Kahdentoista ja kolmen välillä

Anonyymi

Tänne kirjoitetaan kaikista syvällisemmät viestit, samaten aikaisin aamusta. Silloin on kyseessä tosirakkaus eikä pelleily.

21

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kahdentoista ja kolmen välillä yöllä.

• Tai juuri noina aikoina ollaan eniten sekaisin unenpuutteesta, vastaa muuten aikamoista humalatilaa...
      On tosiasia että vähiten on häröjä öisin, mutta johtunee ilmeisemmin kuitenkin tuosta että nukkuvat silloin ja suurimmalla osalla häröistä on vanhempien osoittama nukkumaanmenoaika.
      Tällä viittaan viestien laadun paranemiseen öiseen aikaan.
      Noin mielipiteenä.
      En usko että rakkauden määrällä on mitään tekemistä asian kanssa.

• Anonyymi

Mun mielestä kaikkein sekoimmat ja pahiten
        Elämässään ongelmaiset kirjoittaa juuri yöllä!

Tavallinen ihminen jolla mielenterveys kunnossa nukkuu öisin.

Huumeveikot ja pahasti elämänrytmin sotkeneet elämänhallinta lapasesta lähteneellä on ongelmia tuon päivärytmin kanssa

Pääsairaat ei nuku öitään vaan valvoo ne kaikki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huumeveikot ja pahasti elämänrytmin sotkeneet elämänhallinta lapasesta lähteneellä on ongelmia tuon päivärytmin kanssa

Ei kannata yleistää, unirytmi voi vaihdella monesta syystä, säästä, hormoneista, stressistä ja yllätys! Rakkaudesta ja siihen liittyvästä epätietoisuudesta. Tasapainoinenkin ihminen muuttuu erilaiseksi, kun rakkaus iskee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata yleistää, unirytmi voi vaihdella monesta syystä, säästä, hormoneista, stressistä ja yllätys! Rakkaudesta ja siihen liittyvästä epätietoisuudesta. Tasapainoinenkin ihminen muuttuu erilaiseksi, kun rakkaus iskee.

Terve ihminen kestää tavalliset tunnevaihtelut menettämättä tasapainoaan ja elämänhallintaa

Ihminen joka valvoo yöt ei varmasti käy töissä eikä kyllä pysty sosiaalisia suhteitaankaan hoitaan. Tuskin kotiaan eikä varmasti myöskään lapsiaan. Unenpuutteinen on itkuinen ja kiukkuinen. Ärtyisä ja tappelun haluinen

Joten mites sellasen kanssa suhtees olisi???

Sehän valvoo kun terve nukkuu ja nukkuu kun terve on töissä ja tapaa ihmisiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä. Parina yönä nyt seurannu sivusta kun kattonu yhtä sarjaa joka tulee 2 aikaa yöllä niin tänne kun eksyy mainostauolla niin huh huh ja vielä kerran huh!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Terve ihminen kestää tavalliset tunnevaihtelut menettämättä tasapainoaan ja elämänhallintaa

Ihminen joka valvoo yöt ei varmasti käy töissä eikä kyllä pysty sosiaalisia suhteitaankaan hoitaan. Tuskin kotiaan eikä varmasti myöskään lapsiaan. Unenpuutteinen on itkuinen ja kiukkuinen. Ärtyisä ja tappelun haluinen

Siellä ollaan taas niin ehdottomia ja varmoja ettei kannata nähdä enää vaivaa perusteluihin. Ole ihan rauhassa. Vaikka väärässä oletkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä ollaan taas niin ehdottomia ja varmoja ettei kannata nähdä enää vaivaa perusteluihin. Ole ihan rauhassa. Vaikka väärässä oletkin.

Missäs välissä seurustelet kun valvot silloin kun toiset nukkuu?

Ei tää maailma käänny toimiin yöllä vaikka sä toimitkin.

Lapsetkin valvoo päivät joten miten toimit vanhempana jos nukut koko päivän ja valvot kun lapset nukkuu???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs sitten yö- tai vuorotöissä käyvät ihmiset? Pitäisikö heidän nukkua töissään jotta olisit tyytyväinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs sitten yö- tai vuorotöissä käyvät ihmiset? Pitäisikö heidän nukkua töissään jotta olisit tyytyväinen?

Eipä ne lakisääteisesti saa kuule 365 yötä valvoo vuodessa. Olikohan kolme peräkkäistä yötä ja sitten 5 päivää vapaata???

• Anonyymi

Gugu gägä äiti anna tutti!

• Anonyymi

Lupaan olla paikalla tunteikkaana klo 23 alk. ;)

-n.

• Anonyymi

Yöllä täällä on pelkät hörhöt. Niitä juttuja ei tajua kukaan. Alkuillasta ehkä todellisimmat.

• Anonyymi

Näinpä

• Anonyymi

Onko nyt alkuilta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko nyt alkuilta?

Ei kun nyt sotketaan ja haihatellaan jo:) Ihmiset jo seonneet tunteissaa ristiin rastiin.

• Juu tossa samaa mieltä että hörhöt yöllä, mutta häröilijät eivät jaksa yöllä. Itse olen myös jossainmäärin hörhö - ei siinä mitään vikaa että on aina välillä. Kunhan tajuaa itse rajansa. Alkuillasta vaan se paha, että " lapsukaiset " koettelevat rajojaan. Kaikenmoista huorittelua sun muuta. Turhanpäivästä kakkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kun nyt sotketaan ja haihatellaan jo:) Ihmiset jo seonneet tunteissaa ristiin rastiin.

Minä olen vielä aika rauhallinen ja tyyni.
        -n.

• Anonyymi

Samaa mieltä olen. Hörhöksi en tunnustaudu kuin yhden miehen suhteen. Ja se on jo pahemman luokan hörhöyttä. Yön hiljaisina hetkinä kaipaus koskee pahemmin. Päivät menevät arjen touhuissa, mutta yöllä tunteet puhkeavat kukkaan. Tunnustaudun muutenkin yökyöpeliksi ja kaikista tunteikkaammat kirjoitukseni tänne varmaan tehnyt yön ja aamuyön hiljaisina tunteina. Eikö se niin ole että yö on rakkauden aikaa ja kun se rakas ei ole vierellä, silloin yö on kaipauksen aikaa.

• Anonyymi

=)

• Anonyymi

V.A. Koskenniemen runoa muistellen:
        "Jääkukkaset ikkunalla,
        te vuoteni viimeiset kukat.
        Te olette jäänehet.
        Te tulitte tummin illoin
        yönvalvojan ikkunaan...."

On ollut olemassa yöllä valvovia luovia ihmisiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      102
      4823
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3252
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      2979
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1737
    5. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1510
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      107
      1342
    7. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1059
    8. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      110
      1029
    9. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      43
      1017
    10. Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?

En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan
      Ikävä
      40
      991
    Aihe