Kuinka toimisitte jos tiedätte loukanneenne todella pahasti kaivattuanne täällä. Pyytäisittekö anteeksi täällä, oikeasti vai ettekö väliltäisi hänen tunteistaan? Vai annatteko kaiken mennä sen piikkiin että täällä ei voi tietää kuka kirjoittaa ja mitä?
Loukkaaminen
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hirmu vaikeita kysyt. En ole täällä häntä loukannut ainakaan tietoisesti. Olen joskus hermostunut täällä mutten hänelle, vaan ilkeilijöille. Musta se mikä tapahtuu livessä on totta ja täällä ollaan vaan parempaa odotellessa.
- Anonyymi
TODELLAKIN pyytäisin, olen vilpitön ihminen. Tarkoitukseni ei ole koskaan loukata toista. Anteeksi pyytäminen on minulle helpoin juttu, koska pystyn myöntämään omat virheeni.
- Anonyymi
Tottakai pyytäisin anteeksi. Olen sen tehnyt hänelle tarvittaessa myös oikeassa elämässä.
- Anonyymi
Tietenkin. Jos ilmaisisi loukkaantuneen, mitä esim. itse en olisi tarkoittanut. Tarkoitetun loukkauksen itsekin huomaisin ja toki pyrkisin anteeksi pyyntöön. Normi opetus ei ole loukkaus tietenkään, mikäli ei sellaiseksi tarkoitettu. Mutta tuo avaus nyt varmaankin tarkoitettu ihan muulle... Niin, kuka sinua loukkasi?
- Anonyymi
Luin tarkemmin avauksen ja ei siis pysty olemaan mulle tarkoitettu.
Jos näin olisi, pahoittelisin tapahtunutta, mutta selvittäisin ensin mistä on kyse ja jos sen jälkeen olisin vielä anteeksipyynnön velkaa, han sen saisi. Vilpittömästi.
Tosin lukijalla on oma vastuunsa ymmärtää se seikka että hän itse ehkä ei tulkitse lukemaansa kuin se on kirjoittaja tarkoittanut.
Me kaikki ymmärrämme asioita eri tavalla. Yleensä vielä vain omalta näkökantilta katsottuna. Joten pahoitteluni saat.- Anonyymi
Mikä tapahtuu täällä, jää tänne. Ja myös siis ratkottaisiin täällä.
- Anonyymi
Ilman muuta välittäisin tunteista ja selittäisin "loukkauksen" olleen ihan muuta eikä loukkauksena tarkoitettu. Jospa ensin kerrot, mikä loukkasi - ei pakko. Voidaan palsta-asiat käsitellä ihan palstalla ja painaa villasella. Oletko stressaantunut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv2004333"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1002872Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m212835Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p912643Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am15223476 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark532275Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.332107- 202062
- 861976
Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!
Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu1371971