Hän on lukenut kaikki viestisi

Anonyymi

Miten reagoisit jos tietäisit että kaipaamasi ihminen on päässyt lukemaan kaikki tänne lähettämäsi viestit? Ja tietää että ne ovat sinulta. Mutta ei ole kertonut sitä sinulle?

35

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En usko ennen kuin tuo henkilö lähettää siitä minulle viestin.

• Anonyymi

Riippuu siitä miten hän reagoisi.

• Anonyymi

Se olisi ihanaa. En ole kirjoittanut hänestä kuin rakkaudellisia asioita. Voisi kyllä yllättyä tunteideni syvyydestä

• Anonyymi

Olisin hyvin iloinen. Sitten hän ymmärtäisi mua paremmin, puhumattakin. Oikeastaan aika kiva haave tuokin:)

• Anonyymi

Vaikka toisaalta ihmettelisin kun ei tässä ajassa ole mulle kertonut. Luulin että luotamme nykyään toisiimme...

• Olisin iloinen että hän tietäisi. Semmoinen kumma tunne on että näin olisi. Silloin ei olisi enää mitään epäselvää. Minulla ei ole mitään hävettävää viesteistäni tänne.

• Anonyymi

laita sitten Anu Sinna itsestäsi valokuva olethan varattu nainen?

Vai pelkäätkö avomiehes löytävän sun kirjoitukset ja tunnistavan sinut?

Valokuvahan jing jangin sijaan olisi pettämisen paljastava seikka!

• Anonyymi kirjoitti:

laita sitten Anu Sinna itsestäsi valokuva olethan varattu nainen?

Vai pelkäätkö avomiehes löytävän sun kirjoitukset ja tunnistavan sinut?

Valokuvahan jing jangin sijaan olisi pettämisen paljastava seikka!

Taidat olla mun fani. Koska törkit koko ajan minua.

• Anonyymi

Sinähän haluat tunnistusta ja vihjeitä

Jos tositarkoituksella seuralaista etsit niin parhaiten tunnistaudut ihan niin kuin suomi24 treffeissäkin valokuvallisella deitti-ilmoituksella.

Siitä sinua kaipaava tunnistaa että kuka olet ja voi sanoa onko kaivattusi ja voitte sopia ne salaiset treffit ukkos selän takana mitä oot ollu niin vailla

Vai eikö kantti kestä hakee seuraa niin että sut tunnistaa kuka olet?

• Anonyymi kirjoitti:

Sinähän haluat tunnistusta ja vihjeitä

Jos tositarkoituksella seuralaista etsit niin parhaiten tunnistaudut ihan niin kuin suomi24 treffeissäkin valokuvallisella deitti-ilmoituksella.

Siitä sinua kaipaava tunnistaa että kuka olet ja voi sanoa onko kaivattusi ja voitte sopia ne salaiset treffit ukkos selän takana mitä oot ollu niin vailla

Vai eikö kantti kestä hakee seuraa niin että sut tunnistaa kuka olet?

En hae seuraa. Olen keskustelemassa mieluiten vähemmän harhaisten kanssa.
        Sinulla nainen on paha fiksaatio minusta.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Haet. Olet nytkin vastannut moniin ketjuihin jossa seuraa haetaan.

Mikä on pakkomieltees höpöhöpö höpsö!

Onko villasukat kudottu kaikki helevata?

Vai menikö osa Anu Hitokseen ?

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Sä vain pelkäät sen lärvis näyttöä koska se olis varma tunniste ja sun täällä olo ei kestä päivänvaloo!

Rehdisti seuralaista etsivät ovat ihan omalla kuvallaan. Eikä salaisesti pyydä vihjeitä et mitkä tuntomerkit ! Vittu vedä lärvis esiin niin siinä on sun tuntometkit.

Siten saat sit vastauksia varmin tunnistein jos joku kaipailee sua

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Vai pelkäätkö kiinni miehelles jäämistä?

Vai ettei sinulla ole täällä ketään joku suahöoöhöoö höpsis lapanen kaipailee?

• Anonyymi kirjoitti:

Sä vain pelkäät sen lärvis näyttöä koska se olis varma tunniste ja sun täällä olo ei kestä päivänvaloo!

Rehdisti seuralaista etsivät ovat ihan omalla kuvallaan. Eikä salaisesti pyydä vihjeitä et mitkä tuntomerkit ! Vittu vedä lärvis esiin niin siinä on sun tuntometkit.

Siten saat sit vastauksia varmin tunnistein jos joku kaipailee sua

En taida tämän enempää jaksaa sinua tänään.
        Hyvää yötä, kauniita unia ja rakkaudellisia kuvia.
        Ja muista että sinäkin olet tärkeä - jollekkin.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

En taida tämän enempää jaksaa sinua tänään.
        Hyvää yötä, kauniita unia ja rakkaudellisia kuvia.
        Ja muista että sinäkin olet tärkeä - jollekkin.

Toivottavasti miehes saa tietää touhuistas ja lyö sua turpaan ja kovaa

• Anonyymi

Lukutoukka. Alat kirjoja lukee samalla motivaatiolla. Kirjastoon mars

• Anonyymi

Sanoisin, että aikaa mennyt hukkaan. Koska olen niitä tunnisteitakin viljellyt varovasti ja muiden huomaamatta. Turhaanko?

• Anonyymi

ps. jatkan, että niitä on niin paljon, ettei hän niitä päivässä lukisi.. tuskinpa siis.

• Anonyymi

Tiedän, että on lukenut kaikki, kuten mäkin. Ei ole yllätys.

• Anonyymi

Oikeastaan tuntuisi hyvältä, ja helpottavalta. Ainakin tietää, että tunnetta ja kiintymystä on.

• Anonyymi

On saanut lukeakin. Kun haukunkin haukun sit niin et se on avointa. En ole selkään puukottavaa sorttia.
      Jos mulla on sanottavaa sanon sen avoimesti. En anonyymiuden takaa

• Anonyymi

Tätä olen itseasiassa miettinyt. AUTS... No... Eipä niissä mitään erikoista..

• Anonyymi

En mitenkään. Toivonkin hänen miehen lukevan ne kaikki.

• Anonyymi

Kuin myös toivon.

• Anonyymi

Kunpa lukisikin. Sitten tietäisi kaiken senkin mistä en ole koskaan vielä uskaltanut puhua hänelle. Naiselta naiselle

• Anonyymi

Silloin kun vielä kirjoitin "vakavasti" tänne, tietenkin toivoin hänen näkevän ne. Käytin sen takia aika hyviä tunnisteita. Hyvältä tuntuisi, jos hän näin jälkeenpäinkin näkisi mitä todella silloin kirjoitin. Hyvin viatonta.

Pahoin pelkään, että käänsi tuon kiltteyteni minua vastaan ja alkoi leikitellä. Kiltteys on suurinta vahvuutta, joten analyysi oli väärä. Ärsytettynä puolestaan on helppoa käyttäytyä rumasti. Silloin kirjoittaa asioita, joita ei tarkoita.

• Anonyymi

Mä taas pelkään, ettei hän kääntänyt kiltteyttä sua vastaan vaan se oli joku muu palstalla kun sä sekosit laskuissa kuuden aikaan..

• Anonyymi

Hyi, kun oikeastaan ahdistaa pelkkä ajatus, niissä ei ollut mitään pahaa, Mutta eiköhän mulle riitä yks ex joka kyttää mun elämää joka puolelta!
      Hänen vankinaan pysyn näköjään läpi elämän niin olisi kyllä oikeastaan kauheaa kun joku muukin pääsis mun perään, ettei olis yksityisyyttä.

• Anonyymi

Ajattelisin että hän on todella sairas yksilö sen lisäksi, että vedätti muutenkin 100-0.

• Anonyymi

Ei ole mahdollista. Ip-osoite vaihtelee. Käytin kerran kampaamossa niiden nettiä. Ja kerran kirjastossa. Niin ja siellä yhellä opistolla.. ja silloin kun olin hotellissa yötä. Ehei.

• Anonyymi

Mitä uutta siinä on. Tiedän että lukenut kaikki viestit ja tonkinu kaiken mahdollisen mitä irti saanut..

• Anonyymi

Minun kirjoitustyylin täällä usein tunnistaa. Tarvittaessa seison jokaisen viestin takana, siksi olenkin niin tarkka niiden kanssa. Kirjoitan viestit huolella ja siihen menee joskus aikaa ja vaivaa. Jos jotakin niin kiinnostaa minun viestit, lukekoot. Minulla ja muilla on silti oikeus olla anonyymi täällä. Viestien tunnistelu tai keräily on omituista. Luulisi olevan kehittävämpääkin tekemistä kuin palstakyttäys.

• Anonyymi

Olisin järkyttynyt. Se ei ole tervettä hakkeroida ip-osoite. Sellainen tyyppi varmaan lukisi puhelimestakin kaikki viestit suhteessa ollessa.

• Anonyymi

Ei yhtään kiinnostais. Tippaakaan. Katuisin korkeintaan, että ikinä sitä lurjusta kaipasin, vaan minkä tunteilleen mahtaa. Terv.vedätetty nainen

• Anonyymi

Lisäys: Melkein toivon, että lukisikin. Saisipa edes tietää totuuden itsestään. Suuret on luulot, isot on puheet. Reppana mies.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      44
      3898
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1879
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1326
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1202
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      980
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      190
      975
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      228
      954
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      927
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      800
    10. Jälkiviisauttako

Kun katsot taaksepäin, tekisitkö jotain asioita toisin kaivattusi suhteen? Vai onko kaikki mennyt, niin kuin piti?
      Ikävä
      79
      799
    Aihe