Ystävinä, mutta miksi miehet ei pysty olemaan naiselle ystäviä?
Itse pidän miehistä myös
55
57
Vastaukset
Samaa voisi sanoa naisista......
<3- Anonyymi
Siksi koska jotkut naiset antavat ensin kuvan että välillä olisi jotain muutakin, mutta eivät sitä suoraan kerro. Voisivat vaikka sitten sanoa suoraan että haluaisin pysyä ystävänä, onko se ok?
- Anonyymi
Miten se kuva annetaan? Sanoilla, teoilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se kuva annetaan? Sanoilla, teoilla?
Vaikka lähettämällä viestin että haluaisi jutella.
Paras vain sanoa suoraan toiselle. Voi aiheuttaa paljon vaivaa toiselle, jos ei kerro, että haluaa olla vain ystävä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka lähettämällä viestin että haluaisi jutella.
Paras vain sanoa suoraan toiselle. Voi aiheuttaa paljon vaivaa toiselle, jos ei kerro, että haluaa olla vain ystävä.Ei vaan miten annetaan kuva että olisi jotain muutakin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan miten annetaan kuva että olisi jotain muutakin?
Samalla tavalla kuin edellinenkin.
Laita vaikka viesti:
Moi,
Mitä kuuluu?
Olen ajatellut sinua paljon ja haluaisin jutella.
Lähdetkö kanssani kävelylle, vaikka vappuna?
Nähtäisiinkö siellä... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samalla tavalla kuin edellinenkin.
Laita vaikka viesti:
Moi,
Mitä kuuluu?
Olen ajatellut sinua paljon ja haluaisin jutella.
Lähdetkö kanssani kävelylle, vaikka vappuna?
Nähtäisiinkö siellä...Ei vaan mistä sinä miehenä saat sen käsityksen että olisi jotain muutakin vaikka olette vain ystäviä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan mistä sinä miehenä saat sen käsityksen että olisi jotain muutakin vaikka olette vain ystäviä?
Voisit laittaa minulle viestin, jos olet hän.
Olisi aika paljon keskusteltavaa.
Tänne en enää kerro henkilökohtaisia asioitani.
Tiedät kyllä miten minut voi tavoitaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisit laittaa minulle viestin, jos olet hän.
Olisi aika paljon keskusteltavaa.
Tänne en enää kerro henkilökohtaisia asioitani.
Tiedät kyllä miten minut voi tavoitaa.Et ymmärtänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ymmärtänyt.
Ymmärsin kyllä, laita minulle viesti niin keskustellaan asiasta. Tämä on väärä paikka siihen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärsin kyllä, laita minulle viesti niin keskustellaan asiasta. Tämä on väärä paikka siihen.
Et ymmärtänyt. Kysyn sinulta uudelleen: mikä saa sinut tulkitsemaan että nainen haluaa olla muutakin kuin kaveri? En siis ole etsimässä romanssia mieskaveriin.
- Anonyymi
Vastalause!
Minulla on muutama miesystävä joista en luopuisi pakonkaan edessä.
Ehkä johtuu osittain siitä että olen varttunut poikasakissa.
Reilua ja konstailematonta 😇- Anonyymi
Sama täällä aplla, mutta olen huomannut että jotkut miehet eivät ymmärrä ystävyyden käsitettä suhteessa naiseen. Esimerkiksi olen ystävällinen niin se tulkitaan flirttailuksi jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama täällä aplla, mutta olen huomannut että jotkut miehet eivät ymmärrä ystävyyden käsitettä suhteessa naiseen. Esimerkiksi olen ystävällinen niin se tulkitaan flirttailuksi jne.
Asiakaspalvelussa tuollainen korostuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälainen tilanne kyseessä? Haluatko kertoa enemmän?
- Anonyymi
No se ainakin ottaa päähän, jos pitäisi jatkuvasti olla ottamassa kantaa joka tyypin kohdalla, että innostaisiko tai siis tämä ilmassa oleva arviointi kollektiiveissa.
- Anonyymi
Sussa on jotain vikaa
- Anonyymi
Tietenkin miehet pystyvät olemaan naisille ystäviä. Omassa ystäväpiirissä on paljonkin naisia. Paras ystäväni on nainen. Kummallinen ajatus ettei mies pystyisi olemaan naiselle ystävä. Eipä ole naispuoleiset ystävät koskaan ainakaan valitelleet että olisin heille huono ystävä.
- Anonyymi
Jos toinen ei koskaan kerro että haluaa olla vain ystävä, olettaa mies useimmiten että kyse on jostain muusta. Tehkää tämä selväksi jo alussa, ellette sitten halua jotain muuta.
Epätietoisuus asiasta voi olla oikeati todella raastavaa. Puhun kokemuksesta.- Anonyymi
Normaalilla järjellä oleva mies tietää ja ymmärtää, olettaen että ystävänä on samanlainen nainen. Näin se menee!
Seliseli....noup. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Normaalilla järjellä oleva mies tietää ja ymmärtää, olettaen että ystävänä on samanlainen nainen. Näin se menee!
Seliseli....noup.Ei ole mikään seliseli juttu.
Älkää koskaan olettako että se toinen osapuoli
kokee asian samanlaisena, mitä sen itse koette. Älkää leikkikö toisen tunteilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mikään seliseli juttu.
Älkää koskaan olettako että se toinen osapuoli
kokee asian samanlaisena, mitä sen itse koette. Älkää leikkikö toisen tunteilla.Näköjään liikun erilaisissa kuvioissa.....
- Anonyymi
Missä universumissa miehet on niin pökkelöitä, etteivät omaa sosiaalista älykkyyttä sen vertaa että erottaisivat ystävyyden ihastuksesta?
Jos mies haluaa naisesta muuta kuin kaveruutta, mies voi avata suunsa ja ilmaista tunteensa. Ja päinvastoin toki myös. Ystävyyttä ei tarvitse erikseen suullisesti sopia. Ihastuminen taas on parempi ilmaista ääneen, mikäli tilannetta haluaa eteenpäin viedä.
Miksi naisen ja miehen välinen ystävyys olisi niin erikoista, että naisen pitäisi erikseen terottaa miehelle, että ollaan sit vaan kavereita? Eihän sitä naiset toisille naisillekaan ystävyyden alussa joudu alleviivaamaan, eikä miehet toisille miehille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä universumissa miehet on niin pökkelöitä, etteivät omaa sosiaalista älykkyyttä sen vertaa että erottaisivat ystävyyden ihastuksesta?
Jos mies haluaa naisesta muuta kuin kaveruutta, mies voi avata suunsa ja ilmaista tunteensa. Ja päinvastoin toki myös. Ystävyyttä ei tarvitse erikseen suullisesti sopia. Ihastuminen taas on parempi ilmaista ääneen, mikäli tilannetta haluaa eteenpäin viedä.
Miksi naisen ja miehen välinen ystävyys olisi niin erikoista, että naisen pitäisi erikseen terottaa miehelle, että ollaan sit vaan kavereita? Eihän sitä naiset toisille naisillekaan ystävyyden alussa joudu alleviivaamaan, eikä miehet toisille miehille.Hyvä kirjoitus!
Niin, voihan olla että maahanmuuttajat joistakin maista eivät ymmärrä naisen ja miehen ystävyyttä.....
Kotimaisemme kyllä ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi naisen ja miehen välinen ystävyys olisi niin erikoista, että naisen pitäisi erikseen terottaa miehelle, että ollaan sit vaan kavereita? Eihän sitä naiset toisille naisillekaan ystävyyden alussa joudu alleviivaamaan, eikä miehet toisille miehille.Esim. ammatilliset suhteet, jotka voivat vaikeuttaa toisen ihmisen ammattiin liittyviä kuvioita. Kaikki ei ole aina niin helppoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi naisen ja miehen välinen ystävyys olisi niin erikoista, että naisen pitäisi erikseen terottaa miehelle, että ollaan sit vaan kavereita? Eihän sitä naiset toisille naisillekaan ystävyyden alussa joudu alleviivaamaan, eikä miehet toisille miehille.Seksin takia, tietenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi naisen ja miehen välinen ystävyys olisi niin erikoista, että naisen pitäisi erikseen terottaa miehelle, että ollaan sit vaan kavereita? Eihän sitä naiset toisille naisillekaan ystävyyden alussa joudu alleviivaamaan, eikä miehet toisille miehille."Missä universumissa miehet on niin pökkelöitä, etteivät omaa sosiaalista älykkyyttä sen vertaa että erottaisivat ystävyyden ihastuksesta?
"
No johtuiskohan siitä että näiden takana on ollut myös sitä että joskus joku nainen on ollutkin kiinnostunut eikä pelkästään kaverina???!!!!
"Jos mies haluaa naisesta muuta kuin kaveruutta, mies voi avata suunsa ja ilmaista tunteensa. "
Ahaa, eli miehen tulee silti tehdä aloite, mutta jos naista kiinnostaa muukin kuin kaveruus niin hän saa käyttäytyä kuin kaveri ja aloitteen pitää tehdä....mies. Siis vaikka ei olisi kiinnostunut.
"Miksi naisen ja miehen välinen ystävyys olisi niin erikoista, että naisen pitäisi erikseen terottaa miehelle, että ollaan sit vaan kavereita? Eihän sitä naiset toisille naisillekaan ystävyyden alussa joudu alleviivaamaan, eikä miehet toisille miehille."
Koska yli 90 prosenttia maailman ihmisistä on heteroseksuaaleja ja miehellä ja naisella on luonnostaan vetovoimaa keskenään.
Jos vietetään paljon aikaa yhdessä niin on luonnollista että tällaista kiinnostusta kehittyy.
Miehen ja toisen miehen välillä tai naisen ja toisen naisen välillä näin harvoin tapahtuu koska HETEROSEKSUAALISUUS. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Missä universumissa miehet on niin pökkelöitä, etteivät omaa sosiaalista älykkyyttä sen vertaa että erottaisivat ystävyyden ihastuksesta?
"
No johtuiskohan siitä että näiden takana on ollut myös sitä että joskus joku nainen on ollutkin kiinnostunut eikä pelkästään kaverina???!!!!
"Jos mies haluaa naisesta muuta kuin kaveruutta, mies voi avata suunsa ja ilmaista tunteensa. "
Ahaa, eli miehen tulee silti tehdä aloite, mutta jos naista kiinnostaa muukin kuin kaveruus niin hän saa käyttäytyä kuin kaveri ja aloitteen pitää tehdä....mies. Siis vaikka ei olisi kiinnostunut.
"Miksi naisen ja miehen välinen ystävyys olisi niin erikoista, että naisen pitäisi erikseen terottaa miehelle, että ollaan sit vaan kavereita? Eihän sitä naiset toisille naisillekaan ystävyyden alussa joudu alleviivaamaan, eikä miehet toisille miehille."
Koska yli 90 prosenttia maailman ihmisistä on heteroseksuaaleja ja miehellä ja naisella on luonnostaan vetovoimaa keskenään.
Jos vietetään paljon aikaa yhdessä niin on luonnollista että tällaista kiinnostusta kehittyy.
Miehen ja toisen miehen välillä tai naisen ja toisen naisen välillä näin harvoin tapahtuu koska HETEROSEKSUAALISUUS.Ei kaikkia kohtaan, ihmiset eivät ole eläimiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Missä universumissa miehet on niin pökkelöitä, etteivät omaa sosiaalista älykkyyttä sen vertaa että erottaisivat ystävyyden ihastuksesta?
"
Miehen ja toisen miehen välillä tai naisen ja toisen naisen välillä näin harvoin tapahtuu koska HETEROSEKSUAALISUUS.Onko lukemisenymmärtämisessäsi vähän vikaa nyt?
"Jos mies haluaa naisesta muuta kuin kaveruutta, mies voi avata suunsa ja ilmaista tunteensa. JA PÄINVASTOIN TOKI MYÖS. Ystävyyttä ei tarvitse erikseen suullisesti sopia. Ihastuminen taas on parempi ilmaista ääneen, mikäli tilannetta haluaa eteenpäin viedä."
Ihastunut osapuoli, oli mies tai nainen, on hyvä ja avaa sanaisen arkkunsa, taikka tyytyy olemaan vain kaveri.
Kyllä, iso osa maailman väestöstä on heteroita - tuskin 90%, mutta suuri osa kuitenkin. Kuitenkaan jokainen heteronainen ei viehäty jokaisesta heteromiehestä, eikä jokainen heteromies jokaisesta heteronaisesta. Milläs sen selität, jos sinusta pelkkä heterous tekee sukupuolista vastustamattomat toisilleen?
Ei todellakaan ole luonnollista himoita ystävää. Ellei osaa erottaa ystävyyden tunteita ihastumisen tunteista, niin saa mennä itseensä. Ei ole millään tavalla luonnollista kehittää kiinnostusta ystävää kohtaan. Ystävät ovat YSTÄVIÄ sukupuolesta riippumatta. Kiinnostus ihmistä kohtaan on aivan eri tunne kuin ystävyys. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esim. ammatilliset suhteet, jotka voivat vaikeuttaa toisen ihmisen ammattiin liittyviä kuvioita. Kaikki ei ole aina niin helppoa.
Nyt en saanut yhtään kiinni mitä yritit sanoa?
Siis jos joku on niin epäammattimainen, että ihastuu työtuttavaan, saa pakit ja sitten alkaa heittämään kapuloita pakin antajan työrattaisiin, niin siinähän on jo perusteet potkuille. Sydänsuru ei oikeuta kusemaan kenenkään työjuttuja. Epäkypsää touhua moinen.
- Anonyymi
Se juuri mietityttää että pitääkö miehille heti sanoa ensimmäisen juttelukerran jälkeen että "hei muuten haluan olla vain kaveri"?
- Anonyymi
Olisi se parempi tulee muuten vääriinkäsityksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi se parempi tulee muuten vääriinkäsityksiä.
Eikö se pitäisi olla toisinpäin..mies voi kysyä onko kiinnostusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se pitäisi olla toisinpäin..mies voi kysyä onko kiinnostusta.
Juuri näin. Se osapuoli (oli sitten mies TAI nainen) joka on kiinnostunut saa luvan ilmaista, että on muitakin kuin kaverillisia fiiliksiä.
Ei ole normaalia joutua alleviivaamaan jokaiselle uudelle ihmiselle ekan juttutuokion jälkeen, että ai niin muuten en ole kiinnostunut susta Siinä mielessä. Se olisi naurettavaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Se osapuoli (oli sitten mies TAI nainen) joka on kiinnostunut saa luvan ilmaista, että on muitakin kuin kaverillisia fiiliksiä.
Ei ole normaalia joutua alleviivaamaan jokaiselle uudelle ihmiselle ekan juttutuokion jälkeen, että ai niin muuten en ole kiinnostunut susta Siinä mielessä. Se olisi naurettavaa.Juuri näin. Ja tämä on ärsyttänyt monessa miehessä kun he ovat ikäänkuin olettaneet että meillä on romanssia kun en ole heti alussa mennyt alleviivaamaan, että ei..ja itse olen elänyt ystävyydessä.
- Anonyymi
Moni haluis sen puolison ja naiset haluaa vain olla ainoastaan kavereita?
Mieluummin vaikka yksin sitten ilman naiskavereita. Kyllä siinä kuitenkin jää sivuun, kun nainen sen puolison jostain löytää.- Anonyymi
Miten se, että naispuolinen YSTÄVÄ löytää puolison, on mitenkään sulta pois?
- Anonyymi
Sitävarten on ystävinä monilla ei heteromiehet.
- Anonyymi
Itse pidän naisista myös ystävinä mutta jos kokee vetovoimaa toista kohtaan syystä tai toisesta, alkaa kai alitajuntainen viehätysvoiman testailu ja siitä seuraava pelailu, ihan puolin ja toisin. Miksei hyttyset voi lopettaa veren imemistä tai miksi lämmin ilma kohoaa ylöspäin?
- Anonyymi
Siinä vuodesta toiseen katselisi toisen kireää persettä ja isoja rintoja näytillä, nainen topissa, hameessa, tiukoissa farkuissa, niin onhan se ny luonnotonta ellei miehen halut ole tapissa ekan viikon jälkeen jo.
- Anonyymi
Ja noinhan naiset pukeutuu ja nauttii että kaveri on vaikeena kokoajan ja runkkaa päivästä toiseen.
- Anonyymi
Ei ole luonnollista kuolata ystävää. Vaikka tämä olisi miten hyvännäköinen. Jos ei osaa olla oikeasti ystävä, niin sitten täytyy poistua sellaisen ihmisen elämästä. On väärin antaa ymmärtää olevansa aito ystävä, jos samaan aikaan kuitenkin pyrkii ystävän housuihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole luonnollista kuolata ystävää. Vaikka tämä olisi miten hyvännäköinen. Jos ei osaa olla oikeasti ystävä, niin sitten täytyy poistua sellaisen ihmisen elämästä. On väärin antaa ymmärtää olevansa aito ystävä, jos samaan aikaan kuitenkin pyrkii ystävän housuihin.
Ja nainen on puhdas pulmunen?Hahahah
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nainen on puhdas pulmunen?Hahahah
Minä en missään kohtaan puhu naisista tai miehistä, vaan ihmisistä ylipäätään, kuten huomaisit jos lukisit kommenttini ajatuksen kanssa. Lukemisenymmärtäminen vaikuttaa olevan monille nyt tällä palstalla kovin vaikeaa.
- Anonyymi
Miehet pystyy olemaan naisen ystävä jos nainen on hyvä jätkä eli ei mitään flirttailua.
- Anonyymi
Laitoinkin jo tohon alapuolelle aiheesta kommenttia mutta tasan samaa mieltä tämän kanssa. Tossa tulee tunteet peliin siinä vaiheessa kun on tunnettu vähänkin pidemmän aikaa ja puhuttu esim jotain kiinnostavampaa syvällistä juttua. Vaikka itse koittaa pitää välit edelleen ystävyytenä, alkaa usein ton jälkeen toiselta tulemaan sitä vihjailevampaa "läppää" ym. Eli asia kai tulkitaan(?) Niin että kun syvällisillä keskusteluilla on varmistettu ja tehty olo turvalliseksi, on sen jälkeen ok alkaa pelailemaan ja flirttailemaan. Eikä toi oo tietenkään sukupuolisidonnainen juttu, mulla myös naispuoleisia kavereita joiden ihastukset sanoneet ensin heille että ollaan vaan kavereita mutta kuitenkin kohtelevat kuin olisivat iskemässä
- Anonyymi
En kyllä ole tuosta samaa mieltä. Minulla on ollut paljon miespuolisia ystäviä mutta vain kourallinen rakkaita. Ystävyys harvemmin syntyy kuitenkaan ihastumisen jälkimainingeissa, kyllä ne jutut jää tuttavuuden tasolle. Ystävyys on mahdollinen parhaiten kun kummallakaan ei ole, eikä ole ollut, mitään intohimoa toista kohtaan, vähän kuten oman sukupuolen kanssa.
- Anonyymi
Jep. Jos sitä potentiaalista viehätysvoimaa toisessa tai kummassakin on.... vaikka oltaisiin tehty naurettavan selväksi että ollaan vaan kavereita, toisella tai kummallakin perhe niin jos toinen kokee että tässä "kaverissa" on esim jotain mitä omassa kumppanissa puuttuu ja kun tulee riitaa ja kriisiä sen kumppanin kanssa... silloin toi "kaveri" on olkapää, vara nais/mies ystävä sekä joku johon voi testata viehätysvoimaansa/ kelpaako edelleen
- Anonyymi
Juurikin näin. Ystävät eivät hingu toistensa housuihin. Ystävyys on puhdasta, intohimotonta välittämistä toisesta.
Mikäli ystävä himottaa, niin kyseessä ei ole ystävyys vaan ihastuminen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin. Ystävät eivät hingu toistensa housuihin. Ystävyys on puhdasta, intohimotonta välittämistä toisesta.
Mikäli ystävä himottaa, niin kyseessä ei ole ystävyys vaan ihastuminen.😅🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäli ystävä himottaa, niin kyseessä ei ole ystävyys vaan ihastuminen.Noin se juuri on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin se juuri on.
🤣. 😅
- Anonyymi
Naiset ei kykene olemaan ihastumatta niihin mies kavereihinsa.
- Anonyymi
Mä olisin kyllä aika varovainen näihin kaverijuttuihin kyllä ja miksiköhän. No, huonoja kokemuksia on. Ite olen ystävällinen, tykkään jutella erilaisten ihmisten kanssa ja kuuntelen ja mielellään tsemppaankin ihmisiä. Olen melko herkkä ja empaattinen nainen ja tuolla edellä mainitulla tavalla olen väliin saanut joistakin miehistä ihan kummallisia jopa ilkeästi minua kohtaan käyttäytyviä, enkä todellakaan tajua miksi. Ystävällisyyden palkka on kummallinen ja minusta se oikeasti tuntuu pahalta. Kun muutenkin itsellä huonoja kokemuksia ihmissuhteessa ailahtelevaata käytöksestä ym.niin kyllä varmana pysyn kaukana. Vetovoimaa jos on ihmiseen, niin se on eri juttu ja ihastus siis. Silloin toisesta tykkää ja voi ikävöidäkin toista, mutta toinen ei välttämättä tunne samoin, silloin voi heittää tuon kaverina olemisen, mitä lie sitten tarkoittaakin.
- Anonyymi
Sama. Joillain miehillä herää heti joku omistushalu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5291713Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18857- 84843
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101786- 63705
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49701Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2667- 63656
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?65598- 65533