Loukkaaminen

Anonyymi

Kuinka toimisitte jos tiedätte loukanneenne todella pahasti kaivattuanne täällä. Pyytäisittekö anteeksi täällä, oikeasti vai ettekö väliltäisi hänen tunteistaan? Vai annatteko kaiken mennä sen piikkiin että täällä ei voi tietää kuka kirjoittaa ja mitä?

8

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hirmu vaikeita kysyt. En ole täällä häntä loukannut ainakaan tietoisesti. Olen joskus hermostunut täällä mutten hänelle, vaan ilkeilijöille. Musta se mikä tapahtuu livessä on totta ja täällä ollaan vaan parempaa odotellessa.

• Anonyymi

TODELLAKIN pyytäisin, olen vilpitön ihminen. Tarkoitukseni ei ole koskaan loukata toista. Anteeksi pyytäminen on minulle helpoin juttu, koska pystyn myöntämään omat virheeni.

• Anonyymi

Tottakai pyytäisin anteeksi. Olen sen tehnyt hänelle tarvittaessa myös oikeassa elämässä.

• Anonyymi

Tietenkin. Jos ilmaisisi loukkaantuneen, mitä esim. itse en olisi tarkoittanut. Tarkoitetun loukkauksen itsekin huomaisin ja toki pyrkisin anteeksi pyyntöön. Normi opetus ei ole loukkaus tietenkään, mikäli ei sellaiseksi tarkoitettu. Mutta tuo avaus nyt varmaankin tarkoitettu ihan muulle... Niin, kuka sinua loukkasi?

• Anonyymi

Luin tarkemmin avauksen ja ei siis pysty olemaan mulle tarkoitettu.

• Jos näin olisi, pahoittelisin tapahtunutta, mutta selvittäisin ensin mistä on kyse ja jos sen jälkeen olisin vielä anteeksipyynnön velkaa, han sen saisi. Vilpittömästi.
      Tosin lukijalla on oma vastuunsa ymmärtää se seikka että hän itse ehkä ei tulkitse lukemaansa kuin se on kirjoittaja tarkoittanut.
      Me kaikki ymmärrämme asioita eri tavalla. Yleensä vielä vain omalta näkökantilta katsottuna. Joten pahoitteluni saat.

• Anonyymi

Mikä tapahtuu täällä, jää tänne. Ja myös siis ratkottaisiin täällä.

• Anonyymi

Ilman muuta välittäisin tunteista ja selittäisin "loukkauksen" olleen ihan muuta eikä loukkauksena tarkoitettu. Jospa ensin kerrot, mikä loukkasi - ei pakko. Voidaan palsta-asiat käsitellä ihan palstalla ja painaa villasella. Oletko stressaantunut?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe