Hankala remontoida Pattayalla.

Anonyymi

Kutuboxin ostanut tahtoi rempata läävänsä ja rahhaa on, joten kyselemään rakennusmikroyrittäjiltä tarjouksia.
Pyysi hintaa seinien maalaamisesta, keittökaappien ovien vaihtamisesta, peilit tuli saada makkarin seinille ja kattoon, kupla-allas asentaa 8 vesipisteellä, ja terdelle lasikatto, niin ja laminaatti tietysti.
Kaikki heti kysymään koska eivät voineet hintaa arvioida ennen perustietoja, että กำลังรับแรงดึงของคอนกรีต ???
Kerkiäiskö joku kertoon mitä tarkoittaa, niin hällä remppa pääsis vauhtiin?

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan oikeasti mikä sulla on hätänä?

    • Katsos vaan täällähän joku päivän polttavaa asiaa ladannut.

      Ai niin en tänä aamunakaan käynyt lenkillä, mutta en syönyt myöskään makkaraperunoita kuten Rouva Nusu Nassunen ravitoterapeutin tapansa mukaan vaieten Nasun sammakolle.

      Mutta tuo vetolujuuus tosiaankin on mielenkiintoinen, voittaa jopa ilmakitkan ja ilmakehän pakkautumisen korkeapaineen aikana maata vasten, puhumattakaan, että sormi karttapallolla, jonka lapsikin tietää jne. palmut kasvoi nopeaan kaistaleen kupeessa.

      Betonilla todellakin on puristus- ja vetolujuuskäsitteet, puristuslujuuden ollen valtaisa mutta vetolujuuden ollen mitätön ja sen nyt jokainen tietää, joka tietää miksi betonirakenteissa on raudoitus, joten se siitä aiheesta.

      Siis mitä tekemistä alustan betonilaatan vetolujuudella on tekemistä sen päälle liimattavien puupalasten kanssa ???
      Neiti ei kykene vastaaman kuin tapansa mukaan peppusena ja 2010 vaikenee.

      KoskaPattayan palstallaollaan niin jotain aiheesta että kilahtaneen kilikellot ei soi sen johdosta.

      Oppaan puristuslujuus tarkistetaan ollen oppaan takana nassuttaen hänen korvanlehteään isojen pullamössökämmenien tarkistean rintamuksen.

      Tämä tässä, jatkakaa nuollen luontoa rakastavaa teollisten tuotteiden ihannoijaa ja vaikka sen Gretatytön mustamaalaamista, jossa Nasu proooooooo

      • Anonyymi

        Kerkesit kolme tuntia nukkua ja sitten heräsit vessakäynnille ja palstalle molemmilla persoonillasi. Juttele oikeasti psykiatrin kanssa asiasta.


      • Anonyymi

        Terkkuja pohjoiseen, täällä oli viime yönä kova myrsky tuuli kaatoi paljon puita, eilinen päivä oli pattayarakkaalla täystyöllistetty, tällä kertaa kirpputorilta 15 vuotta sitten ostetun pc:n sopivan ratti poljinyhdistelmän takia, maksoin siitä muistaakseni 8 euroa, tai jotain siihen suuntaan... tämä ompitollolle syötetty villalanka toimi taas yli odotusten, hieman arvelin että umpitollo saa tekemistä kertomalla että ostin sen kirpputorilta, tästä kirpputori aiheesta riittää paljon kerrottavaa, ostin myös viimereissulla kirpputorilta thaimaassa tehdyn kuksan kahdella eurolla, tosin en tiennyt että se oli tehty thaimaassa ennenkuin etsin siitä tiedoja netistä, se on tehty kumipuusta joita koillisthaimaassa kasvaa pilvinpimein, siitä jää kautsun jälkeen paljon hukkatavaraa joten kuksan raaka-aine on ilmaista, suosin muutenkin paljon kierrättämistä, onhan se järkevää ostaa mitä tarvitsee käytettynä niin tarpeemme ei kuluta kohtuuttomasti luontoa, lennänkin nykyään aika harvoin, pari kertaa olen käynyt suomessa näinä vuosina, pari kertaa muualla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terkkuja pohjoiseen, täällä oli viime yönä kova myrsky tuuli kaatoi paljon puita, eilinen päivä oli pattayarakkaalla täystyöllistetty, tällä kertaa kirpputorilta 15 vuotta sitten ostetun pc:n sopivan ratti poljinyhdistelmän takia, maksoin siitä muistaakseni 8 euroa, tai jotain siihen suuntaan... tämä ompitollolle syötetty villalanka toimi taas yli odotusten, hieman arvelin että umpitollo saa tekemistä kertomalla että ostin sen kirpputorilta, tästä kirpputori aiheesta riittää paljon kerrottavaa, ostin myös viimereissulla kirpputorilta thaimaassa tehdyn kuksan kahdella eurolla, tosin en tiennyt että se oli tehty thaimaassa ennenkuin etsin siitä tiedoja netistä, se on tehty kumipuusta joita koillisthaimaassa kasvaa pilvinpimein, siitä jää kautsun jälkeen paljon hukkatavaraa joten kuksan raaka-aine on ilmaista, suosin muutenkin paljon kierrättämistä, onhan se järkevää ostaa mitä tarvitsee käytettynä niin tarpeemme ei kuluta kohtuuttomasti luontoa, lennänkin nykyään aika harvoin, pari kertaa olen käynyt suomessa näinä vuosina, pari kertaa muualla...

        paina mieleesi hätäulosteiden sijainti ja niele tarvittaessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        paina mieleesi hätäulosteiden sijainti ja niele tarvittaessa

        Ollaan kaikki peppusia vetolujuusneidille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terkkuja pohjoiseen, täällä oli viime yönä kova myrsky tuuli kaatoi paljon puita, eilinen päivä oli pattayarakkaalla täystyöllistetty, tällä kertaa kirpputorilta 15 vuotta sitten ostetun pc:n sopivan ratti poljinyhdistelmän takia, maksoin siitä muistaakseni 8 euroa, tai jotain siihen suuntaan... tämä ompitollolle syötetty villalanka toimi taas yli odotusten, hieman arvelin että umpitollo saa tekemistä kertomalla että ostin sen kirpputorilta, tästä kirpputori aiheesta riittää paljon kerrottavaa, ostin myös viimereissulla kirpputorilta thaimaassa tehdyn kuksan kahdella eurolla, tosin en tiennyt että se oli tehty thaimaassa ennenkuin etsin siitä tiedoja netistä, se on tehty kumipuusta joita koillisthaimaassa kasvaa pilvinpimein, siitä jää kautsun jälkeen paljon hukkatavaraa joten kuksan raaka-aine on ilmaista, suosin muutenkin paljon kierrättämistä, onhan se järkevää ostaa mitä tarvitsee käytettynä niin tarpeemme ei kuluta kohtuuttomasti luontoa, lennänkin nykyään aika harvoin, pari kertaa olen käynyt suomessa näinä vuosina, pari kertaa muualla...

        Vanhoista kumipuista saa tehtyä erinomaisia krillihiiliä.


    • Anonyymi

      Voivoi sentään kun metrin verran neitokaisen bablaa vexvex vaan, älä anna periksi Rakas, lataa uusix uusix vaan.

    • Anonyymi

      Vilkaisin otsikon ja ekan rivin. Eipä ollut vaikeaa arvata kukas se siellä. Tämä on sensein kulta- aikaa, kun ihmiset on paljon sisätiloissa ja netissä. Nyt hän saa huomiota.

      Hän kokee olevansa nyt suosionsa huipulla ja nokkela, kun on saanut satuihinsa vastauksia, vaikkei niillä ole mitään tekemistä matkailun tai Thaimaan kanssa.

      Pahoittelen, että minäkin olen hänelle vastaillut ja vängännyt. Minulla on taipumus uskoa hyvän voittavan, ja olen arvellut että hän jossakin vaiheessa ymmärtäisi jotakin, tajuaisi jotakin, oppisi jotakin. Mutta ei. Hän on täysin kehityskelvoton tapaus.

      Olen valmentanut nuoria urheilijoita, ja siellä joukossa on aina ollut todella vaikeita tapauksia, mutta aina he ovat sieltä suostaan nousseet ja kehittyneet henkisesti sille tasolle että alkaa tulla tulosta kaikilla elämän osa-alueilla.

      En ole rehellisesti sanottuna koskaan lukenut edes netistä niin turhan ihmisen tekstiä, kun tämä leikkisensei. Hän on täysin omassa "kastissaan".

      Siihen päälle mielen sairaudet ja pahansuopaisuus, mökkihöperyys, lääkkeiden väärinkäyttö, elämänkokemuksen puute, elämän puute ja ilmeinen liikuntakyvyn puute.

      Hänellä ei ole mitään muuta elämää kuin nettiliittymä ja nuo edellämainitut. Hän ei omista edes potkulautaa.

      Älkää rakkaat Pattayan matkailun ystävät, Thaimaan matkailun ystävät, thaikulttuurin ystävät ja thaimaalaisen naiskauneuden ihailijat tuhlatko aikaanne tähän tapaukseen.

      Älkää. Pyydän kauniisti että jätätte kokonaan huomioimatta hänen provosoivat kommenttinsa.

      Antakaa hänen olla ilmaa. Kuten olette huomanneet niin hän on viidessä vuodessa mennyt vain huonompaan kuntoon.

      Tehkää palvelus kaikille ja lopettakaa häneen reagoiminen. Kokonaan. Tulee fyysisesti huono olo lukiessa niin sairaan ihmisen satuja.

      Vannon edesmenneen äitini kautta, että itse toimin niin. En vastaa, en reagoi enkä kommentoi hänen tuherruksiaan. Ikinä.

      T 2010

      • Anonyymi

        Et kai ole tosissasi kun olet minusta noin negatiivisesti kirjoittanut pahoitin mieleni, on perkele surkeaa lukea vakuutuksia äiti vainaasi haudalta, uskomatonta urputusta onko sinussa miestä muutakuin suurissa puheissasi, resuperse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kai ole tosissasi kun olet minusta noin negatiivisesti kirjoittanut pahoitin mieleni, on perkele surkeaa lukea vakuutuksia äiti vainaasi haudalta, uskomatonta urputusta onko sinussa miestä muutakuin suurissa puheissasi, resuperse.

        Jari Lahdestakin vainnoi samoin, outo yhtäläisyys pa-vedonlyöjillä ...... Lahdesta.


      • Anonyymi

        Tästä on sulle sanottu lukuisia kertoja,Aika monta vuotta kesti tajuta. Hyvä että tajusit,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä on sulle sanottu lukuisia kertoja,Aika monta vuotta kesti tajuta. Hyvä että tajusit,

        Höpsistä ei ole ensimmäinen kerta kun Neito kirjoittaa viimeisen kerran.


    • Anonyymi

      Poistettuja pian yhtä monta kuin nappuloita Ducatin sarvessa.

    • Anonyymi

      Olethan nyt syönyt hätäulosteesi ?

      Se saattaa auttaa !

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe