Peppuun ja suuhun vuorotellen

Anonyymi

Kyllä olisi nautinto päästä panemaan kunnolla takapuoleen ja suuhun vuorotellen. Istuisin sohvalla kun imisit minua voimakkaasti ottaen munan syvälle suuhusi. Käskyttäisin sinua nuolemaan minua ja ratsastamaan munallani... Ehkä löydän sinut vielä joskus 😉

6

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kerro vähän lisää speksejä! Ikä, mitat?

• Anonyymi

41v 182, 90. Sen verran isolla varustettu että ei oo sattunu kohdalle vielä ketään kuka ois pystyny ottamaan suuhun kunnolla ja syvälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

41v 182, 90. Sen verran isolla varustettu että ei oo sattunu kohdalle vielä ketään kuka ois pystyny ottamaan suuhun kunnolla ja syvälle.

Ihan järjetön varustus sulla! 👌🏻Ootko kuin lihaksikas kaveri?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän sua chat kiinnostais? Skype tai snapchat.

• Anonyymi

Entiselläkään kasva tuollaisia pervoilijoita puissa. Itselleni on kerran sattunut tuollainen kohdalle ja oli kyllä huimaa menoa. Ei ollut väliä minne reikään panee ja missä järjestyksessä. Kiihottavaa rynkyttää ensin oikein kunnolla perseeseen ja komentaa ottamaan lastit suuhun. Tuntuu, että lähtee ihan pallin karvoista asti. Se oli sellainen tapaus, että taisin sen suhteen aikana panna häntä enemmän perseeseen, kuin muualle ja hän oikeasti piti siitä.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      147
      1316
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      27
      1272
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1209
    4. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1164
    5. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      75
      1132
    6. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1123
    7. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1081
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      978
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      17
      852
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      173
      812
    Aihe