Muhoksen K-rauta

Anonyymi

Muhoksen K-raudassa on ollut iät ja ajat hyvin huono palvelu. Itselläni on huonoja kokemuksia mm. siinä, kun ei tulla palvelemaan. Samanlaisia kokemuksia tuntuu olevan hyvin monella muullakin. Kaikkea muuta ei edes voi kirjoittaa täällä somessa, mitä siellä tapahtuu, kuten niin monissa muissakin lestadiolaisyrityksissä. Mainostavat vain toisia lestadiolaisyrityksiä, vaikka olisi parempiakin tiedossa. En hyväksy huonoa käytöstä ja kaikenlaista vääryyttä mitä tekevät bisneksiensä saralla.

15

4114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulla huono kokemus jo usempi vuosi sitten,en ole enää ainakaan 3 vuoteen siellä asioinut,Oulussa palvelu pelaa.

      • Anonyymi

        Minäkään en ole käynyt vuosikausiin. Palvelua en saanut. Odotin ja odotin. Päätin etten mene enää koskaan kyseiseen kauppaan enkä ole mennyt enkä mene!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkään en ole käynyt vuosikausiin. Palvelua en saanut. Odotin ja odotin. Päätin etten mene enää koskaan kyseiseen kauppaan enkä ole mennyt enkä mene!

        Kyllä Muhoksen K-raudassa saa ihan hyvää palvelua kunhan reippaasti asioi eikä oleta myyjien olevan ajatustenlukijoita! Tässä ohje: 1) sisään kauppaan 2) tervehdi myyjää 3) esitä asiasi ! Ei luulisi olevan ylivoimaista kellekään asiakkaalle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Muhoksen K-raudassa saa ihan hyvää palvelua kunhan reippaasti asioi eikä oleta myyjien olevan ajatustenlukijoita! Tässä ohje: 1) sisään kauppaan 2) tervehdi myyjää 3) esitä asiasi ! Ei luulisi olevan ylivoimaista kellekään asiakkaalle!

        Eipä ole toiminut noin! Lestadiolaiset menevät ohi ei - lestadiolaisten. Enemmistö lahkolaisista on tällaisia. Poikkeuksia on hyvin vähän. Mitähän itse Jumala ajattelee tuollaisesta ei - kristillisestä käyttäytymisestä? Ei taida tykätä. - ja edelliselle kommentoijalle :kaikkia asiakkaita täytyy kohdella hyvin, ei vain sinua ja joitakin tiettyjä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole toiminut noin! Lestadiolaiset menevät ohi ei - lestadiolaisten. Enemmistö lahkolaisista on tällaisia. Poikkeuksia on hyvin vähän. Mitähän itse Jumala ajattelee tuollaisesta ei - kristillisestä käyttäytymisestä? Ei taida tykätä. - ja edelliselle kommentoijalle :kaikkia asiakkaita täytyy kohdella hyvin, ei vain sinua ja joitakin tiettyjä!

        Onpas kummallista! Minä en ole lahkolainen, en edes Lars-Leevin lahkolainen ja silti minua palvellaan Muhoksen K-raudassa aina oikein hyvin! Mikä ihmeen parjauskampaja tämä oikein on? Ei perustu mihinkään tosiasiaan! Muhoksen K-rauta palvelee hyvin ja oikein ystävällisesti!


    • Anonyymi

      Kyllä nyt haukutaan jo väärä puuta. En ole mikään lahkolainen itse saatikka mieheni ja aina ollaan saatu hyvää palvelua kyseisessä liikkeessä. Aina ovat tilanneet kaiken mitä ollaan osattu pyytää ja se vaan on mahdollista tilata. Sieltä ollaan haettu tavara niin rakentamiseen kun ruokaa eläimille ja joka ikinen kerta saatu hyvää ja iloista palvelua. Joskus joutuu tottakai odottamaan, kun palvelevat muitakin asiakkaita, sillä välin voi itse katsella mitä löytää ja sit käy nykäisemässä hihasta kun näkee, että joku myyjistä vapautuu.

      • Anonyymi

        Jos ITSE saat hyvää palvelua, niin haukutaan väärää puuta? Mutta kun kaikki eivät saa sitä hyvää palvelua, jotkut eivät saa mitään palvelua. Ja meitä on paljon joita ei palvella. Suhtautuminen on ylimielistä. Oulusta saa hyvää palvelua. Markka Ouluun!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ITSE saat hyvää palvelua, niin haukutaan väärää puuta? Mutta kun kaikki eivät saa sitä hyvää palvelua, jotkut eivät saa mitään palvelua. Ja meitä on paljon joita ei palvella. Suhtautuminen on ylimielistä. Oulusta saa hyvää palvelua. Markka Ouluun!

        Joo, Vie sinä se markkasi Ouluun niin me muut muhoslaiset käytämme euromme paikkakunnan palveluissa!


    • Anonyymi

      Kyllä siellä palvelu toimii, mutta tee kuten minä vaikka en uskonveli olekkaan, "sano käsipäivää, puhuttele uskonveljeksi, niin palvelu pelaa" HÄÄÄH HÄH HÄH HÄÄÄH HÄH HÄH HÄÄ

      • Anonyymi

        Se on parempi jättää nyt korona-aikana käsipäivät sanomatta! Kyllä ne uskovaiset tunnistavat sinut epäuskoisiin kuuluvaksi vaikka yrität heitä uskonveljeksi puhuttelemalla hämätä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on parempi jättää nyt korona-aikana käsipäivät sanomatta! Kyllä ne uskovaiset tunnistavat sinut epäuskoisiin kuuluvaksi vaikka yrität heitä uskonveljeksi puhuttelemalla hämätä!

        Ei lestadiolaisuus ole mitään uskovaisuutta, mitä täälläpäin sanotaan. Tuskin monikaan oikeasti "uskoo" Jumalaan. Teot puhuvat puolestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei lestadiolaisuus ole mitään uskovaisuutta, mitä täälläpäin sanotaan. Tuskin monikaan oikeasti "uskoo" Jumalaan. Teot puhuvat puolestaan.

        Kyllä lestadiolaiset ovat ihan oikeasti uskossa Jumalaan! Se vain on meillä tuliseen järveen joutuvilla jostakin syystä pakko mollata uskovaisia. Hyviä ihmisiä ovat lestadiolaiset, ahkeria työntekijöitä! Tietysti heissäkin voi olla "mustia lampaita" mutta niinhän meissä kaikissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä lestadiolaiset ovat ihan oikeasti uskossa Jumalaan! Se vain on meillä tuliseen järveen joutuvilla jostakin syystä pakko mollata uskovaisia. Hyviä ihmisiä ovat lestadiolaiset, ahkeria työntekijöitä! Tietysti heissäkin voi olla "mustia lampaita" mutta niinhän meissä kaikissa?

        Kyllä se saatanakin uskoo Jumalaan, ja siksi vapisee. Uskonnollisuus ja lahkolaisuus ei ole Jeesukseen uskomista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä lestadiolaiset ovat ihan oikeasti uskossa Jumalaan! Se vain on meillä tuliseen järveen joutuvilla jostakin syystä pakko mollata uskovaisia. Hyviä ihmisiä ovat lestadiolaiset, ahkeria työntekijöitä! Tietysti heissäkin voi olla "mustia lampaita" mutta niinhän meissä kaikissa?

        onneksi sinne tuliseen järveen joutumisesta ei ole päättämässä yhtään lestadiolaista.
        kun olen seurannut heidän ylimielistä suhtautumista ja käyttäytymistään muita ihmisiä kohtaan , luulen että itku ja parku on melkoista kun saavat viimeisenä päivänä hiililapion kouraansa.
        kaikesta huolimatta en voi moittia muhoksen K-raudan palvelua.


    • Anonyymi

      Palvelu ihan ok, mutta mitään normaali tavaraa ei ole hyllyssä. Aina kun katsoo netistä löytyy 100 myymälästä, mutta muhos punasena. Onko tämä joku tilaa ensin nouda vuoden päästä. Sama ku koko kauppaa ei olisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      237
      2596
    2. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      120
      1559
    3. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      10
      1494
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      16
      1412
    5. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      96
      1305
    6. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1160
    7. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      903
    8. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      61
      878
    9. Mikä biisi

      Kuvaa sinun ja kaivattusi tämänhetkistä tilannetta? Laittakaa biisejä tulemaan ❤️
      Ikävä
      56
      868
    10. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      1
      825
    Aihe