Mikä on teidä syy

Anonyymi

Ettette ota kaivattuunne yhteyttä? Minkä ikäisiä olette? Luulen että suurin osa jo ihan aikuisia. Miten me aikuiset ihmiset voidaan olla näin typeriä/saamattomia että ei vaan voida ottaa sitä yhteyttä? T: Mies

29

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kuulu sinulle.

    • Anonyymi

      Siksi että miestä ei kiinnosta. Miksi vaivautua

      • Anonyymi

        Kiinostaa kyllä mutta mitään ei toisesta kuulu?


    • Anonyymi

      No sanopa muuta, vaikeetahan se on. Syitä on monia, enkä halua laittaa tänne liian tarkasti. Epävarmuutta kuitenkin.

    • Anonyymi

      Miehellä on perhe, enkä siksi sekaannu.

    • Anonyymi

      En osaa sanoa. Itse oon 98% varma että naistakin kiinnostaa. En vaan jotenkin uskalla ottaa yhteyttä, syistä johtuen. :( Mies olen itsekin.

    • Anonyymi

      Ei tupata kun ei tykätä

    • Anonyymi

      Ei kyse ole typeryydestä. Jos olisi typerä olisi viesti helppo lähettää, kun on paljon tunteita pelissä, ei viestin lähettäinen ole enää helppoa.

    • Anonyymi

      Olen nuori mies. Ne on ne ennakkoluulot ja epävarmuudet jotka syntyy. Erilaiset arvet ja epäusko. Ihminen käsittää maailmaa erivahvuisin uskomuksin. Osa näistä uskomuksista on tosia osa vähemmän tosia. Masentunut uskoo ettei pysty mihinkään. Kaikki riippuu siitä mihin uskoo. Eikä epäusko ole aina huonokaan asia. Epäuskoinen on aina hyvä olla epätosille asioille. Itse uskon Jeesukseen ja siihen, että joskus en enää epäröi tai pelkää mitään kun tarpeeksi luotan ja uskon. Usko Jeesukseen kun vaikuttaa kaikkeen. Se muuttaa maailmankuvan kokonaan. Käsityksen rakkaudesta. Kuolema ei olekaan suurin pelon aihe vaan Jumalan tuomio ja kadotus. Se rauhoittaa kun tietää, että hyvä lopulta voittaa eikä kukaan pääse kuin koira veräjästä. Vielä en rakkautta ole rohkaistunut tunnustamaan. Ehkä sekin päivä koittaa vielä.

    • Anonyymi

      Laittaisin muuten, mutta eipä taida kiinnostusta löytyä hänen suunnalta.
      S

    • Anonyymi

      Kun hän haluaa jotain muuta. Ei vakavaa kanssani. Ihan itseäni suojelen kun juoksen karkuun. N

      • Anonyymi

        Ketä N ikävöi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä N ikävöi?

        Yhtä miestä joka särki sydämeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtä miestä joka särki sydämeni.

        Ja tollasta sitten ikävöit vaikka maailma on täynnä hyviä ja kilttejä miehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tollasta sitten ikävöit vaikka maailma on täynnä hyviä ja kilttejä miehiä.

        Valitettavasti, koska rakastuin häneen. Ei voi tunteita kuolettaa heti, tavoite se kyllä on. Aion myös oppia läksyni, seuraava mies on kiltti ja kunnollinen. Tämäkin väitti olevansa, mutta toisin kävi. Vaan tunnistaapa tuollaisen jos vastaan vielä tulee, se on nou nou tuollaisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtä miestä joka särki sydämeni.

        Itse ikävöin yhtä naista joka teki sen jo kerran, toista kertaa en enää kestäisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti, koska rakastuin häneen. Ei voi tunteita kuolettaa heti, tavoite se kyllä on. Aion myös oppia läksyni, seuraava mies on kiltti ja kunnollinen. Tämäkin väitti olevansa, mutta toisin kävi. Vaan tunnistaapa tuollaisen jos vastaan vielä tulee, se on nou nou tuollaisille.

        Voi olla myös ujo tai sitten yritti mutta ei saanut vastakaikua, koki tulleensa torjutuksi. Itselleni kävi noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla myös ujo tai sitten yritti mutta ei saanut vastakaikua, koki tulleensa torjutuksi. Itselleni kävi noin.

        Ei tuossa mun tapauksessa jäänyt epäselvyyttä, kun kertoi suoraan.


    • Anonyymi

      Jos on tarkoitus kehkeytyä jotain niin tapahtuu. Mies voi laittaa viestiä..

    • Anonyymi

      Miten niin en ota yhteyttä? Olemme naimisissa :) Kun olemme erossa, ikävöin

    • Anonyymi

      Miksi ottaisin? Mä en rakkauden ammattilaisia kaipaa .

    • Anonyymi

      Olen ottanut viestein, ja soittanutkin naiselle. Viestit jää vaan niin lyhyeen.

    • Hän on yhä varattu.

    • Anonyymi

      Jaksa aina olla se aloitteentekijä.

      Ottakoon itse seuraavaksi yhteyttä, jos kiinnostaa.

      Korona kyllä tekee sen, että pikkuhiljaa pois silmistä, pois sydämestä. Ja tämä todennäköisesti toimii molempiin suuntiin.

    • Anonyymi

      Kyllä minä ottaisin, jos tietäisin että joku vapaa mies olisi kiinnostunut.
      Kun on muutaman kerran pakit saanut ei muuten uskalla yrittää enää.

    • Anonyymi

      Käyhä se, ettei tarvi hävitä. Lenkkimakkarassakin on kaksi päätä.

    • Anonyymi

      Otin yhteyttä, monestikin, ja palkinnoksi siitä tiedän ettei hän täällä kaipaa minua tai leiki tunteillani, joten trollit ei oikein osu enää.

      • Anonyymi

        Itse otin yhteyttä kaksi kertaa viesteilläni ja molempien viestien jälkeen tuli sellainen olo, että en kohtaa häntä aitona omana itsenään, vaan pakenee. Kolmatta kertaa ei enää tule.
        Ei kannata.


    • Anonyymi

      Olen ottanutkin, mutta hän ei vastaa mulle. En tiä miksi. Voisitko selittää mulle armaani.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe