää, ettei helman alla olekaan pikkareita. Se on vain jotenkin eroottista ja kiihottavaa ja tietysti mahdollisuus siihen, että jotain saattaa vilahtaa.

        No onhan se myös kiihottavaa, kun esimerkiksi tanssiessa mies osoittaa sen verran mielenkiintoa, että vaivihkaa tunnustelemalla ottaa selvää onko hameen alla rintsikoita ja pöksyjä. Jotenkin se on jännää leikkiä ja kiva olla toisen mielenkiinnon kohteena.
        Joskus on tullut tunnustelujen jälkeen kysyttyä, että selvisikö asia. Jos mies ei tästä häkelly, niin hyvä ja silloin kyllä yleensä tunnustelutkin muuttuu reilummiksi seuraavuen kipaleiden aikana.


    • Anonyymi

      Bushup rintsikat, jossa kuppiosa vain alla. Nostavat ja puristavat rinnat pystyyn ja yhteen ja rohkean avokaulainen paitapusero. Kietaisuhame joka sivusta aukeava lähes lantiolle. Sukat ja sukkanauhaliivit, näyttävät korkkarit. Yllä juuri nyt ja kohta vappukarkeloissa pienessä porukassa.

      • Anonyymi

        Mites wappu-aatto meni tulitko huomatuksi ja koetelluksi?


      • Aah .. sukat ja korkkarit saa mut kovaksi.


      • Anonyymi
        korkkarirunkku kirjoitti:

        Aah .. sukat ja korkkarit saa mut kovaksi.

        Sama juttu


    • Anonyymi

      Uimarannalla näkee naisia narubiksuissa ja yläosattomissa. Eikö tunnu oudolta olla pakarat täysin paljaan. Kuinka suuri kynnys naiselle on rintojen paljastaminen rannalla. Yllätyksekseni moni konservatiivisenakin pitämäni nainen joka ei muuten paljastele on ollut rannalla yläosattomissa. En tosin nyt miehenäkään osaa pitää rintojen paljastamista uimarannalla kovin seksuaalisena tekona.

      • Jos voisin valita, ovatko tytöt uimarannalla ylä- vai alaosattomissa, valitsisin ehdottomasti alaosattomat. Yläosa ei yleensä rumenna, mutta alaosa peittää kaikkein kauneimman. 🌹


      • Anonyymi

        Jotenkin vain rannalla olo, kesä, vapaus ja vähäpukeisuus, sekä rohkeus kuuluvat yhteen. Asiaa en ole edes aiemmin paremmin ajatellut, mutta rannalla yläosattomissa olo rinnat paljaina tuntuu luontevammalta, kuin esimerkiksi omalla pihalla, ellei siellä ole hyvä näkösuoja. Samoin pakaroiden paljastuminen on ihan luonnollista, jos uimapukumalli on sellainen. Ei asiaa itse edes enempää tule pohtineeksi.
        Totta tietenkin on myös se, että miesten huomio viehättää.


      • Anonyymi
        kynä.M kirjoitti:

        Jos voisin valita, ovatko tytöt uimarannalla ylä- vai alaosattomissa, valitsisin ehdottomasti alaosattomat. Yläosa ei yleensä rumenna, mutta alaosa peittää kaikkein kauneimman. 🌹

        Ei kyllä onnistu suomessa monessakaan paikassa. Lienee vain Yyteri ja Pihlajasaari paikkoja joissa voisi liikkua yleisesti alaosattomissa. Minusta tuntuisi kyllä oudolta olla ja liikkua alaosattomissa, jos yläosa olisi verhottuna. Se tuntuisi jotenkin rivolta. Kyllä siinä kaikki huomio kiinnittyisi ja alleviivautuisi sen yhden paikan esittämiseen. Olisi luontevampaa olla kokonaan alasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä onnistu suomessa monessakaan paikassa. Lienee vain Yyteri ja Pihlajasaari paikkoja joissa voisi liikkua yleisesti alaosattomissa. Minusta tuntuisi kyllä oudolta olla ja liikkua alaosattomissa, jos yläosa olisi verhottuna. Se tuntuisi jotenkin rivolta. Kyllä siinä kaikki huomio kiinnittyisi ja alleviivautuisi sen yhden paikan esittämiseen. Olisi luontevampaa olla kokonaan alasti.

        Itse arvelen, että ei ole mitään ehdotonta. Kun aikoinaan miestenlehdissä oli kuvia tytöistä, joilla nimenomaan alaosa oli tarkoin peitetty, tuntui se minustakin jollain tavalla normaalilta. Kun sitten 70-luvulla alkoi tulla kuvia, joissa oli päinvastoin, se tuntui aluksi oudolta, kuin olisivat olleet puolipukeissaan. Mutta parin vuoden päästä se jo vaikutti aivan normaalilta.

        Kyse on vain, mihin on tottunut. Useimmin siskot ovat kyllä kaikkein kauneimmillaan kokonaan alasti. 🌹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä onnistu suomessa monessakaan paikassa. Lienee vain Yyteri ja Pihlajasaari paikkoja joissa voisi liikkua yleisesti alaosattomissa. Minusta tuntuisi kyllä oudolta olla ja liikkua alaosattomissa, jos yläosa olisi verhottuna. Se tuntuisi jotenkin rivolta. Kyllä siinä kaikki huomio kiinnittyisi ja alleviivautuisi sen yhden paikan esittämiseen. Olisi luontevampaa olla kokonaan alasti.

        Kyllähän siinä vittu korostuu huomion kohteena, jos vaikka yläosan verhoaa paita, tai pusero jättäen pakarat ja vitun paljaaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin vain rannalla olo, kesä, vapaus ja vähäpukeisuus, sekä rohkeus kuuluvat yhteen. Asiaa en ole edes aiemmin paremmin ajatellut, mutta rannalla yläosattomissa olo rinnat paljaina tuntuu luontevammalta, kuin esimerkiksi omalla pihalla, ellei siellä ole hyvä näkösuoja. Samoin pakaroiden paljastuminen on ihan luonnollista, jos uimapukumalli on sellainen. Ei asiaa itse edes enempää tule pohtineeksi.
        Totta tietenkin on myös se, että miesten huomio viehättää.

        Ja te ihanat naiset saatte meidät miehet villeiksi.. Ihanaa, että tulee kesä ja lämpimät ilmat.. ;)
        Kivaa vapunaikaa..!



    • Anonyymi

      Eilen oli upean lämmin päivä ja kiva taas liikkua vapaammin coronasta huolimatta. Ylläni oli ohuehko kesämekko, eikä mitään muuta. Oli kiva huomata miesten mielenkiinto seisoskellessani satamassa ja kävellessäni. Kaiteeseen oli kiva nojautua ja kurkotella katsomaan veteen ja antaa helman liehua vapaasti kyvyessä tuulessa. Aurinkoa vasten katsottaessa kuulema reidetkin näkyivät selvästi mekon läpi. Drinksulle pitikin istua vähän varovaisemmin lyhyen helman vuoksi. Minua ei kuitenkaan haitannut, jos jotain vilahti. Oli aika kiihottunut olo ja aurinko lämmitti niin nautinnollisesti, kerrankin.

      • Anonyymi

        Tuo pitäisi nähdä. Missä päin nautit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo pitäisi nähdä. Missä päin nautit?

        Lappeenrannassa. On muuten kaunis kesäkaupunki. Kannattaa tulla.


    • Anonyymi

      Edestä napitettava isoäidin aikuinen "navettamekko", jonka napitus on jäänyt puolitiehen, eikä mitään ole muistettu laittaa alle. Maski naaman eteen ja ostoksille naapurikaupungin kauppakeskukseen

    • Anonyymi

      Tänään oli ihana ilma. Tulipa käytyä rullaluistelemassa. Helteen vuoksi yllä pieni olkaimeton toppi ja minipituinen hame. Pöksyt ja rintsikat jätin kotiin. Oli ihanan ilmavaa ja tuli tehtyä kympin lenkki kevyenliikenteen väylillä. Suosittelen.

      • << ...minipituinen hame. Pöksyt ja rintsikat jätin kotiin.<<

        Olet ihana, une femme par excellence. 🌹👀


    • Anonyymi

      Jessus mikä ketju. Onkohan yhtään naista vastaajien joukossa...

      • Anonyymi

        Miksei olisi. Ei seksuaalisuus ja kevyt pukeutuminen ole vain miesten juttu. Ei pidä aliarvioida meitä naisia ja meidän rohkeuttamme. Puritaanitädit ovat asia erikseen. He eivät näillä saiteilla käy, kuin korkeintaan kauhistelemassa. Löytyyhän tosin kauhistelevia ja rienaavia kommentteja varmasti eniten miesten kirjoittamina.


      • Jos lapsilta kysyy, uskovat että jokainen nainen, joka kertoo olevansa ilman pöksyjä, on todellisuudessa mies. Jos taas aikuisilta kysyy, ovat jo sen verran tottuneet maaiman todelliseen menoon, ettei ole mitään perusteltua syytä luulla mieheksi.

        Pöksyttömyys ei ole nykyisin niin yleistä, kuin se oli välillä, mutta esimerkiksi minihameajan tanssien tytöt kertovat, että jos oli pöksyt, tanssittaminen loppui siihen. Ei ollut syytä mennä tansseihin ollenkaan, jos oli jäämässä seinäruusuksi. Viimeistään sillloin tyhmätkin neitsyet ymmärsivät käydä sivuhuoneessa sujauttamassa pöksyt käsilaukkuun. Silloinhan oli AINA miesten haku. Miehet saivat käsityksen tytön pöksyttömyydestä varovasti tunnustelemalla.

        Tansseihin menivät niin tytöt kuin miehetkin tietoisesti kiihottumaan. Tanssi oli kiihottuneena monin verroin miellyttävämpää. Kun lehden reportteri kysyi tytöiltä suoraan, miksi heillä ei ole pöksyjä, he vastasivat yhtä suoraan, että pojat eivät tanssita, jos on pöksyt.

        Eri aikoina pöksyttömyys on ollut eriasteisesti muodissa ja tulee taatusti olemaan jatkossakin. 🌹


    • Anonyymi

      Kaikenlaisia tyhmiä kysymyksiä.

      Astu ulos peräkamaristasi ja mene vaikka puiston penkille istumaan. Siellä näet vastauksen.

      • Anonyymi

        Ei ole tyhmiä kysymyksiä, tyhmiä ja ylimielisiä vastauksia täällä sen sijaan riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tyhmiä kysymyksiä, tyhmiä ja ylimielisiä vastauksia täällä sen sijaan riittää.

        On tyhmiä kysymyksiä. Niitä viljellään täällä.

        Muuten, joko olet lakannut hakkaamasta kadulla pikkulapsia?


    • Kietaisu hame ja napa paita ei rintaliivejä eikä pikkuhousuja ☺️

      • Anonyymi

        Kuulostaa ihanalta, voisi vaikka innustua


      • Anonyymi

        Asusi kerää varmasti katseita miten käytätkö minimekkoja kesällä ja verkkosukkia ? T wej


      • Hippie_girl: <<Kietaisu hame ja napa paita ei rintaliivejä eikä pikkuhousuja ☺️<<

        Tiedät täsmälleen, mikä on viehättävää. Varmaan tietävät muutkin siskot, mutta sinulla on lisäksi itseluottamus kohdallaan. Olet une femme par excellence. 🌹👀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa ihanalta, voisi vaikka innustua

        Kiitos kiitos ☺️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Asusi kerää varmasti katseita miten käytätkö minimekkoja kesällä ja verkkosukkia ? T wej

        Joo kerää katseita ja paheksuntaa mutta en välitä siitä. Ja en käytä verkkosukkia kun en käytä alusvaatteita kun koen ne ahdistaviksi.


      • kynä.M kirjoitti:

        Hippie_girl: <<Kietaisu hame ja napa paita ei rintaliivejä eikä pikkuhousuja ☺️<<

        Tiedät täsmälleen, mikä on viehättävää. Varmaan tietävät muutkin siskot, mutta sinulla on lisäksi itseluottamus kohdallaan. Olet une femme par excellence. 🌹👀

        Kiitos 💋


      • Hippie_girl kirjoitti:

        Kiitos 💋

        Voi, kiitos kiittämästä, mutta ilo on minun puolellani. Annoit mahdollisuuden sanoa jotakin aiheellisesti ystävällistä. 🌹


      • Oih .. tuohon vielä korkkarit.


    • Anonyymi

      Ei mikään ole niin kiihottavaa kun naiselta pilkahtaa vahingossa stringit näkyviin, tai että just ja just huomaa.

      • Anonyymi

        Niin tai paljas pillu, niin että saa arvuutella näkikö oikein ja yrittää päästä siitä varmuuteen.


    • Anonyymi

      Kyllä jotkut uskaltaa. Olin vaimon kanssa paikallisessa putiikissa yhden teemapäivän aikana. Myymälässä on monenlaista sisustustavaraa ja sitten myös paljon näitä naisten hepeneitä. Väkeä oli aika paljon ja siinä tuntui jokapaikassa olevan vähän tiellä ja ajauduin vähitellen liikkeen takaosaan jossa on myös pari pientä verhollista sovituskoppia.

      Siinä oli itse lähinnä turhaantuneena ja pitkästyneenä, kunnes yksi vaimon kanssa aiemmin jutellut pitkä hoikka nainen meni hepeniä käsipuolessaan toiseen sovituskoppiin ja veti verhon eteen, mutta se jäi toisesta reunasta reilusti raolleen ja näkymät olivat juuri kohdaltani suoraan koppiin ja sen takaseinällä olevan peilin kautta lisää. Nainen riisui ensin paitapuseronsa ja sovitteli jotain puseroa rintaliivisillään ja hetken kuluttua pudotti lyhyen hameensa pois, jolloin alta paljastui sukat, sukkanauhaliivit ja stringit. Päälle joku vaaalea mekko ja hetken päästä pois.

      Hetken päästä nainen tuli pois kopista pukeuduttuaan, ohimennen hymyili minulle tervehtien ja haki lisää sovitettavaa palaten sovituskoppiin ja nyt verho jäi vielä enemmän raolleen. Päättelin, että tarkoituksella. Hetkessä nainen oli taas alusasuissa ja sitten tippuivat rintaliivitkin pois ja soviteltiin jotain paitaa ilman liivejä.

      Kopissa peilaaminen ja pyöriminen oli kyllä niin tehokasta ja tarkoitushakuista, että sain rauhassa ihailla niin paljaita rintoja, kuin paljaita pakaroita kiireettä. Eipä nuo stringin narut edestäpäinkään juuri paljoa peittäneet. Tuossa seisoessa ja katsellessa olisi voinut tulla vaivaantunut olo, mutta verhon raolleen jättäminen oli kyllä täysin tahallista ja nainen oli tietoinen minusta ja siitä, että näyttelee minulle ihan tarkoituksella.

      Sitten jouduinkin siirtymään yhden tehotädin tunkiessa mekkorekin kimppuun, mutta näytöshän olikin jo ohi.

      • Tätini oli lehtiyhtiön toimituspäällikön vaimo. Kertoi, kuinka toimittaja oli tullut mannekiinikoulun johtajattaren luo asioimaan. Tämä, itsekin kaunotar, oli pyytänyt toimittajan istumaan ja odottamaan. Oli sitten ehostanut itseään täysin alastomana peilin edessä ja asettanut peilit siten, että avoimien ovien kautta toimittajalla oli täydellinen näkymä kaunottareen.

        Pitkän ajan kuluttua tuli juttelemaan toimittajalle ja pyyteli anteeksi viivästystä: "Varmaan Teille ei kuitenkaan käynyt aika pitkäksi."

        Tuskin olisi nykyään kummoinenkaan juttu, mutta 50-60-luvun vaihteessa tämä oli kovaa kamaa.


      • Anonyymi

        Vaimo harrastaa samanlaista vilauttelua ja myös kiihottuu siitä kunnolla. Joskus olen itsekin sivusta seuraillut tapahtumia ja äijien reaktioita. Yksikään ei ole poistunut paikalta ja jättänyt katselematta mitä slvituskopin verhon raosta vilahtelee.


    • Anonyymi

      Älytön kysymys. Mene ulos ja avaa silmäsi. Siinä sen näet. Ei tartte kysellä kun käyttää silmiään ja päätään.

      • Anonyymi

        Ei niinkään älytön, pitkä ja tämän palstan mittapuulla varsin hyvä keskusteluhan siitä on syntynyt. Ei montakaan negatiivista nillittäjää 😉


    • Muvvaimol on pelkkä lakana.

    • Anonyymi

      LAITTAN PELKÄT NARUSTRINGUT JA SOMRI VÄREJÄ NÄNILÖIHIN SITTTEN MENEN KAUPUNKIIN

      T. NAISELLA SEURAA KUPPIOSTA

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1392
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe