Älä liioittele hallituksen toimia, ne ala-arvoisia. Disinformaatiokampanja ei nosta hallituksen jalustaa, yllä nyt asiat sanottava juuri kuin ne on. Ei lentokenttä viranomaisille kuulu hallitus tehtävät, kuten sanoivatkin, ei he ole viranomaisia, jotka olisi voineet laittaa tulijat karanteeniin. Sanotte että hallitus toiminut hyvin KAIKKEA MUUTA. Hallitus (voidaan näin sanoa) päästi matkustajia ilman mitään neuvoja tai karanteeja busseihin ahtautumaan, ja menemään kohteisiinsa.
Ei hallitus voi eikä saisi muita syytellä muita omasta mitättömyydestääån ja asioidensa hoitamattomuudesta.
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/pekka-haavisto-sivaltaa-finaviaa-suomeen-tulevien-matkailijoiden-tilanteesta-7-ministeria-kokoontui-toteamaan-etta-lentoasemallakin-on-johtaja/36619074-b849-4db2-85bb-ec44af572c6f
THL:n maanantain luvut: Suomessa 2 200 varmistettua tartuntaa, kasvua eilisestä 249 tapausta.
Luin tuon majurin mainion kirjoituksen, miten jotkut osaavatkin asioita tuoda julki.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16331858/mika-on-kansakunnan-puoliintumisaika
Kannattaa lukea majurin ytimiin menevä kirjoitus
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Majuri onkin upseeri, toisin kuin Paloheinän hanttapuli aliupseeri.
- Anonyymi
Ylläpito poisti kun ei ymmärtänyt kirjoitusta, jossa ei ketään herjattu eikä haukuttu, vaan tieteellinen -matemaattisesti esitetty malli. Ja hyvin vieläpä esitetty.
- Anonyymi
Ylläpito poisti sen koska se oli muualta kopioitua tekstiä. Se oli helppoa huomata sillä "majuri" kirjoitti oman osuutensa tekstistä tällä huvittavalla pankkolängvitsillä mutta kopioitu osuus oli virheetöntä tekstiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylläpito poisti sen koska se oli muualta kopioitua tekstiä. Se oli helppoa huomata sillä "majuri" kirjoitti oman osuutensa tekstistä tällä huvittavalla pankkolängvitsillä mutta kopioitu osuus oli virheetöntä tekstiä.
Pankkolängvitsiähän tästäkin aloituksesta on löydettävissä eli "majuri" kehua retostelee omaa, poistettua viestiään. Pölhö kun ei tajua, ettei pääse eroon längvitsistään vaikka mitä tekisi.
Anonyymi kirjoitti:
Pankkolängvitsiähän tästäkin aloituksesta on löydettävissä eli "majuri" kehua retostelee omaa, poistettua viestiään. Pölhö kun ei tajua, ettei pääse eroon längvitsistään vaikka mitä tekisi.
Onkos täällä vielä se ketju jossa Herra Majuri esittäytyy ja kertoo 1977 suoritetusta varusmiespalveluksesta ja sen jälkeisestä Kadettikoulusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät ? Taidat vain olla niin vasemmisto aatteellinen ettei oikea kirjoitus kelpaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät ? Taidat vain olla niin vasemmisto aatteellinen ettei oikea kirjoitus kelpaa.
Älähän "majuri" upota enää itseäsi yhtään syvemmälle.
"vasemmisto aatteellinen"
Längvitsiä taas, heh heh..... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älähän "majuri" upota enää itseäsi yhtään syvemmälle.
"vasemmisto aatteellinen"
Längvitsiä taas, heh heh.....Itse hewrA pANKKOLÄNGVITSDI SEN TIETÄÄ..HEHEH..EHHE.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse hewrA pANKKOLÄNGVITSDI SEN TIETÄÄ..HEHEH..EHHE.
Jaa, nytkö sitä ollaan oikein itse herr Pankkolängvits? Juu juu.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, nytkö sitä ollaan oikein itse herr Pankkolängvits? Juu juu.....
Et lukenut ja tiedät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et lukenut ja tiedät
Tällä palstalla on yksi ja ainoa kapteeninarvoisen tittelöimä Pankkomajuri, joka on itse luonut oman pankkolängvitsinsä. Herkkä paikka?
- Anonyymi
OikeistoSosDem kirjoitti:
Onkos täällä vielä se ketju jossa Herra Majuri esittäytyy ja kertoo 1977 suoritetusta varusmiespalveluksesta ja sen jälkeisestä Kadettikoulusta?
Minäkin sen luin aikanaan. En tiedä muuta !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58751
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47744- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650