jUST tänään 23.4.2020 soitti Enia/Elisa Oy:n puhelinhäirikkö numerosta 0503045833 ja aiemmin tuli puhelu nroista 358504199110 ja 0503012507, firmoja en nyt muista mistä oli.
Pistää vaan miettimään, että mistä näitä salaisia gsm-numeroita jaetaan????
Eli mulla on siis tietojen luovutuskielto myös Trafin osalta, koska se pitää hankkia erikseen kun ei sisälly maistraatista hankittuun tietojenluovutuskieltoon ja markkinointikieltoon.
MIKSI PUHELINMYYJÄ SOITTAA VAIKKA ON MARKKINOINTIKIELTO VOIMASSA?
Anonyymi
1
231
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on aikaa jallittaa puhelin myyjiä.
Sinnikkäästi ne vaan soittaa samaa raitaa.
Tosin sääliksi käy jonneja jotka ihan hyvässä uskossa soittelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389