Mikä on teidä syy

Anonyymi

Ettette ota kaivattuunne yhteyttä? Minkä ikäisiä olette? Luulen että suurin osa jo ihan aikuisia. Miten me aikuiset ihmiset voidaan olla näin typeriä/saamattomia että ei vaan voida ottaa sitä yhteyttä? T: Mies

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kuulu sinulle.

    • Anonyymi

      Siksi että miestä ei kiinnosta. Miksi vaivautua

      • Anonyymi

        Kiinostaa kyllä mutta mitään ei toisesta kuulu?


    • Anonyymi

      No sanopa muuta, vaikeetahan se on. Syitä on monia, enkä halua laittaa tänne liian tarkasti. Epävarmuutta kuitenkin.

    • Anonyymi

      Miehellä on perhe, enkä siksi sekaannu.

    • Anonyymi

      En osaa sanoa. Itse oon 98% varma että naistakin kiinnostaa. En vaan jotenkin uskalla ottaa yhteyttä, syistä johtuen. :( Mies olen itsekin.

    • Anonyymi

      Ei tupata kun ei tykätä

    • Anonyymi

      Ei kyse ole typeryydestä. Jos olisi typerä olisi viesti helppo lähettää, kun on paljon tunteita pelissä, ei viestin lähettäinen ole enää helppoa.

    • Anonyymi

      Olen nuori mies. Ne on ne ennakkoluulot ja epävarmuudet jotka syntyy. Erilaiset arvet ja epäusko. Ihminen käsittää maailmaa erivahvuisin uskomuksin. Osa näistä uskomuksista on tosia osa vähemmän tosia. Masentunut uskoo ettei pysty mihinkään. Kaikki riippuu siitä mihin uskoo. Eikä epäusko ole aina huonokaan asia. Epäuskoinen on aina hyvä olla epätosille asioille. Itse uskon Jeesukseen ja siihen, että joskus en enää epäröi tai pelkää mitään kun tarpeeksi luotan ja uskon. Usko Jeesukseen kun vaikuttaa kaikkeen. Se muuttaa maailmankuvan kokonaan. Käsityksen rakkaudesta. Kuolema ei olekaan suurin pelon aihe vaan Jumalan tuomio ja kadotus. Se rauhoittaa kun tietää, että hyvä lopulta voittaa eikä kukaan pääse kuin koira veräjästä. Vielä en rakkautta ole rohkaistunut tunnustamaan. Ehkä sekin päivä koittaa vielä.

    • Anonyymi

      Laittaisin muuten, mutta eipä taida kiinnostusta löytyä hänen suunnalta.
      S

    • Anonyymi

      Kun hän haluaa jotain muuta. Ei vakavaa kanssani. Ihan itseäni suojelen kun juoksen karkuun. N

      • Anonyymi

        Ketä N ikävöi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä N ikävöi?

        Yhtä miestä joka särki sydämeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtä miestä joka särki sydämeni.

        Ja tollasta sitten ikävöit vaikka maailma on täynnä hyviä ja kilttejä miehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tollasta sitten ikävöit vaikka maailma on täynnä hyviä ja kilttejä miehiä.

        Valitettavasti, koska rakastuin häneen. Ei voi tunteita kuolettaa heti, tavoite se kyllä on. Aion myös oppia läksyni, seuraava mies on kiltti ja kunnollinen. Tämäkin väitti olevansa, mutta toisin kävi. Vaan tunnistaapa tuollaisen jos vastaan vielä tulee, se on nou nou tuollaisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtä miestä joka särki sydämeni.

        Itse ikävöin yhtä naista joka teki sen jo kerran, toista kertaa en enää kestäisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti, koska rakastuin häneen. Ei voi tunteita kuolettaa heti, tavoite se kyllä on. Aion myös oppia läksyni, seuraava mies on kiltti ja kunnollinen. Tämäkin väitti olevansa, mutta toisin kävi. Vaan tunnistaapa tuollaisen jos vastaan vielä tulee, se on nou nou tuollaisille.

        Voi olla myös ujo tai sitten yritti mutta ei saanut vastakaikua, koki tulleensa torjutuksi. Itselleni kävi noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla myös ujo tai sitten yritti mutta ei saanut vastakaikua, koki tulleensa torjutuksi. Itselleni kävi noin.

        Ei tuossa mun tapauksessa jäänyt epäselvyyttä, kun kertoi suoraan.


    • Anonyymi

      Jos on tarkoitus kehkeytyä jotain niin tapahtuu. Mies voi laittaa viestiä..

    • Anonyymi

      Miten niin en ota yhteyttä? Olemme naimisissa :) Kun olemme erossa, ikävöin

    • Anonyymi

      Miksi ottaisin? Mä en rakkauden ammattilaisia kaipaa .

    • Anonyymi

      Olen ottanut viestein, ja soittanutkin naiselle. Viestit jää vaan niin lyhyeen.

    • Hän on yhä varattu.

    • Anonyymi

      Jaksa aina olla se aloitteentekijä.

      Ottakoon itse seuraavaksi yhteyttä, jos kiinnostaa.

      Korona kyllä tekee sen, että pikkuhiljaa pois silmistä, pois sydämestä. Ja tämä todennäköisesti toimii molempiin suuntiin.

    • Anonyymi

      Kyllä minä ottaisin, jos tietäisin että joku vapaa mies olisi kiinnostunut.
      Kun on muutaman kerran pakit saanut ei muuten uskalla yrittää enää.

    • Anonyymi

      Käyhä se, ettei tarvi hävitä. Lenkkimakkarassakin on kaksi päätä.

    • Anonyymi

      Otin yhteyttä, monestikin, ja palkinnoksi siitä tiedän ettei hän täällä kaipaa minua tai leiki tunteillani, joten trollit ei oikein osu enää.

      • Anonyymi

        Itse otin yhteyttä kaksi kertaa viesteilläni ja molempien viestien jälkeen tuli sellainen olo, että en kohtaa häntä aitona omana itsenään, vaan pakenee. Kolmatta kertaa ei enää tule.
        Ei kannata.


    • Anonyymi

      Olen ottanutkin, mutta hän ei vastaa mulle. En tiä miksi. Voisitko selittää mulle armaani.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      155
      3482
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      98
      2333
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2164
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      127
      2075
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      46
      1829
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1475
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      102
      1294
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      29
      1275
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1140
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      103
      1029
    Aihe