Eli olen miettinyt vaihtaa Equi-Oululle, joten kiinnostaisi tietää tallista kokemuksia. Esim onko opetus hyvää, millaiset hevosten olot ovat, onko varusteet missä kunnossa yms. Tasoltani olen n. Helppo B!
Equi-Oulusta kokemuksia!
8
141
Vastaukset
- Anonyymi
Equi on mielettömän hyvä. Opetus ensiluokkaista, hevosten olot huippuluokkaa, varusteet viimeisen päälle. Tervetuloa vaikka oletkin helppo B
- Anonyymi
Kiinnostaisi kuulla lisää. Mieluusti ihan käytännössä kuin näin, että kaikki on hyvää. Eli siis, mitkä asiat toimii ja missä olisi parannettavaa. Fakta on se, että kaikilla talleilla on jotain parannettavaa.
Millainen tallilla on henki? Onko painostava tai muulla tavalla epämiellyttävä?
- Anonyymi
Eli kuulostaa hyvältä. Kiitos arvioista.
- Anonyymi
Eli vaihdan Equi-Oululle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli vaihdan Equi-Oululle.
Teit loistavan päätöksen. Onneksi olkoon siitä, ja tervetuloa talleillemme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, tulen mielelläni. Eli ensi kesänä nähdään. Kivaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tärvetylöä Mankilan talleille - ei mikään mainos!
- Anonyymi
etsinnässä Oulusta bodarimies Maralle, esim. kärjäsillältä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352186
- 841293
- 561278
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...351205- 631161
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39874Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122759- 31711
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21562