Pleikkapelejä pelaava yrittäjä Pattayan matkailija.

Anonyymi

Viikon parhaana matkailukertomuksena rankkaan tiedon, että yrittäjä on anomassa kelakorvausta.

"Ilmoittauduin työttömäksi ekaa kertaa elämässäni, koska se on ehtona yritystukien saamiselle. Ostin netistä pleikka nelosen ja pari peliä ajankuluksi."

Onko muita kelaluusereita?

64

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Numball taistelee kelakorvauksista ostamalleen lääkkeelle, ei kelakortti toiminut.

• Anonyymi

Oletko taas täyttämässä juomakaappeja siellä suomi24 chiang maissa, .

• Anonyymi

Me veronmaksajat rahoitamme siis Play Stationilla pelaavan yrittäjän elämää.
      Kela ja Pattaya, samat henkilöt molemmissa.

• Anonyymi

Ehkäpä en hoksannut nyt jotain oleellista.
        Voisitko ystävillisesti tarkentaa?

• Juomakaappukirjoittelijan bablan johdosta saanen vastata, että onhan se hyvä että valtion verovaroja käytetään myös heikko-osaisten yrittäjien elannon turvaamiseen.

Parasta kuitenkin asiassa, että noita nilkkalaukauksia poksuu määrävälein ja taas juostaan puskiin vaihtaen puheenaihetta.

Neidin sanoja lainatakseni, olen sanonut ennenkin ..... konkurssitsunami on selviö eikä kassat laula, kuten ei myöskään Thaimaan työttömien siirtyminen takaisin kotiseudulleen ole ratkaissut heidän ongelmiaan.

Miksei pleikkapelaaja mene mummulaansa kuten on kertonut sen olevan ratkaisu, voisi ottaa pleikkansa mukaan?

• Anonyymi

Huomaatko senssu että kun sinua aina kovasti ihmetyttää ja naurattaa monenlaiset asiat, kuten nyt tämä pleikalla pelaaminen, niin ketään muuta ei naurata eikä ihmetytä. Et saa näille omituisille herjoillesi ikinä sympatiaa eikä kukaan ymmärrä että mille sinä tässäkin asiassa nyt olet nauravinasi? Onko sinusta ihan oikeasti omituista että joku pelaa pleikkaa ja mikä siinä on hauskaa? Minäkin pelaan verkkopelinä poikieni kanssa milloin mitäkin nyt koronan aikaan. Tietenkään me emme pelaa 24/7 vaan vain muutaman tunnin viikossa. NHL:ää lähinnä. Terveisiä maalta. https://aijaa.com/ndQZr7 Tässä puhveliperhe lammikossa joka oli suuri ihmettelynaihe sinulle myös.
      Kaikki on varmaan ihmeellistä, kun ei ikinä käy ulkona.

• Anonyymi

Mikäpäs tässä, maleksin kotona kylmää taltioivien seinien sisäpuolella 24/7.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäpäs tässä, maleksin kotona kylmää taltioivien seinien sisäpuolella 24/7.

On harmi että kamerani rikkoutui juuri täällä chiangmainhuahinissä, mutta voin vakuuttaa että olen täällä enkä junttilassa.
        Mulla hauskaa.

• Anonyymi

Rakas, ei minua ihmetytä pleikalla lasten kanssa pelaaminen, vaan naurattaa yksinäisen Pattayan rakkaan ostaneen itselleen sellaisen ja anoneen valtion tukea ahdinkoonsa.

Ihan sama ketä ihmetyttää tai naurattaa, pääasia että aktivoin sinut.

Puhvelit ei ole uusi asia minulle mutta sinähän et erota eri ihmisiä toisistaan.

Varo Neiti että tolppatalosi ei vajoa vallan kellarikerrokseen.

• Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

Minua naurattaa guuglaminen hauskaa ollen ja wigipediat naurattaa. Guuglasin wigipediasta nauramisen https://fi.wikipedia.org/wiki/Nauraminen

Katsos sininen narahti Kläpin kirjoitusasuun.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Maisemakuvia netti täynnä.

• Anonyymi

Kuva on menneiltä vuosilta. Et ole ollut tuntiakaan pois palstalta viiteen vuoteen.
        Noista yritystuista sen verran että niitä ei myönnetä huonokuntoisille yrityksille, vaan toimivien yritysten kehittämiseen. Toinen syy on toiminnan keskeytyminen. Useimmilla yrittäjillä on kiinteitä kuluja ja laskuja tulee postiluukusta vaikka ei ole toimintaa eikä tuloja.

Näistähän liikemies (liikkumaton liikemies) senssu ei tiedä mitään kun ei ole ollut työelämässä vuosikymmeniin, jos koskaan. Suomen suurimmat yhtiöt on aina saaneet eniten valtion tukia ja kehitystukia joka vuosi jo ennen koronaa. Nokia ahmi kulta-aikoinaan enemmän tukia kuin muut yhteensä.
        Hyvät veronmaksajat halutaan pitää hengissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuva on menneiltä vuosilta. Et ole ollut tuntiakaan pois palstalta viiteen vuoteen.
        Noista yritystuista sen verran että niitä ei myönnetä huonokuntoisille yrityksille, vaan toimivien yritysten kehittämiseen. Toinen syy on toiminnan keskeytyminen. Useimmilla yrittäjillä on kiinteitä kuluja ja laskuja tulee postiluukusta vaikka ei ole toimintaa eikä tuloja.

Näistähän liikemies (liikkumaton liikemies) senssu ei tiedä mitään kun ei ole ollut työelämässä vuosikymmeniin, jos koskaan. Suomen suurimmat yhtiöt on aina saaneet eniten valtion tukia ja kehitystukia joka vuosi jo ennen koronaa. Nokia ahmi kulta-aikoinaan enemmän tukia kuin muut yhteensä.

Olen samaa mieltä yritystuista, mutta pleikkapelaamisesta toista, joten vaihda vaan puheenaihetta Neiti, siinä olet proo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa jaa on kiva kuulla miten sitten tämän selität, onko joku virtuaalikaverisi käynyt tankkaamassa autoni Toyota Camry, minun visakortilla Sam Royissa, purista nyt oikein hyvä selitys, itseäsi varten... reppana. https://aijaa.com/DBuZAE
        Älä reppana selitä minulle mitään yritäämisestä, tiedän siitäkin huomattasti enemmän kuin sinä resupeppu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa jaa on kiva kuulla miten sitten tämän selität, onko joku virtuaalikaverisi käynyt tankkaamassa autoni Toyota Camry, minun visakortilla Sam Royissa, purista nyt oikein hyvä selitys, itseäsi varten... reppana. https://aijaa.com/DBuZAE
        Älä reppana selitä minulle mitään yritäämisestä, tiedän siitäkin huomattasti enemmän kuin sinä resupeppu.

Huomaatko resu kortissa on jopa katetta vaikka vanha ja risanen onkin, pitäisi vaihtaa uuteen mutta pankit eivät vaihda ennenkuin virushomma on ohi tai pakko vaihtaa, oletko reppana keksinyt jo hyvän selityksen, miksi joku kay minun autolla, vaimoni kanssa sam roy yotissa, ostaa sieltä bensaa minun kortilla... ja sai vielä 1.5 l vettä kaupantekijäisinä, poju selitä onko kale ollut asialla, vai minä itse, reppana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomaatko resu kortissa on jopa katetta vaikka vanha ja risanen onkin, pitäisi vaihtaa uuteen mutta pankit eivät vaihda ennenkuin virushomma on ohi tai pakko vaihtaa, oletko reppana keksinyt jo hyvän selityksen, miksi joku kay minun autolla, vaimoni kanssa sam roy yotissa, ostaa sieltä bensaa minun kortilla... ja sai vielä 1.5 l vettä kaupantekijäisinä, poju selitä onko kale ollut asialla, vai minä itse, reppana.

Taas on skanneriin laitettu kuitti ja resukortti. Faijasiko niitä lähettelee vai kuka? Laita tuo resukortti sen Camryn kojetaululle ja ota uusi kuva niin uskon että ole Hua Hinin kylmähuoneessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas on skanneriin laitettu kuitti ja resukortti. Faijasiko niitä lähettelee vai kuka? Laita tuo resukortti sen Camryn kojetaululle ja ota uusi kuva niin uskon että ole Hua Hinin kylmähuoneessa.

Tietenkin laitoin kuitin skanneriin, mulla on skanneri mustesuihkutulostin, eiköhän nuo todistteet riitä tästä hommasta, ootko varma ettei sinun mielikuvituskaveri ole ollut asialla.
        Faija vaihtoi hiippakuntaa jo vuonna 2003 mutsi 2004.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietenkin laitoin kuitin skanneriin, mulla on skanneri mustesuihkutulostin, eiköhän nuo todistteet riitä tästä hommasta, ootko varma ettei sinun mielikuvituskaveri ole ollut asialla.

Miksi se pitää skannailla.?? Eikö sulla ole resulla nettiä puhelimessa että voit sen suoraan aijata..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Resupetteri minua alkaa vituttaa tuo sinun idioottimaisuutesi tuosta 170 eurosta, tiedätkö että pattayalla on jaettu tänään aamulla 1500 pussia riisiä, 1500 isoa kennoa kananmunia, 5000 pakettia mamaa, ilmaiseksi sinun paratiisissasi, yli 80 prosenttia ihmisistä on menettänyt työnsä, Thaimaassa ei ole sinun ansaintalogiikkaasi, eli tulonsiirtoja kelalta sinun tilillesi, nälkä poju on hyvä opettaja, tämä tilanne voi kestää vuoden, ja sinä pelailet plekkailla, joka haluat suomalaiset veronmaksajat sinulle kustantaa, työttömänä.

• Anonyymi kirjoitti:

Resupetteri minua alkaa vituttaa tuo sinun idioottimaisuutesi tuosta 170 eurosta, tiedätkö että pattayalla on jaettu tänään aamulla 1500 pussia riisiä, 1500 isoa kennoa kananmunia, 5000 pakettia mamaa, ilmaiseksi sinun paratiisissasi, yli 80 prosenttia ihmisistä on menettänyt työnsä, Thaimaassa ei ole sinun ansaintalogiikkaasi, eli tulonsiirtoja kelalta sinun tilillesi, nälkä poju on hyvä opettaja, tämä tilanne voi kestää vuoden, ja sinä pelailet plekkailla, joka haluat suomalaiset veronmaksajat sinulle kustantaa, työttömänä.

Jep Numba, ton pojun jutut pyörii kehää, raukan pienen elämä jämähtänyt johonkin omaan väännökseen mm. kylmää taltioivista seinistä nyt vähän jääneen vähemmälle niuvat sun muut mutta kovin on aiheet ja sanankäyttö samaa Neidillä ja kilahtaneella, joten onhan tuo 2010 ilmiselvä paniikkihäiriön tuotos, ei mitään muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkea se google sulle kertoo kukkatarhalla käynnin jälkeen. Nythän ei puhuttu thaimaalaisten avustusten käyttämisestä vaan siitä että sinulla ei ollut rahaa ruokaan ennenkuin mielikuvitusvaimosi sai 141 euron avustuksen.
        Bahtin nykykurssilla se nimittäin on 141 euroa, eikä 170 euroa. Kela on sinulle kuitenkin tosi tärkeä, koska Suomessa pitää riehua ja haastaa kelaa oikeuteen vaivaisen 100 euron lääkkeiden kelakorvauksen puuttumisesta. Vain todella köyhä resupetteri viitsii vaivautua moiseen. Kumma juttu että yhtäaikaa hermostuu sekä senssu että numba ja kumpaakin taas harmittaa niin vietävästi.

Laita nyt se korttisi sen Camryn tai Rolls Roycen ratin päälle ja ota kuva. Kelalta ne sinun vähäiset eurosi tulee jokaikinen plus muut invatuet, poju. Hua Hinissa ei ole yhtään sen enempää töitä kuin muuallakaan. Turistirysä vanhuksille. Missään et näe niin onnettomia palveluammattilaisia kuin Hua Hinissa, kun siellä ei ole kuin rutiköyhiä pihejä vanhuksia.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Jep Numba, ton pojun jutut pyörii kehää, raukan pienen elämä jämähtänyt johonkin omaan väännökseen mm. kylmää taltioivista seinistä nyt vähän jääneen vähemmälle niuvat sun muut mutta kovin on aiheet ja sanankäyttö samaa Neidillä ja kilahtaneella, joten onhan tuo 2010 ilmiselvä paniikkihäiriön tuotos, ei mitään muuta.

Kovin pitää kiirettä kun pitää kahdella persoonalla paskaa naputella.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Joo samaa mieltä mutta mitä vttua tuo resupeppu täältä palstalta hakee, ei koskaan mitään asiallista tietoa pattayasta, thaimaasta eikä mistään muustakaan, jatkuvaa akkamaista kitinää, tuo neiti 2010 ja kilahtanut on sama henkilö.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Taas idootti keskustelee itsensä kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä taas et tiedä mistään mitään. Itse en ole koskaan pleikalla pelannut, mutten näe siinä mitään pahaa.
        Teksisit sinäkin jotain kehittävää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä taas et tiedä mistään mitään. Itse en ole koskaan pleikalla pelannut, mutten näe siinä mitään pahaa.
        Teksisit sinäkin jotain kehittävää.

Nuorena miehenä tuli pelattua konsolipelejä ja simulaattoreita oikein urakalla. Lahdessa oli pelisali, Pelikaani taisi olla nimeltään, jossa pääsi viisi ajamaan kilpaa yhtaikaa rallisimulaattoreilla.

Meillä oli jokaisella nippu Ässäarpoja mukana. Voittajalle aina yksi arpa neljältä muulta. Siitä kun lähti sitten autolla kohtiin useiden erien jälkeen, niin oli kaasujalka herkkänä.

Tietokonepeleistä innostuin naapurin nörtin kautta, joka oli vaimon kautta sukulainen. Hän järjesti meille yksityisen onlinen kadun varressa olevan puhelinkeskuksen kautta. Formula ykköstä ajettiin veren maku suussa usein iltaisin kilpaa.

Pelit ja simulaattorit on valtavasti kehittyneet. Odottelen kun tulee myyntiin Pleikka vitonen. Sitä pitää päästä testaamaan. Myös VR-lasit kiinnostaa, mutta odottelen että niihin tulee kunnollisia pelejä jotka kiinnostaa.

Hyvät maksaa tällä hetkellä pari tonnia, mutta yhteensopivuusongelmien vuoksi pelitarjonta on hajanaista.

F1- kuskit harjoitelleet ratoja ulkoa jo vuosikymmenen pelien kautta. Pelit / simulaattorit on niin kehittyneet että niihin on ohjelmoitu kuopat ja töyssytkin.

Numeromies kertoo olevansa lentäjä, koelentäjä ja lentokapteenikin peräti. Jokaikinen lentäjä treenaa simulaattoreissa. Liikennelentäjätkin. Nyt se harjoittelu vielä lisääntyy, kun koneista iso osa odottelee koronan loppumista.

Se on tulevaisuutta. Voi olla että virtuaaliset "matkatoimistot", kuten Jaajon firma saattaa tehdä nyt komean pompun, kun oikeasti ei pääse matkustamaan.

Virtuaalimatkailua skannerin avulla en ennen ollut nähnytkään. Nyt sekin on nähty.

Myös videoneuvotteluita tarjoavat palvelut on nostaneet kurssejaan huimasti. Niin myös kaikki muutkin digitaaliset palvelut. Maailma siirtyy verkkoon yhä enemmän ja sehän on ihan hyvä asia. Turhanpäiväiset liikematkat jää väliin, kun ne voidaan hoitaa videon välityksellä verkossa.

Poliitikkojen superkalliit bisnes- ja yksityislennot moikkaamaan jotakin diplomaattia tai valtiovierailut hoituu vallan hyvin ilman livetapaamista ja kuohuviinilasillista. Siinä säästyy köyhän Suomen valtionkin rahaa.

Ärrävikainen lepakkopressamme ja pingviinin lailla kävelevä vaappuja olivat kuuluisia salaperäisistä lennoistaan, jotka vahvasti haiskahti vapaa-ajan vietolta suurimmaksi osin.

T 2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuorena miehenä tuli pelattua konsolipelejä ja simulaattoreita oikein urakalla. Lahdessa oli pelisali, Pelikaani taisi olla nimeltään, jossa pääsi viisi ajamaan kilpaa yhtaikaa rallisimulaattoreilla.

Meillä oli jokaisella nippu Ässäarpoja mukana. Voittajalle aina yksi arpa neljältä muulta. Siitä kun lähti sitten autolla kohtiin useiden erien jälkeen, niin oli kaasujalka herkkänä.

Tietokonepeleistä innostuin naapurin nörtin kautta, joka oli vaimon kautta sukulainen. Hän järjesti meille yksityisen onlinen kadun varressa olevan puhelinkeskuksen kautta. Formula ykköstä ajettiin veren maku suussa usein iltaisin kilpaa.

Pelit ja simulaattorit on valtavasti kehittyneet. Odottelen kun tulee myyntiin Pleikka vitonen. Sitä pitää päästä testaamaan. Myös VR-lasit kiinnostaa, mutta odottelen että niihin tulee kunnollisia pelejä jotka kiinnostaa.

Hyvät maksaa tällä hetkellä pari tonnia, mutta yhteensopivuusongelmien vuoksi pelitarjonta on hajanaista.

F1- kuskit harjoitelleet ratoja ulkoa jo vuosikymmenen pelien kautta. Pelit / simulaattorit on niin kehittyneet että niihin on ohjelmoitu kuopat ja töyssytkin.

Numeromies kertoo olevansa lentäjä, koelentäjä ja lentokapteenikin peräti. Jokaikinen lentäjä treenaa simulaattoreissa. Liikennelentäjätkin. Nyt se harjoittelu vielä lisääntyy, kun koneista iso osa odottelee koronan loppumista.

Se on tulevaisuutta. Voi olla että virtuaaliset "matkatoimistot", kuten Jaajon firma saattaa tehdä nyt komean pompun, kun oikeasti ei pääse matkustamaan.

Virtuaalimatkailua skannerin avulla en ennen ollut nähnytkään. Nyt sekin on nähty.

Myös videoneuvotteluita tarjoavat palvelut on nostaneet kurssejaan huimasti. Niin myös kaikki muutkin digitaaliset palvelut. Maailma siirtyy verkkoon yhä enemmän ja sehän on ihan hyvä asia. Turhanpäiväiset liikematkat jää väliin, kun ne voidaan hoitaa videon välityksellä verkossa.

Poliitikkojen superkalliit bisnes- ja yksityislennot moikkaamaan jotakin diplomaattia tai valtiovierailut hoituu vallan hyvin ilman livetapaamista ja kuohuviinilasillista. Siinä säästyy köyhän Suomen valtionkin rahaa.

Ärrävikainen lepakkopressamme ja pingviinin lailla kävelevä vaappuja olivat kuuluisia salaperäisistä lennoistaan, jotka vahvasti haiskahti vapaa-ajan vietolta suurimmaksi osin.

T 2010

Apple on lupaillut jotakin mullistavaa markkinoille. Ehkäpä senssukin pääsee sitten niiden lasien avulla matkalle niin ei tarvi scannerimatkailla enää. Ainoa ongelma on että Applen virtuaalilasit tulevat olemaan kalliita aluksi ja senssun kuukausibudjetti ei sitä kestä eikä vuosibudjettikaan, koska kaikki rahat menee lääkkeisiin ja nuudeliin.
        https://tekniikanmaailma.fi/jopa-1000-apple-insinooria-kehittaa-nyt-jotain-virtuaalitodellisuuteen-ja-lisattyyn-todellisuuteen-liittyvaa-iso-paukku-haamottaa-vuodessa-2022/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T 2010

Resu mulla on koneessa xplane ollut jo vuosia, muuten pelit jää vähemmälle, bangkokissa on yksi maailman parhaista lentosimuista, perustuu xplaneeen.

• Anonyymi kirjoitti:

T 2010

Noin taas juttu muuttui siitä että karanteenissa ollut yrittäjä anoi avustusta ja avustusta odotellessa osti ja pelasi pleikka nelosta, ei edes vr-pelejä joista aijasin erittäin yhteensopivat pleikka nelosen kanssa olevat vr-lasit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Resu mulla on koneessa xplane ollut jo vuosia, muuten pelit jää vähemmälle, bangkokissa on yksi maailman parhaista lentosimuista, perustuu xplaneeen.

No sittenhän sensei nauraa sulle ja pitää sua pilkkanaan :( Tuleeko ryppy rakkauteenne nyt kun Hua Hinin rakas pelaa tietokonepelejä ja sensei vihaa niitä ja nauraa hohottaa?

911 tapausten jälkeen oltiin huolissaan Microsoftin Flight Simulator-peleistä, koska niillä ohjeineen saattoi oppia lentämään yleisimpiä konetyyppejä, kun laittoi asetukset realistisiksi. Ohjaamot oli identtisiä oikeiden koneiden kanssa ja toiminnot myös.
        Sen verran niihin ainakin tuli muutoksia että crashin koittaessa grafiikka katosi, ettei onnettomuuksia aleta tietoisesti hakea simulaatioilla, tai ainakin niistä vietiin se kolaroinnin ilo pois.

• Anonyymi kirjoitti:

Apple on lupaillut jotakin mullistavaa markkinoille. Ehkäpä senssukin pääsee sitten niiden lasien avulla matkalle niin ei tarvi scannerimatkailla enää. Ainoa ongelma on että Applen virtuaalilasit tulevat olemaan kalliita aluksi ja senssun kuukausibudjetti ei sitä kestä eikä vuosibudjettikaan, koska kaikki rahat menee lääkkeisiin ja nuudeliin.
        https://tekniikanmaailma.fi/jopa-1000-apple-insinooria-kehittaa-nyt-jotain-virtuaalitodellisuuteen-ja-lisattyyn-todellisuuteen-liittyvaa-iso-paukku-haamottaa-vuodessa-2022/

Sinä luet tekniikan maailmaa ja minä ruoka-aiheisia ?

Aplea en ole tarvinnut enkä tarvitse ja poikani joskus huvittelee pleikalla kuten rakas aikuinen Pattayan hetero.

Hyvä että ajattelet minun budjettia, no ei ainakaan sulta aivopestyltä aiheet lopu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sittenhän sensei nauraa sulle ja pitää sua pilkkanaan :( Tuleeko ryppy rakkauteenne nyt kun Hua Hinin rakas pelaa tietokonepelejä ja sensei vihaa niitä ja nauraa hohottaa?

911 tapausten jälkeen oltiin huolissaan Microsoftin Flight Simulator-peleistä, koska niillä ohjeineen saattoi oppia lentämään yleisimpiä konetyyppejä, kun laittoi asetukset realistisiksi. Ohjaamot oli identtisiä oikeiden koneiden kanssa ja toiminnot myös.
        Sen verran niihin ainakin tuli muutoksia että crashin koittaessa grafiikka katosi, ettei onnettomuuksia aleta tietoisesti hakea simulaatioilla, tai ainakin niistä vietiin se kolaroinnin ilo pois.

Kannattaa varmaan ensin tutkia mikä on x-plane, ms simu on siihen verrattuna täyttä kuraa-

• Anonyymi kirjoitti:

Sun ajatuksenkulkus on sairas, nyt siis vihaan tietokonepelejä, ok.
        Onhan sun pääsi sekaisin.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Sun ajatuksenkulkus on sairas, nyt siis vihaan tietokonepelejä, ok.
        Onhan sun pääsi sekaisin.

Sinä vihaat kaikkea mahdollista ja ilmaisit nauravasti pelien pelaajille. Numball pelailee myös joten vihaat häntäkin ja naurat hänelle. Minä vihaan sinua. Kaikki vihaa sinua. Olet läjä oksennusta jonkun mielisairaalan ikkunattomassa nurkkahuoneessa.
        X-planesta on tullut viimeisin versio 2017 ja Microsoftilta 2020. X-planeen on VR versio mutta Microsoftin uusimpaan vasta tulossa. Ei noissa suuria eroja ole. En ole pelaillut lentopeleillä 15 vuoteen muutenkaan. Tässä vertailu https://www.youtube.com/watch?v=uq8iMsFZF7E

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä vihaat kaikkea mahdollista ja ilmaisit nauravasti pelien pelaajille. Numball pelailee myös joten vihaat häntäkin ja naurat hänelle. Minä vihaan sinua. Kaikki vihaa sinua. Olet läjä oksennusta jonkun mielisairaalan ikkunattomassa nurkkahuoneessa.
        X-planesta on tullut viimeisin versio 2017 ja Microsoftilta 2020. X-planeen on VR versio mutta Microsoftin uusimpaan vasta tulossa. Ei noissa suuria eroja ole. En ole pelaillut lentopeleillä 15 vuoteen muutenkaan. Tässä vertailu https://www.youtube.com/watch?v=uq8iMsFZF7E

Voi Rakas Nupunen pieni, älä vihaa, viha aiheuttaa mielipahaa.

Nauraminen ja vihaaminen on enemmältikin vastakohtia mutta jos sinä vihaat nauraen, niin ..... no jätän sanomatta että vihasi minua kohtaan ei pursuisi enempää yli äyräiden.

Ps. Jokaisen kunnan mielenterveyspalveluissa on akuuttitilanteita varten ksiisiryhmä, tallenna numero vastaisuuden varalle IP-Honeesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuksa kuvaan mukaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuksa kuvaan mukaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kovin pitää kiirettä kun pitää kahdella persoonalla paskaa naputella.

Heh... juuri näin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas idootti keskustelee itsensä kanssa.

Kuopiossa yksinäistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T 2010

Asiaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HIenoa taas kun kerrot, kokemukseni asiasta on melkoinen, x-plane on erinomainen, paras mitä markkinoilta löytyy, ylivoimaisesti, ensimmäisen version tilasin vuosia sitten suoraan valmistajalta hyvin kauan sitten kun sitä ei mistään kaupasta löytynyt, erinomainen ominaisuus on se että sen saa myös linuxille, joka on erinomainen käyttis, ei mikään vanhan päällä rakennettu kurttaus, kuten windows x on, sääliksi käy windows käyttäjiä.
        Linux on maailman suosituin käyttis, se on käytössä kaikissa palvelimissa, android puhelimissa, applen puhelimissa ja os käyttiksessä. muutenkin herättää ihmetystä että windows x kuluttaa asennusmedia 6-8 Gt, linux mint uusin version 2 Gt, mukana jo libreoffice, mihin tarvitaan tuollainen määrä huonosti testattua roskaa, ubuntu julkaisi uuden version keskiviikkona 20.04, mint seuraa perässä muutamassa kuukaudessa. suosittelen tuota ubuntua peruskäyttäjille ja minttiä kokeneelle, .iso voit ladata ilmaisesti netistä, asennukseen menee 10 minuuttia.

Tuo sinun viha kommenttisi sai minut nauramaan, jatka saan samalla tavalla, mutta olisit voinut jättää tuon kaikki sanan pois, sinä et ole kaikki, toki omasta mielestäsi voi ollakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HIenoa taas kun kerrot, kokemukseni asiasta on melkoinen, x-plane on erinomainen, paras mitä markkinoilta löytyy, ylivoimaisesti, ensimmäisen version tilasin vuosia sitten suoraan valmistajalta hyvin kauan sitten kun sitä ei mistään kaupasta löytynyt, erinomainen ominaisuus on se että sen saa myös linuxille, joka on erinomainen käyttis, ei mikään vanhan päällä rakennettu kurttaus, kuten windows x on, sääliksi käy windows käyttäjiä.
        Linux on maailman suosituin käyttis, se on käytössä kaikissa palvelimissa, android puhelimissa, applen puhelimissa ja os käyttiksessä. muutenkin herättää ihmetystä että windows x kuluttaa asennusmedia 6-8 Gt, linux mint uusin version 2 Gt, mukana jo libreoffice, mihin tarvitaan tuollainen määrä huonosti testattua roskaa, ubuntu julkaisi uuden version keskiviikkona 20.04, mint seuraa perässä muutamassa kuukaudessa. suosittelen tuota ubuntua peruskäyttäjille ja minttiä kokeneelle, .iso voit ladata ilmaisesti netistä, asennukseen menee 10 minuuttia.

Tuo sinun viha kommenttisi sai minut nauramaan, jatka saan samalla tavalla, mutta olisit voinut jättää tuon kaikki sanan pois, sinä et ole kaikki, toki omasta mielestäsi voi ollakin.

Käytän muutamaa muutakin peliä, Cities: Skylines hieman simcity tyyppinen, euro truck ensimmäistä aina silloin tällöin nykyään , mutta tuota euro truck viimeeksi monta vuotta sitten, ostin jopa suomessa siihen ratin ja polkimet, jostain kirpparilta, kumpikin toimii linuxissa.
        By NumBall
        muuten hauska juttu steamissa jos sinulla on thai puhelinnumero, rekisteröit itsesi thaimaahan hinnat putoavat melkoisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytän muutamaa muutakin peliä, Cities: Skylines hieman simcity tyyppinen, euro truck ensimmäistä aina silloin tällöin nykyään , mutta tuota euro truck viimeeksi monta vuotta sitten, ostin jopa suomessa siihen ratin ja polkimet, jostain kirpparilta, kumpikin toimii linuxissa.
        By NumBall
        muuten hauska juttu steamissa jos sinulla on thai puhelinnumero, rekisteröit itsesi thaimaahan hinnat putoavat melkoisesti.

Ensin sensei naureskeli pelien pelaajalle ja nimitteli ties miksi, teki tämän aloituksenkin naureskelu ja halveksunta mielessään. Sitten tulee paikalle lentokapteeni numball asiantuntijana, tietäen kertoa mikä on paras lentopeli ja kertoo ettei ole muuta pelannut kuin x-planea. Senseitä ei tämä pelaaminen naurattanut ollenkaan eikä hän sitä kommentoinut.

Tuttuun tyylii numeromiehen juttu alkaa paisua. Nyt ei enää lentopelit olleetkaan ainoat (hänen on täytynyt pelata siis muitakin, koska hän tietää mikä on paras) pelit, vaan myös "Skylines peliä on pelailtau ja euro truck ensimmäistä aina silloin tällöin nykyään , mutta tuota euro truck viimeeksi monta vuotta sitten, ostin jopa suomessa siihen ratin ja polkimet"

Ratit ja polkimetkin on hommattu yrittäjämiljonäärille ja yllättäen kirpparilta, mutta nämä asiat ei kirvoita senseiltä naurua ja kommentteja kuten toisen yrittäjän karanteenissa pelaamat pelit. Mikähän kumma siinä on että toiset naurattaa senseitä ja numba ei naurata? Ai niin. He ovat sama henkilö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensin sensei naureskeli pelien pelaajalle ja nimitteli ties miksi, teki tämän aloituksenkin naureskelu ja halveksunta mielessään. Sitten tulee paikalle lentokapteeni numball asiantuntijana, tietäen kertoa mikä on paras lentopeli ja kertoo ettei ole muuta pelannut kuin x-planea. Senseitä ei tämä pelaaminen naurattanut ollenkaan eikä hän sitä kommentoinut.

Tuttuun tyylii numeromiehen juttu alkaa paisua. Nyt ei enää lentopelit olleetkaan ainoat (hänen on täytynyt pelata siis muitakin, koska hän tietää mikä on paras) pelit, vaan myös "Skylines peliä on pelailtau ja euro truck ensimmäistä aina silloin tällöin nykyään , mutta tuota euro truck viimeeksi monta vuotta sitten, ostin jopa suomessa siihen ratin ja polkimet"

Ratit ja polkimetkin on hommattu yrittäjämiljonäärille ja yllättäen kirpparilta, mutta nämä asiat ei kirvoita senseiltä naurua ja kommentteja kuten toisen yrittäjän karanteenissa pelaamat pelit. Mikähän kumma siinä on että toiset naurattaa senseitä ja numba ei naurata? Ai niin. He ovat sama henkilö.

Tosiaan olen joskus pelannut kun on aikaa ollut, eräs suosikkini on tetris jota pelasin paljonkin mennä vuosina, toinen suosikki oli 1990 luvulla sellainen kuin secret agent, toki 64 aikana pelasiin eliteä, summer and wintergame, mutta mun kuusnepan sarjanumero oli 144 joten ihan ensimmäisiä mitä tehtiin ostin sen kotkasta kotkaelekroniikka nimisestä kaupasta jossa olin välillä duunissa, pidin myös scott adamsin adventure sarjasta, ostin silloin muuten saksasta simons basic levykkeen, jonka onnistuin kopioimaan, myin niitä noin 3000 kopiota yhden kaverin kanssa, kopioimme jopa ohjekirjan kopiokoneella... siitäkin on aikaa jo 35 - 40 vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosiaan olen joskus pelannut kun on aikaa ollut, eräs suosikkini on tetris jota pelasin paljonkin mennä vuosina, toinen suosikki oli 1990 luvulla sellainen kuin secret agent, toki 64 aikana pelasiin eliteä, summer and wintergame, mutta mun kuusnepan sarjanumero oli 144 joten ihan ensimmäisiä mitä tehtiin ostin sen kotkasta kotkaelekroniikka nimisestä kaupasta jossa olin välillä duunissa, pidin myös scott adamsin adventure sarjasta, ostin silloin muuten saksasta simons basic levykkeen, jonka onnistuin kopioimaan, myin niitä noin 3000 kopiota yhden kaverin kanssa, kopioimme jopa ohjekirjan kopiokoneella... siitäkin on aikaa jo 35 - 40 vuotta.

Eikä muuten kuusnepa ollut mun ensimmäinen tietokone, oli vic 20, sitä ennen lauta tam6800, ensimmäinen apple oli mac mini, eka sarja kun se oli vaihtanut power pc cpu:n intelin cpu:hun.

Ensimmäinen pc oli merkiltään bondwell jota toi maahan Kuusinen Oy, taittaa olla nurin jo, siihen ostin 20 mt kovalevyn selllainen korttikovalevy, maksoi muistaaksi 1500 markkaa, tämä oli joskun 80 luvun puolessa välissä tai lopussa.

• Anonyymi

No niin, onneksi tämä ketju ei koske mua, koska en ole ikinä pelannut pleikkaripelejä.

Viimeinen peli mitä oon pelannut oli pac-man joskus 80 luvulla baarissa.

Mutta Pattaya on maailman paras paikka.

• Anonyymi

Niin täytyy myöntää että silloin viiimeksi 80-luvulla kun pelasin pelejä, eli pac-mania, space invaderssia ja donkey kong, niin silloin en tiennyt vielä mitään Pattayasta, meni vielä monta vuotta ennen kuin ensimmäisen kerran kävin Pattayalla.

Mutta pelit eivät ole ikinä kiinnostaneet pätkkääkään, ainoat pelit mitä mulla on ollut koneella olivat Epicpinball ja Extreme pinball silloin joskus 90-luvulla, sen jälkeen en oleikinä pelannut mitään. Ei kiinnosta pelaaminen.

• Anonyymi

Paras peli on pip peli

• Se on riippunut hyödyttömänä jo kaksgyt vuotta. Venyy muttei jögötä

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      36
      7191
    2. Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella

No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus
      Kasinopelit
      0
      4708
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      62
      4009
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      229
      2978
    5. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      36
      2973
    6. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      45
      2596
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      26
      2535
    8. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      30
      1942
    9. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      40
      1883
    10. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1787
    Aihe