Caverject Dual saatavuushäiriö

Anonyymi

Jahas, Caverject Dualin saatavuushäiriö vaan jatkuu. Näillä näkymin 10 mikrogramman häiriö päättynee 31.5.2020 ja kakskymppisen vasta 1.1.2021! Onneksi Invicorpia saa ainakin vielä.

19

2575

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistä voi seurata saatavuutta? Invicorp ihan hyvä mutta matkustellessa hankala jääkaappi säilytyksen vuoksi.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pistättekö aina tyveen vai lähemmäksi terskaa? Aloittelu tulossa.

        Oiskohan suunnilleen kolmasosan päähän tyvestä. Pistoskohtaa pitää vaihdella ja vuorotellen kummallekin puolelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oiskohan suunnilleen kolmasosan päähän tyvestä. Pistoskohtaa pitää vaihdella ja vuorotellen kummallekin puolelle.

        Onko pitempiaikaista käyttökokemuksia,tuleeko kovettumia tai muita haittoja pitkään käytettynä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko pitempiaikaista käyttökokemuksia,tuleeko kovettumia tai muita haittoja pitkään käytettynä.

        Olen kohta 5 vuotta käyttänyt, 1 tai 2 pistosta viikossa. Ei ole ollut ongelmia. Käytännössä joka kerta on tullut erittäin hyvä erektio. Ei ole kovettumia, pientä kipua aina jälkeenpäin. Invicorp ei aiheuta kipua. Rahaa on mennyt rutkasti, mutta Caverjectia olen ostanut paljon Ruotsista, jossa se on yli puolet halvempaa, noin 7€ piikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kohta 5 vuotta käyttänyt, 1 tai 2 pistosta viikossa. Ei ole ollut ongelmia. Käytännössä joka kerta on tullut erittäin hyvä erektio. Ei ole kovettumia, pientä kipua aina jälkeenpäin. Invicorp ei aiheuta kipua. Rahaa on mennyt rutkasti, mutta Caverjectia olen ostanut paljon Ruotsista, jossa se on yli puolet halvempaa, noin 7€ piikki.

        Käykö suomalainen resepti ruotsissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käykö suomalainen resepti ruotsissa?

        Tavallinen suomalainen resepti ei käy. Tarvitset paperireseptin, joka on nimenomaan ulkomailla ostoa varten:

        https://www.eu-terveydenhoito.fi/laakkeet/eurooppalainen-laakemaarays/

        Nyt se ei paljon auta, koska Caverjectin saatavuushäiriö on myös Ruotsissa. Invicorp on myös Ruotsissa halvempaa, Suomessa yhden pistoksen hinta on reilut 16 euroa, Ruotsissa noin 11 euroa. Hankaluutena on se, että Invicorp vaatii jääkaappisäilytyksen. Jos autossa on jääkaappi, niin silloin ei ole ongelmaa hakea kauempaa. Sitä en osaa sanoa, kuinka kauan kärsii olla huoneenlämmössä.


    • Anonyymi

      Yllättäen Yliopiston Apteekissa 10 mikrogramman Caverjectia on saatavana, vaikka häiriön piti kestää toukokuun loppuun asti :)

      • Anonyymi

        Minkä ikäisenä aloitte käyttää pistoksia. Eikö tabletit tehoneet. Itse 65 ja aloittelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäisenä aloitte käyttää pistoksia. Eikö tabletit tehoneet. Itse 65 ja aloittelen.

        Minä aloitin jo kuuskymppisenä. Tablettien teho alkoi olla vähän niin ja näin. Juttelin asiasta urologini kanssa, ja hän kysäisi haluaisinko kokeilla pistoshoitoa. Vastasin myöntävästi, eikä ole kaduttanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä aloitin jo kuuskymppisenä. Tablettien teho alkoi olla vähän niin ja näin. Juttelin asiasta urologini kanssa, ja hän kysäisi haluaisinko kokeilla pistoshoitoa. Vastasin myöntävästi, eikä ole kaduttanut.

        Hyvä että on vaihtoehtoja tähnkin ongelmaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäisenä aloitte käyttää pistoksia. Eikö tabletit tehoneet. Itse 65 ja aloittelen.

        60 vuotiana aloitin minäkin. Tableteilla ei ollut enää minkäänlaista vastetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        60 vuotiana aloitin minäkin. Tableteilla ei ollut enää minkäänlaista vastetta.

        Onko eregtio liian pitkäkestoinen ja kivulias? Jos niin miten sen saa hiipumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko eregtio liian pitkäkestoinen ja kivulias? Jos niin miten sen saa hiipumaan.

        Invicorpilla erektio ei ole kivulias. Caverjectin kanssa kipua esiintyy vehkeissä orgasmin jälkeen, mutta kyllä sen kestää. Molemmilla lääkkeillä erektio jatkuu vielä siemensyöksyn jälkeen, mutta ei se nyt mikään ongelma ole. Mahdollistaa uusinnan, mikäli kumppani suostuu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Invicorpilla erektio ei ole kivulias. Caverjectin kanssa kipua esiintyy vehkeissä orgasmin jälkeen, mutta kyllä sen kestää. Molemmilla lääkkeillä erektio jatkuu vielä siemensyöksyn jälkeen, mutta ei se nyt mikään ongelma ole. Mahdollistaa uusinnan, mikäli kumppani suostuu...

        Tableteilla voi pitkittyä siemensyöksyn tulo. Mites pistoksella toimiiko normaalisti.


    • Anonyymi

      Käyttääkö kukaan näitä ns. viihdekäyttöön satunnaisesti. Esim. Käydessään huorissa, jos haluaa panna koko rahalla 2h.
      Itse harkinnut kokeilla, jos jollai sattuis olee ylijäämää.

      • Anonyymi

        Tokkopa on ylimääräisiä kellään. Apteekillakin toimitusvaikeuksia. Ennuste vuodenvaihte koska saa.


    • Anonyymi

      Nyt näyttäisi iskeneen taas kunnolla saatavuushäiriö päälle. uusin tieto olisi, että saatavuushäiriö kestäisi vuoden 2025 alkuun.

      Kummasti näyttää muualla euroopassa olevan saatavuutta, mutta tänne ei Caverjectia saada.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3799
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2367
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2095
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      141
      1999
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      414
      1418
    6. 79
      1231
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      137
      1170
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1145
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1060
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      75
      1027
    Aihe