Kyllä olisi nautinto päästä panemaan kunnolla takapuoleen ja suuhun vuorotellen. Istuisin sohvalla kun imisit minua voimakkaasti ottaen munan syvälle suuhusi. Käskyttäisin sinua nuolemaan minua ja ratsastamaan munallani... Ehkä löydän sinut vielä joskus 😉
Peppuun ja suuhun vuorotellen
6
103
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro vähän lisää speksejä! Ikä, mitat?
- Anonyymi
41v 182, 90. Sen verran isolla varustettu että ei oo sattunu kohdalle vielä ketään kuka ois pystyny ottamaan suuhun kunnolla ja syvälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
41v 182, 90. Sen verran isolla varustettu että ei oo sattunu kohdalle vielä ketään kuka ois pystyny ottamaan suuhun kunnolla ja syvälle.
Ihan järjetön varustus sulla! 👌🏻Ootko kuin lihaksikas kaveri?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sua chat kiinnostais? Skype tai snapchat.
- Anonyymi
Entiselläkään kasva tuollaisia pervoilijoita puissa. Itselleni on kerran sattunut tuollainen kohdalle ja oli kyllä huimaa menoa. Ei ollut väliä minne reikään panee ja missä järjestyksessä. Kiihottavaa rynkyttää ensin oikein kunnolla perseeseen ja komentaa ottamaan lastit suuhun. Tuntuu, että lähtee ihan pallin karvoista asti. Se oli sellainen tapaus, että taisin sen suhteen aikana panna häntä enemmän perseeseen, kuin muualle ja hän oikeasti piti siitä.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain1471316- 271272
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611209- 781164
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751132Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031123Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!651081- 54978
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans17852Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per173812