Moi, kertokaa kokemuksia kunnon penisrenkaista, laatueroja on ainakin hintapuolella.
Penisrenkaat
9
1140
Vastaukset
- Anonyymi
Silikonirengas mukavin pitkän päälle.
- Anonyymi
Ei ole. Metallinen on mukavin.
- Anonyymi
Tällä saa https://www.hotlips.fi/pariskunnille/tuote/penisrengas-metallikuulilla-2-kpl/716770094247/ aivan jäätävän seisokin. Istuu tosi napakasti ja kun laittaa molemmat niin stondis tykyttää hienosti
- Anonyymi
Mulla on silikoniset, 4,2 cm kussien taakse ja pienempi kullin juureen. Metalliset on kalliita ja hankalia irroittaa jos kiristää liikaa.
- Anonyymi
Jos kaipaat myös värinää niin tämä on laatuunsa nähden edullinen ja toimiva.
https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Penisrenkaat-ja-Jatkot/ovo-penisrengas - Anonyymi
Naisten hiusrenksuista saa rakennettua erilaisia
- Anonyymi
Ei toimi mitkään hiuslenkit.
- Anonyymi
Sekundaratkaisu. Vaimo pyöräyttää ohuen narun kivesten ja koko systeemin ympärille sopivaan tiukkuuteen. Vapaata päätä sen verran, että pystyy halutessaan "kannustamaan".
- Anonyymi
En todellakaan suosittele mitään itsekyhättyjä naruja penikseen sitomaan. Voi tulla pahoja ongelmia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131742Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761303
- 541183
- 741075
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81012- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850