Kuinka toimisitte jos tiedätte loukanneenne todella pahasti kaivattuanne täällä. Pyytäisittekö anteeksi täällä, oikeasti vai ettekö väliltäisi hänen tunteistaan? Vai annatteko kaiken mennä sen piikkiin että täällä ei voi tietää kuka kirjoittaa ja mitä?
Loukkaaminen
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hirmu vaikeita kysyt. En ole täällä häntä loukannut ainakaan tietoisesti. Olen joskus hermostunut täällä mutten hänelle, vaan ilkeilijöille. Musta se mikä tapahtuu livessä on totta ja täällä ollaan vaan parempaa odotellessa.
- Anonyymi
TODELLAKIN pyytäisin, olen vilpitön ihminen. Tarkoitukseni ei ole koskaan loukata toista. Anteeksi pyytäminen on minulle helpoin juttu, koska pystyn myöntämään omat virheeni.
- Anonyymi
Tottakai pyytäisin anteeksi. Olen sen tehnyt hänelle tarvittaessa myös oikeassa elämässä.
- Anonyymi
Tietenkin. Jos ilmaisisi loukkaantuneen, mitä esim. itse en olisi tarkoittanut. Tarkoitetun loukkauksen itsekin huomaisin ja toki pyrkisin anteeksi pyyntöön. Normi opetus ei ole loukkaus tietenkään, mikäli ei sellaiseksi tarkoitettu. Mutta tuo avaus nyt varmaankin tarkoitettu ihan muulle... Niin, kuka sinua loukkasi?
- Anonyymi
Luin tarkemmin avauksen ja ei siis pysty olemaan mulle tarkoitettu.
Jos näin olisi, pahoittelisin tapahtunutta, mutta selvittäisin ensin mistä on kyse ja jos sen jälkeen olisin vielä anteeksipyynnön velkaa, han sen saisi. Vilpittömästi.
Tosin lukijalla on oma vastuunsa ymmärtää se seikka että hän itse ehkä ei tulkitse lukemaansa kuin se on kirjoittaja tarkoittanut.
Me kaikki ymmärrämme asioita eri tavalla. Yleensä vielä vain omalta näkökantilta katsottuna. Joten pahoitteluni saat.- Anonyymi
Mikä tapahtuu täällä, jää tänne. Ja myös siis ratkottaisiin täällä.
- Anonyymi
Ilman muuta välittäisin tunteista ja selittäisin "loukkauksen" olleen ihan muuta eikä loukkauksena tarkoitettu. Jospa ensin kerrot, mikä loukkasi - ei pakko. Voidaan palsta-asiat käsitellä ihan palstalla ja painaa villasella. Oletko stressaantunut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää2184430Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4433266Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142158Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa141810Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51188Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691025- 741023
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat24961- 54916
- 75908