mikä hän olisi?
Aloitan: pyörremyrsky
Sen verran tulinen ihminen.
Jos kaivattusi olisi luonnonilmiö
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tsunami, vyöryy päälle tämän tästä
- Anonyymi
Tulivuorenpurkaus🌋😍
- Anonyymi
Hiekkamyrsky kun sokaisee kokonaa
- Anonyymi
Auringonpimennys. Harvoin osuu kohdalle, mutta aina salpaa hengen.
- Anonyymi
Tämä on hieno vastaus!
- Anonyymi
Kallio.
- Anonyymi
En tosin lukenut tuota kysymystä kunnolla, mutta pysyn silti vastauksessani.
- Anonyymi
Hiljainen sade aurinkoisena kesäpäivänä. Häivähdys surumielisyyttä yhdistettynä optimistiseen luonteen laatuun. Hurmaava yhdistelmä.
- Anonyymi
Tämäkin on kaunis vastaus! Hienoa pohdintaa!
- Anonyymi
Aamukaste
- Anonyymi
En kyllä osaa sanoa minkälainen itse olisin.
- Anonyymi
Ei ole kaivattua. Ehkä joskus vuosien päästä alan katsella omanikäisiäni.
- Anonyymi
Auringonnousu :)
- Anonyymi
Hän on kuin lämmin tuulenvire koleana päivänä.
- Anonyymi
Onpa kauniita vastauksia ja syvällistä pohdintaa joillakin.
Haloilmiö. Harvinainen ja optinen harha.
- Anonyymi
Syksyvirtaus
- Anonyymi
Ei mikään. Ei naiselle löydy vastinetta luonnonilmiöistä. Ei mies voi mennä naimisiin luonnonilmiön kanssa. Ei mikään luonnonilmiö ole hauska ja söpö. Eivätkä ne rakasta.
- Anonyymi
Olen vähän erimieltä kanssasi. Eikö esim. tuuli joskus pyörittele varsin hauskasti lehtiä ja auuringonlasku ole joskus aika söpö? Jos eivät rakasta paljon ne ainakin vaikuttavat ja tekevät: lämmittää, vilvoittaa, valaisee, pimentää, hellii jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen vähän erimieltä kanssasi. Eikö esim. tuuli joskus pyörittele varsin hauskasti lehtiä ja auuringonlasku ole joskus aika söpö? Jos eivät rakasta paljon ne ainakin vaikuttavat ja tekevät: lämmittää, vilvoittaa, valaisee, pimentää, hellii jne.
Ei pyörittele eikä ole. Nainenkaan ei olisi söpö ilman elävää sielua.
- Anonyymi
Rospuutto
Kiehtova näky, iskee arvaamattomalla voimalla, valaisee pimeän taivaan ja se sähkö⚡..😁
- Anonyymi
Hän on myös pyörremyrsky,läheisyydessään osaa pyörittää :) kuten itsekin olen ja kun kohtaamme,ymmärtää varmaan mitä tapahtuu :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334159Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382355Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151406- 481169
- 781087
- 59953
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921