24rent huijausta? Kokemuksia kellään?

Anonyymi

Piti vuokrata auto, ja vertasin hintoja niin tuo 24rent oli halvin. Eli kyseinen toimija on 24 Rental Network Oy y-tunnus 2430020-0.

Ennen kuin saa auton niin pitää ottaa kuva ajokortista ja selfie. Ok. Sitten jostain syystä palvelu ei hyväksynytkään ottamaansi selfietä. Otin toisen ja lähetin senkin palveluun.

Sitäkään ei hyväksytty, ja näin ollen en saanut vuokraamaani ja jo maksamaani vuokra-autoa käyttöön. Nyt olen yrittänyt olla yhteydessä yhtiön asiakaspalveluun.

Ilmeisesti mitään asiakaspalvelua ei ole olemassakaan. Puhelimeen eikä sähköopostiin tule vastausta.

Ilmeisesti rahoja ei saa enää takaisin?

114

31487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saat rahasi takaisin, jos osaat olla aktiivinen. Älä missään tapauksessa luovuta. Varmasti ymmärrät heidän taktiikkansa.

      Eivät halua negatiivista julkisuutta, joten anna sitä heille kaikilla keksimilläsi keinoilla. Jos et löydä muiden valituksia, niin ehkä ongelma on tilapäinen.

    • Anonyymi

      Aina ennen maksamista minne tahansa, googlaa ensin firman nimellä tai nimillä:

      24rent kokemuksia

      Näyttäisi olevan vain pelkkiä huonoja kokemuksia usean vuoden ajalta. Selvää rahastusta kaikilla eri laittomilla tavoilla. Myös kuukausien ja jopa vuoden päästä jälkikäteen. Jos et pysty tekemään noista muiden kokemuksista oikeaa johtopäätöstä, koska tärkeintä sinulle on se, että heidän hintansa on halvin, niin mieti hetki. Mitä ihmisryhmää kusetetan halvimmalla hintatarjouksella? Joko keksit? Ja arvaatkos mihin ihmisryhmään nämä huijarit kuuluvat? Ei ole vaikea tunnistaa!

    • Anonyymi

      Nehän kysyy kaikilta kuvat. Niin varmistetaan, että oot oikeasti se henkilö joka väität olevasi. Mulla meni kuvat ihan ok läpi.

    • Anonyymi

      Tähän ketjuun sopii vielä lisätä, että ei ihminen oikeasti ole koskaan käynyt kuussa.

    • Anonyymi

      Olin ottamas minileasing autoa. Sano et on auto et muutaku haet. Olin maksanu varatessa 540e. No sit piti laittaa kuva ajokortista ja selffie. Sit tuliki 1200evakuus maksu... ja alkamiseen oli 2 päivää. Peruin ja rahat on siel... eivät vastaa viesteihin tai puheiluihin. Sain jonku mikan kiinni ja käski laittaa viestin omatsivulta... eipä ole sieltäkään vastattu. Paskin vuokra firma mitä tiedän tällä kokemuksel. Oon 2 vuotta käyttäny vuokraamoita kohtuu paljon ja ei ole ollu mitään ongelmia tähän asti. Halval ei hyvää saa yleensä eikä nytkään

      • Anonyymi

        Mikset Googlannut?

        Tuo firma jatkaa kyllä toimintaa ja saat rahasi varmasti takaisin, jos osat ja jaksat tapella. Kannattaa ihan periaatteen vuoksikin. Tuolla firmalla on oikeaakin toimintaa (ja siinä muuta kusetusta) ja kiinteä toimipaikka. Helppo saada yhteys!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset Googlannut?

        Tuo firma jatkaa kyllä toimintaa ja saat rahasi varmasti takaisin, jos osat ja jaksat tapella. Kannattaa ihan periaatteen vuoksikin. Tuolla firmalla on oikeaakin toimintaa (ja siinä muuta kusetusta) ja kiinteä toimipaikka. Helppo saada yhteys!

        Sinä puhut tosi iso kakkoja. 24rent pahin huijari. Älkää ikinä vuokra 24rentistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä puhut tosi iso kakkoja. 24rent pahin huijari. Älkää ikinä vuokra 24rentistä.

        Ja sinä et ymmärrä suomen kieltä. Etkä mitään muutakaan kieltä. Ymmärrät kaiken väärin. Aina ja poikkeuksetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä puhut tosi iso kakkoja. 24rent pahin huijari. Älkää ikinä vuokra 24rentistä.

        Olen vuokrannut pakuja 24Rentistä kymmeniä kertoja. Minusta on kiva kun voi talvella ottaa pakun joka on noudettavissa lämpimästä parkkihallista Stadin Erottajalta. Ei mulla ikinä ole ollut kummempia vaikeuksia.


      • Anonyymi

        Mikä ongelma siinä vakuusmaksussa oli?


    • Anonyymi

      Tämä firma ei maksa peruutuksia, siitä on nyt todisteena Kuluttajariitalautakunnan päätös. Siitäkään huolimatta yritys palauta rahoja, eikä vastaa mihinkään yhteydenottopyyntöihin. Odotan saavani rahani takaisin vain oikeusteiden kautta.

      • Anonyymi

        Olikos se niin että firman voi hakea konkurssiin jos se ei maksa tiettyyn aikaan mennessä.

        IS juttu "Kuortanelaismies jäi ilman yli 4 000 euron eläkkeitä – otti järeät keinot käyttöön ja haki Fenniaa konkurssiin"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olikos se niin että firman voi hakea konkurssiin jos se ei maksa tiettyyn aikaan mennessä.

        IS juttu "Kuortanelaismies jäi ilman yli 4 000 euron eläkkeitä – otti järeät keinot käyttöön ja haki Fenniaa konkurssiin"

        Pitää olla tietysti oikeuden päätös saamiselle. Tuo vaatii hiukan osaamista. Samoin konkurssiin haku. Kannattaa ensin opiskella kirjoittamaan virallisella suomen kielellä.

        Ja koska velalliset ovat usein kokeneita ammattilaisia, he pystyvät kyllä tunnistamaan keille kannattaa maksaa ja keille ei ja missä kohtaa oikeusprosessia. Mihin joukkoon sinä omasta mielestäsi kuuluisit?


      • Anonyymi

        Rikosilmoitus tekeillä, olisi pitänyt maksaa 15000, veloitettiin 115€ ja muutto jäi tekemättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rikosilmoitus tekeillä, olisi pitänyt maksaa 15000, veloitettiin 115€ ja muutto jäi tekemättä.

        Huijari luottaa siihen, ettei yli 90 % tee tai edes osaa tehdä rikosilmoitusta. Ei riitä, että aikoo tehdä rikosilmoituksen tai kertoo sen olevan "tekeillä".


    • Anonyymi

      Ite myös odotan tällä hetkellä vakuusmaksua takaisin. 24hRent sanoo sivuillaan, että palauttaa rahat 14 päivän aikana, noh nyt on mennyt jo 16 päivää eikä rahoja näy.

      Tänään sitten laitoin jo heille viestiä asiasta varaustietojeni kautta asiakaspalveluun. Toivottavasti tilanne korjaantuu piakkoin. Päivitä tilanteen tänne, jos tilanne korjaantuu tai sitten ei...

      • Anonyymi

        Sain n. 1 tunnin päästä vastauksen sähköpostiini, että vakuusmaksuni palautetaan 1-3 arkipäivän kuluessa.

        Jäädään seuraamaan tilannetta, mutta tosiaan suosittelen olemaan heihin aktiivisesti yhteydessä, niin asiat hoituvat nopeammin. En tiedä olisiko vakuusmaksuani palautettu itsestään, voi olla, mutta en odottelu vaihtoehtoa suosittele kenellekään.

        Yhteyttä heihin kannattaa ottaa varausvarmistus viestin sisältämän linkin kautta, joka vie suoraan varauksen tietoihin. Sieltä voi antaa palautetta, jos on jotain kerrottavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain n. 1 tunnin päästä vastauksen sähköpostiini, että vakuusmaksuni palautetaan 1-3 arkipäivän kuluessa.

        Jäädään seuraamaan tilannetta, mutta tosiaan suosittelen olemaan heihin aktiivisesti yhteydessä, niin asiat hoituvat nopeammin. En tiedä olisiko vakuusmaksuani palautettu itsestään, voi olla, mutta en odottelu vaihtoehtoa suosittele kenellekään.

        Yhteyttä heihin kannattaa ottaa varausvarmistus viestin sisältämän linkin kautta, joka vie suoraan varauksen tietoihin. Sieltä voi antaa palautetta, jos on jotain kerrottavaa.

        14 päivää on n. 3 viikkoa pankin tai postin ym viipeet. Viisi päivää heille on yksi viikko sinulle. Perusmatematiikka verkkokaupoissa ja muissakin yrityksissä. Laske paljonko on 30 päivää.


    • Anonyymi

      Rahastus firma. Noin kk vuokrauksesta ilmestyy 25€ perintälasku jostain ns km ylityksestä, siivottomuudest jne tai peräti lommosta tai vahingosta. KUVATKAA AIVAN KAIKKI ENNEN JA JÄLKEEN JA MIELUUSTI TODISTAJAN KANSSA! JOS NÄYTTÄÄ VAROITUSVALOJA ESIM KELTSISELLA ÖLJY VAATIKAA UUSI AUTO. ETTE SAA HEIHIN MITENKÄÄN YHTEYTTÄ PUHELINNUMEROT PELKKÄÄ UMMETUSTA. Vuokraat auton helposti ja yhtä helposti ongelmia. JOS LASKU 25€ MAKSA HETI POIS VÄHEMMÄLLÄ PÄÄSET RIITELY TULEE TODELLA KALLIIKSI. Ala täynnä venkuloitA.

    • Anonyymi

      Täysin huijausfirma! veloittivat 500e ylimääräistä koska heillä oli järjestelmässä vikaa enkä saanut valittua/maksettua maastavienti maksua 20€. Uskomatonta rahastusta!! Pysykää kaukana tästä firmasta!

      • Anonyymi

        Eivät varmasti veloita mitään ylimääräistä. Voivat tietysti yrittää, mutta kyllä sinä saat ihan itse päättää mitä maksat. Kuka tuon "ylimääräisen 500 e" maksoi ja miksi?

        On opittava olemaan tarkkana. Huijareita saa ihan vapaasti kouluttaa ja heille voi antaa neuvoja. Heille voi myös suoraan sanoa kyseessä olevan huijaus ja valehtelu ja kaiken toimivan ihan ok. Kyllä he ymmärtävät! Et ole koskaan ensimmäinen.


    • Anonyymi

      Täysin paska palvelu. Vuokrasin muuttoauton lauantai aamulle klo 9. Auton ovien avaus "hienon" nettisovelluksen kautta ja tässä kohtaa alkoi ongelmat. Auton ovet eivät auenneet sovelluksen kautta puolen tunnin ajan yrittäneenä. Mistään ei löydy numeroa että saisi firmasta jonkun elävän olennon puhelimeen. Nettisovellus vaan jankkaa, että "auton ovet avautuvat minuutin kuluessa", mutta kun eivät auenneet. Täysi katastrofi muuttopäiväksi, Vanha kämppä piti tyhjentää kyseisenä päivänä ja uuteen pääsi muuttamaan heti remontin valmistuttua. Mistään vuokraamosta ei sillä hetkellä (lauantai aamu) löytynyt toista vapaata autoa. EN SUOSITTELE TÄTÄ PASKA FIRMAA KENELLEKÄÄN! Lisäksi pyysin "mitätöntä" 250e korvausta aiheutuneesta haitasta, mutta kyseinen firma katsoi toimineensa niin hienosti, ettei korvaukseen ole aihetta!! Tätä kokemusta saa jakaa. VÄLTTÄKÄÄ TÄTÄ FIRMAA, VUOKRATKAA AUTO JOSTAIN MUUALTA.

      • Anonyymi

        Yhdyn tähän kommenttiin . Aivan täysin paska palvelu. Mulla oli muuttoauto varattuna 6h ajaksi. Menin ilmoitetulle noutopaikalle muuttopäivän aamuna ja autoa ei näy missään. Ei sitten missään. "Asiakaspalvelunumero" on täyttä kusetusta, se katkaisee itsekseen jos sinne jää jonottamaan eikä elävää ihmistä ole missään tämän yrityksen kanavassa vastaamassa joka tässä asiassa neuvoisi. Ohjataan vaan sähköpostiin tai tekstiviestivastauksiin chatissa. Roikuin siellä 45minuuttia ja aina puheluni katkaistiin. Aikani käveltyäni lähikortteleita ympäri ja puhelimessa roikkuen löysin auton 400m päästä alkuperäisestä noutopaikasta. Sain tästä "hyvityksenä" 3h lisää käyttöaikaa mutta paska maku jäi jo tästä.

        Mutta tämä jatkuu. Jätin auton sitten palautusvaiheessa alueelle josta minun olisi se kuulunut noutaa, sillä en halunnut että seuraava pakun vuokralainen joutuu käymään läpi saman rulianssin kuin minä. Seuraavana aamuna, 26.1. jättöpaikalta minulle jätettiin parkkisakot parkkeeraamisesta alle 5m päähän suojatiestä. Noh, firmalla kesti lähes 3kk välittää tieto parkkisakoista minulle, sain tiedon tästä 9.4.2021. Tästä tiedonvälityksestä, eli yhden sähköpostin lähetyksestä minulta veloitettiin 25€ "palvelumaksu" suoraan 24Rentille, johon oli annettu 25€ "alennus", jos maksan sen ajoissa. He itse olivat 3kk kupeksineet parkkimaksun kanssa, ja he vain levittelivät käsiään tekstiviesteissä, joita asiakaspalvelusta sain joka ei reklamaatiotilanteissa edelleenkään puheluihin suostunut vastaamaan. Sitten sain myöhemmin kaupungilta parkkisakot, joissa oli päällä myöhästymislisä. Minulla ei ollut siis missään vaiheessa edes mahdollisuus maksaa sakkoja ajoissa. Ja nämä sakot sain vain siitä syystä, että alueella ei ollut muita vapaana olevia paikkoja ja jätin auton paikkaan josta seuraava asiakas sen löytää ettei hänen tarvitse hakea autoa taas 400metrin päästä ja soitella "asiakaspalveluun" joka katkaisee puhelut joka ikinen kerta samalla kun sinulla on edessäsi pitkä ja raskas muuttopäivä ja pikku stressi jo valmiiksi päällä. Tälläistä ala-arvoista toimintaa tämä rahanahne ja täysin mätä firma harjoittaa. En voi suositella kenellekään.


      • Anonyymi

        Eikös laitetakki joukkokanne tms. vireille?
        t. samaapaskaakokenutsamaltafirmalta


    • Anonyymi

      scam yhtiö, lähetti laskun vauriosta jota en aiheuttanut. JA vielä 3kk sen jälkeen kun mukamas tapahtui.
      Heillä ei todisteita tästä niin luonnollisesti riitautettu ja kuluttajaneuvontaan yhteys.

    • Anonyymi

      Minä vuokrasin auton ja maksoin netin kautta sen hyvissä ajoin. Kun sitten tuli se aamu kun piti saada auto käyttöön, niin ei mitään kaveria tullut tuomaan avaimia. Edellisenä yönä soitti nuori nainen ja mölötti puhelimessa: Emme vuokraa sinulle autoa ja plämp....
      Törkeää. Jäi raha 106,00 € saamatta takaisin.
      T: Rollis-Rambe

      • Anonyymi

        Mistähän vuokraamosta sinä nyt kirjoitat? Ei sieltä koskaan mitään kaveria ole tullut. Ovet aukeaa koodilla.


    • Anonyymi

      Täällä myös yksi joka lankesi 24rent huijaukseen. Olisi pitänyt lukea nämä ensin... Autoa ei ollut osoitteessa ja kun se lopulta löytyi niin oli aivan kaameassa kunnossa.
      En koskenutkaan siihen. Nyt on reklamaatiorumba käynnissä.
      Ensimmäiseen vastasivat noin viikossa ja ei palautusta. No aion katsoa tämän loppuun asti.
      Täysin huijarifirma. Varokaa.

    • Anonyymi

      Täysin huijarifirma. Älkää vuokratko autoa tätä kautta.

    • Anonyymi

      Oli menny auton vuokraamisesta / vakuusmaksun maksamisesta melkein 2vk, luin kokemuksia ja niiden perusteella päätin lähettää kyselyn takaisinmaksusta. Uhkailin viestin lopussa viranomaisilla ja sain 30min päästä vastauksen, että vakuus on palautettu ja tulee 1-3pv aikana tilille.

    • Anonyymi

      Vuokrasin auton maanantaina 26.4 sillä tiistaina piti saada nopeasti auto jotta pääsen asiakastapaamisiin. Teen töitä PK seudulla ja matkustan aina PH-PK arkisin. On oma autokin, mutta varaosissa menee aikaa ja se on ollut jo huollossa 3 vko.

      Nämä mulkvistit tulivat heti mieleen ensimmäisenä vaihtoehtona. Olemmehan aikasemmin käyttäneet kyseisen ''palvelun''. Maksoin autonvuokrauksen 130€ päiväksi, kaikilla ''herkuilla'', rajattomat km, rengasvakuutus, tuulilasivakuutus, ihan kaikki.kirjaimellisesti 2 min maksun jälkeen, tulee viesti että laittappas kuva sun naamasta ja sun ajokortista. Laitoin tottakai menemään. Sit tuli viesti että ei voida vuokrata autoa ellei 500€ vakuusmaksu on suoritettu.
      HUOM> olemme käyttäneet tämän kyseisen firman viime vuonna pelkästään 3 kertaa naiseni kanssa, yksi niistä oli 7pv ajalle kun mentiin Rukalle. Oltiin tyytyväisiä ja ajateltiin et piru vie, lomia vietetään taas Rukalla miksei oteta auto uudestaan siihen matkaan 24rentistä. Näin tehtiin. No NYT VITTU SAA RIITTÄÄ.

      Rahoja eivät ole palauttaneet tilille, ei oo yksikään sielu vastaamassa puhelimeen ja suosittelen että ei kannata vuokrata halvalla. Nämä on vitun huijarit ja olen pyytänyt kuluttajasuojan hakemaan mun rahat sieltä pois.

    • Anonyymi

      Tämä on nyt niin, että minä toimittajana tartun tähäb firmaan pinseteillä. Meitä jymäytettiin myös. Firma täällä meillä on oy-muotoinen, toimitusjohtajan nimi on tiedossa mutta tällaista nineä ei löydy aibakaan Fonectasta.
      Tulee mieleen joukkokanne. Mekin menetimme 60 euroa. Näitä näyttää olevan monia. Kuluttajaviranmaiseen on myös syytä ottaa yhteys.

    • Anonyymi

      Pari kertaa vuokranneena kaikki on toiminut hyvin, joten halusin antaa positiivistakin palautetta. Itseäni ei vaivannut se että piti ottaa ajokortista ja omasta naamasta kuva, mielestäni varsin kohtuullinen pyyntö. Pakussa oli harja ja nokkakärryt, kuormaliinat piti olla omasta takaa.

      Ainoa negatiivinen asia on että käyttöönotto on hidas, kun pitää joka puolelta autoa ottaa kuva ja ladata ne palveluun. Toimi muuten hyvin, mutta oli hidas.

      • Anonyymi

        Mitähän tekemistä positiivisilla (normaaleilla) kokemuksilla on huijausten kanssa?

        Uhrit ovat aina valikoituja. Ei hyvin maksavia tervejärkisiä asiakkaita aina voi tai edes kannata huijata. Koko hommahan kaatuisi muutamassa viikossa.

        Mieti vähän. Olisiko sinua edes teoriassa pystytty huijaamaan? Olisitko maksanut huijauslaskuja? Suurin osa pystyy helposti puolustautumaan.


    • Anonyymi

      Täysi huijarifirma, pyytävät 1200 euron vakuutta kahden tunnin vuokrasta eivätkä palauta sitä vaikka auto on pesty ja tankattu ja puunattu sisältäkin!

    • Anonyymi

      Tässä odotetaan jo vuoteen takuurahoja, että....

      • Anonyymi

        Firmalla huonoin mahdollinen asiakaspalvelu, koska sitä ei käytännössä ole. Ketään ei saa kiinni mitään kautta. Ilmeisesti menetin rahani, koska peruin auton alle 7 pv ennen käyttöönottoa ja mistään en löydä infoa, että saanko mitään osuutta maksamastani rahasta takaisin.


    • Anonyymi

      Ei ole koskaan ollut mitään ongelmia. Tuntuu olevan liian vaikeaa monille ihmisille tämä itsepalvelu -konsepti.

      • Anonyymi

        Itsepalvelu ei vaikuta olevan ongelma, joten turha johdatella ketjussa mainittuja ongelmia käyttäjien syyksi. Itselläni on yksi kokemus Rent24:stä, jonka kuluttajariitalautakunta lopulta ratkaisi minun hyväkseni. Rent24 tosin ilmoitti nimulle, etteivät he meinaa noudattaa kuluttajariitalautakunnan päätöstä. Tämä on mahdollista, koska kuluttajariitalautakunnan päätökset ovat vain suosituksia. Nyt olen kurvallut sinisillä pakuilla itsepalveluna, eikä minulla ole toistaiseksi yhtäkään moitetta .


      • Anonyymi

        Minulla pari kertaa ollut hankaluuksia palautuksen kanssa, kun parkkihallissa on huono kenttä Elisalla. Muuten ei kummempia ongelmia.


    • Anonyymi

      Ristiriitaiset kokemukset. Muutaman kerran vuokrannut kun ei ole muualta saanut. Asiakaspalvelu on epäkohtelias. Kerran vuokrasin pakun ja palautin samaan paikkaan mistä olin ottanut. Tuli todella agressiivinen viesti, että mihin olen auton jättänyt. Vastasin, että samaan paikkaan. Ei kuulunut sen jälkeen. Toisella kerralla taustapeili puuttui, mitä en tajunnut raportoida. Siitä minua syytettiin samalla tyylillä, mutta asia lopulta selvisi. Olen vuokrannut myös ilman ongelmia. Jotenkin tuntuu olevan kommelluksia asiakaspalvelun kanssa. Periaatteessa voisi olla ok firma, mutta epäkohteliaat tekstiviestit antaa kuvan, että en halua olla firman kanssa tekemisissä. Voisi tulla ongelma. Harmi. Ihan ok autot ja lähellä. Voisi olla hyvä firma.

      • Anonyymi

        Oletko lukenut koskaan matematiikkaa? Ei kaikkia voi huijata. Ei edes puolia. Joka viidennen huijaus ja rahastaminen onnistuu aina ja ne neljä ei-huijattua kertovat muille tyydyttävistä kokemuksista ja vuokraavat uudestaan. Homma voi jatkua ikuisesti.

        Huijaaminen on niin kannattavaa, ettei ilman sitä pärjäisi. Hintojakin pitäisi nostaa.


    • Anonyymi

      Vuokrasin 24Rentiltä pakun ja onnistuin läpäisemään kaikki kummalliset alkurituaalit ajokortin kuvausten ja lähetysten osalta. Kun sain vahvistuksen aloin epäillä koko juttua ja soitin heidän asiakaspalvelunumeroon kysyäkseni mistä löydän pakun ja miten sinne pääsee sisään. Minulle vastattiin että kun vuokra-aika lähenee saan ohjeet. Kysyin osoitetta pakulle mutta en saanut. Sitten tuli ilmoitus että auto on vaihtunut ja että uuden auton hakupaikasta tulee myöhemmin tietoa. Mitään uutta ilmoitusta ei tullut. Vuokravahvistuksessa pyydettiin menemään verkkosivulle, josta pakun sijainti selviäisi. Siellä ei ollut osoitetta vaan google maps sijainti, joka johti keskelle Kyläsaaren rakennustyömaata. Soitin uudelleen asiakaspalveluun josta ei ensin vastattu mutta soitettiin myöhemmin takaisin. Eivät tienneet osoitetta pakulle, vaan totesivat pitkän pohdinnan ja etsinnän jälkeen että muut ovat kyllä löytäneet googlen avulla. Vuokra-ajan alkuun oli vielä muutama minuutti joten pyysin peruuttamaan varauksen. Ei onnistunut. Pyydettiin tekemään reklamaatio. Tein reklamaation ja kerroin samat mitä tässä. Pyysin varauksen hinnan takaisin perusteena että auto ei ohjeiden avulla löytynyt eikä edes asiakaspalvelu osannut neuvoa auton luo. Vastaus oli että teillä oli mahdollisuus käyttää pakua joten maksua ei palauteta. En käytä enää koskaan 24Rentlä enkä suosittele kenenkään muunkaan käytettäväksi. Huijarifirma joka kätkeytyy ns. yhteiskäyttöautojen kulissin taakse.

    • Anonyymi

      Samaten vähän huonoja kokemuksia ao. firmasta. Tarvitsin vuokra-autoa, koska oma meni mittavaan remonttiin, joka kesti lopulta melkein 2 vkoa. Löysin netistä 24rentin, joka näytti edulliselta ja konsepti oli minulle uusi joten päätin kokeilla. Rekisteröidyn ja selasin sopivan auton. Ok, varaus sisään ja maksu koko vuokra ajasta samaten. Vahvistus tuli heti. Rahat siirtyivät heti. Kaikki hyvin tähän asti. Jäin odottamaan lisäohjeita (esim. auton ovikoodia jne). Seuraavaksi tuli ilmoitus, jossa minulta pyydettiin kuva ajokortista ja selfie. Ok, ymmärrän, että vuokraaja haluaa varmentaa, että minulla on kortti ja kortti on nimenomaan omani. Selfien kanssa oli vähän ongelmia, mutta sain sen lähtemään ja sain viestin että kuvat ovat ok ja vastaanotetut. Mutta sitten alkoivat vaikeudet. Sain viestin, että autoa ei luovuteta minulle, jos en maksa vakuusmaksua etukäteen. Vakuusmaksu oli melkein kolminkertainen vuokrauksen koko summan nähden. Viestissä ei sanottu, mikä oli tähän syynä. Viestissä oli kyllä listattuna mahdollisia syitä. Identiteetti varkaus, epäilys maksukyvyn puutteesta, uusi asiakas, jonka henkilöllisyyttä ei pystytä luotettavasti tarkistamaan jne. Koko viestin sävy oli kovin negatiivinen, aivan kuin olisin tehnyt jonkin rikoksen. Siellä mainittiin myös, että firman asiakaspalvelijat tekevät uusien asiakkaiden profilointia. Ao. viesti tuli nopeasti sen jälkeen, kun olin lähettänyt valokuvat, mukaan lukien selfien. Joten jäin miettimään oliko valokuva syynä ylimääräisen vakuusmaksun vaatimiseen. Olen jo lähes 60v. äijä, ehkä en mahdu 24rentin haluttujen asiakkaiden profiiliin? Firman palveluksia kun tuntuu käyttävän nuoremman polven asiakkaat. Viestissä myös mainittiin, että ao. vakuumaksu palautetaan minulle takaisin viimeistään 14pv. vuokrauksen päättymisestä. Ts. koska olin vuokraamassa autoa kolmeksi vuorokaudeksi, niin pahimmassa tapauksessa sain vakuusmaksun takaisin 17pv. kuluttua sen maksusta. Viestissä väitettiin vielä, että vakuusmaksut ovat käytössä lähes kaikissa vuokraus firmoissa. Eivät ole. Viestin lopussa vielä mainittiin, ettei 24rent keskustele vakuusmaksun suuruudesta tai syistä miksi se on asetettu. Joten asiakaspalveluun oli siis turha soittaa. En nyt muutenkaan välittänyt keskustella asiasta. Oli selvää ettei 24rent halua minua asiakkaakseen, jostakin syystä. Joten peruin varauksen. Perutus hoitui joutuisasti ja maksamani rahat palautettin pankkitililleni seuraavana päivänä. Tarvitsin kuitenkin autoa, joten soitin "perinteiseen" vuokrafirmaan, tässä tapauksessa Hertz:lle. Ystävällinen asiakaspalvelija vastasi ja sain vielä auton samalle päivälle. Varauksesta tuli vahvistus s-postiin, jossa myös pyydettiin klikkamaan oheista linkkiä ja vahvistamaan henkilötiedot ja voimassa oleva luottokortti. Tein työtä käskettyä ja sain vielä vahvistuksen, että homma ok. Ei valokuvia, ei vakuusmaksuja yms. häslinkiä. Olin luvannut noutaa auton (Tampere/Hatanpää) 18:45. Hertzin toimisto sulkeutui klo. 19:00. N. klo. 18:00 kaveri soitti Hertziltä ja kertoi, että joutui sulkemaan toimiston aikaisemmin asiakaskäynnin vuoksi. Auton avaimet oli toimiston ulkoseinässä olevassa lukitussa lokerikossa. Sain koodin, millä avata lokerikon. Vuokrasopimus ym. paperit oli autossa. Tankki täynnä. Hain auton ja ajelin sillä nuo 3 päivää. Oman auton remontti kuitenkin venähti ja tarvitsin lisää toiset 3 päivää. Lisävuokraus onnistui puhelinsoitolla. Tämän toisen 3 päivän jälkeen olisin vielä tarvinnut autoa, mutta se oli jo varattu muualle. Huomasin, että Autorentti oli aivan kävely matkan päässä, joten päätin kokeilla sitä. Hinnat olivat edulliset, aivan 24rent tasoa. Joten palautin Hertzin auton ja kävin noutamassa Autorentin auton (jonka olin varannut puhelimessa). Jälleen kerran: ei valokuvia, ei vakuusmaksuja. Muistaakseni eivät kysyneet edes sitä luottokorttia. Nimi vuokrasopimukseen, avaimet käteen ja baanalle. Hinnallisesti Hertzin auto oli kallein, mutta se taisi myös olla korkeampaa ajoneuvo luokkaa kuin 24rent ja Autorentti. Plus, että Hertz antoi vielä mukavan alennuksen lopullisesta hinnasta, koska vuokrausaika oli 6pv. kolmen sijasta. Autorentin hinta oli suurin piirtein samalla viivalla 24rentin. Hertzin ja Autorentin asiakaspalvelu oli kummallakin ensi luokkaista. 24rentin palvelua ei juurikaan ollut. Jos vielä joskus tulee saman tapaista tarvetta vuokra-autolle, niin käännyn kyllä Autorentin tai Hertzin puoleen. 24renttiä en tule käyttämään.

      • Anonyymi

        Jostain ihmeen syystä 24rent ei kelpuuttanut sinua huijattavien hölmöjen asiakkaiden joukkoon. Kuukauden kiintiö saattoi olla jo täynnä, joten "vika" ei välttämättä ollut sinussa. Puolustuskyvyttömien uhrien valinta ei ole aina ihan helppoa.

        Kokeile joskus uudestaan, mutta älä maksa mitään etukäteen missään vaiheessa. Kysele jatkuvasti erilaista vaihtoehdoista ja maksutavoista yms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jostain ihmeen syystä 24rent ei kelpuuttanut sinua huijattavien hölmöjen asiakkaiden joukkoon. Kuukauden kiintiö saattoi olla jo täynnä, joten "vika" ei välttämättä ollut sinussa. Puolustuskyvyttömien uhrien valinta ei ole aina ihan helppoa.

        Kokeile joskus uudestaan, mutta älä maksa mitään etukäteen missään vaiheessa. Kysele jatkuvasti erilaista vaihtoehdoista ja maksutavoista yms.

        Huomioikaa vuokrausehdoista, että vahingon tapahtuessa vakuutuksen omavastuun päälle tulee muita kuluja. Laskuttavat lisäksi ainakin auton seisontapäivistä ja sekä käsittelykulun vahingon käsittelystä.

        Mainittu omavastuun määrä ei siis välttämättä ole maksimi korvausmäärä minkä laskuttavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomioikaa vuokrausehdoista, että vahingon tapahtuessa vakuutuksen omavastuun päälle tulee muita kuluja. Laskuttavat lisäksi ainakin auton seisontapäivistä ja sekä käsittelykulun vahingon käsittelystä.

        Mainittu omavastuun määrä ei siis välttämättä ole maksimi korvausmäärä minkä laskuttavat.

        Mitään ylimääräistä ei tarvitse maksaa. Yrittäjä ottaa riskin ja kerää voitot. Ei asiakas. Riitauttakaa aina kaikki.

        Eikä huijariyrittäjä saa vaatia asiakasta täyttämään esim. vajaapaineisia renkaita. Niiden on oltava luovutushetkellä ok.


    • Anonyymi

      Minulle kävi aivan samoin. Vaimon vuokraaman pakun maksoin minä; rahat ovat sisässä. autoa ei saatu käyttöön, koska tuo kuvan lähettäminen ei onnistunut. Minusta tässä olisi jo joukkokanteen ainekset koossa. Eiköhän laiteta porukalla luu kurkkuun huijareille ?
      Kuka puljun muuten omistaa ?

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Niin, se toimittaja, joka tuossa aiemmin huhuili! Kerää tietoja täältä ja pyydä haastatteluja. Sen jälkeen oikein lööpissä juttu esille. Joukkokanne pystyyn!
        t. samaapaskaasamaltapuljultakokenutvol.2


    • Anonyymi

      Sukulaiseni vuokrasi auton heiltä, maksoi varausmaksunkin ja kaikki tarvittavat toimenpiteet teki kuvien lähetyksestä lähtien. Alle vuorokautta vuokrauksen aloituksesta tuli 5000€ !! vakuusmaksu pyyntö, siis klo 16 päivällä ja seuraavana aamuna olisi ollut auton nouto.
      Soitin sinne ja ihmettelin asiaa, nainen toisessa päässä jauho vaan vuokrausehdoista. Peruutinpa samalla omankin autonvuokrauksen.
      Eli älä missään nimessä vuokraa autoa täältä, ellet halua muuttokuormasi kanssa jäädä kuin nalli kalliolle!

    • Anonyymi

      Pyysivät ensin 800e panttia ja sitten 1200e ilman selitystä. Pitävät panttia maksimi määrän eli 14 arkipäivää.

      En suosittele kenellekään.

    • Anonyymi

      Tulevaisuus näissä autovuokramoissa on todella robottimaisen huippu PASKA ja erittäin vaikea !! Saatana tämä 24rent on täysin ryöstö ja maailman vaikein auto vuokraus palvelu mitä vois olla !!! Jos sattumalla päädytte vuokra 24rent auton niin varaudu 1h sitä prkl ohjelman käynnistämisen ja 1h palautuksen koska siinä ei pitää mitään paikkansa! EI OLE MINKÄÄNLAISTA ASIAKASPALVELUA EIKÄ KUKAAN VASTA SÄHKÖPOSTIIN! Raha hukkaa ja robotti firma!!! Saatana kuinka paska firma 24rent !!!!!

    • Anonyymi

      Noniin varastivat minultakin huomattavan summan rahaa, tehdäänkö joukkokanne? Onko se jo pystyssä?

    • Anonyymi

      Tämä yritys pitää ehdottomasti saada virkavallan syyniin

    • Anonyymi

      Tokihan kuvat kysytään, että tiedetään kenelle auto annetaan vuokralle. Se on myös sinun etusi ettei joku huume hörhö vuoraa autoa sinun tiedoilla/kortilla. Auto maksaa kuitenkin 18-50.000 euroa, eli lienee hyvä tietää kenelle se luovutetaan ja että henkilöllä on kykyä maksaa ainakin vakuutuksen omavastuu jos saattuu vahinko. Kivijalka vuoraamokin kysyy kortin ja näkee naaman kun käyt tiskillä, siellä niistä raapaistaan vielä valokopio joka laitetaan tietoturvallisesti laatikon pohjalle, sen lisäksi ne ottaa luottokortilta vaakuudeksi vuokrauksen omavastuunmäärän :)
      Huomasit varmaan lukea emailin ohjeen: "Palvelemme sinua kaikissa asioissa osoitteessa m.24rent.fi", josta varmaan peruutit varauksen kun päätit ettei haluakaan sitä?

      • Anonyymi

        Höpötyksesi on taas yksi tyhmä tapa valehdella!

        Ketä puolustat ja miksi? Miksi mielestäsi kaikki huijaaminen on sallittua?


    • Anonyymi

      Todellakin erikoista vedätystä!! Olen vuokrannut viim.2 vuoden aikana yli 12krt autoja. Ja nyt ei mennyt vuokraus läpi, vaan pyydetään 450euron vakuusmaksu? En suostu maksamaan, vaan peruin tilauksen. Tuskin saan takaisin maksamaani yli sadan euron vuokrausmaksua?!?!

      • Anonyymi

        Saat kaiken maksamasi takaisin, jos osaat ja vaivaudut pyytämään. Voi mennä aikaa, jos osoitat vähänkin oireita osaamattomuudestasi. Pelkkä pienikin epäily on vakava oire. Kyse on pitkäjänteisestä ammattimaisesta toiminnasta. Ei sa tulla negatiivista julkisuutta.

        Jos et saa, nosta iso meteli. Saat sitten rahasi heti takaisin ja keksittyjä selityksiä yksittäistapauksesta. Voit pyytää tarvittaessa myös kohtuullista korvausta vaivastasi, jos homma venyy kohtuuttoman pitkäksi. Montako vastaavaa tapausta olet lukenut lehdistä? Et yhtään. Mieti, mikset ole?

        Oikeus toimii, jos sitä osaa käyttää.


    • Anonyymi

      Onko muilla kokemusta pakun kolhimisesta ja vahingonkorvauksista? Sain 2500 e laskun lommosta ja naarmusta. Pyysin kuittia korjauksesta, en saanut, vain arviolaskelman kuluista. En haluaisi maksaa noin suurta summaa, kun en tiedä aiotaanko lommoa korjata lainkaan. Olen ajatellut viedä kuluttajariitalautakuntaan, mutta mietityttää, koska hehän antavat vain suosituksen, jonka yrittäjä voi jättää huomiotta. Onko järkeä edetä?

      • Anonyymi

        Näin olen ajatellutkin. He lähettivät autokorjaamon tekemän korjauslaskelman, paljon tämä tulisi maksamaan. Se oli vielä 1000 e enemmän. Hankala itse sanoa, kun en tiedä yhtään paljon tällaiset oikeasti maksaa. Sanoivat, että heillä on oikeus laskuttaa minua nyt ja korjata auto myöhemmin. Ainoa missä voin hävitä, on että jos korjaus tosiaan maksaa noin paljon ja he voittavat lautakunnassa, joudun maksamaan tuosta koko summasta viivästyskorot. Vain tämän takia arvelluttaa viedä eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin olen ajatellutkin. He lähettivät autokorjaamon tekemän korjauslaskelman, paljon tämä tulisi maksamaan. Se oli vielä 1000 e enemmän. Hankala itse sanoa, kun en tiedä yhtään paljon tällaiset oikeasti maksaa. Sanoivat, että heillä on oikeus laskuttaa minua nyt ja korjata auto myöhemmin. Ainoa missä voin hävitä, on että jos korjaus tosiaan maksaa noin paljon ja he voittavat lautakunnassa, joudun maksamaan tuosta koko summasta viivästyskorot. Vain tämän takia arvelluttaa viedä eteenpäin.

        Huijaus perustuu kokemattomien ja osaamattomien pelotteluun. Lue edes tämän ketjun viestit.

        Ei sinun tietystikään tarvitse maksaa mitään, jos et saa todellista toteutunutta korjauslaskua luetettavalta korjaamolta. Siinä on oltava eriteltynä sinun aiheuttamat viat. Ei sinua voida laittaa maksamaan muitakin vikoja. Ja kaiken laskutuksen on oltava kohtuullista. Alle puolet siitä, mitä yksityinen joutuisi kaikkinen veroineen ym kuluineen maksamaan. Jollakin tavalla pitää varmistaa, ettei firma pääse laskuttamaan samoista korjauksista useita eri asiakkaita. Voit itse käyttää korjaamon kuittia joihinkin omiin verovähennyksiin. Verottaja tarkistaa päällekkäisyyksiä.

        Kyse ei ole uusista edustusautoista vaan kovassa käytössä olevista kuluvista työvälineistä. Yritykselle ei saa muodostua euroakaan tuloa keksityistä ylihinnoitelluista "korjauksista". Heilläkin on oltava omavastuu.

        Jos et ymmärrä kysessä olevan kusetus, niin maksa ja auta yritystä kusettamaan kymmeniä muitakin uhreja. Kyse ei edes ole rikoksesta, jos maksat vapaehtoisesti. Jos joku ulkopuolinen pääsisi tutkimaan firman tilejä pitemmältä ajalta kaikki paljastuisi. Poliisi ei voi eikä edes osaa tehdä mitään, koska laki estää heitä tekemästä mitään itsenäisiä tutkimuksia selvissäkään tapauksissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin olen ajatellutkin. He lähettivät autokorjaamon tekemän korjauslaskelman, paljon tämä tulisi maksamaan. Se oli vielä 1000 e enemmän. Hankala itse sanoa, kun en tiedä yhtään paljon tällaiset oikeasti maksaa. Sanoivat, että heillä on oikeus laskuttaa minua nyt ja korjata auto myöhemmin. Ainoa missä voin hävitä, on että jos korjaus tosiaan maksaa noin paljon ja he voittavat lautakunnassa, joudun maksamaan tuosta koko summasta viivästyskorot. Vain tämän takia arvelluttaa viedä eteenpäin.

        Jos uskot heidän itse itselleen keksimiin oikeuksiinsa laskuttaa asiakkaita omien halujensa ja hinnastojensa mukaan, niin kukaan ei auta sinua. Maksat loppuelämäsi huijareille kaikkea ylimääräistä kaikessa. Valehteleminen on helppo ja halpa tapa ansaita ilmaista rahaa. Ei ole edes rangaistavaa.

        Hiukan maalaisjärkeä mukaan. Sinut on jostain syystä valittu uhriksi. Kysy neuvoja joltakin täysijärkiseltä tuttavaltasi ja pyydä häntä ottamaan yhteyttä firmaan. Pahoittelevat tätä yksittäistä väärää tapaansa toimia ja peruuttavat kaiken.


      • Anonyymi

        Hei! Tiellä kävi sama moka, miten asia edennyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei! Tiellä kävi sama moka, miten asia edennyt?

        Ei huijreille tarvitse maksaa mitään. Eivät voi mennä oikeuteen. Kaikki paljastuisi ja tulisi liikaa negatiivista julkisuutta. Lue lehtiä. Mitä näet?


      • Anonyymi

        Ei niitä lommoja ja narmuja juuri koskaan oikeasti korjata. Ei mitään tarvetta. Lommot ja narmut saa näkymättömiksi ihan kotikonsteinkin. Kyse on vain edullisesta kuljetusvälineestä.

        Maksut tietysti aina vain kuitteja vastaan. Ei koskaan etukäteen. Kaikki firmat valehtelvat ja kertovat laittomista ehdoistaan. Ei mitään merkitystä.

        Huijattavat asiakkaat ovat valikoitua porukkaa. Jos ei osaa olla kolhimatta lainattua "hienoa" autoa, niin ei varmasti osaa mitään muutakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei! Tiellä kävi sama moka, miten asia edennyt?

        Päätös tuli kuluttajariitalautakunnasta: suosittavat että yritys maksaa takaisin koko summan mitä maksoin, mutta näyttää siltä etteivät aio maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päätös tuli kuluttajariitalautakunnasta: suosittavat että yritys maksaa takaisin koko summan mitä maksoin, mutta näyttää siltä etteivät aio maksaa.

        Miksi maksoit mitään ja tuit huijareiden toimintaa?


    • Anonyymi

      Joo kukaan ei saa pakua tai rahoja koin saman scämmin myös itse sai minut ajattelemaan pyramidi huijaus rent sivuston avaamista missä vahvistukset ovat naurettavia ja profiilia ei voi vahvistaa edes passilla syntymätodistuksella tai ajokortilla ja tietysti jokainen varaus pitää peruuttaa vähintää 90päivää ennen varattua aikaa

    • Anonyymi

      Muuttoa varten varasin pakun pariksi tunniksi 37€ hintaan parin viikon päähän, pyysivät 1800€ vakuusmaksua. Peruutin tilauksen, saa nähä menikö 37€ kankkulankaivoon 😅

      • Anonyymi

        Saat kaiken etukäteen maksamasi takaisin, jos osaat pyytää asiallisesti. Ei ole tyhmille ihan helppoa, mutta onnistuu aina, jos nostaa äänentasoa yli kipurajan.

        Älä missään tapauksessa luovuta.


    • Anonyymi

      Täyttä huijausta. Kun on hankalasta sivustosta löydetty auto (ensin pitää valita paikkakunta, eli pitää käydä kaikki paikkakunnat läpi yksi kerrallaan) niin sitten ilmoitetaan että tulee 500 EUR/kk lisä, koska vuokraamisen alkamisaika on jokin sesonki! Seuraavaksi on varmaan seuraava sesonki... 500 €. Kuukaudessa. Sesonkilisää. Ei näin.

    • Anonyymi

      24Rent on huijausyritys. Vuokrasin pakettiauton heiltä ja sain satojen eurojen laskun "kolhusta". En ollut kolhinut autoa ja todisteet minulla oli. Laskun lähettivät sähköpostiin silti, todella törkeää! Tällaisia 24Rent kokemuksia pakettiautovuokrauksesta täällä. Rahastusta yrittävät kaikin keinoin.

      • Anonyymi

        Suomessa ei aiheettomien laskujen lähettäminen ole laitonta. Vaikka yritys jäisi kiinni sata kertaa päivässä aiheettomien laskujen lähettämisestä, ei sille tule mitään seuraamuksia. Saa jatkaa lähettämistä eikä turhaan maksettuja rahoja edes tarvitse palauttaa.

        Myös kaikkien muidenkin huijausten yrittäminen on täysin laillista. Vain tyhmät maksavat ja ylläpitävät toimintaa vuosikymmeniä


    • Anonyymi

      Itsellä ainakin palvelusta pelkästään hyvät kokemukset ja useasti kyseistä palvelua käyttänyt. Olen peruuttanut varaukseni, rahat palautuivattilille parissa päivässä. Asiakaspalvelun kanssa ollut yhteydessä pariinkiin otteeseen ja asiointi mennyt oikein hyvin.

      • Anonyymi

        Mitä merkitystä tuolla höpinällä on ja miksi juuri kerrot tuota höpinää meille? Onko joku syy?

        Mikset kerro kaikkia muitakin tapauksia, joita ei juuri sinulle ole tapahtunut eri liikkeissä ja erilaisissa muissa tapahtumissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä merkitystä tuolla höpinällä on ja miksi juuri kerrot tuota höpinää meille? Onko joku syy?

        Mikset kerro kaikkia muitakin tapauksia, joita ei juuri sinulle ole tapahtunut eri liikkeissä ja erilaisissa muissa tapahtumissa?

        Olet kai töissä tuossa firmassa, vai onko sinulla kenties joku kehitysvamma päässäsi?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä merkitystä tuolla höpinällä on ja miksi juuri kerrot tuota höpinää meille? Onko joku syy?

        Mikset kerro kaikkia muitakin tapauksia, joita ei juuri sinulle ole tapahtunut eri liikkeissä ja erilaisissa muissa tapahtumissa?

        24rent yrittää keventää....


    • Anonyymi

      Olen vuokrannut 24rentiltä 3 kertaa. Ensimmäisellä kerralla piti ne pakolliset ajokorttikuvat lähettää ja maksaa vakuus joka oli muutaman satasen luokkaa, sekin palautettiin sovitusti 14pv päästä vuokrauksesta. Muilla kerroilla ei tarvitse enään maksaa mitään vakuuksia kun on jo tuttu asiakas. Joka kerta on onnistunut vuokraaminen ihan hyvin vaikka onkin pelottanut jos tuleekin jotain aiheettomia syytöksiä auton kolhimisesta yms. Kolmannella kerralla vuokrasin muuttoon talvella pakun, auto aivan jäässä ja lumen peitossa, kuvat pitää ottaa ja lähettää sovelluksen kautta ennen kun ovet edes aukeaa niin eihän niissä näy yhtään mitään jälkiä. Tottakai auton sulatessa sitten huomasin 3 isoa kiveniskemää tuulilasissa ihan yläkulmissa, onneksi olin ihan varmuuden vuoksi ottanut tuulilasin lisäsuojan joka oli ehkä 5e hintainen niin en vaivautunut edes kertomaan niistä heille kun vahinkojen ilmoittaminen pitäisi tehdä kuvien oton yhteydessä mikä on mahdotonta jos auto ihan jäässä, jäljet näkyy vasta kun on ajellut tovin.
      Toki suosittelen jokaista niiden muutaman pakollisen kuvan lisäksi videokuvaamaan auton 360 astetta, renkaita, sisätiloja ja takakonttia myöten.

      Saatan joskus vuokrata neljännenkin kerran vaikka joka kerta jännittääkin aika lailla mutta toistaiseksi olen välttynyt kusetuksilta.

      • Anonyymi

        Et ymmärrä asiasta yhtikäs mitään. Olet itsekäs hölmö ja ajattelet vain asiaa itsesi kannalta.

        Eihän huijattavien määrä voisi missään teoreettisessakaan tilanteessa olla yli 10 % asiakkaista. Kysehän jatkuvasta toiminnasta ja "voittojen" maksimoinnista, ei minimoinnista.

        Hyväksyt selvästi muiden tyhmien puolustuskyvyttömien huijauksen. Miksi?


    • Anonyymi

      Ite oon Kuopiossa minileasingia, 2-6kk käyttäny. Ei ole ongelmia ollut. Autot siistejä ja uusia.

      • Anonyymi

        Tuolla ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Eihän lypsävää lehmää kannata tappaa. Mieti edes hetki mitä höpötät.


    • Anonyymi

      Hämärää toimintaa kaikinpuolin.

      • Anonyymi
        UUSI

        ..👍..


    • Anonyymi

      Itse vuokrasin 13.12.2022 pakun muuttoa varten ajalle 1.1-2.1.2023.Vuokraus ja maksu kävi sujuvasti.31.1 klo.16 sain ilmoituksen etten saa aamulla pakua ellen maksa 15000e(kyllä,luit oikein)vakuusmaksua joka palautetaan vuokrauksen jälkeen.Olipahan hemmetin moinen homma keksiä uusi paku muuttoa varten uudenvuodenaattona...Pointti on se että vuokrauksesta heillä oli 17 vuorokautta aikaa ilmoittaa moisesta ja päätyivät ilmoittamaan edeltävänä iltana.Kukaan ei luonnollisestikaan vastannut puhelimeen 24rent:illä.Peruutin vuokrauksen ja sain siitä rahani takaisin.Ei tarvii tuolta enää litään ja tulen pitämään huolen että kokemukseni kyseisestä firmasta tulee muidenkin tietoon.

      • Anonyymi

        Olet oikeutettu vahingonkorvaukseen. Huijaaminen on suunniteltua ja tarkoituksellista. Ei ollut vahinko.

        Jostain syystä lehdistö ei ole kiinnostunut tuon huijarifirman toiminnasta.


    • Anonyymi

      Itse vuokrasin tänään ison pakun Kuopiosta.

      Alku hämminkiä oli hieman, sillä puhelin-numero meni väärin varaustilanteessa, tosin syytän palvelinta tästä, koska tarkistin numeron monta kertaa ennen varausta..
      Loppu hyvin, kaikki hyvin, sillä numeroa ei edes tarvinnut oikeastaan, vaikka sitä en saanutkaan korjattua.
      Kaikki hoitui simppelisti verkossa ja meilin kautta.

      Kaikkine outouksineen (kuvien otto autosta, ajokortista yms) verrattuna ”tavan” vuokraukseen. (esim. Hertz, josta kokemusta) palvelu oli varsin hyvä ja helppokäyttöinen jos noudattaa annettuja ohjeita ja tekee asiat oikein.

      Henkilökohtaisesti voin kyllä suositella kokeilemaan 24renttia jos on auton tarvetta.

      • Anonyymi

        Typerä mainos.

        Tottakai suurin osa vuokrauksista sujuu ihan ok asiakkaan mielestä, sillä eihän homma voisi muuten jatkua vuodesta toiseen. Uhrit ovat aina tarkkaan valittuja.

        Ei kukaan ole kiinnostunut aivan normaaleista positiivisista kokemuksista. Uhreja kiinnostaa vain ja ainoastaan vain ne suunnitelmalliset huijaukset. Eivät ne mihinkään katoa positiivisten tapausten vuoksi.


      • Anonyymi
        UUSI

        Minullakim on yksi hyvä kokemus 24rentistä ja toinen sitten tosi huono. Eli jos mitään normaalista poikkeavaa ei ole, miin hyvä. Mutta jos mikään poikkeaa ns. normaalista, alkavat vaikeudet.
        Asiakaspalvelua ei saa ja jos saa, niin asiakas on väärässä, ennen kuin toisin todistaa. Ja mahdollisia saamisiaan saa odottaa ja vaatia ja vaatia....


    • Anonyymi

      Älä ikinä käytä tätä palvelua. Kusetusta ja huijausta. Pitää laittaa koko girma nurin jos vaan voi,m kuolkoon syöpään koko vitun konttori

      • Anonyymi

        Jos kukaan ei maksaisi huijauslaskuja, toiminta loppuisi aika nopeasti.

        Lehdistö ja Google yms kanssarikolliset saavat mainostuloja, joten toiminta jatkuu.


    • Anonyymi

      Vuokrasin nyt toukokuu 2023 henkilöauton kahdeksi päiväksi ensimmäistä kertaa 24rent:stä. Mies 43v luottotiedot kunnossa.

      - ei pyyntöä selfiestä, vain ajokortista (palvelun kautta lähettäen.
      - ei vakuusmaksua, pelkkä luottokortilla maksettu varaus
      - ajoin noin 100km hybridillä ja tankkiin meni 7,5 litraa 95E:tä, että ehkä siinä suurin tappio.
      - autossa sisällä haisi intia, mutta sekin haju laantui nopeasti. Onneksi ei afrikan aromit.

      - täytyy korjata tätä tekstiä jos tulee jälkiterveisiä.

      Muutoin normaali ja yksinkertainen yhteiskäyttöauton vuokraus, jonka perusteella palvelua voi suositella.

      • Anonyymi

        Sairasta markkinointia!

        Mitä merkitystä yksittäisillä keksityillä (tai edes todellisilla positiivisilla) kokemuksilla on? Ei mitään. Vain ja ainoastaan vain ne negatiiviset kokemukset ratkaisevat. Yksinkertaista matematiikkaa.

        Onko joku eri mieltä?


    • Anonyymi

      En saa yhteyttä tähän itekkään ilman että varaisin auton uudestaan. Vuokrasin pakun,koitin ottaa yhteyttä ajan muokkauksesta.vaan eipä onnistunut. Maksoin liki 200e, rahoja en saa takasin.
      Turhake koko yritys. Petoksen tuntoa.

      • Anonyymi

        Opettele käyttämään Googlea aina ennen osto- tai vuokrapäätöstä. Säästät tuhansia etkä tue rikollisutta.


    • Anonyymi

      Huijaus 😈😈😈😈

    • Anonyymi

      Rahoja ei saa takaisin!!! Keksittyjä juttuja korjausvaatimuksista, naarmu muka jossain, vaikka auto kuvattiin lopuksi.
      Kuluttaja-asiamieskin neuvoton asian suhteen. Selvittely johti tulokseen, että koko auto oli vaihdettu toiseen, ettei totuus paljastuisi… huijareita ja petollisia ovat, en suosittele kenellekään kyseistä petollista firmaa… 🤮

    • Anonyymi

      Vuokrasin auton Rentalcarsin kautta etukäteen Suomesta. Auto+täysvakuutus. Auton noutopaikka Centauro Alicanten lentoasema. Auton noutovaiheessa esitin ja annoin virkailijalle ostamastani täysvakuutuksesta dokumentin. Virkailija sanoi minulle, että joudun maksamaan pantin polttoaineesta ja se palautetaan Visalle jos tankki täysi. Pyysi, että kirjoitan tästä allekirjoituksen ns.sähköiseen versioon. Sanoi, että saan allekirjoittamastani dokumentista sähköpostin. Huomasin, kun avasin s-postin majapaikassa että virkailija oli lisännyt lisärivin 168 euroa polttoainelisäpantin alle.
      Virkailija lisäsi tietämättäni Centauron toisesta toisen täysvakuutuksen 168 euroa. Vastaava vakuutus oli Rentalcarsin kautta 47 euroa.
      Olen asiasta reklamoinut ja tämä huijarifirma Centauro ei suostu palauttamaan minulta epärehellisin keinoin huijaamia rahoja takaisin. ÄLKÄÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA VUOKRATKO AUTOA CENTAURO NIMISELTÄ AUTONVUOKRAUS FIRMALTA, SILLÄ HEIDÄN ARVOISTA PUUTTUU REHELLISYYS!

      • Anonyymi

        Tee rikosilmoitus. Saat rahasi takaisin välittömästi.


    • Anonyymi

      Vuokrasin pakun tältä firmalta ja vuokratessa otin heiltä erikseen vielä tuulilasivakuutuksen autoon. Noh autoa hakiessa ihmetys oli suuri, kun auton tuulilasi oli todella pahasti rikki.. Kysyin asiaa rent24 henkilökunnalta johon vastasivat, että vakuutus korvaa minun aiheuttamat vahingot tuulilasiin. Eli siis myivät jo valmiiksi vaihto kunnossa olevaan lasiin vakuutuksen ja pitävät tätä normaalina. Tämän lisäksi auto oli vielä tavaratilastaan todella likainen mikä oli myöskin ok heidän mielestään.

      • Anonyymi

        Jos ei olisi helposti huijattavia höppänöitä, niin ei olisi huijareitakaan.

        Miettikää tätä.


    • Anonyymi

      Meillä tänään 29.9.-23 aivan samanlainen kokemus. Viemme asian kuluttaja-asiamiehelle ja virkavallalle. Tilaus oli maksettu ja varausvahvistus tuli meille. Asiakaspalveluun ei saanut minkäänlaista yhteyttä. Erittäin ikävät kokemukset.

    • Anonyymi

      Meillä tänään ihan samanlainen kokemus. Maksettu, vahvistettu kuva ajokortista lähetty. Emme saaneet "asiakaspalveluun" mitään yhteyttä. Kuluttaja-asiamiehelle ja virkavallalle ilmoitus.

    • Anonyymi

      moitteettomasti toimi vuokraus, edullinen ja auto ok.

    • Anonyymi

      Kannattaa olla varovainen tämän yrityksen kanssa asioidessa. Lukekaa kokemuksia puolueettomista lähteistä, eikä heidän ylläpitämiltään sivuilta.
      Esim. Täältä tai truspilot

    • Anonyymi

      No vähän mietityttää tämä firma. Paljon huonoa kuullut. Meinasin varata, mutta kävin ensin katsomassa autoa, joka seisoi umpijäässä likaisena tien varressa Hyvinkäällä niin alkoi epäilyttämään lähteekö edes käyntiin ja millä otan hyvät kuvat jäisestä autosta. No katsotaan tuleeko vuokrattua vai etsinkö toisen yrityksen

    • Anonyymi

      Minulla toiminut hyvin, ehkä 3-4 kertaa vuokrannut auton muistaakseni? Hieman se etäavaus on reistannut välillä mutta se johtunut omasta puhelimen netistä. Suosittelisin kyllä - voi toki olla sattumanvaraista jos noita huonoja kokemuksia sattuu eteen.

    • Anonyymi

      Itse olen riitauttanut parkkisakot kaksi kappaletta, jotka on kirjattu 4 ja 6 päivää vuokra-ajan päättymisen jälkeen. Palautin auton muutaman tunnin vuokrauksen jälkeen samaan paikkaan, josta auton hain.
      En voi suositella. Lisäksi yrittävät periä jotain 50€:n lisälaskua, jonka perusteista en edes tiedä.

    • Anonyymi

      Täyttä kusetusta. Auto maksettu ja tietoja ei koskaan silti vahvisteta. Kaikki tehty ohjeiden mukaan, etittiin osoitteesta joka varauksessa ilmoitettu. Mitään pakua ei olemassakaan, osoite vie sairaalarakennusten ym yritysten pihaan, ei pakua missään. Asiakaspalveluun ei voi soittaa, sähköpostin lähetys yritykselle ei onnistu "huomioithan että emme lue sähköpostia, ota yhteyttä alla olevan linkin kautta". Linkistä löytyy vaan varauksen peruutus, ja varausta ei ole seuraavan linkin alla ollut muka olemassakaan. Kiva, raha kyllä silti kelpasi mutta mitään osoitetta mihin yhteyttä ottaa ei olemassakaan. Olen vuokrannut autoja kotimaassa ja ulkomailla, vastaavaa paskaa ei vielä koskaan tullut vastaan.

    • Anonyymi

      Edellinen kerta 24rentin kanssa meni todella ikävästi. Tänään hoidin muuton todella halvalla ( 49 e päivä) ja kaikki toimi upeesti. Eli suosittelen tätä rentobiilin firmaa
      https://rentobiili.fi/halpa-pakettiauto/

    • Anonyymi

      Minulta huijattiin 2400 e, mites se joukkokanne? Näitä tapauksia näyttää olevan aika paljon.

    • Anonyymi

      Välttäkää myös heidän brändiään 24GO, huijausta!

      * Autoa ei löydy luvatusta osoitteesta.
      * Autot likaisia, mm. omakohtainen kokemus vahva koiran tai kissan virtsa sisällä, autollahan ei saa kuljettaa lemmikkejä. (Tai jos saa, niin tuskin sentään koira/kissa saanee kusta auton sisälle.)
      * Asiakaspalvelua ei ole olemassa, ei mitään mahdollisuutta saada yhteyttä puhelimitse tai sähköpostilla. Heidän ns. chat-palvelu on käytännössä looppi mistä ei pääsee minnekään oikean ihmisen kanssa keskustelemiseen.
      * Luottokortilta veloitettu "vakuusmaksu" 100€ ja lisäksi lasku vuokrausajasta.

      Tutkintapyyntö poliisille lähtee omalta osaltani, eiköhän poliisi kaivele ne yrityksen yhteystiedot.

    • Anonyymi

      Lukekaa arvostelut truspilotista niin näette mikä yritys. Jos googlaatte pelkkiä kokemuksia niin googgeli ohjaa suoraan heidän omille ylläpitämilleen sivuille ja siellähän tietty pelkkää kehua. Trustpilotissa lähes kaikki arvostelut surkeita

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      34
      1461
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      6
      1224
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe