Haittaako jos

Anonyymi

Jos teitä kaipaa ruma ihminen? Näkeekö tekstistä onko toinen ruma? Ja jos hän kaipaa teitä oletteko ilkeä koska hän on ruma?

13

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jonkun ruma on jonkun toisen mielestä kauneinta, mitä on koskaan nähnyt. Sisäisesti ruma onkin sitten ihan eri juttu.

• Anonyymi

Juuri näin.

• Anonyymi

Ei rumia ihmisiä ole olemassakaan. Vain rumia aloituksia palstalla.

• Anonyymi

Rumia ihmisiä ei ole. Hyvinvoiva ihminen näyttää hyvältä.

• Jos uskallat olla oma itsesi niin se joka pitää sinua rumana on itse ruma. Noihin ulkoisiin seikkoihin viitaten.
      Ruma ihminen on mielestäni ilkeä, epärehellinen, toisia alentava, pilkallinen, törkeä hyväksikäyttäjä. Ruma ihminen vääristelee totuutta ja puhuu selän takana pahaa. Ruma ihminen nauttii toisten kärsimyksestä.
      Rumaa on olla vahingoniloinen ja ruma on sellainen joka vahingoittaa omaksi hyödykseen..
      Listata voisin paljon lisää rumaa, mutta oleellisempaa on kysyä luuletko että pidän sinua rumana? En tunne sinua, silti en usko että olisit ruma. Se mitä sisältöä sinusta löytyy kertoo oletko ruma vai kaunis.
      Ulkokuori on vain sinuutesi ulkokuori. Jos joku ei näe pintaa syvemmälle, niin se on sen oma häpeänsä.
      En tunne sinua niin en osaa vastata kysymyksiisi sillä minulle määrittelee kauneuden ja rumuuden ihmisen persoonalliset arvot.

• Anonyymi

Sä oot täällä osoittanut ainakin sisäisen
        Rumuutesi
        Ulkoisesti kauniita kiusatessa!

• Anonyymi kirjoitti:

Sä oot täällä osoittanut ainakin sisäisen
        Rumuutesi
        Ulkoisesti kauniita kiusatessa!

En tiedä minkänäköisiä anonyymit on mutta lait kuva niin nähdään se sinun ulkoinen kauneutesi jota palstalla väität minun haukkuneen.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

En tiedä minkänäköisiä anonyymit on mutta lait kuva niin nähdään se sinun ulkoinen kauneutesi jota palstalla väität minun haukkuneen.

Älä viitti! Katkeruutes on aivan silmiin pistävää! On ollut pitkään selvillä kuka täällä kateellinen muille on. Yritätkö kiillottaa kilpees puhumalla sisäisestä kauneudesta?

Valitettavasti sisäinen kauneus lähtee siitä ettet ole kateellinen muille ja kohtelet muita hyvin.
        Palstoillakin. Et kilpaile etkä mene kateuttas kiusaan ketään. Et hauku et nälvi, et tappele, et trollaa, et teeskentele muita, et vainoo.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Kaunista kohtelua myös ulkoisesti kauniille vaikka kuinka tuntisit huonommuutta hänen lähellä.

Hän on vain oma itsensä eikä seiso siinä nättinä jotta sulle tulis kurja olo!

Miksi sinä siis haluat vieressä seisovana repiä sen vaatteet, raapia sen kauniit kasvot ja ajaa sen tukan pois ja esittää hänet tyhmässä valossa jotta muut nauraisi?

Eihän se ole kaunis sieluisen käytöstä?

• Anonyymi kirjoitti:

Kaunista kohtelua myös ulkoisesti kauniille vaikka kuinka tuntisit huonommuutta hänen lähellä.

Hän on vain oma itsensä eikä seiso siinä nättinä jotta sulle tulis kurja olo!

Miksi sinä siis haluat vieressä seisovana repiä sen vaatteet, raapia sen kauniit kasvot ja ajaa sen tukan pois ja esittää hänet tyhmässä valossa jotta muut nauraisi?

Eihän se ole kaunis sieluisen käytöstä?

Peace. Rauhaa ja rakkautta.
        JA hyvää yötä. Pakkomielteesi minua kohtaan on imartelevaa mutta ei kovin mairittelevaa.
        Saisitkos sen rikkinäisen levyn (kovalevyn) korjattua huomiseksi. Ettei tarttis tätä samaa ikävystyttävää käydä TAAS läpi. Olen pitkäpiimäinen ja mulla on lehmän hermot. Tiedän että sun nupolisi sanoo ennemmin poks kuin sä luovutat.
        Joten sä jatkat väijjyttämistä ja minä vastailua. Joten palstapirkkoseni saimme aikaiseksi lähes koko palstaa kiusaavan oravanpyörän. Toivottavasti ei kovin pitkikäistä sellaista.
        ❤❤❤❤❤
        ❤❤❤❤❤
        ❤❤❤❤❤
        ❤❤❤❤❤ eli ruudun täydeltä rakkautta.

• Anonyymi

Ei. Mutta miksi pidät itseäsi rumana?

• Anonyymi

Ei haittaa jos en saa sitä ikinä tietää. Jos tietäisin niin alkaisin välttelemään ko. henkilöä ettei luule että tunnen samoin.

• Anonyymi

Ei tietenkään haittaa. :) eikä tekstistä voi päätellä ulkonäköä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      200
      4333
    2. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      100
      2872
    3. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      21
      2835
    4. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      91
      2643
    5. Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!

Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am
      Maailman menoa
      152
      2347
    6. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      53
      2275
    7. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      33
      2107
    8. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      20
      2062
    9. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      86
      1976
    10. Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!

Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu
      Lieksa
      137
      1971
    Aihe