Vaimo sai jättikyrpää!

Anonyymi

Katsoin kun löysimme yhden jätti kullilla varustetun miehen ja hän tuli meidän mukana ja vaimoa panemaan.
Yleensä annetaan vieraan panna ensin mutta vieraamme mielestä minun piti panna ensin että pillu rentoutuisi vähän.
Minun pannessa vaimoani vieraamme hieroi liukkaria aisaansa ja vaimoni katsoi kauhuissaan kun kyrpä oli ranteen vahvuinen ja pitkä ehkä noin 25-30cm
Vähän säälitti vaimo kun tuo lykätään hänen pieneen pilluunsa.
Kaveri mainitsi aisansa olevan noin 22cm ympärysmitalta eikä pystynyt koko munaa pilluun lykätä.
Otin kuvan kun mies pani vaimoani takaapäin ja vaimoni ja vaimollani oli noin 7-9cm halkaisijaltaan auki oleva pillu lisäiltiin liukkaria yhtenään ja vaimo vaikeroi kuulemma mielihyvästä ja osittain kivusta. (Nautinto ol kuulemmai tunteista suurin)

5

3473

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Menehän nyt sinne peräkamariis nylkyttään satusetä

• Anonyymi

Onko pikku kaverilla päässyt itku kun äiti ei ole paikalla!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko pikku kaverilla päässyt itku kun äiti ei ole paikalla!

Puhu omasta puolestas peräkamari nysvä

• Anonyymi00004

Vaimoni on useasti kännissä puhunut kun sais joskus kokea miltä oikein iso kulli tuntuu , niin nytkin eli toissapäivänä , sanoin kun otin kunnon ryypyn okei kerran haluut niin soitampa yhdelle tutulle , ennenkuin vaimo ehti sanoa mitään otin puhelimen ja soitin tälle miehelle ja kysyin . Moro minäpä täällä vaimolla on ongelma kun ei ole koskaan isoa saanut voisitko sinä näyttää sille isoa kullia , kaveri kysyi tarkoitatko että naisin vaimoasi , kyllähän semmoinen ois tarkoitus jos haluut . Kaveri tuumasin ja sanoi onko sulla juomista j8hon minä on vaikka useammallekin, hän sanoi tulen kohta . Vaimolle sanoin alahan riisua kohta sua pannaan isolla ja annat sitte paljaalla .Vaimo kahtoi suu auki ja sanoi ootko tosissaan, kyllä ei muutkuin vaatteet pois , vaimohan alkoi riisumaan ensin otti täyden lasinsa ja joi pohjaan , kun oli alasti komensin makuuhuoneeseen , riisuin myös omani vaatteeni ja menin vaimoni kanssa makkariin , . Vaimo meni makaamaan selälleen sängylle ja minä jalkojen väliin nuolemaan pillua , sanoin nuolemisen ohessa pitäähän mun saada ekaks pillua kun se iso kumminkin löylyttää sun pillun eikä tunnu mun kullissq miltään , vaimohan kostui äkkiä ja minä pukille nqimkqan , nussin menemään mutta kun alkoi tulemaan vetosin pois kullini ja päästin spermani vaimon vatsalle ja nousin , sanoin oota siinä hän 8n varmasti kohta täällä,, kävin laittamassa kylpytakinpäälle ja samalla soi ovikello siellähän oli tämä kaveri , pyysin keittiöön ja otettiin paukut ja sanoin hän odottaa sinua makuuhuoneessa voit riisua vaikka olohuoneessa . Kun kaveri oli riisunut meni makkkariin , kuuntelin ovelta ensin kuului puhetta ja kohta vaimoni huokalua varmaan nuoli pillua , sitten kaveri kysyi otatko suihin ja vaimo ynåhti myöntävästi , jonkin ajankuluttua vaimo hämmästyneeltä äänellä on se iso mahtuukohan se , kaveri yritetään . Kohta vaimon ääntä kuului ooh kyllä seon iso , sitten kuului naimisen ääntä ja vaimon voihkintaa . Jätin heidät naimaan , sainkin istua tovin ennekuin kaveri tuli keittiöön Kysyin onnistuiko , kaveri lopulta sain kyllä sisään ja kyllä oli hyvä pilluinen vaimo sinulla tiukka kuin mikä , hörähin niin sun kullilla . Kyllähän vaimokin lopulta tuli keittiöön , Kysyin oliko kivaa kun nyt toteutui sun toive ja vaimo oli erittäin anna paukku . Alettiin ottamaan vaimoni ja tämä kaveri eivät pukeutuneet koko iltana . Vaimo vaati kaveria myöhemmin uudelleen makuuhuoneeseen ja mielellään lähti , kyllä siellä nussittiinkin kunnolla . Kaveri jäi viikonlopuksi ja vaimo sai montakertaa isoa kullia ja vähän pieneempääkin . Kaveri lähti tänään päivällä kun ensin kävi nussimassa vaimoani . Kyllä vaimo on ollut iloinen koko päivän ja sanoinkin pitääpä kutsusta kaveri uudelleen kylään niin heti vaimo sanoi joo kutsu milloin vain .

• Anonyymi00006
      UUSI

Joo ja sitten päästit kissan ulos🤯😅

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      138
      2368
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      69
      2280
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      66
      1959
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      74
      1654
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      104
      1523
    6. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      102
      1498
    7. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      119
      1391
    8. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      32
      1244
    9. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1191
    10. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      81
      1134
    Aihe