Ken onecoinia ostaa hän elintasoaan nostaa

Anonyymi

Kateelliset raakkuvan suoli24 palstalla mutta me onnelliset kopsuttelemme puutarhassa, nautimme Koronakesän ihanasta odotuksesta.
Kiitos Maajohtaja. Ihanaa leijonat ihanaa.

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten se on elintaso noussut? Ulosottomiehen kanssa käydyt keskustelut eivät ole elintason nousua, jos vaikka juttukaverin hänestä oletkin saanut

• Minä kärsin syvästi! MAAJOHTAJA on sulkenut minut onecoin maailman ulkopuolelle. Kukaan ei suostu myymään minulle koulutuspakettia, vaikka maksaisin mitä. Sanovat että minulla on HARHAINEN kieli?!? Mikä ihme siinä on, sehän oli selvää heti alusta alkaen?!?! Ei mene jakeluun.

Voisitko sinä mahdollisesti myydä minulle onecoineja, tulevaisuuden maksuvaluuttaa? Maksan takaisin jos joskus vapaudun tästä tahdosta riippumattomasta pakkohoidosta!

MUAHAHAMUAHAHAMUAHHHAAAAA

Poijjaat!! Taasen!

• Anonyymi

"Tahdosta riippumaton pakkohoito" ?!?
        Ammattikielellä me kutsumme sitä "työelämäksi"

• Anonyymi

Moikka Tampio sinne Niuvanniemeen.
        Unelmia tuloo olla, ne pitävät kopan kasassa. Voisin myydä sinulle muutaman Rookie, alottelijan paketin. Aloita ensin farmijoukkueessa, jos tulosta tulee, pääset aikanaan Jarruketjuun Parrun vasempaan laitaan.

• Anonyymi

Kun kauppapaikat aukeaa niin moni Coinisti voi ostaa vaikka mitä, Coinistin varallisuus on ihan kulman takana, kohta varmaan aukeaa?

• aloittajalle, 23,6 % tuli viimevuoden brutto. Tammikuussa otin kaikki pankkiin.

• En epäile hetkeäkään! Minäkin olisin heti liittynyt, mutta olen joutunut MAAJOHTAJAN pysyvään epäsuosioon. Mutta onneksi olkoon, että edes joku tienaa onecoineilla!!!

Lämpimät ja sydämelliset onnittelut!

Paitsi että ... tämä puhuu vain prosenteista. Olisko sama kuin youtubessa "prosenttiostaja": Speden ja Veskun legendaarinen sketsi.

Olisiko tässäkin kyseessä vain prosenttiostaja?

MUAHAHAMUAHAHAHAHAHGAAAAAAAAAA

Poijjaat!! Taasen!

• https://yle.fi/uutiset/3-11139686
      Valtava pyramidihuijaus on hiipumassa – virtuaalivaluutta OneCoin ajautui kaaokseen

Virtuaalivaluutan johtajan rikostutkinnan yhteydessä tekemä tunnustus aiheutti joukkopaon OneCoinin johdossa.

Suomalaiset sijoittivat OneCoiniin kymmeniä miljoonia euroja.

• Anonyymi

"Yhdysvaltain viranomaiset tutkivat OneCoinin perustajaa Ruja Ignatovaa, hänen veljeään Konstantin Ignatovia sekä kolmatta yhtiön johtajaa muun muassa petoksesta, rahanpesusta ja muista rikoksista.

OneCoin on kiistänyt syytökset virtuaalivaluuttaa kohtaan ja pitänyt niitä muun muassa poliittisesti motivoituneina. Yhtiön mielestä virtuaalivaluutta uhkaa jo Yhdysvaltain dollarin ja suurten yhdysvaltalaisten pankkien asemaa."

Jaahas, että oikein uhkaa jo dollarin asemaa jne. Sallikaa nyt meidän nauraa!

Kyseinen pyramidijuijaus ei uhkaa kenenkään asemaa, painakaa se mieleenne :)

• Anonyymi

Korkeintaan Rutjage saa pelätä perskarvojensa puolesta Kiinan mafian temppuja... kiäh..kiäh... kiähhh

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      43
      13695
    2. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      96
      4935
    3. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      129
      4392
    4. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      61
      3822
    5. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      61
      3530
    6. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      120
      3445
    7. Koska olet viimeksi nähnyt ikävän kohteesi?

Ja mitä tarjoat hänelle kun koputtaa oveesi?
      Ikävä
      53
      2447
    8. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      51
      2375
    9. Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee

Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul
      Kemijärvi
      32
      2150
    10. On sillä rääpyä

Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva
      Ähtäri
      17
      1813
    Aihe