solo twin sammuu heti??

Anonyymi

kertokaapas viisaammat kun tuli tommonen iänikuinen saha solo twin vastaan että mikähän on vikana kun se pörähtää mutta ei lähde millään kuitenkaan käyntiin ja ei hirveesti aksa nykkiä kun raskaspeli on. onko vanhoihin sahoihin jotakin erillaista bensaa ja ölöjyä vai käykö kaikki?

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

vanhat bensat pois ja uutta mielellään sitä valmista punaisesta kannusta jokin 4t pienkonebensaa saa kaupasta niin pelaa ja ei savua koko kylä.
      todennäkösesti myös ryyppyvipu tai vaijeri on jäänyt"päälle" ja tukehduttaa sen.
      korjaa se

• Anonyymi

ok kiitos pitää testata oskos se onkin se vipu kun tuntui silleen löysältä. ukin saha toi on se osti sen aikoinaan ja ei kerenny montaa puuta katkoa ja nyt sain sen kun oli menossa kaatikselle kun liian painava on mettään.
        jep,tota bensaa meil on kun ajetaan nurtsia ja se ei haise tuo kama.

• Anonyymi

katoin sen ryyppyvivun ja se olikin päällä ja vipu oli irti eli päällä oli koko ajan vivusta huolimatta.
      kaadoin nyt sitä valmiskamaa pro 4t astiasta ja 5. lähti käyntiin.
      ennen ilmeisesti ukot ollut isompia kun painaa kuin synti.
      naapuri sanoi että toi kuulostaa vanhalta yamahan satapiikiltä.
      mitkähän on lukemat tälle?

• Anonyymi

100 kuutiota ja 5 hevosvoimaa muistaakseni siitä löytyy, täältä löytyy sama vekotin josta naru poikki. oli aikoinaan savotalla mutta kepeemmät sahat tuli ja tämä jäi vintille. narunlaitolla luulisin lähtevän käyntiin, hae pois

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

100 kuutiota ja 5 hevosvoimaa muistaakseni siitä löytyy, täältä löytyy sama vekotin josta naru poikki. oli aikoinaan savotalla mutta kepeemmät sahat tuli ja tämä jäi vintille. narunlaitolla luulisin lähtevän käyntiin, hae pois

Mä ostan. Mistä sut saa kiinni?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä ostan. Mistä sut saa kiinni?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5199
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3420
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      298
      2802
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      55
      2608
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      169
      2294
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2109
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1871
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1835
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1381
    Aihe