Vihalla on syynsä, sitä kristillisyys ei tunnusta!

Anonyymi

Kuvittele, että olet ala-asteella. Menet kotiisi luokkakaverin kanssa. Luokkakaveri paljastuu empatiakyvyttömäksi, laittamalla sormesi aapisen väliin ja puristamalla niin lujasti kannet yhteen kuin mahdollista. Sinua sattuu niin paljon, ettei tule itku, ei edes äänikään! Sitten laahustat nälkäisenä kotiin, paikalla on jonkinsortin vanhempasi, joista isä ei ole ikinä läsnä, muuten kuin runkkaamassa vessassa, tai heittelemässä pitkin autotallinsa seiniä kaikenlaisia painavia esineitä, ja joudut lapsosena siinä vielä asumaan äidin määräyksestä autotallin puoleisella seinällä. Äiti on tekopirteä. Hän käyttää huumeita, ja koska tämä lapsi kokee olevansa joka ilta ja iltapäivä vailla vanhemmuutta, on aikasmoinen isosika olohuoneessa, ei edes hellsteeniläinen virtahepo tähän riitä. Äiti kyllä kyselee kovasti liikaakin, mutta lasta alkaa sattua, fyysisesti, kun äiti lähestyy. Isä kiroaa autotallissa, äiti pitää kaikin voimin ns. kulissia päällä. Äiti on ainoastaan kiinnostunut siitä, milloin ja miten lapsi on viimeksi syönyt, koulussa kaiketi jos tälläkään kertaa on kyennyt osallistumaan ruokailuihin, sillä lapsi sairastaa jo anorexia nervosaa kiusaamisen takia. Lapsi monesti kysyy isältään; "miksi sinä vihaat minua? minä olen vasta kolmetoista ;( " Yleensä ja aina vastaus on: "mitä sä siinä ny kollotat. ei toi itkus sua vittu auta, häivy mun silmistäni!" "Ei! Äiti! Kukaan ei välitä musta! Äiti!!! -13-vuotias lapsi huutaa, itkee, silkkaa epätoivoaan! Äiti sanoo: "otatko kahvia kulta rakas, jospa SE helpottaisi oloasi!" "Ei! En minä halua sinun kemiallisia apujasi!!!!!!!!!! Haista vittu tää perhe EI OLE MUN OIKEESTI! Jumala rakastaa minua, te ette! Jeesus!, tyttölapsi huutaa! Jeesus tuu auttaan!" -ulko-ovi avautuu. Hei rakas lapseni, tota, meiän ois ihan paree varmana noitten mielest häipätä, mä ymmärrän sua, täällä ei voi olla. Tuu mun kotiin ja lähdetään leikkimään ns. demoniensiunausta. -joo Jeesus, kiitos, lähetään vaan kyl mä tiiän että jeesus räyhää varmana Behexenissä :) -totta mie sanon :) -mut siin on porukka vaihtunu? hyökkääks torog vai ketä siinä oli? -sillekin tyypille olit tosi ystävällinen ku näit varmana kerran tai jotain, mutta hei, sä oot tänään 2020 vasta 13-vee :) Mennääks :) joo jeesus, missä on Höst? ja Demogorgon? Ne on ainaskin mun mielikuvitusystäviä kun ne on enkeleitä. Apua mä tein outoja juttuja voudin kellarissa, jeesus :D hah tiedätkö? -no voi vadelma sentään mä tiiän :) -no ei niit kehtaa kenellekkään kertoo, mut öö, mitä tapahtuu jos lähden tuntemattomaan? Mulla on, jeesus, vihreämetallinen avain, sit mun vanhan kämpän avainkaksikko eikä hajuukaan mihin kämppiin ne kuuluu, mutta enneuneni ainaskin yksi on toteutunut Jeesus ehdota bändi? -Fever Ray :) -siis se jossa taas kuvittelen olevani ponnaritukkasena tyttönä siinä kannessa? :) Niinpä ja hienoja asioita tapahtui Norjassa, et varmana kykene muistaan ;( -No ei sen kummempaa että muistelen rekkatraktoin, huutajaiset kallionkolossa rannalla, mun koko elämä sekos tyylii viikko sitte ku olin Lofot'rilla, siis tiiäkkö siinä pääsaarella? -tiiän myös kuka siellä räyhäs, siehän kirlianaistillasi eli valokuvamuistilla selvitit ketkä kaks siellä huusi ;( -oliks siel muita ku ne kaks? -oli. siellä oli ns.väräpaholainen (joka suuteli ketä häh!) -se vääräpaholainen suuteli tummatukkasta tyttöö jolla on ruskeat silmät! -tekiks ne jotain muutakin? -joo teki, se siis, se huutaja oli ns. vääräpaholainen. -ja sit se tuli mulle jutteleen eilen tääl finskilandiassa ja mitäs sit? -siis valehteliks se pahis, että se haluis seurustella sun kaa? -joo siis niin se yritti ja mä sekosin ja toivoin ettei niin ois ikinä käynyt!? -onneks niin ei käynyt. Kiitos Jeesus, mä rakastan sua. <3 Jeesus uskoo Sinuun, nuori ihminen. -ja vaikka salaisissa haaveissa, jeesus, yks mies rakastais mun nuorta sydäntäni niin että sattuu... siis hyvässä mielessä vaan. Jeesus, kuvittelenko mä kaiken? Vedettiin vuosi sitten nunna kristodulin kaa yks yhteinen messu aamulla. Tai siis en mä oo varma oliks se se täti, mutta ehkä, onks sillä väliä, Jeesus? musta tuntuu, että mua vainotaan uskoni takia, onks se totta? -se on todella totta... :/ mut arvaa millä tavalla? -öö siks, kun mä ajattelen, että demonit on maailman ihanimpia ihmisiä, ne on mun puolella ja pitää kiusatun itsetuntoni sillain koholla, et kyllä ne on jeesus, sun kätyreitä eikö :) Anna hali :) *pusu otsalle ja lämmin halaus :)* "ai pussasitkin vielä :D" "juu kyllä :) Luoja teki sinusta täydellisen :) Kätyreitä todella :) Oot niin oikeessa kaikesta..." "Jeesus voitko kutsua paikalle demoneita ihan vaan ihmisinä, että saisin selkeyttä tähän hajautettuun elämääni! Yritin muuttaa kotoa jo pois, en löytänyt mitään, en mä jaksa. Paha olla, kipu yltyy, on vain muistoja paikasta Björgvin Himmelrik, eihän se tarkota että oisin kuvitellu kaiken ja milloin ylipäätään, ei tätä jaksa Lulukaan vaik sillä oli kolme mieltä kuulemma ainaski laulussa sanotaan........... ei ketään kiinnosta. Tunteet on; häpeä, kipu, ja viha ja tyhjyys....

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Valkeakosken tappo

        "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
        Henkirikokset
        171
        30865
      2. Kuka oli tekijä?

        Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
        Valkeakoski
        247
        19855
      3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

        Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
        Maailman menoa
        412
        10294
      4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

        Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
        Poliisi
        27
        6485
      5. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

        Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
        Maailman menoa
        26
        4468
      6. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

        Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
        Valkeakoski
        195
        3922
      7. Onko tekijän nimi tiedossa?

        Joko tiedetään?
        Valkeakoski
        63
        3622
      8. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

        https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
        Valkeakoski
        43
        1557
      9. Toivottavasti tekijää ei suojella

        Eikä mitään peitellä. Itselläni on 15-vuotias tytär myös ja voin hieman kuvitella tilannetta. Nämä tämmöiset tapaukset v
        Valkeakoski
        84
        1397
      10. Miten meidän käy

        Olen syvästi pahoillani puolestasi siitä, mitä kävi. En ehkä pysty sitä täysin kertomaankaan sinulle. Tuo on taustalla m
        Ikävä
        50
        1349
      Aihe