Enemmän, paljon enemmän olen kuitenkin kertoillut asioista, jotka kuuluvat palstan aihepiiriin, usein tosin kepua laajemmaksi sen aihepiirin nähden. Kuten näillä viimepäivienkin avauksilla, joissa toki myös kepu on ollut sille kuuluvassa osassaan. Tässä samassa pyrkimyksessäni pysyn jatkossakin niin kauan kuin täällä vielä - jo tosin entisiä aikoja harvemmin - vielä käyn. Nyt tänään vain 12 kertaa.
Minun ei ole tarvinnut käyttäytyä paroni von Münchhausenin tavoin, jolta ilmeisesti oppia ovat ottaneet eräät muut tullakseen johtajiksi, majureiksi tms. Eivät sentään ole kertoneet Münchhausen lailla vetäneensä itseään hiuksistaan yli suosta
eikö kepu ja politiikka yleisemminkään ole kiinnostavuudessaan yhtään mitään rinnallani?
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433017Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612981- 422367
- 311863
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251719Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa761709- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771275- 391260
- 791080