Tämä palsta ei opeta mitään!
Kukaan ihminen ei varmastikaan voi nykyään ryhtyä tutkimaan mitään TÄRKEÄMPÄÄ aihetta kuin Jeesuksen Kristuksen elämää ja palvelusta
Jeesuskesta oppiminen hyödyttää !
27
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ja Jehovan todistajat opettavat Jeesuksesta valheellisesti. He jättävät huomiotta tärkeitä Jeesuksen sanoja tai vääristelevät raamatunpaikkoha ja sanovat että Jeesus oli vain yksi ylienkeleistä.
He eivät halua lukea 2 Joh. 9-11 sanoja.
Mutta minä luen ja siksi en halua sanoa Jehovan todistajille edes päivää, Minä kartan heitä kuin ruttoa.- Anonyymi
UM-käännökseen kuuluu myös 2 Joh. 9-11 sanoja.
Mitä urpoilet ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
UM-käännökseen kuuluu myös 2 Joh. 9-11 sanoja.
Mitä urpoilet !Mutta ette halua lukea sitä kohtaa kun se kertoo juuri teistä.
Onko ymmärryksesi jotenkin vajaata?
- Anonyymi
Keksityllä hahmolla onkin kätevää ohjastaa ihmisiä ja neuvoa ottamaan mallia. Sitä voi tehdä hahmosta just sellaisen kun itse haluaa. Tai jos on monta haluajaa, niin sekasotkuhan tuosta tulee.
- Anonyymi
Jeesuksesta on viimeksi kuluneiden noin 50 vuotena kirjoitettu enemmän kuin niitä edeltäneinä kahtenatuhantena vuotena.
Mistä näitä urpoja oikein sikiää???? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesuksesta on viimeksi kuluneiden noin 50 vuotena kirjoitettu enemmän kuin niitä edeltäneinä kahtenatuhantena vuotena.
Mistä näitä urpoja oikein sikiää????Kirjoitettu kyllä mutta vain tyyliin:" koskaan eläneistä ihmisistä paras."
Jeesus oli muutakin kun ihminen. - Anonyymi
Et ole tervetullut aloitukseeni !!!!
Mars, mars JT kokouksiin ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitettu kyllä mutta vain tyyliin:" koskaan eläneistä ihmisistä paras."
Jeesus oli muutakin kun ihminen.???????????????????????????????????????????
- Anonyymi
Olet osoittanut typeryytesi, mutta jos haluat viisastua, tulet JT kokouksiin!
Ei ehkä vielä, mutta kohta opettaa. Nimittäin aijjon julkaista noin vuosiviikon kuluttua palstalla Uuden Maailman Suolikaasuopppaan. Siinä on yksissä virtuaalikansissa kaikki tärkeä tietämys suolikaasusta. Myös Tyrnävän flatulaatioseuran, jt ja epygtiäläisten vaaraon ylipappien salainen tieto flatulaation jalosta taidosta viideltä vuosituhannelta. Se onkin sitten niin henkistyttettyä kamaa, että pipliakin jää kevyesti toiseksi.
Siihen tulee lisäksi kysymys-vastauspalsta, jossa kookoo2 valaisee vielä mahdollisesti hidassytytteisille jt avoimiksi jääneitä detaljeja.- Anonyymi
Niin mitätöntä tyyppiä kuin joku jeesus en missään tapauksessa halua tutkia.
- Anonyymi
Jeesuksen elämästä puuttuu kymmeniä vuosia Raamatussa. Ilmeisesti aihe ei ole tärkeä kun ei jumalakaan piitannut"pienestä" aukosta tiedoissa.
- Anonyymi
Erittäin tärkeää ITSE tarkastella evankeliumikertomuksia. Moni nykyaikainen kriitikko, tutkija on syventynyt niin täysin Jeesusta ja evankeliumeja koskeviin ristiriitaisiin teorioihin, että he ovat laiminlyöneet itse näiden tärkeimpien tietolähteiden tutkimisen.
Uskon että huolellisen, ennakkoluulottoman evankeliumikertomusten tarkastelun jälkeen olet samaa mieltä siitä, että historian kaikkein aikojen merkittävimmät tapahtumat sattuivat Rooman keisarin Augustuksen hallituskaudella, kun Jeesus Nasaretilainen tuli antaakseen elämänsä meidän puolestamme. - Anonyymi
Raamatussa on noin 45 000 jaetta...…..onko niitä sinulle liian vähän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erittäin tärkeää ITSE tarkastella evankeliumikertomuksia. Moni nykyaikainen kriitikko, tutkija on syventynyt niin täysin Jeesusta ja evankeliumeja koskeviin ristiriitaisiin teorioihin, että he ovat laiminlyöneet itse näiden tärkeimpien tietolähteiden tutkimisen.
Uskon että huolellisen, ennakkoluulottoman evankeliumikertomusten tarkastelun jälkeen olet samaa mieltä siitä, että historian kaikkein aikojen merkittävimmät tapahtumat sattuivat Rooman keisarin Augustuksen hallituskaudella, kun Jeesus Nasaretilainen tuli antaakseen elämänsä meidän puolestamme.Evankeliumit ovat historiallisessa Jeesus-tutkimuksessa vain yksi lähde muiden joukossa ja niihin sovelletaan lähdekritiikkiä kuten kaikkeen muuhunkin. Evankeliumit ovat uskonnollisia, eivät historiallisia tekstejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Evankeliumit ovat historiallisessa Jeesus-tutkimuksessa vain yksi lähde muiden joukossa ja niihin sovelletaan lähdekritiikkiä kuten kaikkeen muuhunkin. Evankeliumit ovat uskonnollisia, eivät historiallisia tekstejä.
Mitä muuten ovat vartiotornitekstit ?
Ne itse sanovat olevansa jehovakanava.
Aluksi Russell ja sitten Rutherford laittoivat nimensä alle, sitten eivät kirjoittajat enää ilkeä laittaa nimeään. Kukaan ei siis ota vastuuta.
Ja ennen v. 1985 painetut on lahkojohto nyt määrännyt hävitettäväksi
Kertovatko vartiotornikaupustelijat tämän ennenkuin alkavat koota tietoja siihen lainvastaiseen henkilörekisteriinsä ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Evankeliumit ovat historiallisessa Jeesus-tutkimuksessa vain yksi lähde muiden joukossa ja niihin sovelletaan lähdekritiikkiä kuten kaikkeen muuhunkin. Evankeliumit ovat uskonnollisia, eivät historiallisia tekstejä.
Aluksi Russell ja sitten Rutherford laittoivat nimensä alle, sitten eivät kirjoittajat enää ilkeä laittaa nimeään. Kukaan ei siis ota vastuuta.
Kertovatko vartiotornikaupustelijat tämän ennenkuin alkavat koota tietoja siihen lainvastaiseen henkilörekisteriinsä ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertovatko vartiotornikaupustelijat tämän ennenkuin alkavat koota tietoja siihen lainvastaiseen henkilörekisteriinsä ?JT tosiaan ovat kanava Jumalan yhteyteen, koska muut ovat yhteydessä saatanaan, ei pitäisi olla vaikea ymmärtää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon että huolellisen, ennakkoluulottoman evankeliumikertomusten tarkastelun jälkeen olet samaa mieltä siitä, että historian kaikkein aikojen merkittävimmät tapahtumat sattuivat Rooman keisarin Augustuksen hallituskaudella, kun Jeesus Nasaretilainen tuli antaakseen elämänsä meidän puolestamme.Teoriat, tai sanotaanko hypoteesit voivat olla ristiriitaisia. Kristinuskon kannalta kiusallinen tosiasia on, että myös nämä mainostamasi evankeliumikertomukset ovat ristiriitaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalan Sana kristitylle.
Vartiotorniseuralle jotain millä ratsastaa.
Intialaisille vartiotorni tuntuu niin vierastettavalta, että vartiotorniseura on sovinnolla purkanut paljon toimintaansa Intiassa
- Anonyymi
No miksi pitää sitten tunkea tänne.
- Anonyymi
Olisi järkevämpää kysyä sitä, mitä sinä ateistit ja lahkolaiset tekee JT palstalla.
Olette joka paikassa pelkkiä riesoja......onko kamalampaa ateisti akka tai ateistiäijä puolisona !
- Anonyymi
Tämä onkin keskustelupalsta. Onko keskustelu sinulle tuntematon asia?
- Anonyymi
Ennenhän todistajat olivat tärkeitä "teokraattisista kirjastoistaan" vaikka eivät niitä lukeneetkaan, valtakunta salin alleviivajaisista saivat tarpeekseen.
Mutta leuhkivatko he nyt toisilleen, kuinka tarkasti on vartiotornit hävitetty ?
Mökötetäänkö kellekään repimättä jätetyistä vartiotorneista ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennenhän todistajat olivat tärkeitä "teokraattisista kirjastoistaan" vaikka eivät niitä lukeneetkaan, valtakunta salin alleviivajaisista saivat tarpeekseen.
Mutta leuhkivatko he nyt toisilleen, kuinka tarkasti on vartiotornit hävitetty ?
Mökötetäänkö kellekään repimättä jätetyistä vartiotorneista ?Minä ole vanhoillisjehovantodistaja. Minulla on vain kirjoja ajalta ennen 1980.
On:"Kansat tulevat tietämään. . ." kirja. "Ilmestyksen huipentuma . . " kirja. "Lamppu" . . kirja. OJT- kirja. "Totuus"- kirja y.m. Mitään nykyjehovantodistajien luopiomateriaalia en lue.
Enkä varsinkaan sorru selaamaan sivuja jw orgasmia.
- Anonyymi
Olen kiinnostunut kurssista jossa jeesus opettaa veden päällä kävelyä.
Fakiiri. - Anonyymi
Jeesuskesta ei ole tavallisella ihmisellä juuri opittavaa. Hemmetin taitava itsensä brändääjä ja markkinamies hän toki tarinan mukaan oli. Oman aikansa somejulkkis mutta se siitä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904332
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?442721Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132481Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1082258Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281947- 321945
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2111642Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91617- 291598
- 791426