Baarit kiinni. Mistä piparia nyt löytyis? Kassit alkaa täyttymään
Baarit... Piparia
12
806
Vastaukset
- Anonyymi
Käsityöt on välillä rentouttavaa puuhaa.
- Anonyymi
Itsesaastutus ei ole koskaan hyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsesaastutus ei ole koskaan hyvä.
Kuulutko niihin jotka lukee raamattua ja uskoo kyselemättä kaiken, vai onko joku kertonut, että asia on noin kun sanot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulutko niihin jotka lukee raamattua ja uskoo kyselemättä kaiken, vai onko joku kertonut, että asia on noin kun sanot?
Olen lestadiolainen vanha mies. Tein Lahen Askossa paljon hommia ja jäin just eläkkeelle. En ymmärrä miksi minua pidetään junttina, kun minähän olen vain tiedottanut ihmisille sukupuoli-ideologioista, poliittista korrektiuksista (kun ei mustaa saa sanoa enää n*****iksi, hyvä tavaton) ja ikänäni en ole lukenut mitään muuta kuin Raamattua..... niin sitten väitetään että minulla ei älli kulje päässä. RIENAUSTA!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen lestadiolainen vanha mies. Tein Lahen Askossa paljon hommia ja jäin just eläkkeelle. En ymmärrä miksi minua pidetään junttina, kun minähän olen vain tiedottanut ihmisille sukupuoli-ideologioista, poliittista korrektiuksista (kun ei mustaa saa sanoa enää n*****iksi, hyvä tavaton) ja ikänäni en ole lukenut mitään muuta kuin Raamattua..... niin sitten väitetään että minulla ei älli kulje päässä. RIENAUSTA!
Lahen Askoa ei ole ollut vuosikymmeniin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"minähän olen vain tiedottanut ihmisille sukupuoli-ideologioista, poliittista korrektiuksista"
Jotka joku muu on opettanut? Minä seuraan Mooseksen lakia ja järkeä - älä nai lähisukulaista, vierasta rotua, sairasta tai eläintä. Siinä se.
- Anonyymi
Thaimaalaisissa saa siementää.
- Anonyymi
Millä oikeudella? Oletko A luokkaa?
- Anonyymi
Eiköhön keksit riitä.
- Anonyymi
Baarit aukenee siideri valaita nyt alkaa löytyä.
- Anonyymi
Mulliin vaan aina saa pesää...tosin monesti lihavaa ei tiukkaa..tärkeintä miehen saanti!!=)
- Anonyymi
Voi vain kuvitella sitä riettautta ja idiotismia mikä siellä vallitsee... Kunhan tästä "naijjaa ketä sattuu saamaan" keskiajasta päästään eroon, ja B3-C luokalta munat pois. A luokka loistaa oikeudessaan, ja älykkyys lisääntyy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden1124249Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi
Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja323216Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12423KÄVELYTREFFIT ?
Mikä on tuo konsepti. Ei kävely ole mitkään treffit. Se on hengailua, ilman mitään panostamista toiseen, go with the flo2081445Mies pelkää mahdollista raskautta
Millaisia ajatuksia seuraava herättää teissä? Olemme tunteneet miehen kanssa vuosikausia, seurustelleetkin jo pitkään j2101056Kiikkustuoli
Sunnuntai aamun hiljaisuutta ja rauhaisaa oloa. Aloitan taas uuden alustan, jospa edellisessä asiat tulee pohdittu ja sa1581049- 68994
Hevosmies kylän kunnioitettu herra
Hei, eikö olis aika pistää "nuoriso" kuriin? Tiedämme miten teidän "yhteisö" toimii sekä kylän vanhin herra, olet poruka21906En elä täällä vaan oikeassa elämässä
Jos ihmissuhde kaatuu siihen, mitä täällä palstalla kuvitellaan ja väännetään, silloin ongelma ei ole minussa vaan luott126775- 60715