Jeesuksen takaisin tuleminen

Vain mormonit ovat pelastuneita, kun Jeesus palaa???? Ei varmasti ole näin.

ROOM. 8: 1 Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.
2. Sillä elämän hengen laki Kristuksessa Jeesuksessa on vapauttanut sinut synnin ja kuoleman laista.

ROOM. 10: 9. Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;
10. sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.

Ei mormoneihin kuulumalla.

9

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olli "Meidän kirkko on ainoa, joka voi joka asiasta sanoa rehellisesti, että kysykää Jumalalta"

      Ei varmasti ole. Kyllä Jumala puhuu myös muissakin seurakunnissa. Pyhä Henki johtaa ainakin meidän seurakunnassa.


      Ettei mormoneissa ole mitään mitä ei ole muissa seurakunnissa. Mutta on mikä puuttuu mormoneilta, mutta on muissa seurakunnissa.

      • Olli sanoi, että näin käy kun kuuntelee vihollisen ääntä!!!

        Onko sitten Raamattu mormonien vihollinen???


      • Anonyymi
        totuusvoittaaaina kirjoitti:

        Olli sanoi, että näin käy kun kuuntelee vihollisen ääntä!!!

        Onko sitten Raamattu mormonien vihollinen???

        Raamattu on mormonien mielestä erehtyväisempi kuin Mormonin kirja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu on mormonien mielestä erehtyväisempi kuin Mormonin kirja.

        Ei he hyväksy Raamattua laisinkaan vaan ainoastaan oman kirjallisuuden ja he väittävät että he ainoastaan saa "jatkuvia ilmoituksia" Raamattu on jatkuva ilmoitus eikä siitä voi ottaa mitään pois eikä lisätä. Pyhä Henki sitten ohjaa seurakuntia opettaa, muistuttaa ja selittää.


      • Anonyymi
        totuusvoittaaaina kirjoitti:

        Ei he hyväksy Raamattua laisinkaan vaan ainoastaan oman kirjallisuuden ja he väittävät että he ainoastaan saa "jatkuvia ilmoituksia" Raamattu on jatkuva ilmoitus eikä siitä voi ottaa mitään pois eikä lisätä. Pyhä Henki sitten ohjaa seurakuntia opettaa, muistuttaa ja selittää.

        Onkohan mormoneilla yhtään oppia mikä olisi oikein?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan mormoneilla yhtään oppia mikä olisi oikein?

        "Onkohan mormoneilla yhtään oppia mikä olisi oikein?"

        Ne on laskettavissa yhden käden sormin.


    • Minulle kun Herra ilmoitti :

      Kierrä poika lahkot kaukaa.

      Ja kuuntelin.

    • Anonyymi

      Jaa a - alkoi taas uskovien tavanomaiset iltasadut!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe