unettomuutta ja ahdistusta...
onko teillä kokemusta mirtazapinista vaihdevuosioireisiin
4
92
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole, mutta käyttäisin estrogeeniä ennemin.
- Anonyymi
Kai voit kokeilla, mutta minulla tuli Todella omituinen olo siitä. Ihan kuin olisin mennyt johonkin outoon maailmaan. Näin ihme uniakin. Lopetin. Ei hätää, kokeilla voi. Lakkaahan sitten vaikutuskin. En osaa sanoa pitkäaikaisesta käytöstä.
Oman kokemuksen mukaan vaihdevuosiin auttaa parhaiten se, ettei ole stressiä. Stressi hormonimuutos paha yhdistelmä. Entisajan rouvat oli kotirouvia. Vähän kuumia aaltoja varmaan tuli, mutta olo oli varmaan yleensä siedettävä.
Pääsin itse eroon stressistä, jonka jälkeen päivittäisiä rauhallisia kävelylenkkejä ja terveellinen ruokavalio. Paljon vihanneksia. Olo siedettävä. Ihan hirveä aikaisemmin. Paniikinomaista oloa. En käytä hormoneja.
Varoitus: myös luontaistuotteet voi olla rintasyöpävaarallisia. Luonnon estrogeenit. Jopa mahdollista, että ulkomaisiin valmisteisiin piilotetaan ihan oikeaakin naishormonia. Toki ylipaino on kenties hormonihoitoakin vaarallisempaa rintasyövän kannalta. Rintasyöpä on yleistynyt, joka 8. sairastuu. Ennen joka 10. En käyttäisi hormonihoitoja. Liikunta ja kasvikset, lihaakin , maitotuotteet, marjat, mantelit, pähkinät, kala. Riittävä uni jos voi.
- Anonyymi
Olen käyttänyt jo pitkään ja olen ollut tosi tyytyväinen, nukkuu hyvin. Yleensä käytän 15 g iltaisin mutta jos oikein harmittaa joku asia niin otan 30 g niin saan nukuttua hyvin koko yön ja se rauhoittaa pahimmat päivät. Lisäksi aloitin Vagifemit mikä auttanut limakalvo-ongelmiin. Viime viikolla täytin 54 vuotta ja voin sanoa että vaihdevuosi-stressi selkeästi on helpottanut.
- Anonyymi
Mirtazapiiniä 15g on 1000 tablettia, tuostapääsee jo vatsan huuhteluun, ei pelkästään nuku hyvin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303641Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91708Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131493Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2261336Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1431002Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34923Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht243915- 61900
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ68883Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98849