Moi, kertokaa kokemuksia kunnon penisrenkaista, laatueroja on ainakin hintapuolella.
Penisrenkaat
9
1153
Vastaukset
- Anonyymi
Silikonirengas mukavin pitkän päälle.
- Anonyymi
Ei ole. Metallinen on mukavin.
- Anonyymi
Tällä saa https://www.hotlips.fi/pariskunnille/tuote/penisrengas-metallikuulilla-2-kpl/716770094247/ aivan jäätävän seisokin. Istuu tosi napakasti ja kun laittaa molemmat niin stondis tykyttää hienosti
- Anonyymi
Mulla on silikoniset, 4,2 cm kussien taakse ja pienempi kullin juureen. Metalliset on kalliita ja hankalia irroittaa jos kiristää liikaa.
- Anonyymi
Jos kaipaat myös värinää niin tämä on laatuunsa nähden edullinen ja toimiva.
https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Penisrenkaat-ja-Jatkot/ovo-penisrengas - Anonyymi
Naisten hiusrenksuista saa rakennettua erilaisia
- Anonyymi
Ei toimi mitkään hiuslenkit.
- Anonyymi
Sekundaratkaisu. Vaimo pyöräyttää ohuen narun kivesten ja koko systeemin ympärille sopivaan tiukkuuteen. Vapaata päätä sen verran, että pystyy halutessaan "kannustamaan".
- Anonyymi
En todellakaan suosittele mitään itsekyhättyjä naruja penikseen sitomaan. Voi tulla pahoja ongelmia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185121Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332792- 342629
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302418Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭211640- 1181637
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101540Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231304- 951168
Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351153