Rakastuin..

Anonyymi

Usein mietin miksi niin kävi, miksi juuri sinuun rakastuin. Se ei käynyt saman tien sinut nähtyäni, vaikka pidinkin sinusta heti alusta lähtien
Se oli se ensimmäinen pitkä katse välillämme ja sen jälkeen se oli menoa. Sen jälkeen olit ajatuksissani koko ajan.
Mietin usein miten kummallisissa tilanteissa ja paikoissa voi toiseen rakastua ihan äkkiarvaamatta. Aina ei ajankohta osu ihan nappiin, toinen saattaa olla varattu tai vaikka molemmat. Voi olla kaikkia muitakin esteitä, mutta silti se tapahtuu, lupaa kysymättä. Toinen herättää omalla olemuksellaan henkiin tunteet, joiden olemassaolosta ei ole ollut edes tietoinen tai tunteet ovat olleet kauan nukuksissa.
Miksi kemia jonkun kanssa vaan on niin voimakasta. Voi olla että tapaat kymmeniä satoja ihmisiä viikossa, eikä sieltä joukosta kukaan herätä sen ihmeempiä tuntemuksia. Olkoot sitten vaikka kuinka kauniita tai komeita, niin annat heidän vaan lipua ohitsesi vailla mitään merkitystä. Voi mennä vuosia tai vaikka koko elinikä ja et ehkä kohtaa kuin sen yhden, joka vie sydämesi mennessään. Hänen vuokseen olet valmis suuriinkin muutoksiin elämässäsi ja olet valmis pitkäänkin odotukseen.
Rakkaus ei ole ikinä enää pelottavaa kohdattuasi hänet, sielunkumppanisi.

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rakkaudesta tulee kumppani. Luottoystävä kun sen "oikean" kohtaa.

• Anonyymi

Hienosti ilmaisit asian. ap

• Anonyymi

Rakastetusta tulee kumppani.

• Anonyymi kirjoitti:

Rakastetusta tulee kumppani.

Ei aina, ei ainakaan minun tapauksessani.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Ei aina, ei ainakaan minun tapauksessani.

Oikeassa olet. Aina ei käy niin onnellisesti eikä aina niin ole tarkoitettukaan. ap

• Anonyymi kirjoitti:

Oikeassa olet. Aina ei käy niin onnellisesti eikä aina niin ole tarkoitettukaan. ap

Toi oli justiinsa niin. Uskon tuohon tarkoitukseen. Täälläpäässäkään ei ollut tarkoitettu niin, mutta en pääse tunteesta eroon. Kirjoitit kuin minä olisin voinut kirjoittaa hänestä, omasta rakkauden kohteestani.
        Kaunis avaus.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Toi oli justiinsa niin. Uskon tuohon tarkoitukseen. Täälläpäässäkään ei ollut tarkoitettu niin, mutta en pääse tunteesta eroon. Kirjoitit kuin minä olisin voinut kirjoittaa hänestä, omasta rakkauden kohteestani.
        Kaunis avaus.

Kiitos. ap

• Anonyymi

Sekaisin oot vain mennyt. Ei sen kummempaa.

• Anonyymi

Juuri noin ajattelen yhdestä täydellisestä naisesta joka sekoitti minun ajatukseni ja sydämeni.....JR. täydellinen nainen ja aina tulee hänellä olemaan oma paikka mun sydämessä.

• Anonyymi

No onhan se kaunista, jos se olisi minä jota kaipaat. Mutta et ole koskaan nähnyt mua, et jutellut etkä tuntenut. Että ikävä juttu sulle kyllä tosiaan ☹️

• Anonyymi

Nyt niitä suupieliä vähän ylöspääääiiiin, jooks 😇

• Anonyymi

Voi hyvinkin olla että olisit tuntemisen arvoinen, sitähän en voi tietää. Hänen kanssaan kenestä kirjoitin olen kyllä jutellut. ap

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      245
      4372
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      122
      2822
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2582
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      86
      1556
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      117
      1498
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      49
      1219
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      85
      1154
    8. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      184
      1003
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      996
    10. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59