Tiedätkö hänestä mitään vai onko kaikki luuloja jotka omittu palstoilta?
Tunnetko oikeasti kaivattuasi?
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kaipaan häntä juuri siksi kun tunnen hänet. Hän on juuri sellainen nainen johon aina olen kuvitellut ihastuvani.
- Anonyymi
Tiedän millainen se nainen on livessä.
En tunne häntä läpikotaisin. Mikä hyvä, sillä muutoin voisin olla isoissa ongelmissa hänen kanssaan. Palstalta en omi häneksi juttuja. Täällä ollaan sentään anonyymejä.
- Anonyymi
Mites tuo kun menit ja omit
Toisen rekatun omaksesi? - Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Tä?
Tiedät kyllä. Olet täällä omimassa kaiken. Et muuta teekään kuin omit ja pyydät tunnisteita sekä vihjeitä
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät kyllä. Olet täällä omimassa kaiken. Et muuta teekään kuin omit ja pyydät tunnisteita sekä vihjeitä
Jaa-a. Taasko se mun fani on pastoilla. Tere tulemast joukkoon kummaan näin minunkin puolesta. Jos ei olisi koronaa, nii mäkin olisin töissä enkä saisi nauttia sinun seurastasi. Kiitos luojan ja koronan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä taas yksi luulojuttu.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Jaa-a. Taasko se mun fani on pastoilla. Tere tulemast joukkoon kummaan näin minunkin puolesta. Jos ei olisi koronaa, nii mäkin olisin töissä enkä saisi nauttia sinun seurastasi. Kiitos luojan ja koronan.
Mä huomasin ettet oo töissä käynyt ainakin 5 vuoteen. Tainnut olla työtön pitkään
- Anonyymi
Tämän palstan kaivattua en tunne. Ei se silti kestä kaipaamasta leikkimielisesti tiukkapeppuista komistusta. Palstan ulkopuolen kaivatut toki tunnen.
- Anonyymi
P.S. Se oli "rakkautta" ensisilmäyksellä. ;)
- Anonyymi
En tunne hyvin. En ole kaivanut luulojani palstalta vaan livessä käytöksestä ja puheista. Siellähän häneen ihastuinkin enkä palstalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2454372Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1222822Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412582Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?861556Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1171498- 491219
- 851154
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En1841003- 45996
- 59993