Surkein kanava

Anonyymi

Olen muutaman kerran erehtynyt katsomaan tältä kanavalta jonkun elokuvan,mutta en tee sitä enää.

Viimeisin kerai oli tämä The Valley of violence länkkär , i joka oli pilkottu totaalisesti! .Elokuvaa n.18 minuuttia sitten mainoksia 10 minuuttia. Sitten kun elokuva lopulta alkaa mainossaastan jälkeenniin sitä pilataan vielä muutama minuutti esittämällä jonkun typerän tositv - ohjelman mainosta ruudun ylälaidassa.

Onneksi vielä on Yle1 ja teema , eipä tässä muuta , paitsi että vielä haluisin kysyä miksi tämä rahalaitoksen mainos on joka ohjelman välissä , alussa ja lopussa??

17

275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Maikkari eli mtv3.

      • Anonyymi

        Paras on Yle, ehdottomasti! Laatu ohjelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paras on Yle, ehdottomasti! Laatu ohjelmia.

        Enemmän minä Ylen ohjelmia nykyisin katselen, kuin kaupallisten roskakanavien tositv reality formaatti sontaa, ja aina vaan keksitään lisää toinen toistaan typerämpää ja vammasempaa sontaa. Voisin luetella kevyesti yli 300 tositv reality formaatti sonta ohjelmaa kaupallisilta kanavilta, joita en ole ikinä sekunttiakaan katsonut, enkä tule katsomaankaan. Kun HD aika lopulta alkaa, en enää jatka television katsomista, koska jo nytkin televisio pääosin kerää pelkkää pölyä ollen pääosin kiinni, koska juurikaan katsomisen arvoista ei tule, enkä siksi marssi televisio kauppaankaan. Eikä kiiinnosta maksaa ylihintaa mistään maksu töllöitäkään, joista viimeisen pistin pois yli 5 vuotta sitten, sama sonta sieltäkin tulee kuin normi puolelta, mutta ilman mainoksia. *Mitä taas tulee mainoksiin , niin ne vasta vammasia nykyisin onkin ohjelmien lisäksi.


    • Anonyymi

      Ylellä on hyviä dokkareita ja ajankohtaisohjelmia.
      Huono puoli on politikointi ja asennevaikuttaminen.

      • Anonyymi

        Yleltä nyt ei kannata uutisia ja mitään ajankohtais ohjelmia katsoakkaan, minullakin ylen katselu on rajoittunut pääosin urheiluun ja dokkareihin. Tv uutisia en muutenkaan ole katsellut miltään kanavalta pian 10 vuoteen, kuka sellasta piilo hyssyttelyä ja vääristeltyjä uutisia haluaa katsella, kyllä totuudet luetaan ihan muualta kuin valtamediasta.


      • Anonyymi

        Totta,liian oikeistolainen,kokkarien ja persujen apuri.


    • Anonyymi

      Mainosten ja raiskaamisen vuoksi en katso enää yhtäkään elokuvaa miltään kaupalliselta kanavalta. Näille tämä mainostaminen on tärkeintä ja etenkin omien ohjelmien mainostaminen. Heti mainoskatkon jälkeen joka ensin kestää viisi minuuttia vähintään, tulee ruudun ylälaitaan helvetin iso mainos jostain oman kanavan typerästä tositv-ohjelmasta ja tuo mainos oikein hyppää ruudulle peittäen siitä kuudesosan. On ilmeisesti katsojista ja mainostajista pulaa kun jatkuvalla syötöllä täytyy omia ohjelmiaan mainostaa. Seitsemän mainosta kymmenestä on kanavien omia mainoksia muut ovat sitten kaupallisia mainoksia.

      Ja eihän noilta kanavilta uusia ja tuoreita hankintoja tule kuin ehkä yksi kahdessa kuukaudessa, kaikki on samoja Hollywood-elokuvia tai ainakin USA:laisia jotka on esitetty eri kanavilla monia kymmeniä kertoja. Nämä kanavapäälliköt ilmeisesti luulevat että näitä samoja elokuvia katsotaankin, paskat. Niitä pitää näyttää kun kerran esitysoikeudet on saatu halvalla.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Pahinta on että TV5 ja Kutonen (jotka on saman firman kanavia), hetkuttaa kuvasuhdetta edestakaisin kesken leffan!


    • Lakiin pitäisi saada kielto taideteosten pilaamisesta esimerkiksi peittämällä osa elokuvasta mainosbannerilla tai naurettavan isolla ja kirkkaalla värillisellä televisioyhtiön logolla.

      Kaupallisten televisioyhtiöiden logot maltillistuisivat kummasti jos määräykset pakottaisivat esittämään logon myös mainosten aikana. ; )

      • Anonyymi

        Eiköhän se logo ole sitä varten, että jokin ulkomaa tallentaa leffan ja esittää sen omalla kanavallaan ulkomailla ilman maksuja?
        En ole kokenut logoa häiritsevänä ja hyvä ettei suomalainen maksaja samalla maksa laitonta esittämistä ulkomailla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se logo ole sitä varten, että jokin ulkomaa tallentaa leffan ja esittää sen omalla kanavallaan ulkomailla ilman maksuja?
        En ole kokenut logoa häiritsevänä ja hyvä ettei suomalainen maksaja samalla maksa laitonta esittämistä ulkomailla.

        Televisioyhtiöiden logot ovat tulleet suuremmiksi ja vaihtuneet värillisiksi etenkin mainoskatkojen jälkeen aina muutama sekunti isoa värillistä logoa ja mainos tulevista ohjelmista, vaikka itse elokuva jo pyörii taustalla.

        Menee vuosi vuodelta pahemmaksi. Loppunee aikanaan, kun kaupalliset televisioyhtiöt kuolevat pois mainoksettomien maksullisten nettikanavien tieltä. : )


    • Anonyymi

      Tämä on lopun alkua. Yhä enemmän mainokset pakkaa päälle mainoskanavilla ja omia ohjelmia mainostetaan jatkuvana virtana ohjelmien ja elokuvien yhteydessä missä suuri banneri ilmestyy kuvaruudun vasempaan tai oikeaan yläkulmaan. Peittää melkein neljäs osan kuvaruudusta. Mainoskatkot ainakin elokuvissa ovat lisääntyneet ja jo tunnin ohjelmassa täytyy olla kolmet mainoskatkot, itse ohjelmaa esitetään 7 minuutista 10 minuutin erissä. Ja suurin osa mainoksista on oman ohjelman mainostamista. Aika epätoivoista. Tämä kielii vain siitä että pikku hiljaa mainostajat kaikkoavat kaupallisesta tv:stä ja menevät muualle. Tämä epätoivo näkyy jo ohjelmatarjonnassa: Samoja elokuvia esitetään koska niihin saadaan halvalla useita esitysoikeuksia ja suomalaista realityä on halpa tehdä. Julkkikset haastattelevat julkkiksia ja on toinen toistaan typerämpiä keskusteluohjelmia joissa samat vieraat vierailevat. Julkkikisille ei ilmeisesti täydy maksaa niin suurta palkkioita, riittää heille että pääsevät esille.

      On kummallista myös se että on 12 maksullista kanavaa ja kaikki lähettävät samaa ohjelmaa ja samoja elokuvia ja samoja sarjoja. Eikö olisi järkevämpää keskittää ohjelmia kanavoittain, esim. yksi kanava suoltaisi vain uusintaa ja samoja elokuvia, toinen kanava esittäisi realitypaskaa. Kaikki 12 kanavaa suoltavat samaa roskaa ja huonommaksi laatu menee jatkuvasti. Kuka oikeasti jaksaa katsoa Bondeja ja Rockyjä ja Uunoja 30:n kerran jälkeen. Ihan kuin ei olisi muita elokuvia maailmassa kuin nämä sekä USA:laiset elokuvat erityisesti Hollywoodin roskaa.

    • Anonyymi

      TV5 tänään keskellä elokuvaa alabannerimainos. Laillista, jolloin ei jää muuta vaihtoehtoa kuin boikotoida kyseistä kanavaa. Lopulta voi joutua siirtymään maksullisiin mainoksettomiin ja jopa luopua kokonaan Suomen TV:stä, joka voi yrittää myös bisnestä sillä, että alkaa ärsyttämään mainoksilla kesken elokuvan ja ohjelmien. Itse en kyllä maksa kyseisille kanaville mitään, ja niitä tulee olemaan monta.

      Mainoksien idea on se, että kanava on ilmainen, mutta nyt suunta on vain pahentunut pahentumistaan, että jatko on melko selvä ennustus. Lopulta on varmaan DVD:ssäkin mainoksia, ja jos menet elokuviin, mainoksia viiden minuutin välein. Jenkeissä tilanne on pahempikin, ollut jo muutaman kymmenen vuotta. Mulla on elokuvia nauhalla (ja DVD:tä), mutta ei sellaisia, joissa mainoksia tulee keskellä elokuviakin elokuvan pyöriessä, niitä vanhanmallisia "tiedotteita lukuunottamatta, joillain kanavilla.

      Mainokset on lisäksi useimmiten huonoja, ja ei vain sitä, vaan äärimmäisenkin ärsyttäviä, siis superhuonoja. Mulla on kuulokkeet päässä, ja se tuo kaiken paljon intiimimmäksi, eikä niitä kestä kuunnella vaan vaihdettava kanavaa, jota joutuu useammankin kerran, koska niihin yritetään saada mainoksia mahdollisimman samaan aikaan, ja se tuli liialliseksi vaivaksi kun pelaa samaan aikaan, jossa ei voi koko ajan painella tv:n nappia.

    • Anonyymi

      Kanavan saa poistettua listalta, kun vähän räplää. Mulla ei enää ole TV5:tä.

    • Anonyymi

      EI jumalauta mikä määrä mainoksia!!!! Kyllä meni fiilis katsoa elokuvaa.!!!! Siis näinkin myöhään vielä älytön määrä mainoksia!!! Piti katkaista elokuvan katselu !!! Niin Rupesi viit...taa!!

    • Anonyymi

      Ei jumalauta mikä määrä mainoksia!!! Kyllä.meni fiilikset kattoo elokuvaa !!! Oli pakka katkaista elokuvan katselu ku rupesi niin vi...taa!!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2663
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1432
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1431
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1189
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1070
    Aihe