Moi,
Minulla ja exällä 3 poikaa,11v,13, ja 18v,ex lähiomainen.
Ovat kirjoilla exällä ja tapaamiset 50-50.
Nyt kuitenkin jo jonkin aikaa narsisti exä on pyrkinyt vähentään mielivaltaisesti tapaamisiamme poikieni kanssa.
Asumme aika lähellä toisiamme (n.3km).
Miten jumalauta joku äiti voi käyttäytyä noin?Osaako joku sanoa miksi?
Olemme olleet erossa kohta 10v ja olen aina ollut lasteni lähellä,aviossa ja sen jälkeen,olen hankkinut ja hankin edelleen tarpeen mukaan vaatteita ym.tarpeellista kasvun mukaan.
Oon niin paljon kuullut ja nähnyt niitä isiä ja hiukan äitejäkin jotka eivät huolehdi omistaan,miks helvetissä sitten me isät jotka oikeasti ovat isiä kohdellaan näin?
Tää on täysin käsittämätöntä,miksi äiti haluaa satuttaa tällä tavalla.
Olen viimeseen asti pyrkinyt välttään riitoja mutta näyttää siltä että on pakko viedä asiaa eteenpäin jossa ainoastaan lapset kärsii.
Nytkit tilanne on se ,että poikien (2kpl) piti tulla perjantaina ja sitten lauantaina ja nyt sunnuntaina mutta exän mukaan pojat ei halua,no ilmeisesti tulevat maanantaina ja saavat olla 2 PÄIVÄÄ isällä koska exä on näin päättänyt.
Mitä tälläisen naisen kanssa pitäisi tehdä,ehdotuksia ?
Ihminen on niin vaikea,haastava ja ennenkaikkee narsisti joten kaikki vinkit otetaan vastaan.
Rakastan poikiani yli kaiken ja olen aina elänyt heidän ehdoillaan kuten varmasti moni muukin isä,alkaa vaan vituttaan tää toiminta kun isällä ei ole mitään väliä.
Kiitos ja anteeksi..
Omien lasten tapaaminen todella vaikeaa
2
63
Vastaukset
- Anonyymi
Kun nuo pojat ovat noinkin vanhoja, niin heidänhän olisi hyvä saada päättää tapaamisista. Tiedän, ettei se koskaan eroperheissä niin jostain syystä mene, vaan vanhemmat määräävät, missä lapset milloinkin ovat aina sinne täysi-ikäisyyteen asti. Onko tuo nyt niin paha, jos ojat haluavat tulla vasta maanantaina? Vanhin poikasi on 18, joten hän voi käydä sulla kylässä silloin kuin haluaa tai vaikka muuttaa asumaan luoksesi.
Niin se vaan menee ett lapselle se äiti usein vain on tärkeämpi, vaikka isä olisi kuinka hyvä isä. Tavaroilla ei lasten kiintymystä saa. - Anonyymi
Ihmettelen myös miksette sovi suoraan lasten kanssa tapaamisista. Luulisi heillä olevan jokaisella omat puhelimetki jo kun ohat noinkin isoja. Ei siinä heidän äitinsä lupaa tarvita koska on normaalia pitäö suoraan yhteyttä omiin lapsiinsa. Itselläni lapset sopivat itse menemisensä isänsä luona ja ilmoittavat minulle. Se on normaalia isompien lasten kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367599Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361863Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251860- 911603
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791525Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 31749
- 241737