Sanon sen tässä sulle. Kun olet joskus niskakipuja valitellut, niin olen jälkeenpäin unelmoinut voivani hieroa hartioitasi. Tekisin mielelläni. Mutta, mutta, entä jos, kuten sillä hetkellä voi olla kiusaus, suutelen sinua niskaan. Tuleeko korvapuusti vai puna poskelle?
M >N
Haaveillut tilanteita
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Puna poskelle❤️😘
- Anonyymi
Pitääkö tässä nauraa ?
Riippuu paljolti kuka sä satut olemaan. Ensireagtio olis et mitä vitt.a!!! Ja sit mulla nousisi se puna poskille.
- Anonyymi
Aitoriitta se kirjoitetaan reaktio
Ei tule G kirjainta - Anonyymi
Ei tule G kirjainta - Anonyymi
Ei tule G kirjainta
- Anonyymi
Herttainen ajatus. Hieronta ja suudelma, kuka nainen sitä voisi vastustaa kaipaamaltaan mieheltä. Kun vain ajattelenkin sellaista..
- Anonyymi
Voi pupu vieköön.Niskahieronta mieheltä ja palkkioksi punastuneelta naiselta pusu.
- Anonyymi
Se puna olisi poskilla jo kauan ennen mitään suudelmaa
- Anonyymi
Tiedän jo miten taivaalliselta se hieronta tuntuisi. Uhhh... Tiedän, että vaikka se olisi ihan kiltti hieronta, niin olisin kanssasi aivan kuumissani. Tiedän kyllä miten se minuun vaikuttaisi. <3 Voisi olla vaikea pitää hengitystä normaalina, ja se suudelma niskaan.... En suoraan sanoen tiedä mitä sitten tapahtuisi, laittaisinko oman käteni sinun kätesi päälle ja vetäisin sinua lähemmäs vai ohjaisinko sinua intiimimpään kosketukseen vai alkaisinko vaan huokailla tai yrittäisinkö saada katse kontaktiin. Tiedän, että sen niskasuudelman jälkeen janoaisin ensisuudelmaa ja sitä, että saisi olla ihan kiinni vähintään halauksessa. SeNainen
- Anonyymi
Minua suudeltiin niskaan kun olin nuori. Sen teki ensimmäinen AVIOMIEHENI. yllättäen. Muistan sen hetken vieläkin, vaikka ujo oli kuin mikä.
- Anonyymi
En osaa sanoa, mutta katsotaan. Voisit kyllä hieroa vähän sais ajatukset toimimaan;)
- Anonyymi
Todennäköisesti katsoisin olkani yli varovasti silmiisi. Eräs mies näkisi vienon hymyni ja odotusta seuraavasta suudelmasta huulilleni.
Kauan siitä jo haaveillut.
n-->m
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku443888Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351879Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531326- 1541202
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti41980- 190975
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.228954- 80927
- 55800
Jälkiviisauttako
Kun katsot taaksepäin, tekisitkö jotain asioita toisin kaivattusi suhteen? Vai onko kaikki mennyt, niin kuin piti?79799