Muhoksen K-rauta

Anonyymi

Muhoksen K-raudassa on ollut iät ja ajat hyvin huono palvelu. Itselläni on huonoja kokemuksia mm. siinä, kun ei tulla palvelemaan. Samanlaisia kokemuksia tuntuu olevan hyvin monella muullakin. Kaikkea muuta ei edes voi kirjoittaa täällä somessa, mitä siellä tapahtuu, kuten niin monissa muissakin lestadiolaisyrityksissä. Mainostavat vain toisia lestadiolaisyrityksiä, vaikka olisi parempiakin tiedossa. En hyväksy huonoa käytöstä ja kaikenlaista vääryyttä mitä tekevät bisneksiensä saralla.

8

152

Vastaukset

• Minulla huono kokemus jo usempi vuosi sitten,en ole enää ainakaan 3 vuoteen siellä asioinut,Oulussa palvelu pelaa.

• Minäkään en ole käynyt vuosikausiin. Palvelua en saanut. Odotin ja odotin. Päätin etten mene enää koskaan kyseiseen kauppaan enkä ole mennyt enkä mene!

• Anonyymi kirjoitti:

Minäkään en ole käynyt vuosikausiin. Palvelua en saanut. Odotin ja odotin. Päätin etten mene enää koskaan kyseiseen kauppaan enkä ole mennyt enkä mene!

Kyllä Muhoksen K-raudassa saa ihan hyvää palvelua kunhan reippaasti asioi eikä oleta myyjien olevan ajatustenlukijoita! Tässä ohje: 1) sisään kauppaan 2) tervehdi myyjää 3) esitä asiasi ! Ei luulisi olevan ylivoimaista kellekään asiakkaalle!

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä Muhoksen K-raudassa saa ihan hyvää palvelua kunhan reippaasti asioi eikä oleta myyjien olevan ajatustenlukijoita! Tässä ohje: 1) sisään kauppaan 2) tervehdi myyjää 3) esitä asiasi ! Ei luulisi olevan ylivoimaista kellekään asiakkaalle!

Eipä ole toiminut noin! Lestadiolaiset menevät ohi ei - lestadiolaisten. Enemmistö lahkolaisista on tällaisia. Poikkeuksia on hyvin vähän. Mitähän itse Jumala ajattelee tuollaisesta ei - kristillisestä käyttäytymisestä? Ei taida tykätä. - ja edelliselle kommentoijalle :kaikkia asiakkaita täytyy kohdella hyvin, ei vain sinua ja joitakin tiettyjä!

• Anonyymi kirjoitti:

Eipä ole toiminut noin! Lestadiolaiset menevät ohi ei - lestadiolaisten. Enemmistö lahkolaisista on tällaisia. Poikkeuksia on hyvin vähän. Mitähän itse Jumala ajattelee tuollaisesta ei - kristillisestä käyttäytymisestä? Ei taida tykätä. - ja edelliselle kommentoijalle :kaikkia asiakkaita täytyy kohdella hyvin, ei vain sinua ja joitakin tiettyjä!

Onpas kummallista! Minä en ole lahkolainen, en edes Lars-Leevin lahkolainen ja silti minua palvellaan Muhoksen K-raudassa aina oikein hyvin! Mikä ihmeen parjauskampaja tämä oikein on? Ei perustu mihinkään tosiasiaan! Muhoksen K-rauta palvelee hyvin ja oikein ystävällisesti!

• Kyllä nyt haukutaan jo väärä puuta. En ole mikään lahkolainen itse saatikka mieheni ja aina ollaan saatu hyvää palvelua kyseisessä liikkeessä. Aina ovat tilanneet kaiken mitä ollaan osattu pyytää ja se vaan on mahdollista tilata. Sieltä ollaan haettu tavara niin rakentamiseen kun ruokaa eläimille ja joka ikinen kerta saatu hyvää ja iloista palvelua. Joskus joutuu tottakai odottamaan, kun palvelevat muitakin asiakkaita, sillä välin voi itse katsella mitä löytää ja sit käy nykäisemässä hihasta kun näkee, että joku myyjistä vapautuu.

• Jos ITSE saat hyvää palvelua, niin haukutaan väärää puuta? Mutta kun kaikki eivät saa sitä hyvää palvelua, jotkut eivät saa mitään palvelua. Ja meitä on paljon joita ei palvella. Suhtautuminen on ylimielistä. Oulusta saa hyvää palvelua. Markka Ouluun!

• Anonyymi kirjoitti:

Jos ITSE saat hyvää palvelua, niin haukutaan väärää puuta? Mutta kun kaikki eivät saa sitä hyvää palvelua, jotkut eivät saa mitään palvelua. Ja meitä on paljon joita ei palvella. Suhtautuminen on ylimielistä. Oulusta saa hyvää palvelua. Markka Ouluun!

Joo, Vie sinä se markkasi Ouluun niin me muut muhoslaiset käytämme euromme paikkakunnan palveluissa!

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Avustettuja CoVid murhia ruotsissa?

>> “Ruotsissa iäkkäiden koronapotilaiden kuolemia on joudutettu morfiinilla" – Sairaanhoitaja Sonja Aspinen kertoo järkyttävistä kokemuksistaan >> Yle
      Maailman menoa
      58
      4202
    2. Stefu ja Sofia voisi jo lopettaa Martinan kiusaamisen.

Kaikki on jo nähty kummankin IG storyssa . Pari päivää viikossa selvinpäin ja sitten juomaan. Kaikki tuo esitys on vaan Martiinaa varten ja nyt jo voi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      3826
    3. Sofia ja Stefu tarjoilijoina.

Näkyy Sofian instastoryssa olevan video jossa Sofia ja Stepu tarjoilevat pöytiin Fyllaksessa. Stufun sisko antanut töitä?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      90
      2329
    4. Niko Ranta-Aho vihjaa perhehaaveistaan

Miten voi olla, että tätä typerää rikollista paapotaan ja glorifioidaan joka tuutissa? Haastattelua annetaan ja otetaan sinne sun tänne. Ovatko kaikk
      59
      1971
    5. S&S Instat kovin hiljaisena

Onkohan siellä lyöty vetoa, kumpi pystyy olemaan pitempään ilman päivittelyä? Soffalla varmaan pää sauhuaa jo... 😂
      96
      1874