Ei-brasilialaista kahvia

Anonyymi

Kävi läpi paikkakunnan Prisman kahvit.

Kaikista hyllyistä löytyvistä kahveista vain WILSON on varmasti ei-brasilialaista. Muiden alkuperäksi ilmoitetaan joko Brasilia, tai on kartta jossa epämääräsesti kuvataan alueita Keski- ja Etelä-Amerikassa, sieltä myös Brasialian aluetta käsittäen.

Eli jos ette halua olla tuhoamassa sademetsiä, niin siinäpä kahvi. Aiheesta ei ole uutisoitu viime aikoina, mutta kuka uskoo että sademetsien tuhoaminen kahviplantaasien tieltä loppui kun uutiset saivat uusia aiheita.

Tämä ei ole mainos, en saa tästä mitään taloudellista etua. Mutta haluan tuoda asian ilmi mahdollisimman monille. Kaikille niille jotka haluavat suosia muita kuin brasilialaisia tuotteita, ja juoda hyvää kahvia, WILSONilla useita paahtoasteita viitoseen asti.

Muutenkin huvitti aikanaan, kun brasilialaisille tuotteille ehdotetiin boikotteja. Poliitikot puhuivat brasilialaisen lihan boikotoinnista, jota on meillä kuulemma n. 1% myydystä lihasta, mutta kahvista n. 99% brasilialaista ainakin osittin. Kahvia ei kukaaan maininnut.

WILSON

4

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oon digi shamaani ja koklasin WILSON kaffiii oli kyl mainioo kaffii..

    • Anonyymi

      Wilson-kahvi, suosittelen!

    • Anonyymi

      Brasil kahvi on hyvää, vaikkakin ruma pakkaus. Eikös kahvit kasvateta jossain rinteillä eikä tasaisella entisessä sademetsässä? Ovat tarkkoja siitä missä viihtyvät. Baanaaniviljemät ja monet muut tuhoaa paljon enemmän sademetsää, samoin puiden kasvatus. Hakataan myös laitumiksi lihakarjalle rakinruokaankin.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3320
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2872
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      24
      2709
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2648
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2534
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2355
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1823
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1767
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1640
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1486
    Aihe