Saudi-Arabia on

Anonyymi

Luopumassa raipparangaistuksista. Tilalle sakkoa tai vankeutta. On kyllä nyt jo vähän liian edistyksellistä menoa,kun vasta naisetkin saivat mennä autokouluun. Onneksi vielä on kuolemantuomio käytössä, ettei ihan moraalirappio kansakuntaan iske.

17

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuulemma se oli vähän ulkomaille järjestettyä esitystä tämä, että naiset saavat mennä autokouluun. Tosiasiassa naisten asema on siellä yleensä ottaen ihan yhtä huono kuin ennenkin.

      • Anonyymi

        Nyt on jo vähän huojentunut olo. Kiitos tiedosta.


      • Anonyymi

        Saudit on niin rikas valtio, että siellä naisella, jos toisellakin on oma autonkuljettaja. Siellä ei ole persaukisia niinkuin kaikissa EeUun maissa on. Ei ole myöskään duunareita, vaan heidät kuljetetaan ns. keskuksiin, joissa he asuvat työssä olonsa ajan. Matunaisia työsken
        telee lastenhoitajina, kotiapulaisina, puutarhureina. Saudeihin ei jäädä oleskelemaan kansalaisina, vieraat ovat vain työssä siellä.
        Naisten asema on parempi kuin monessa länsimaassa. Miehet ovat upporikkaita ja heidän naisensa kauniita. Miehillä voi olla useampia vaimoja, jokaisella omat palatsinsa asuntona. Mitä huonoa on olla upporikkaan sheikin vaimona? Oma palatsi ja autonkuljettaja käytössä. Suomessa ei edes autoa.
        Uskonto määrää elämisen ja olemisen raamit, mutta ei siellä koeta uskontoa mitenkään rajoittavaksi. Kun on siellä syntynyt ja elänyt, eikä puutu mitään, mitä sitten osaisi vielä kaivata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saudit on niin rikas valtio, että siellä naisella, jos toisellakin on oma autonkuljettaja. Siellä ei ole persaukisia niinkuin kaikissa EeUun maissa on. Ei ole myöskään duunareita, vaan heidät kuljetetaan ns. keskuksiin, joissa he asuvat työssä olonsa ajan. Matunaisia työsken
        telee lastenhoitajina, kotiapulaisina, puutarhureina. Saudeihin ei jäädä oleskelemaan kansalaisina, vieraat ovat vain työssä siellä.
        Naisten asema on parempi kuin monessa länsimaassa. Miehet ovat upporikkaita ja heidän naisensa kauniita. Miehillä voi olla useampia vaimoja, jokaisella omat palatsinsa asuntona. Mitä huonoa on olla upporikkaan sheikin vaimona? Oma palatsi ja autonkuljettaja käytössä. Suomessa ei edes autoa.
        Uskonto määrää elämisen ja olemisen raamit, mutta ei siellä koeta uskontoa mitenkään rajoittavaksi. Kun on siellä syntynyt ja elänyt, eikä puutu mitään, mitä sitten osaisi vielä kaivata.

        Ei ne nyt voi kauniita olla, kun miehet häpeävät akkojaan niin paljon, että huntupeittää koko vartalon. Suurin osa tonnin keijuja ja kyömynenäisiä parrankasvuisia naisia.


      • Anonyymi

        mistä tiijät, ootko kurkannu kaavun alle... buahahahaaaaa:)


      • Jos muslimit ovat toisessa ääripäässä niin toisessa ääripäässä ovat länsimaat yliseksualisoituine yhteiskuntineen. Joka paikassa on tavara esillä ja telkkariohjelmissa ruokitaan tätä asennetta: sinkut vehtaavat keskenään ja pettävät toisiaan, ja nyt uudessa ohjelmassa pariskunnat katsovat videoita toistensa vehtaamisesta. Mitä roisimpaa, sitä parempaa. Me ollaan kadotettu vanhan ajan häveliäisyys ja siirrytty pornoyhteiskuntaan.


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Jos muslimit ovat toisessa ääripäässä niin toisessa ääripäässä ovat länsimaat yliseksualisoituine yhteiskuntineen. Joka paikassa on tavara esillä ja telkkariohjelmissa ruokitaan tätä asennetta: sinkut vehtaavat keskenään ja pettävät toisiaan, ja nyt uudessa ohjelmassa pariskunnat katsovat videoita toistensa vehtaamisesta. Mitä roisimpaa, sitä parempaa. Me ollaan kadotettu vanhan ajan häveliäisyys ja siirrytty pornoyhteiskuntaan.

        Miksi sitten katsot niitä ohjelmia? Ei ole pakko katsoa. Joten turhaan valitat ja opastat muita. Jospa opastaisit itsesi sinne pellon laitaan. Mutta ei. Olet huono neuvomaan muita koska sinusta itsestäsi ei ole mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mistä tiijät, ootko kurkannu kaavun alle... buahahahaaaaa:)

        Kaavun alla olemme kaikki samanlaisia. Jokaisella terveellä naisella ja miehellä on pää, kaksi kättä, kaksi jalkaa, maha-ja selkäpuoli. Ihmisen pituus ja leveys vain vaihtelee. Naamavärkissäkin ovat samat reiät jokaisella. Kukaan ei ole toistaan kummempi. On pieniä naisia ja heille sopivan kokoisia miehiä, pitkille miehille pitkiä naisia.
        Joskus tuntuu kuin vaikkapa jotakin naista ihastelemaan, miten kaunis hän on. Tarkemmin tarkastellen hän ei ole sen kauniimpi kuin kuka muu tahansa, vain pakkelin määrä vaihtelee. On linnun siipiä muistuttavat tekoripset, tekopullistetut huulet kuin akuankalla, on korotusta, häivytystä, kiillotusta, kiristystä. Miksi ja ketä varten kaikki tuo vaiva?
        Kaiken maalikerroksen alla olemme kuitenkin vain aika arkisen näköisiä ihmisiä. Kun ainakin nuoret ilmoittavat, että ulkonäkö on tärkein kriteeri kiinnostuksen herättämiseksi, sanoisin, että ei ole. Eiköhän se tärkein liene ihmisen luonne ja henkinen sopivuus.
        Vaikka olisi kuin Herran enkeli tai nuori Adonis, mutta pää on tyhjää täynnä, kuka sellaista tahtoo paitsi toinen samanlainen. Jos puheenaiheet keskittyvät vain minuun itseeni, kuka jaksaa kuunnella vuosikausia? Hyvä keskustelutaito viehättää aina, samoin siisteys, puhtaus ja avoimuus.
        Lopultakin me ihmiset olemme kaikki aika samanlaisia ja samannäköisiäkin. Mitä tirkistelemistä meissä on?


    • Anonyymi

      Olisihan se aika noloa mennä Allahin eteen selkä ruvella.

    • Anonyymi

      Suomessa se pitäs ottaa käyttöön. Täällä sille ois tarvista. Kyllä tuore pihlaja, tai pajuki sen raipan viran toimittaa.

    • Anonyymi

      Vappuna varmaan Suomessakin olisi poliiseilla raipat tarpeen, kun känniset kokoontuu toreille koronakielloista huolimatta

    • Anonyymi

      On se härskilää katella alhun alaisia youtubesta tuota lähi-itä menoa
      - silti tulevat suomea muutamaan samanlaiseksi hilumareikseen ilmaiselämän keitaakseen

      ei se afrikakaan tuosta poikkea (laivoja luulevat yhteisiksi),
      ja onhansen jo lieksaan valahtanut, toivottavasti eipysyvästi

    • Anonyymi

      Tuhat ruoskansivallusta, kuka noista jaksaa pitää lukua.
      Hän kasvoi Herran edessä niinkuin vesa, niinkuin juuri kuivasta maasta. Ei ollut hänellä vartta eikä kauneutta; me näimme hänet, mutta ei ollut hänellä muotoa, johon me olisimme mielistyneet. Hän oli ylenkatsottu, ihmisten hylkäämä, kipujen mies ja sairauden tuttava, jota näkemästä kaikki kasvonsa peittivät, halveksittu, jota emme minäkään pitäneet.
      Tuhat rahaa voi ollakin sielun vahinko.

    • Anonyymi

      MIkä on lieksassakin se taika millä vieraat voi vuosimymmeniä kylkiänsä vain käänellä ja elää suomalaisen rahalla mitään itse tuottamatta tekemättä.

      • Anonyymi

        Kyllä allah huolehtii omistaan


      • Anonyymi

        Nämä kukkahattu tädit ( joihin laskemme pöntön) ja vihervasemiston. Sekä osan kepusta joka pettää aina. Joten aina tulee mamuja lisää. Ja tulee niitten mukana lisää velkaa. Tosin asiantuntija väitti moneen kertaan jotta maksavat vain ,200milj. Tämän voi tarkistaa kun kelaa taaksepäin. Ja väitti kiven kovaan jottei kulut nouse vuosittain. Joten ei ne paljon maksa.Viimme vuonna3,2miljardia. Joten on halpaa. Muummo parat ei saa sitä 300 ,milj. jota ne pyytävät. Pahin vastustaja tälle on Lieksan pönttö tällä paikkakunnalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä kukkahattu tädit ( joihin laskemme pöntön) ja vihervasemiston. Sekä osan kepusta joka pettää aina. Joten aina tulee mamuja lisää. Ja tulee niitten mukana lisää velkaa. Tosin asiantuntija väitti moneen kertaan jotta maksavat vain ,200milj. Tämän voi tarkistaa kun kelaa taaksepäin. Ja väitti kiven kovaan jottei kulut nouse vuosittain. Joten ei ne paljon maksa.Viimme vuonna3,2miljardia. Joten on halpaa. Muummo parat ei saa sitä 300 ,milj. jota ne pyytävät. Pahin vastustaja tälle on Lieksan pönttö tällä paikkakunnalla.

        Tässä on kunnon vankilaolot eikä mitään hotellilomaa niinkuin Suomessa!
        https://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/a/4920cddc-29ca-4a73-a9b4-5e131fba1c06


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      132
      1387
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe