😷👓👜lapsoset vapautetaan eristyksestä kouluihin. Se on ihan hyvä, koska pelkästään ruokatarjoilukin tuo helpotusta kotien elämään. Plussana myös se, että aikuisille tulee etätyörauha.
Olenkin miettinyt, mitä lapsille kuuluu, kun kaikki leikkipaikatkin ovat tyhjiä päivisin. Eiväthän etätyöläiset ehdi istua hiekkalaatikon reunalla. Ainoo vaan, että mun täytyy enemmän huolehtia siitä, etten saa tartuntaa. Nyt jo kierrän kaukaa kaikki naamaripäiset ja pesen käsiäni niin, että nahka irtoaa.
Pakko se on erakoitua heti, kun saan auto- ja lääkäriäsiat siihen kuntoon. Nyt on mentävä terveys edellä sydämen asioiden tilasta riippumatta!
Naiselta (jolla on vain tämä nimimerkki, joka viittaa yhteiseen lounaaseen) miehelle pks
Hui sentään
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Voitko laittaa nämä koronapäivityksesi jollekin muulle palstalle? Ei liity aiheeseen MITENKÄÄN! Ja jos ihminen on niin äärettömän itsekäs, että väkisin suoltaa uusia kuluttajia ylikansoitettuun maailmaan, kyllä ne pitää itse pystyä ruokkimaan!!!
Pahoittelut, jos vaikutan tylyltä - hermot riekaleina naapureiden lasten jokapäiväisestä terrorista. Ei hetken rauhaa, paitsi aamuyöstä.- Anonyymi
Mitenkähän tamponien väärinkäyttö ym soopa liittyy palstan aiheeseen. Aloitus on sentään asiallinen ja ikävään liittyy se, että on ikävämpi vielä jos erakoituu maalle, eikä näe toista edes vahingossa!
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkähän tamponien väärinkäyttö ym soopa liittyy palstan aiheeseen. Aloitus on sentään asiallinen ja ikävään liittyy se, että on ikävämpi vielä jos erakoituu maalle, eikä näe toista edes vahingossa!
Komppaan tätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351