Haittaako jos

Anonyymi

Jos teitä kaipaa ruma ihminen? Näkeekö tekstistä onko toinen ruma? Ja jos hän kaipaa teitä oletteko ilkeä koska hän on ruma?

13

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jonkun ruma on jonkun toisen mielestä kauneinta, mitä on koskaan nähnyt. Sisäisesti ruma onkin sitten ihan eri juttu.

• Anonyymi

Juuri näin.

• Anonyymi

Ei rumia ihmisiä ole olemassakaan. Vain rumia aloituksia palstalla.

• Anonyymi

Rumia ihmisiä ei ole. Hyvinvoiva ihminen näyttää hyvältä.

• Jos uskallat olla oma itsesi niin se joka pitää sinua rumana on itse ruma. Noihin ulkoisiin seikkoihin viitaten.
      Ruma ihminen on mielestäni ilkeä, epärehellinen, toisia alentava, pilkallinen, törkeä hyväksikäyttäjä. Ruma ihminen vääristelee totuutta ja puhuu selän takana pahaa. Ruma ihminen nauttii toisten kärsimyksestä.
      Rumaa on olla vahingoniloinen ja ruma on sellainen joka vahingoittaa omaksi hyödykseen..
      Listata voisin paljon lisää rumaa, mutta oleellisempaa on kysyä luuletko että pidän sinua rumana? En tunne sinua, silti en usko että olisit ruma. Se mitä sisältöä sinusta löytyy kertoo oletko ruma vai kaunis.
      Ulkokuori on vain sinuutesi ulkokuori. Jos joku ei näe pintaa syvemmälle, niin se on sen oma häpeänsä.
      En tunne sinua niin en osaa vastata kysymyksiisi sillä minulle määrittelee kauneuden ja rumuuden ihmisen persoonalliset arvot.

• Anonyymi

Sä oot täällä osoittanut ainakin sisäisen
        Rumuutesi
        Ulkoisesti kauniita kiusatessa!

• Anonyymi kirjoitti:

Sä oot täällä osoittanut ainakin sisäisen
        Rumuutesi
        Ulkoisesti kauniita kiusatessa!

En tiedä minkänäköisiä anonyymit on mutta lait kuva niin nähdään se sinun ulkoinen kauneutesi jota palstalla väität minun haukkuneen.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

En tiedä minkänäköisiä anonyymit on mutta lait kuva niin nähdään se sinun ulkoinen kauneutesi jota palstalla väität minun haukkuneen.

Älä viitti! Katkeruutes on aivan silmiin pistävää! On ollut pitkään selvillä kuka täällä kateellinen muille on. Yritätkö kiillottaa kilpees puhumalla sisäisestä kauneudesta?

Valitettavasti sisäinen kauneus lähtee siitä ettet ole kateellinen muille ja kohtelet muita hyvin.
        Palstoillakin. Et kilpaile etkä mene kateuttas kiusaan ketään. Et hauku et nälvi, et tappele, et trollaa, et teeskentele muita, et vainoo.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Kaunista kohtelua myös ulkoisesti kauniille vaikka kuinka tuntisit huonommuutta hänen lähellä.

Hän on vain oma itsensä eikä seiso siinä nättinä jotta sulle tulis kurja olo!

Miksi sinä siis haluat vieressä seisovana repiä sen vaatteet, raapia sen kauniit kasvot ja ajaa sen tukan pois ja esittää hänet tyhmässä valossa jotta muut nauraisi?

Eihän se ole kaunis sieluisen käytöstä?

• Anonyymi kirjoitti:

Kaunista kohtelua myös ulkoisesti kauniille vaikka kuinka tuntisit huonommuutta hänen lähellä.

Hän on vain oma itsensä eikä seiso siinä nättinä jotta sulle tulis kurja olo!

Miksi sinä siis haluat vieressä seisovana repiä sen vaatteet, raapia sen kauniit kasvot ja ajaa sen tukan pois ja esittää hänet tyhmässä valossa jotta muut nauraisi?

Eihän se ole kaunis sieluisen käytöstä?

Peace. Rauhaa ja rakkautta.
        JA hyvää yötä. Pakkomielteesi minua kohtaan on imartelevaa mutta ei kovin mairittelevaa.
        Saisitkos sen rikkinäisen levyn (kovalevyn) korjattua huomiseksi. Ettei tarttis tätä samaa ikävystyttävää käydä TAAS läpi. Olen pitkäpiimäinen ja mulla on lehmän hermot. Tiedän että sun nupolisi sanoo ennemmin poks kuin sä luovutat.
        Joten sä jatkat väijjyttämistä ja minä vastailua. Joten palstapirkkoseni saimme aikaiseksi lähes koko palstaa kiusaavan oravanpyörän. Toivottavasti ei kovin pitkikäistä sellaista.
        ❤❤❤❤❤
        ❤❤❤❤❤
        ❤❤❤❤❤
        ❤❤❤❤❤ eli ruudun täydeltä rakkautta.

• Anonyymi

Ei. Mutta miksi pidät itseäsi rumana?

• Anonyymi

Ei haittaa jos en saa sitä ikinä tietää. Jos tietäisin niin alkaisin välttelemään ko. henkilöä ettei luule että tunnen samoin.

• Anonyymi

Ei tietenkään haittaa. :) eikä tekstistä voi päätellä ulkonäköä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4996
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2269
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      2144
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      219
      2122
    5. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      214
      1347
    6. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      18
      1148
    7. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      956
    8. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      47
      933
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66
      887
    10. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      12
      859
    Aihe