Keitä ovet sjoen huume myyjät

Anonyymi

Voisiko laittaa vaikka nimiä. Olisi kiva tietää paikalliset piri päät

26

870

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juopot lista valmiiksi

    • Anonyymi

      Miksi sinua kiinnostaa s-joen kauppiaat? oletko itse rahoittaja? joka etsii jälleen myyjijä? mikä sinun nimesi on?

    • Anonyymi

      Ihan siksi kysyn olen uusi täällä ja haluan vältellä narki porukoita, niistä ei ole kuin harmia

    • Anonyymi

      soitappa poliisiasemalle ja kysy..

    • Anonyymi

      Cannonball 1% jengin jäsenet on suurimpia huumehiden levittäjiä ja myyjei

    • Anonyymi

      Saman tyyppisiä aloituksia tekee milloin millekin palstalle ja ihan idiootti meininki.

      • Anonyymi

        Sekaisin piristä tai vailla ystäviä.


    • Anonyymi

      Täällä yksi, nimi on Alwari.

      • Anonyymi

        joku yrittää tuoda pelto cityyn uutta ja kun onnistuu kyllä nuoriso on heti kympillä mukana...tottunu läskisoosiin ja rukouksiin


    • seppo myllis

    • Anonyymi

      Miksi käydä töissä kun kunta hyväksyy huumeiden myynnin ja välittämisen

      • Anonyymi

        mit sil on töiden tekemise kans ?!


    • Anonyymi

      Seinäjoella myydään melkein joka kulmalla hassispaakkuja nykyjään.
      Sitte puistoissa röyhyytellään hassista ja kikatellaan, paukku päissään.

      • Anonyymi

        Jokos ne tulivat Ukrainasta kevään ensimmäiset huume-erät, taisi tulla jo 200 työjohtajaa. Mutta ne 1500 muuta kuriiria taitavat jäädä tulematta, kun Ukrainan hallitus ei antanut lupaa, mutta SannaMarin, elmoitti että mahdollista on ja Ohisalo toivoo kovin, että biletarpeet tlisivat ainakin kesänjuhliin suomalaisille. Onhan nyt kaukoidästäkin koneet lähdössä hakee lisää kauppiaita. Hyvin ainakin on tähän saakka toiminut maahanmuuttajillakin kotoutumisen jälkeen.


    • Anonyymi

      No sähän nää kuviot tiedät.👍

    • Anonyymi

      Hyllykalliolla pari nistiä tvistaa iha rauhas

    • Anonyymi

      voi jeesus mikä junttila terve tuloa 2020luvulle mut kehonrakentajien hormooneist kukaan puhu mitää jotka hakkaa naiset ja lapset.pitäkää nyt aasit mölyt mahas

    • Anonyymi

      "vesseli"

    • Anonyymi

      a.s. ja r.j.

    • Anonyymi

      seinäjoel ole edes huumeita......

      • Anonyymi

        ainakin koko kylä on niin sekasin ollu jo monta vuotta että luulis niitä saavan jostain ilmaseks..toki tiedän että se on vaan normi käytöstä täällä


    • Anonyymi

      Kukahan poisti täältä viestin jossa kerrottiin mitä reittiä pitkin huimaavat aineet kulkeutuvat Seinäjoelle (annetaan vihje missä kulkuvälineessä EI: huumekoiria koska alergia, alkopuhalluteta, tarvitse kulkuneuvon registeröintiä, liikkuu säännöllisesti)

      Valtion posti ?
      Yksityinen kuriiri ?
      Jokivene ?
      Moottoripyörä ?
      Auto ?
      Lentokone?
      Juna ?

      Kuten huomaat monet näistä voi ruksia suoraan pois. VR.

    • Anonyymi

      Laittakaa auton rekkari ja malli tänne, teette suuren palveluksen ainakin poliisille.

    • Anonyymi

      Juu, minä olen piripää, nimeni on Wilho-Orvokki Hamppumäki.

    • Anonyymi

      Ilmajoelta löytyy kuulemma kasvattamoita vanhemmista taloista

    • Anonyymi

      Auton rekkari ? ihan liian vanhanaikaista, ei ajeta ilman rekkaria tai korttia oman ajokunnon mukaan. Herää pahvi.

      Parhaat kummitukset kosken meijerin plassilla, j.lehto varokoon

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe