Koneinsinöörit ja aivokirurgit pakenevat Lieksasta

Anonyymi

Olen kuullut Lieksalaisilta kantiksilta että koneinsinöörit ja aivokirurgit ovat saaneet tarpeekseen Lieksan uudesta nuivasta rahanjakopolitiikasta.
Uusi sosiaalisen rahanjaon kirstunvartija raottaa kirstuaan aiempaa vähemmän ja harvemmin.

Se on perusteltu syy lähteä kertomaan Münchhausenilaisia tarinoita uskoville sosiaalitantoille.

41

717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sari Ahtiala jakaa reippaalla kädellä rahaa. Nyt myös kotoilulaukkuja.

    • Ihme että ei oo enää terkkarissakaan kysyntää aivokirurgeille.

      • Anonyymi

        Jos pöntön aivot tutkitaisiin siellä olisi vaan suvakkimediasta mv lehteä ja paljon julkaisematonta vääristelyä valeita.


      • Anonyymi

        18 vuotias puukotettiin Kannelmäen juna-asemalla. Puukottajina 2 somalia. Koneinssit testasivat varmaan puukonterää, mikä oli teroitettu uudella koneinssin kehittämällä teroituskoneella. Käytännön testi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos pöntön aivot tutkitaisiin siellä olisi vaan suvakkimediasta mv lehteä ja paljon julkaisematonta vääristelyä valeita.

        Jos pöntön aivoja tuteeraisi toinen pönttö?? Kumpikohan olisi pöntöksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        18 vuotias puukotettiin Kannelmäen juna-asemalla. Puukottajina 2 somalia. Koneinssit testasivat varmaan puukonterää, mikä oli teroitettu uudella koneinssin kehittämällä teroituskoneella. Käytännön testi.

        Olivat varmaan aivokirurgi-inssejä. Testasivat työvälinettään.


      • Anonyymi

        Eihän Lieksassa tarvita aivokirurgeja kun ei siellä ole aivojakaan.


    • Anonyymi

      Puupäiden kokoontumisajot näemmä taas käynnissä.

    • Anonyymi

      Eivät saaneet lieksaa muutetua tavoilleen, eikä kompuroimaan alvariisa
      - ei piisanut näitten korkeakolutus moiseen, kun ei oo kuin pyyhekäsi ja syömä
      - se on selevä jottei nualla voi opettaa ja kun opetajakin on 5-v tasoa

    • Anonyymi

      Partainsinöörien joukko pakoko Lieksasta, en tiennytkään, että partainsinöörit olisivat levittäytyneet. Lieksan korpeenkin. Varmaan ovat tullee rajantakaa Venäjältä, joiden laukkuja rajavartijat kantaneet ovat rajan yli.

      • Suunnitteleeko partainsinöörit partakoneita?


      • Partainsinöörit kantaa matkalaukuissa partakarvoja rajan yli. Niistä tehdään rintakarvatupsuja lieksalaisille miehille, kuten herra 47.


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Suunnitteleeko partainsinöörit partakoneita?

        Partainssit ovat kaukaista sukua koneinsseille. Toimintatavat ovat molemmilla samat, koneinssien hautomo on toiminut pian kolmekymmentä vuotta eikä valmista meinaa tulla ei sitten millään. Koneinssipopulaatio on vaihtunut pikkuhiljaa, entiset ovat kaupunkiinmuuttaneet muualle, partainssit ovat tuoreempia tulokkaita, he ovat maahanmuuttaneet noin vuosi-kaksi sitten. He jatkavat kaupunkiinmuuttaneiden jälkeenjättämää hautomista. Hautomisen kohde on salainen. Kuulemma ilmoittavat sitten hyvissä ajoin, kun valmista alkaa tulla.
        Olen kuullut maahanmuuttaneiden supatelleen Citymarketin eteisessä ja naureskelleen päälle.


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Partainsinöörit kantaa matkalaukuissa partakarvoja rajan yli. Niistä tehdään rintakarvatupsuja lieksalaisille miehille, kuten herra 47.

        Koneinssit luukuttivat kaiken mahdollisen. Nyt on hyvä vaihtaa maisemaa tuottoisemmille luukutusmaille.


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Partainsinöörit kantaa matkalaukuissa partakarvoja rajan yli. Niistä tehdään rintakarvatupsuja lieksalaisille miehille, kuten herra 47.

        sulla on tuommonen tupsu aivojen paikalla . johtuu liiallisesti fellaatiosta matujen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koneinssit luukuttivat kaiken mahdollisen. Nyt on hyvä vaihtaa maisemaa tuottoisemmille luukutusmaille.

        Meneekö ne sinne rantalaan satu,,eikun matulinnaan?


      • Anonyymi

        Kyllä korvestakin voi ylittää rajan. Täältä jatkoivat etelään päin, Jätkäsaaressa oli ullakkohuoneistoja asukkaita vailla.


    • Anonyymi

      Nevoilta usvienseasta nousee suomen puolustajat, jotka kaikki paikat kahteloivat mikä on mieltäsi suomeen tuonut, tähän on vastaus anetava -eikä sitä voi kiertää, muuten tulee toinen usva vielä vaativampi ja tieukempi taholtaa -tää on suomen puolustaja...

      Sanoi nuori Joukahainen: "Oi on maammo, kantajani!
      Jo on syytä syntynynnä, taikoja tapahtununna,
      syytä kyllin itkeäni, taikoja nureksiani!
      Tuot' itken tämän ikäni, puhki polveni murehin:
      annoin Aino siskoseni, lupasin emoni lapsen
      Väinämöiselle varaksi, laulajalle puolisoksi,
      turvaksi tutisevalle, suojaksi sopenkululle."

      • Anonyymi

        Tulikohan LIEKSAN siirtomaavelka maksetua, kun huomasivat kumminkin sen jottei se vales enään lieksas tämän pitemmälle kanna ja taikaseinän hanat laitetaan näiltä lomailijoilta kiini


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tällä palstalla pelkästään lobotomian käyneitä.

      • Anonyymi

        Milloin sinut operoitiin?


    • Anonyymi

      Lieksalaisten nettikirjoittelu on kyllä kaikessa typeryydessään vertaansa vailla.

      • Anonyymi

        Huonontakaa paratalpsi matuaivokirurgien palkkoja eteivät lähtisi pois, koska kesällä tarvitaan maskikkapelloilla linnunpelättimiä kun on koronaa ulkomaalaislla mansikanpoimijoilla.


      • Anonyymi

        Kyllä ruokimona oleminen on vielä typerämpää ja vielä haitallista
        - siihen painetaan ainakin kaikki teitten kunnostusrahat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huonontakaa paratalpsi matuaivokirurgien palkkoja eteivät lähtisi pois, koska kesällä tarvitaan maskikkapelloilla linnunpelättimiä kun on koronaa ulkomaalaislla mansikanpoimijoilla.

        Talvella tarvitaan aurausviittoja. Nyt ne ovat punaisia muovikeppejä, mutta kun saatavilla on uusia nahkapintaisia, jotka siirtyvät itsestään sinne, missä tarvitaan, miksipä ei niitä käytettäisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Talvella tarvitaan aurausviittoja. Nyt ne ovat punaisia muovikeppejä, mutta kun saatavilla on uusia nahkapintaisia, jotka siirtyvät itsestään sinne, missä tarvitaan, miksipä ei niitä käytettäisi.

        Tässä koneinsinöörit poistuu lieksasta mukanaan koko omaisuus Ladan katolla. Kestäiskö Mersun, Audin tai Bemarin katto tuollaisen kuljetuksen?
        https://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/a/db21488e-1f65-48c1-a273-f6edbb31d73c


      • Anonyymi

        Sellaiset kirjoitukset, millainen kansa!
        Älä huoli, parinkymmenen vuoden päästä viimeistään on meidät tyhmeliinit korvattu fiksuilla, luku-, kirjoitus- ja laskutaidottomilla, lomailuun ja matkusteluun tottuneilla noin kolmekymmppisillä uroksilla, jotka jokainen väittävät tai uskovat olevansa alaikäisiä lapsukaisia.
        Sitten loppuvat nämä typerät kirjoittelut, kunnes uusi urossukupolvi oppii kirjallisen ilmaisun salat. Siihen voi mennä parikymmentä vuotta. Sitä tuotantoa odotellessa.


    • Anonyymi

      Aivokirurgit pettyivät Lieksaan koska kenelläkään ei ole täällä aivoja.

    • Anonyymi

      Koneinsinjööri elää lupauksin ja huuhaita haastellen

    • Anonyymi

      Ken näitä pystyy hallintaan, muutakuin toimilla.

      Saksan poliisi tutkii pakolaisen edesottamuksia tämän laitettua Youtubeen videon, jossa ihannoidaan poliisiin kohdistuvaa väkivaltaa.

      näin julkeeta nää ovat

    • Anonyymi

      Jokainen tajuaa miten hommat on kaikki levällään näin :

      Missä sossutädit, oikeuksien valvojat, avustajat ja määrärahat tuhansille uhreille? Miksi nämä miehet ovat edelleen Suomessa?

      • Anonyymi

        Kyl kansan pitää tajuta itse miten näihin passataan- eikä katella läpit sormien
        - siitä se lähtee suomalaisuus ja suomes avaimemme hallinta


      • Anonyymi

        Ohisalo on tutkinut köyhyyttä. Miksi hän on niin valmis ottamaan ja haalimaan näitä perseaukisia matuja? Eikö ole ollut tarpeeksi materiaalia tutkimukseen, kun pitää saada lisää kurjalistoa? Vai onko nyt tutkailemassa, miten ulkomaalaisista maahamme tunkeutuvista saadaan keskikastiin kuuluvia valtion avustuksella? Sitten saamme ihmetellä haavi ammollaan miten nopeasti rikastuminen tapahtuu. Meiltä se vie koko elämän mitan ja enemmistö ei yllä edes keskikastiin koko elonsa aikana.
        Matu vaurastuu muutamassa vuodessa, "oma" asunto, uusi fillari tai muu kulkuneuvo, ajokortti, huonekalut ja muut kotivermeet, merkkivaatteet ja kengät, uudet lastenvaunut tai useammatkin, sukset, silmälasit, hampaiden hoito, uimahalli- ja kuntosalikäynnit jne.
        Nämä nyt ainkin ja tietysti rahaa elämistä varten. Kaikki annettuna matun tekemättä muuta kuin täytellä jotain kaavakkeita asiantuntijan kanssa.
        Ei työssäkäyntiä, ei aikaisia lähtöjä, ei viikonlopputöitä, ei ulkotöitä talvipakkasilla, ei laskemista, riittääkö palkka. Laskut voi viedä suoraan sossun lunkulle (olen nähnyt), täti pistää ne maksuun.
        Sanoisin,että aika hyvin ja nopsasti on elintaso noussut panematta rikkaa ristiin. Tätäkö me haluamme, tämäkö on tärkeintä, rouva Ohisalo?
        Mitähän tapahtuisi, jos valtio rikastuttaisi omiaan? On paljon pienipalkkaisia, jotka venyttävät senttejä saadakseen rahat riittämään. Apua ei heru, kun on kerran työssä.
        Jospa loppuisi tämä köyhälistön lisääminen oikein uhallakin ja jospa hoitaisimme vain omiamme, emme me kaikki ole niitä 50000 € / v. tienaavia keskituloisia.

        S


    • Anonyymi

      Kädet pystyyn vain, näin suomi on huluin voita

      Helsingin poliisia epäillään nyt Elokapina-aktivistien pahoinpitelystä

      Kun nostelivat näitä keskikadulta istujia syrjään liikenteen tieltä
      - tämä istuminen oli täysin mielivaltaista

    • Anonyymi

      mitäh, sulkeutuuko metka talon aivokirurgian osasto.... buahhahaaaa ;)

    • Anonyymi

      Lieksan AMK kouluttaa mustalaisista autoinsinöörejä. Pystyy erikoistumaan BMW merkkiseen henkilöautoon.

      • Anonyymi

        Koulutus on halpaa kun ei tarvita kuin tunkki ja rautasaha? Niillä saa katalysaattorit helposti irti pakoputkista.😁


    • Anonyymi

      Avaruusinsinööritkin lähtee tästä ei Lieksa enää nouse

      • Anonyymi

        Pistävät avaruuveskin tapasa esile ja kaik pitää noileh eteen työntääh ja diskotuohta pääleh viihteeksi


      • Anonyymi

        Sitten näihin kaikki välit poikki siis täysin poikki jot jäävät avaruuteensa ikuisesti


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      132
      1387
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe