Voi elämän kevät!
Siitepölykausi ja toi karanteeni ovat kuin luodut toisiaan tukevina olomuotoina meille niiskutaville.
Altistuminen tietyille aineille tutkittiin minulta aikoinaan.
Altistuin aikoinaan Araldiitille kaksikomponiittiliimalle työyhteisössä.
Allergiatesteissä minua ärsytettiin 28 eri aineilla,siis kissankarvat ja muut kemikaalit ja sitä liimaa ei tietty testattu.
Jokainen tajuaa,kuka ne viulut maksoi?
Vakuutusyhtiöiden testitulokset kaiketi kulkevat samaa rataa?
Ama jatkaa kalastusta ja astamapiipuntupruttelua ja kalaa tulee.
Ei kaikkea ole vielä menetetty!
36
<50
Vastaukset
Rituliiniko siellä vapaasti kulkee rannoilla ja pihallaan? Se etu on todella maalla asuvilla. Et varmaan osaa kuvitellakaan tilannetta tiheään asutuilla paikoilla, autiolta näyttää lähitienootkin parvekkeelta.
Minä luen tiedekirjallisuutta, minkä sielu sietää,..viihtyisää se toki on,..ajatteles kun noilla viruksilla on RNA perimässään kopioijat ja lähetitkin!
Siinä kun ne tiheisiin lepakkoyhdyskuntiin kopioivat kopioimisestaan perimäänsä, onnistuvat joskus luomaan avaimen, joka sopii isännöimään ja kopioitumaan ihmisessäkin!
Onhan karmeat kulkutaudit saatu vähin erin kesyyntymään, vaan ties mitä virukset miettivät tästä kaks'jalkaisesta maapallon valtaajasta,... heh heh!
Koivujen hiirenkorvien kaunistamasta pihapiiristä huiskutan terveiseni!
Nautihan luonnosta ja vapaudesta siellä!Luin kahteenkertaan sinun sirkuttajan Mitä Missä Milloin .
Voi sinunlaisesestasi elämänkokemuksesta selviytyminen,sen muistaminen on uskomaton eheytyminen ihmisenä.
Kyllä minun lapsuuttani olen läpikäynyt psykiatrilla,niitä traumoja,niitä menetyksiä.
Ei kaiketi ole henkistä heikkoutta tunnustaa heikkoutensa,hetkinä,jolloin tarvitset tukea,jolloin tarvitset lohduttajaa,jolloin tajuat,että nyt omat henkiset voimavarat eivät riitä.
Avoimesiti keskustelupalstalla esiintyvää lyödään kuin vierasta sikaa,sen olen huomioinut.
Suomalaisetko rehellistä kansaa?rituliini_38 kirjoitti:
Luin kahteenkertaan sinun sirkuttajan Mitä Missä Milloin .
Voi sinunlaisesestasi elämänkokemuksesta selviytyminen,sen muistaminen on uskomaton eheytyminen ihmisenä.
Kyllä minun lapsuuttani olen läpikäynyt psykiatrilla,niitä traumoja,niitä menetyksiä.
Ei kaiketi ole henkistä heikkoutta tunnustaa heikkoutensa,hetkinä,jolloin tarvitset tukea,jolloin tarvitset lohduttajaa,jolloin tajuat,että nyt omat henkiset voimavarat eivät riitä.
Avoimesiti keskustelupalstalla esiintyvää lyödään kuin vierasta sikaa,sen olen huomioinut.
Suomalaisetko rehellistä kansaa?Ai, ei minulla ole ollut suurempaa syytä epäillä kanssaihmisten rehellisyyttä,..tietämättömyyttä on monesti,..ja juuttunutta luuloa sen seurauksena. Yleensä ei ikävät jutut jääkään mieleeni herkästi, vaan huvittavat!
Mutta mitäpä näistä,..oli ihan sattumaa, että huomasin palautteesi, minä kun en kaikkea tule lukeneeksi tältä palstalta.
Muistin vaan kissasi, kun ei jäänyt mieleen sen rotu ? Liekö niitä pitkäkarvaisia Maine coon'eja, joita on hyvä harjata luin jostakin ?
Ettei vaan olisi vaaravyöhykkeessä siellä rantavapaudessa, rohkeita kun ainakin nuo Maine coon'it on. Älä ihmeessä ainakaan jätä sitä yksin, jos vaikka kettuja, puhumattakaan susista liikkuisi siellä öisin.
Kyllä kissa mukava seuralainen on, joskus harvoin kaipaan minäkin söpöläistä kaveriksi, mutta tyydyn nykyään ison Teddykoiran helppouteen kerrostalossa.
PS. Tuohon pitkäaikaiseen lohdutukseen yleisellä palstalla en usko hetkeäkään,...sehän ois kuin pohjaton suo, kuka tavis viitsisi/jaksaisi traumojakaan voidella loputtomiin?
Ammatti-ihmiset taas saavat siitä koulutustaan vastaavan haasteen .ja elinkeinonsa,..
Aurinkoisia päiviä toivottaen, moikka!sini-sirkku kirjoitti:
Ai, ei minulla ole ollut suurempaa syytä epäillä kanssaihmisten rehellisyyttä,..tietämättömyyttä on monesti,..ja juuttunutta luuloa sen seurauksena. Yleensä ei ikävät jutut jääkään mieleeni herkästi, vaan huvittavat!
Mutta mitäpä näistä,..oli ihan sattumaa, että huomasin palautteesi, minä kun en kaikkea tule lukeneeksi tältä palstalta.
Muistin vaan kissasi, kun ei jäänyt mieleen sen rotu ? Liekö niitä pitkäkarvaisia Maine coon'eja, joita on hyvä harjata luin jostakin ?
Ettei vaan olisi vaaravyöhykkeessä siellä rantavapaudessa, rohkeita kun ainakin nuo Maine coon'it on. Älä ihmeessä ainakaan jätä sitä yksin, jos vaikka kettuja, puhumattakaan susista liikkuisi siellä öisin.
Kyllä kissa mukava seuralainen on, joskus harvoin kaipaan minäkin söpöläistä kaveriksi, mutta tyydyn nykyään ison Teddykoiran helppouteen kerrostalossa.
PS. Tuohon pitkäaikaiseen lohdutukseen yleisellä palstalla en usko hetkeäkään,...sehän ois kuin pohjaton suo, kuka tavis viitsisi/jaksaisi traumojakaan voidella loputtomiin?
Ammatti-ihmiset taas saavat siitä koulutustaan vastaavan haasteen .ja elinkeinonsa,..
Aurinkoisia päiviä toivottaen, moikka!Sinulle sinisirkku haleja!
Minulla on päivä,jolloin pitäis tehdä kaikkea.
Poikani taposta alkaa tulla vuosipäivä ja se syli niistä menetyistä lapsista alkaa olemaan
aika tyhjä.
Olen haudannut kaksi ihanaa poikaani.
Enempään en pysty.
aivanoikeesti ama
Jäin hetkeksi mietiskelemään, mistä tuo ilmaisu "Voi elämän kevät" on peräisin. Sitähän käytetään harmistuksen tai turhautumisen osoittamiseen, kuin lievänä sadattelusanontana, vaikka luulisi sen merkitsevän nuoruuden ihanaa aikaa. Nykyisin kuulee sanottavan lyhyesti "Voi elämä", ja kaipa milloin minkin nimiin voivottelu on se juju.
Aman karanteenipaikka kuulostaa ihanalta , tuoretta kalaakin nousee ruokapöytään. Tai ei se valmiiksi nouse, pitää tietää niksit ja paikat. Olemme jo verkoista luopuneet aikoja sitten, joskus ongella ja virvelillä satunnaisesti saalista saa. Nyt kun meille toimitetaan ostokset kaupasta, tilaan yleensä valmiiksi pakattua lohifilettä, kun en pääse itse kalatiskille toteamaan laatua. Yksipuoliseksihan se käy, kun on tottunut vaihtelemaan kalalajeja, vapuksi lupasi tytär tuoda itse tiskistä valitsemaansa kuhaa tai siikaa. Muutama muikkusäilykepurkki on aina varalla, tosi herkkua vaikka kilohintaa tuleekin.
Syöko Ama Sinun kissasi onkikalaa ja perkaatko valmiiksi ? Kävin katsomassa netistä, millainen ihanuus se ragdoll oikein on, ja jos kissan ottaisin, se voisi olla juuri tuollainen. Harmi , jos siitepöly vaivaa, onneksi saa apteekista apuja siihen. Tässä kasvaa lähistöllä pähkinäpensaita, aika moni niiskuttelee ja pyyhkii silmiään niiden kukinnan aikaan. Oikeita syötäviä pähkinöitäkin niistä saa, jos ehtii ennen oravia ja pähkinähakkeja.
Hyvää kevätaikaa ja mukavia vapputunnelmia sekä hyvää vointia !Kiitos Ramoona ja saakoon purjeesi tuulta sopivasti!
Minä melkein nään sinut merihenkisen Ramoonan reivausasennossa,kun haluat muuttaa suuntaa.
Kaiketi minulle toi merielämä on jäänyt pintaan.
Äitini laivaemäntä,hän seilasi näitä Euroopanlinjoja,tosin välimerelläkin,Aleksandria oli kaukaisin välimerellä satamakaupunki,jonne tämä rahtilaiva vei rahtia.
Minä olin kerran mukana,kun mentiin Kotkasta Lontooseen rahtilaivalla.
Aivan mielettömän epäsiistikaupunki oli minun mielestäni se Lontoo.
Ainoa mitä siltä reissulta jäi käteen:
Roikotin ostamiani kukkia,jotka olin ostanut äidilleni
alaspain ja porttivahti huomautti,omalla kielellään tietty.
Rakkaus valuu niistä kukista pois,ei niitä saa pitää alaspäin.
Ajatelkaa,kuinka minulle maalaistololle tämä tieto on ollut elintärkeää.- Anonyymi
rituliini_38 kirjoitti:
Kiitos Ramoona ja saakoon purjeesi tuulta sopivasti!
Minä melkein nään sinut merihenkisen Ramoonan reivausasennossa,kun haluat muuttaa suuntaa.
Kaiketi minulle toi merielämä on jäänyt pintaan.
Äitini laivaemäntä,hän seilasi näitä Euroopanlinjoja,tosin välimerelläkin,Aleksandria oli kaukaisin välimerellä satamakaupunki,jonne tämä rahtilaiva vei rahtia.
Minä olin kerran mukana,kun mentiin Kotkasta Lontooseen rahtilaivalla.
Aivan mielettömän epäsiistikaupunki oli minun mielestäni se Lontoo.
Ainoa mitä siltä reissulta jäi käteen:
Roikotin ostamiani kukkia,jotka olin ostanut äidilleni
alaspain ja porttivahti huomautti,omalla kielellään tietty.
Rakkaus valuu niistä kukista pois,ei niitä saa pitää alaspäin.
Ajatelkaa,kuinka minulle maalaistololle tämä tieto on ollut elintärkeää.Aika hauska ajatus, että kukista valuu rakkaus pois, jos niitä riiputtaa. Jos oikein ajattelee, niin harvoin kukaan kimppua roikottaa, vaikka se olisi ehkä helpompi kuljettaa. Ehkä neuvo oli aiheellinen.
Vuosikymmeniä sitten äidille piti ojentaa purkkiruusu. Ne olivat sitten kuitenkin aina lopussa , kun minä menin sellaista ostamaan, joten minun äitini sai vain tulppaaneja.
Itse en ole halunnut äitienpäivää vietettäväksi mitenkään. Sanoin aina, että omatekoinen kortti riittää, ja sainkin aika hauskoja monena vuonna.
En ole koskaan tuntenut olevani sellainen pullantuoksuinen äiti, jonka kuva ei koskaan himmene, jonka neuvot kaikuvat vielä vanhanakin lapsen korvissa. Olin ihan raadollinen ja monesti turhautunut naisihminen, joka ei tuntenut olevansa esimerkillinen kasvattaja.
Mkr.
Jäin hetkeksi mietiskelemään, mistä tuo ilmaisu "Voi elämän kevät" on peräisin. Sitähän käytetään harmistuksen tai turhautumisen osoittamiseen, kuin lievänä sadattelusanontana, vaikka luulisi sen merkitsevän nuoruuden ihanaa aikaa. Nykyisin kuulee sanottavan lyhyesti "Voi elämä", ja kaipa milloin minkin nimiin voivottelu on se juju.
Aman karanteenipaikka kuulostaa ihanalta , tuoretta kalaakin nousee ruokapöytään. Tai ei se valmiiksi nouse, pitää tietää niksit ja paikat. Olemme jo verkoista luopuneet aikoja sitten, joskus ongella ja virvelillä satunnaisesti saalista saa. Nyt kun meille toimitetaan ostokset kaupasta, tilaan yleensä valmiiksi pakattua lohifilettä, kun en pääse itse kalatiskille toteamaan laatua. Yksipuoliseksihan se käy, kun on tottunut vaihtelemaan kalalajeja, vapuksi lupasi tytär tuoda itse tiskistä valitsemaansa kuhaa tai siikaa. Muutama muikkusäilykepurkki on aina varalla, tosi herkkua vaikka kilohintaa tuleekin.
Syöko Ama Sinun kissasi onkikalaa ja perkaatko valmiiksi ? Kävin katsomassa netistä, millainen ihanuus se ragdoll oikein on, ja jos kissan ottaisin, se voisi olla juuri tuollainen. Harmi , jos siitepöly vaivaa, onneksi saa apteekista apuja siihen. Tässä kasvaa lähistöllä pähkinäpensaita, aika moni niiskuttelee ja pyyhkii silmiään niiden kukinnan aikaan. Oikeita syötäviä pähkinöitäkin niistä saa, jos ehtii ennen oravia ja pähkinähakkeja.
Hyvää kevätaikaa ja mukavia vapputunnelmia sekä hyvää vointia !Moi Rituliini.
Sinulla on pitänyt kiirettä, kun et ole palstalle ehtinyt.
Olen niin odottanut raporttiasi Jämsän äijästä, hän on minun sydäntäni lähellä.
Toinen tunteitteni kohde on siili, joka asuu taloni alla. Nyt olen sen nähnyt jo tänä keväänä, niin että voin huokaista sen kohdalla helpotuksesta. Talvi on sujunut hyvin.
Korona pitää mekäläisen kotikonnuilla, sinulla on väljemmät tilat.
Mutta näilläkin neliöillä pärjää.Huomenta tytöt ja Elinkelpoista Vappua!
Olin pidennetyssä flunsassa,joka kesti pari viikkoa.
Minulle ei nouse kuumetta,joten en tietenkään ollut rahallisesti peiton alla,vaan verkotin haukia.
Kaiketi sen vuoksi se pitkittyikin.
Voi Jämsänäijä voi hyvin ja lemmenleikit näkyvät olevan kuumimmillaan,aivan kateeksi käy??
Särjet tekivät toissapäivänä ihme rantautumisen tossa eteläpellon alapuolella lähes rantakivillä..
Minä tietty vein särysverkon siltä istumalta veteen ja kahdella verkotuksella sain ison saavillisen särkiä.
Kaikki olivat mätikaloja,eivät siis kudussa.
Lokkeja ilmestyi,kuin tyhjästä tonne pellonperälle,(jonne kippasin saaliini) kymmenittäin,Jämsänäijä joukkueenjohtajana tietty.
Ei elämäni ole niin auvoista,kuin joku saattaa luulla.Kyllä surutyötä työstän ja tänä aamuna,kun Chris Rea lauloi Blue Cafen radiossa tuli niin hirveän ikävä menetettyjä
poikiani.
Olen lievää masennustakin tuntenut.En ole vielä käynyt edes amattiauttajalla käsittelemässä poikani väkivaltaista kuolemaa,kaiketi nyt ei se edes mahdollista?
Kaiketi palvelut suljettu,kun niitä eniten tarvittais,tiedä häntä?
Anteeksi nyt meni ruikutukseksi aman "elämäkerta"...
Hyvää keväänjatkoa ja nautitaan lämpenevistä kevätilmoista!Tervehdys Makriina!
Oletettavasti vietät mökkeilykautta ja näät kevään ihanuuden?
Kyllä toi kevät herättää meissä naisissa niinsanotun "keväthormoonin".
Vaikka olemme vanhoja lastentekoon,niin kukkapenkin tekoon emme ole.
Minustakin kehkeytyy aivan uskomaton "viherpeukalo" kun näen ton ränsistyneen kasvimaani.
Eilen juttelin puutarhani entisille uskollisille koirilleni,joiden leposija on pihapiirissäni.
Ulossuuntaus on mielenala ja kaiketi minä toteutin sitä eilen
En käpertynyt niinsanotustusti omaan itseeni.
Nähdä ihminen,olla armollinen itselleen ovat todella näin keväällä tunnetiloja,joita usein pohdin.
Suomalainen mies on tunneköyhä,hän osoittaa tunteensa viidessä sekunnissa...minulta tuli jo..
No ei se mitään neljän lapsen äitinä jotain kaiketi koin?
- Anonyymi
Rajat kii vapaus menetetty :(
Rajoitettu elämä ei ole vankilaelämää.
Jäsentäisitkö hieman tuntemuksiasi.
Mielipitteesi ei oikein auennut,anteeksi vaan.
Olen todella otettu,että aloitukseni herätti sinussa reaktiokyvyn,että ilmaisit
mielipiteesi ja toivoisin kerronnallisen ulostulosi jatkuvuutta ama- Anonyymi
On se saatana Ruotti ja Suomi samaa riikkiä 800 vuotta , ja nyt ei pääse Suomeen edes vanhempien haudalla käymään .- Ennen puhuivat Neuvostoliitosta ja DDR:ästä , nykytilannehan on kahta kauheampi! Niihin maihin pääsi sentään merimiehenä käymään :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se saatana Ruotti ja Suomi samaa riikkiä 800 vuotta , ja nyt ei pääse Suomeen edes vanhempien haudalla käymään .- Ennen puhuivat Neuvostoliitosta ja DDR:ästä , nykytilannehan on kahta kauheampi! Niihin maihin pääsi sentään merimiehenä käymään :)
Keksihän jo muuta osallistumista kuin tilanteen sadattelu!
Sopeutumattomat ruots.suomalaisetko lahden toiselta puolelta, olisi tuota luokkaa mellastaen ja kiroillen palstalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopeutumattomat ruots.suomalaisetko lahden toiselta puolelta, olisi tuota luokkaa mellastaen ja kiroillen palstalla.22:59 todella ruokkoamatonta kielenkäyttöä. Opettele tavoille, ja tule sitten vasta kirjoittelemaan!
Anonyymi kirjoitti:
Sopeutumattomat ruots.suomalaisetko lahden toiselta puolelta, olisi tuota luokkaa mellastaen ja kiroillen palstalla.Aivan!
No hän kaiketi tuntee niinsanotun heräämisen keväällä!
Joku niin osuva iskelmäkin kertoo tämän keväthuumauksen.
Anttila se:..... ja niin edelleen
Sinisirkku sinä osaava ihminen,voisit nostaa levylautaselle hänen toilailunsa??
Toilailu ehkä väärä sana.
Huuma tietenkin!
Aikoinaan,kun lehmät pääsivät laitumelle!
Se riemu ja vapaus oli uskomatonta!
Meidän vapaudenriisto,niinsanotusti voi kestää jopa kaksi vuotta?
Meillä tämä rajoitettu vapaus vanhuksilla on itsesuojelunliioittelua,mutta eipä ollut kassajonoa S-Marketissa eilen.
Ajatelkaa kävin mummotaxilla kirkolla.
Kuten huomaatte,aman elämä on todella vaiherikassta:
Jollen ole järvellä,niin olen maalla.
Toi romaaniennuste; hai jollet sie vetteen huku,niin sie maalla kuolet!
Näin näkee asioiden "lutviutuvan" rantamaisemissa ama- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
22:59 todella ruokkoamatonta kielenkäyttöä. Opettele tavoille, ja tule sitten vasta kirjoittelemaan!
Poliisin saamien tietojen mukaan sieppaukseen osallistui yli 10 miestä. Epäilyksiäkin on herännyt, ja jotkut uskovat kyseessä olevan pr-temppu. Räppäri on ison levy-yhtiön artisti.
Poliisi oli samana yönä, ennen väitettyä pahoinpitelyä ja sieppausta, pysäyttänyt auton jossa räppäri oli epäiltyjen kanssa. Poliisin mukaan heidän välillä ei vaikuttanut olevan mitään erikoista. Osa autossa olleista kuuluu Vårby-jengiin, jonka epäillään liittyvän useisiin ampumatapauksiin Tukholman seudulla.
Poliisi tutkii tapausta nimikkeillä sieppaus ja törkeä ryöstö.
Lähde: Expressen, Aftonbladet.
MARI PUDAS
[email protected] Anonyymi kirjoitti:
Poliisin saamien tietojen mukaan sieppaukseen osallistui yli 10 miestä. Epäilyksiäkin on herännyt, ja jotkut uskovat kyseessä olevan pr-temppu. Räppäri on ison levy-yhtiön artisti.
Poliisi oli samana yönä, ennen väitettyä pahoinpitelyä ja sieppausta, pysäyttänyt auton jossa räppäri oli epäiltyjen kanssa. Poliisin mukaan heidän välillä ei vaikuttanut olevan mitään erikoista. Osa autossa olleista kuuluu Vårby-jengiin, jonka epäillään liittyvän useisiin ampumatapauksiin Tukholman seudulla.
Poliisi tutkii tapausta nimikkeillä sieppaus ja törkeä ryöstö.
Lähde: Expressen, Aftonbladet.
MARI PUDAS
[email protected]Menikö tämä keskustelu rikoshistoriaan?
Nosta framille Mies tappo Järvenpäässä!
Minun poikani tapettiin siellä.
Hän ahkera yksityisyrittäjä poikani koki elämänsä
kohtalon.
Revittihän tietty lehdet:
Uhrin vanha äiti joutui sairaalahoitoon.
Minä todella jouduin flimmerin vuoksi sairaalaan.
Se rytmi palautui vasta parin päivän tehostetun hoidon ansiosta.
- Anonyymi
Rituliini
Eiköhän tuo poikasi tappo ole jo loppuun taputeltu näillä palstoilla, vaikka mielestäsi se ei tietenkään koskaan katoa, mutta näitä murhenäytelmiä tulee päivittäin uusia ja karmaisevimpiakin meidän surtavaksi, ..kuka niitä sitten sureekin?
Minua koskettaa syvemmin otsikko "äiti tappoi lapsensa", joka on mielestäni aina jonkinlainen hätähuuto yhteiskunnalle, vaikka ei pitäisikään . Samoin nuo, lapsi kuoli huumeisiin ja senkin ymmärrän, että vanhemmat ei voi asialle mitään, mutta ei yhteiskuntakaan, ainakaan näin lehtien mukaan, joka on vain osa totuutta.Kiitos sinulle ja kiitos nostosta täältä
menneisyyden suosta!
Noi tuuppaukset taholtasi ovat niin tuttuja.
Sinä naisena tuskin huomasit,kun jätit heidät tyttäresi.
Tai he hylkäsivät sinut.
Olenko vienyt sinulta palstatilaa kertomalla perhetrakediasta,tuskin.
Kirjoituspaltoilla seikkailen,omaishoitajien,lintupongarien,jopa keskustalaiden siis jyväjemmareiden
palstoilla.
Mielenterveys ja synnytyksen jälkeinenmasennuus ovat kategoria,joita tuskin tällä kanavalla voidaan käsitellä.
Kiitos krisu olit ajanhermollaSinä luet otsikoita ja minä koin tämän fikiioina.
Kerro minulle,kuinka monta lastasi olet haudannut.
Minun poikani tappo on sinulle paskanhilee.,sinä tuskin tunnet äitinä sympatiaa.
Koska sinä olet seisonut lastesi haudalla ja ollut laskemassa heitä rakkaita lapsiasi viimeiselle matkalle?
Minä olen! todella minä olen.
Todella en
Heippa Rituliini.
Ihan heti ilmoitan, että en ole yksikään noista anonyymeistä kirjoittajista. Nyt vasta avasin koneen.
Terveisiä vaan täältä karanteenista. En ole mökille mennyt, enkä ole menossakaan, ihan mieluusti olen täällä kaupunkihuushollissani, missä on omaa pihaa justiinsa tarpeeksi minulle. Mökki on entinen torpanpaikka, ja sen piha on kymmeniä metriä kanttiinsa, erilaisia pensaita, ryytimaata, kukkapenkkejä ja nurmikkoa. Liikaa meikäläiselle.
Olit jo aikaisemmin kertonut, että Jämsän äijä on selvinnyt talvesta. Terveisiä vaan.
Sinulla on vapaammat elot, kun pääset vesille tai maalle. Meikä voi siirtyä pihasta postilaatikolle ja takaisin.
Mukavaa kuulla sinusta, on varmaan se lentsu sinulla hellittänyt, eihän se kuitenkaan coronaa ollut. Hyvää jatkoa vain keväisille askareillesi, luulisin, että kalaverkot pitävät sinut kiireisenä. -M-Olen niin sanotusti "stadinfriidu" Olen syntynyt Helsingissä ja käynyt Kaisista j Töölöön yhteislyskää ja sillei.
- Anonyymi
rituliini_38 kirjoitti:
Olen niin sanotusti "stadinfriidu" Olen syntynyt Helsingissä ja käynyt Kaisista j Töölöön yhteislyskää ja sillei.
Niin olet, tiedän, mutta se on mennyttä aikaa. Nyt on maailmasi veden äärellä, Suomen sydämessä. Tässä tilanteessa kadehdittavan vapaata. Muistelen, että olet maininnut, että on toinen asunto kirkolla, joten pääset sinnekin, kun haluat.
Voi hyvin! Mkr. Tietty minulle toi kalastus on elämäntehtävä.
Ei tietenkään normaaliihminen voi nähdä siinä mitään järkeä?
Kaiketi sysään noita menetyksiäni kalastuksenpiikkiin,kun se oma verkko,se elänverkko on todella tyhjä.
Kiitos Makriina2!
Voi toi ragdoll on antanut minulle elämäntehtävän,jota todella arvostan.
Hän nelijalkainen on parasta mitä minulle on tapahtunut viimeaikoina...ama
- Anonyymi
Mikähän ihmeen " Krisu" minä mahdan olla sinulle? Ei avaudu minullekaan nyt, kuten itse pyytelet jatkoja tuolla toisilta, että ei avautunut?
Taidat olla korppiksen "sielunsisar", joka katselet näistä kristaalipalloistasi kirjoittajat, ja sitten heittelet arvauksia julkisesti, saaden asiattomat huonoon valoon.
Käytä nyt niitä kuuluisia aivojasi, äläkä syytä syyttömiä.Ajattele kuinka avoin olen sinulle!
Sinä voit solvata anonyyminä aivan mitä sielu sietää.
Jos sinulla on ollut huono päivä,niin loanhetto onnistuu.
Voit kaataqa pahanolosi anonyyminä aman niskaan.
Psykoogistataustaa minulla ei ole,mutta sen olen huomioinut,
etteivät kaikki muumit ole sinullakaan laaksossa.
Avoimesti ama
Kullä minäkin nyt pyyhin käteni tästä pyykistä, jossa ilmeisesti viitattiin minuun sanon nalla Kirisu, joka en ollut kirjoittanut ko.viestiä .
Olen aina pitänyt Rituliinin jutuista ja jotenkin jopa todennut hänet samanhenkiseksi kanssani ja uskoisin, jos tapaisimme, niin meistä tulisi todellakin hyvät ystävät, kun laulesimme siellä rannalla ja yöpysin siinä asuntovaunussa.
No, särkiä kalastelisimme ja minä ottaisin ne särkien selkälihat ja suolaisin, joka olisi parasta suolakalaa.
Nyt on ilmeisesti aika pyytää nöyrimmästi anteeksi Rituliinilta, jos olen loukannut sinua joskus mielipiteilläni, sillä onhan meillä kieltämättä aika räväkkä mielipiteiden ilmaisu, jota yritän välttää näillä palstoilla.
Kaikkea hyvää sinulle ja sinullahan ei ole huolta tästä koronasta, mutta ei minullakaan.Aivan mahtavaa!
Nyt meni amalta jauhot niinsanotuti suuhun.
Haukkuminen väärää puuta,herättää kysyjänkin jopa aman.
Anteeksi!
Olen aika harvoin konellani ja kaiketi aivokapasiteesissa on tapahtunut muutoksia?
Ferritiinitasononi oli korkealla,siis rauta oli varastoitunut sinne minne sen ei olisi pitänyt varastoitua
Jokaiseen päivvään palon mahtuu...
Kiitos teille kaikille Ramoonalle tietty ja Krirtiinalle ja Makriina2 olette todella pitäneet sielunelämäämi ja päätäni vedenpinna yläpuolella
Kiitos minä selvyidyin
- Anonyymi
Uutisvirtaa emme voi enää torjua, jos netin avaamme. Minullekin lävähti juuri valokuvan kanssa uskomoton tieto: Ariana Grande esitteli uuden poikaystävänsä. OI onnea. Tätähän ovat palstalaiset jo kauan odottaneet. Nyt se on julkaistu.
Muistakin asioista saamme ajantasaista tietoa, kuten millaisia äitienpäivälahjoja julkimot ovat äidilleen antaneet, ja mitä mieltä ollaan Meghanin tavasta lukea kirjaa lapsensa kanssa, ja kuinka monta uutta koronapotilasta on missäkin maassa.
Muunlaisia uutisia emme kaipaakaan.
Mitä lienee tapahtunut esim. Syyriassa?
Mkr.- Anonyymi
Syyriassa on rauhallista mutta syyrialaiset leireillä ja VOKEISSA ympäri Eurooppaa, Suomessakin. Voisivat palata jo jälleenrakentamaan. Samoin irakilaiset. Suomi keskeytti palautukset, kun ihmisoikeustuomioistuin langetti syytteen petoksen perusteella. Suomen Scheinin heti suunapäänä Migrin kimpussa, mutta eipä ole anteeksipyyntöä kuulunut. Nyt valmistellaan uuden satsin tuloa, 175 aluksi, isommat maat ottaa pari kymmentä. Nuoria orpoja miehiä on taas tulossa.
- Anonyymi
Jahas.
No entäs Brexit?
Mikä on meidän hallituksemme näkemys työllisyystilanteeseen?
Vetääkö vienti?
Pikkujuttuja, joista ei ole kahteen kuukauteen tarvinnut kertoa mediassa puolta sanaa. Tai ehkä on kerrottukin, mutta niin pienin kirjaimin, että tällainen hauras vanhus edes näe niitä.
Huomatkaa: hauras vanhus! Nyt kaikkialla korostetaan yli seitsenkymppisten haurautta. Minä tukevana ja kunnolla syöneenä aina nautin. Ihanaa tuntea itsensä hauraaksi ja huollettavaksi.
Mkr. - Anonyymi
Viikonpäivät vielä kun elää nii tulee eläke :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947806- 1723761
- 533279
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2492487- 482165
- 422015
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?271912- 481902
- 601778
- 191773