hukassa!!

nousee/laskee

Olen hukassa. En tiedä mikä vaikuttaa mihin..

Olen oinas, nouseva jousimies, kuu vesimiehessä. Miesystäväni on vesimies, nouseva kauris, kuu härässä.

Oinas-vesimies =hyvä yhdistelmä
Jousimies-Kauris =huono yhdistelmä

Kiinalaiset vuohi jänis =hyvä yhdistelmä

Kuumerkit molemmilla melko "rajoittuneet" tunteiden ilmaisun kannalta, ja siltä tuntuukin. Molemmat melkein ujoja tuppisuita, vaikea ilmaista vahvoja tunteita ääneen.

Mikä näistä on vahvin yhdistävä tekijä, missä olisi meidän voimavara suhteessa?

Mitä annettavaa minulla olisi?

5

374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käy osoitteessa www.astro.com ja tee siellä parisuhde analyysi käy nopeammin!

    • Kulkija*

      Eniten vaikuttaa tietysti teidän oma tahtonne. :-) "Tahdotko rakastaa?" kysytään alttarillakin, eikä pelkästään "Aiotko?". Minusta on hienoa, että nykypäivänä joku on vielä tällaisella asenteella liikkeellä. :-) Jos haluaa olla yhdessä, on aivan oikein etsiä pikemminkin niitä yhdistäviä kuin erottavia tekijöitä.

      Kartoillanne on toki muitakin merkittäviä tekijöitä kuin nuo kolme luettelemaasi, mutta pelkästään niiden perusteella näyttäisi, että aurinkomerkkinne eli peruselementtinne tuli ja ilma käyvät kyllä hyvin yhteen. Sinussa sitä tulta on enemmän, hänellä noiden kolmen tekijän osalta hallitsee maa-elementti, joten sinä olet todennäköisesti se suhteen innostaja ja hän vakauttaja. Miehesi on nousu-Kauriina varovainen etenijä, sinä taas nousu-Jousimiehenä pidät rohkeammasta ja suoremmasta lähestymistavasta, joten tässä suhtautumistapanne asioihin eroavat ja konflikteja voi tulla. Toisaalta nousu-Kauris ja Härkä-kuu vakauttavat miehesi aurinkomerkkiä ja tuovat sitoutumishalua vapaudenkaipuiseen Vesimies-persoonaan. Härkä-kuu tykkää turvallisuudesta ja nousu-Kauris haluaa aina varmistaa selustan. ;-)

      Astrologiassa klassinen parisuhteen osoitin on toisen aurinkomerkki = toisen kuumerkki ja tämä teilläkin toteutuu. Vesimies-kuusi ansiosta ymmärrät miehesi erikoista luonnetta. Tässä on ainakin yksi vahvasti yhdistävä tekijä. Miehesi varhainen naiskuva - ehkä äitikin - (kuu) on ehkä erilainen kuin mitä sinä olet, mutta tämä tuskin on este, pikemminkin haaste. Missähän merkissä Venuksesi mahtaa sijaita? Entä miehesi Venus? Tämäkin kertoo, millaista naistyyppiä miehesi arvostaa ja miten se käy yksiin oman "sisäisen naisesi" kanssa. En tarkoita, että sinun pitäisi millään muotoa muuttua hänen ihanteidensa kaltaiseksi, mutta niiden ymmärtäminen voi auttaa ymmärtämään myös häntä.

      • alkuper.

        Kulkija*, melko loistavasti analysoitu, tiedät mitä ilmeisimmin mistä puhut! Kaikki sanat kävi melkein yksi-yhteen! Olet hyvin tarkkanäköinen, näinkin pienillä vinkeillä. Ja kuka sanoo etteikö tähtien asemat syntymähetkellä muka vaikuta ..

        Oinas-nousu-jousimiehenä minä olen suunnittelemassa meille menoja, matkoja yms. Mukavinta on olla liikenteessä miehen kanssa, nähdä uusia paikkoja yhdessä.

        Itsenäisyys/omillaan toimeen tuleminen on minulle tärkeää, sitouminen esim. avioon tuntuu vain jotekin vieraalta ajatukselta. Silti tahdon elää uskollisena suhteessa.. sinkkuajat pyörityksineen kun ovat onnellisesti takana.

        Pidän itseäni nokkelana, nopeaälyisenä ihmisenä.. joskus jos kiusaannun tilanteesta, voin heittää armotonta ironista läppää, mustaa huumoria, joskus jopa töksähtelevän suoraa tekstiä. Moni ei tätä ymmärrä, mutta onneksi Veskarimies näkee tämän piirteen taakse!

        Romantiikan saralla minä olen yleensä se joka kertoo ensin omista tunteistaan ja vasta sitten mies rohkaistuu esimerkin innoittamana.. En pidä itseäni romantikkona, pikemminkin rehellisen suorana, ja syviä tunteita on hankala pukea sanoiksi.

        Kuu-vesimies kyllä tekee minusta ihmisluonnetta ymmärtävän, voisi sanoa että paljon mikään ei hetkauta tai järkytä.

        Vesimies-nousu-kauris mieheni on kyllä tunteissaan varovainen, mutta silti parisuhdeihminen, ehdottoman luotettava. Moraali sekä työmoraali ovat korkealla. Mielenkiinnon kohteita on kymmeniä, älykäs, epäsovinnainen, itsenäinen -ehkä jopa itseriittoinen- ihminen.

        Nyt vasta huomaankin tuon kuu-härän vaikutuksen! Hän kaipaa turvallisuutta ja nauttii parisuhteessa elämisestä, mutta tunnepuolen ilmaiseminen on kovin vaikeaa.. yritän rohkaista häntä omalla esimerkilläni..

        Venus on molemmilla kaloissa, mitenkä tämä mahtaa vaikuttaa?

        Olet tarkkanäköinen, Kulkija*, kiitos.


      • Kulkija*
        alkuper. kirjoitti:

        Kulkija*, melko loistavasti analysoitu, tiedät mitä ilmeisimmin mistä puhut! Kaikki sanat kävi melkein yksi-yhteen! Olet hyvin tarkkanäköinen, näinkin pienillä vinkeillä. Ja kuka sanoo etteikö tähtien asemat syntymähetkellä muka vaikuta ..

        Oinas-nousu-jousimiehenä minä olen suunnittelemassa meille menoja, matkoja yms. Mukavinta on olla liikenteessä miehen kanssa, nähdä uusia paikkoja yhdessä.

        Itsenäisyys/omillaan toimeen tuleminen on minulle tärkeää, sitouminen esim. avioon tuntuu vain jotekin vieraalta ajatukselta. Silti tahdon elää uskollisena suhteessa.. sinkkuajat pyörityksineen kun ovat onnellisesti takana.

        Pidän itseäni nokkelana, nopeaälyisenä ihmisenä.. joskus jos kiusaannun tilanteesta, voin heittää armotonta ironista läppää, mustaa huumoria, joskus jopa töksähtelevän suoraa tekstiä. Moni ei tätä ymmärrä, mutta onneksi Veskarimies näkee tämän piirteen taakse!

        Romantiikan saralla minä olen yleensä se joka kertoo ensin omista tunteistaan ja vasta sitten mies rohkaistuu esimerkin innoittamana.. En pidä itseäni romantikkona, pikemminkin rehellisen suorana, ja syviä tunteita on hankala pukea sanoiksi.

        Kuu-vesimies kyllä tekee minusta ihmisluonnetta ymmärtävän, voisi sanoa että paljon mikään ei hetkauta tai järkytä.

        Vesimies-nousu-kauris mieheni on kyllä tunteissaan varovainen, mutta silti parisuhdeihminen, ehdottoman luotettava. Moraali sekä työmoraali ovat korkealla. Mielenkiinnon kohteita on kymmeniä, älykäs, epäsovinnainen, itsenäinen -ehkä jopa itseriittoinen- ihminen.

        Nyt vasta huomaankin tuon kuu-härän vaikutuksen! Hän kaipaa turvallisuutta ja nauttii parisuhteessa elämisestä, mutta tunnepuolen ilmaiseminen on kovin vaikeaa.. yritän rohkaista häntä omalla esimerkilläni..

        Venus on molemmilla kaloissa, mitenkä tämä mahtaa vaikuttaa?

        Olet tarkkanäköinen, Kulkija*, kiitos.

        Kiitos vaan kiitoksista, vaikkei tuota nyt vielä kartan analysoinniksi kai voi sanoa. :-) Muutama sana vain noiden kolmen päätekijän perusteella.

        Totta, että Veskarimiestä ei varmaankaan suoruutesi heilauta, vaikkei hän itse nousu-Kauriina sellaista varmaan harrastakaan. Omalla kartallanikin on Jupiter/Jousimies-vaikutusta sen verran, että pidän kovasti luonnostaan suorasanaisista ihmisistä. Hyvä ystäväni on rempseä nousu-Oinas, kuu Jousimiehessä. Ja ehkä ymmärrän teitäkin molempia, koska nousumerkkini on sama kuin miehelläsi ja kuumerkkini sama kuin sinulla. ;-)

        Venuksenne ovat siis samassa merkissä, mikä tarkoittaa että teillä on samantyyppinen maku ja arvostatte samanlaisia asioita. Lisäksi miehesi "ihannenainen" vastaa sitä millainen sinun "sisäinen naisesi" on: herkkä, taiteellinen/musikaalinen, eteerinen, henkinen...näitä asioita liitetään Kalojen merkkiin. Pidättekö molemmat esim. romanttisista illallisista (vaikket romanttinen sanonutkaan olevasi)? Taiteesta, musiikista, runoudesta? Tai kenties vain meren läheisyydestä? Siihenkin voisi Venuksen Kaloissa yhdistää - sopiva myyttinen hahmo tuohon olisi varmaankin Pieni Merenneito. ;-)


      • Kulkija*
        Kulkija* kirjoitti:

        Kiitos vaan kiitoksista, vaikkei tuota nyt vielä kartan analysoinniksi kai voi sanoa. :-) Muutama sana vain noiden kolmen päätekijän perusteella.

        Totta, että Veskarimiestä ei varmaankaan suoruutesi heilauta, vaikkei hän itse nousu-Kauriina sellaista varmaan harrastakaan. Omalla kartallanikin on Jupiter/Jousimies-vaikutusta sen verran, että pidän kovasti luonnostaan suorasanaisista ihmisistä. Hyvä ystäväni on rempseä nousu-Oinas, kuu Jousimiehessä. Ja ehkä ymmärrän teitäkin molempia, koska nousumerkkini on sama kuin miehelläsi ja kuumerkkini sama kuin sinulla. ;-)

        Venuksenne ovat siis samassa merkissä, mikä tarkoittaa että teillä on samantyyppinen maku ja arvostatte samanlaisia asioita. Lisäksi miehesi "ihannenainen" vastaa sitä millainen sinun "sisäinen naisesi" on: herkkä, taiteellinen/musikaalinen, eteerinen, henkinen...näitä asioita liitetään Kalojen merkkiin. Pidättekö molemmat esim. romanttisista illallisista (vaikket romanttinen sanonutkaan olevasi)? Taiteesta, musiikista, runoudesta? Tai kenties vain meren läheisyydestä? Siihenkin voisi Venuksen Kaloissa yhdistää - sopiva myyttinen hahmo tuohon olisi varmaankin Pieni Merenneito. ;-)

        Venushan kuvaa myös naispuolisia ihmisiä elämässä ylipäätään, joten löytyykö teiltä ystäväpiiristä Kalat-merkkisiä tai muuten taiteellisia naisia: muusikkoja, tanssijoita, taiteilijoita?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe