Pepperoni, kebab & tomaatti pitsa
Pepperonia n. 5-7 palaa
Kebabia n. 2 suikaletta
Tomaattia n. 1/4 tomaattia
8,5e yhdestä surkeimmasta pitsasta mitä olen syönyt ja pelkkää juustoa puolet lätystä ilman muita täytteitä.
En tule enään asiakkaaksenne, kiitos ja kuulemiin.
Alanya special Hammaslahti
61
7677
Vastaukset
- Anonyymi
Älä valehtele. Helppo täällä on nimettömänä haukkua. Olet raukkamainen otus.
- Anonyymi
JohannesMaxJulkea kirjoitti:
Totta kirjoitin joten ei ollut "haukuntaa", terveisin Johannes Mikkonen.
Juu ja minä Matti Virtanen sanon että puhut potaskaa.
- Anonyymi
Paras pizzeria, jonka tiedän. Vuosia tullut otettua mukaan mökille mennessä pizzat. Nyt on tullut tuettua jo monesti alkuvuodesta. On ohut pohja, joka osittain tekee hyvän. Mielellään maksaa sen 8,5 euroa.
Sunnuntai, voihan olla että täytteet vähissä ja huomenna tukusta lisää mutta kohtuullinen hinta olisi ollut n. 4e tässä tapauksessa.
Parempia saa 5 eurolla.- Anonyymi
No ei nyt ihan paras, eikä edes toiseksi paras. Makuasiat ovat makuasioita, eli toinen tykkää ja toinen ei. Minusta pizzassa pitää olla kohtuudella niitä täytteitä ja sen tulee olla mehevä. Paras syömäni pizza löytyi aikoinaan Roomasta. Ihan tosi meheviä ja maukkaita on löytynyt jopa Joensuusta.
H-lahden Alanya pizzeriassa olen syönyt kerran. Pizza oli aika asiallinen, mutta ei mitenkään erikoisen hyvä. Juomaksi otin Pepsiä ja se oli aika inha pettymys. Ihmettelin sen makua ja totesin, että päiväys oli mennyt jo puolisen vuotta aiemmin eli juoma oli väljähtynyttä, silkkaa kuraa. Toivotan yrittäjälle onnea, koska sitä hän tarvinnee. Omalta kohdaltani voin sanoa, että kiitos vaan, mutta seuraavalla kerralla ajan ohi. - Anonyymi
Sunnuntai, voihan olla että täytteet vähissä ja huomenna tukusta lisää mutta kohtuullinen hinta olisi ollut n. 4e tässä tapauksessa.
Parempia saa 5 eurolla.No kaupasta Saarioisten pikkupitsa ja sen päälle viipaloitu tomaatti tai minitomaattia puolikkaita.Ripaus pippuriseosta ja pilkottu pepperoni juustoraaste ja uunissa hetken tai mikrossa olutta ja limsaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei nyt ihan paras, eikä edes toiseksi paras. Makuasiat ovat makuasioita, eli toinen tykkää ja toinen ei. Minusta pizzassa pitää olla kohtuudella niitä täytteitä ja sen tulee olla mehevä. Paras syömäni pizza löytyi aikoinaan Roomasta. Ihan tosi meheviä ja maukkaita on löytynyt jopa Joensuusta.
H-lahden Alanya pizzeriassa olen syönyt kerran. Pizza oli aika asiallinen, mutta ei mitenkään erikoisen hyvä. Juomaksi otin Pepsiä ja se oli aika inha pettymys. Ihmettelin sen makua ja totesin, että päiväys oli mennyt jo puolisen vuotta aiemmin eli juoma oli väljähtynyttä, silkkaa kuraa. Toivotan yrittäjälle onnea, koska sitä hän tarvinnee. Omalta kohdaltani voin sanoa, että kiitos vaan, mutta seuraavalla kerralla ajan ohi.Turkin arabit tappanut historiassa paljon kristittyjä joten yrittäisitte tehdä itse.
- Anonyymi
Mielellään maksaa Kummisetästä tuplajuustolla 8,5. Maksaa verotkin varmaan kun lyö kassakoneeseen ja maksetaan kortilla. On ollut erittäin hyvä ja leveä suoja jo useammalla käynnillä Koronan aikaan.
En kaiketi ollut sitten miellyttävän näköinen asiakas kun kerran sain lähes täytteettömän pitsan tai sitten meillä on erilainen maku.
- Anonyymi
En kaiketi ollut sitten miellyttävän näköinen asiakas kun kerran sain lähes täytteettömän pitsan tai sitten meillä on erilainen maku.
Itse kun tekee niin saa samalla rahalla enemmän,laitat lisää vähän niin syöt kaksi päivää.
- Anonyymi
Olit varmaan pöterö ja tämän vuoksi.
Tarkistin paikalliselta ja oikeassa olet, maksoin surkeista pitsoista ihan liikaa joten pöterö mutta korjausliike eli en enään asioi tuossa surkeassa "ravintolassa".
- Anonyymi
Ei tiedä itsekkään :D
- Anonyymi
Kristittyjen tappajien elokuvia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse kun tekee niin saa samalla rahalla enemmän,laitat lisää vähän niin syöt kaksi päivää.
Itsetehty uunipitsa riittää evääksi paloina.
- Anonyymi
Mä pyydän aina saanko antaa 10€ niin ettei lyö koneeseen.
Sama ku joskus illalla 21 jälkeen tilaa ni voi pyytää bisseä samalla kotia
- Anonyymi
Kaupungissa kävelykadulla Fiesta. Parhaat pizzat joensuussa.
- Anonyymi
Fiesta on täysin ala-arvoinen paikka.
- Anonyymi
Mitään kristittyjen tappajien ruokia osteta parempi vetää rahat vaan kotiinpäin.
- Anonyymi
Fiestassa ruoka täyttä kuraa. Paikka epähygieeninen ja kaikki tehdään halvimmista mahdollisista raaka-aineista.
- Anonyymi
Eikö Fiesta olekaan hyvä? Miten niin epähygieeninen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö Fiesta olekaan hyvä? Miten niin epähygieeninen?
Ja onhan Fiestassa iloinen ja hymyilevä palvelu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fiesta on ihan paska auto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fiesta on ihan paska auto.
Ei ihme että fiestassa kotiinkuljetus tökkii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ihme että fiestassa kotiinkuljetus tökkii.
No kun se ei lähe käyntiin ja takapenkillä on lunta. Unohinkohan tankatakin...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin, mutta ei kukaan maksa siitä iloisesta ja hymyilevästä palvelusta vaan siitä ruoasta.
- Anonyymi
Kuka jaksaa muutaman euron lätyn takia itkeä internetissä? Mee sinne pizzeriaan valittamaan persaukinen. Ei ehkä kande käyä pizzerias, jos talous ei sitä kestä.
- Anonyymi
Varattomat ne jaksaa naputtaa.
- Anonyymi
Pizza? Eikö köyhillä muuta ruokaa ole?
- Anonyymi
Saarioisten pitsat kun päälle lisää paprikasuikaletta tomaattiketsuppia ja juustoraastetta saa hyvän aterian.
- Anonyymi
Olisi kiva tietää mitkä pitseriat kuului Joinsuussakin vaikuttaneeseen pitsamafiaan.
- Anonyymi
mita sa puhu. mita se sule kuulu? sina hoita oma asia. rasisti vankila jouta. rehelinen yritaja syytta koska rasisti on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mita sa puhu. mita se sule kuulu? sina hoita oma asia. rasisti vankila jouta. rehelinen yritaja syytta koska rasisti on.
Miksi aina on rasisti, jos puhuu totuuksia teidän auringonpolttamien pizzerioista?
- Anonyymi
Annatte huijata rahan ne ulkomaille ja kristittyjen vihaajille.
- Anonyymi
Itse sain lepran näitten pizzoista, nyt ei pysy pää kiinni.
- Anonyymi
Käy äkkiä buranaa terveyskeskuksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy äkkiä buranaa terveyskeskuksesta.
Jäkäti jää plaplaplaa
- Anonyymi
Minä tein kerran ite pitsaa ja laitoin siihen täytteeksi maggaraa ja ojasta löytämääni ranskan perunamössöä. Sain siitä pahan olon. Onko minulla nyt sankkeri vai Aitsi?
- Anonyymi
Järkevä ei edes mene paikkaan jossa jotain outoa.. oma vikanne tyhmät.
- Anonyymi
Oikeaa pizzaa ei saa kuin Napolista ja se on kaupunki etelä-italiassa, ei mikään paikallinen lettubaari...
- Anonyymi
Italian Napolissa olen kerran syönyt pizzaa. oli muuten melkoinen "juustokeksi". Ei tainnut kokki tietää missä oli hommissa.
- Anonyymi
Mielummin kotiruokaa kuin pizzoja!
- Anonyymi
on hyvät pizat
- Anonyymi
Ma tykkään kans tule ihan lapsus mieleeni
- Anonyymi
Lapsuspahan hyvinnii. Toevottavasti ee satu kahta kertoo. Sillon suattaa käävä kato ostajapuolella.
- Anonyymi
Voisitte ostaa kaupasta itse jauhot ja tehdä uunin pellillä oman maun mukaan pitsaa mikä on suomeksi lämmin leipä.Kaupasta saa valmiiksi maustettua tomaattimurskaa, pyrettä ja valmisjauhoja sekä valmispohjia ja mausteita sekä juustoraastetta.Tomaattiviipaleita päälle ja oliivipurkkeja on euron purkki ja valkosipulia.Jauhelihaa tonnikalaa katkarapuja sinihome juustoja ja pepperoneja eri vahvuuksia purkissa kaupan hyllyssä.Uunipellille on hyvä laittaa leivinpaperi alle ja niitä saa kaupasta rullan valmiina irto arkkeja.Siitä riittää monta kertaa.Paras juoma on itse puristettu appelsiinimehu.
- Anonyymi
toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä.
- Anonyymi
Ja joku molemmista.
- Anonyymi
mina mysta kuningas wolt tuo pizaxi
- Anonyymi
Mita mita mita mita sina sanoa
Onko pizzassasi jotain muka vikana
Älä alkaa minun pizzojani haukkua
Sä vois varoa, mitä sanoa
Mita mita mita mita sina sanoa
Eiko pizzassasi ole muka makua
Sina ei ole pakko täällä ruokailla
Se maistuu samalta missä tahansa. - Anonyymi
On vain yksi ja ainoa paras pizzapaikka joensuussa.Muut on jäljitelmiä.
- Anonyymi
Missä on Joensuun halvin pitsa?
- Anonyymi
kotona...itse tehtynä.
- Anonyymi
Riippuu täytteistä.... mutta, jos haluu jonku muun tekemää "päivänpitsaa"
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941783
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3591196Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181188- 961058
- 63848
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36821Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6774Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.141723- 46716
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42690