Kyllä mä sinua

Anonyymi

Rakastan rontti :)

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rontti?

    • Anonyymi

      Paskaa puhut!!!

      • Anonyymi

        Ei sinulle


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinulle

        Mä olen niin surullinen kun minä en ole enään kenenkään rakkaus. Mä niin ikävöin sitten kuitenkin mun ikiomaa rakasta mutta ei hän minun kanssani halua olla ollenkaan tekemisissä ja olen niin mustasukkainen vieläkin hänestä vaikka hän minut taas kerran jätti niin ei mun ymmärrys kerta kaikkiaan riitä käsittää ettei me ludemin kanssa olla enää yhdessä ikinä. Hän ei ole mulle kirjoittanut moneen päivään yhtään mitään viestiä. 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭




        💕 🃏


      • Anonyymi
        IKUISESTILUDEMINTAKIAINE kirjoitti:

        Mä olen niin surullinen kun minä en ole enään kenenkään rakkaus. Mä niin ikävöin sitten kuitenkin mun ikiomaa rakasta mutta ei hän minun kanssani halua olla ollenkaan tekemisissä ja olen niin mustasukkainen vieläkin hänestä vaikka hän minut taas kerran jätti niin ei mun ymmärrys kerta kaikkiaan riitä käsittää ettei me ludemin kanssa olla enää yhdessä ikinä. Hän ei ole mulle kirjoittanut moneen päivään yhtään mitään viestiä. 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭




        💕 🃏

        Mitäs menit huoraamaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs menit huoraamaan

        Sinä näiden tekstien takana olet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä näiden tekstien takana olet

        Jaa minäkö , mä en oo Jumala.


    • Anonyymi

      Lässyn lässyn

    • Anonyymi

      Bronttosaurusta esität:)

      • Anonyymi

        Välillä tulee epäilys

        Kyllä oot tärkeä ja mun kulta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välillä tulee epäilys

        Kyllä oot tärkeä ja mun kulta

        Sun kulta on eri maailmassa.


    • Anonyymi

      Oletpa sinä nainen, minua nimellä siunannut :)
      Vaikkei tämä minulle ollutkaan.

      • Kuka on kirjoittanut mun ludemille täällä palstalla ja nyt on luvassa jännä ilta palstalla jos ei ludem löydy nii voin vaikka vahingossa kirjoittaa tunnustuksia miksi ludem on niin suosittu haamu täällä kun ludem on hertan ja jokerin yhteinen hahmo nii tietysti ne suojelee ludemin yksityisyyttä mutta minäpä laitan tänne ludemin kuvan niin ei ole epäselvää että kenelle ei kannata ikinä täällä kirjoittaa ludem on kirjaimellisesti vain minun ja vain minun ikioma ikuinen rakkaus.




        💕 🃏


      • IKUISESTILUDEMINTAKIAINE kirjoitti:

        Kuka on kirjoittanut mun ludemille täällä palstalla ja nyt on luvassa jännä ilta palstalla jos ei ludem löydy nii voin vaikka vahingossa kirjoittaa tunnustuksia miksi ludem on niin suosittu haamu täällä kun ludem on hertan ja jokerin yhteinen hahmo nii tietysti ne suojelee ludemin yksityisyyttä mutta minäpä laitan tänne ludemin kuvan niin ei ole epäselvää että kenelle ei kannata ikinä täällä kirjoittaa ludem on kirjaimellisesti vain minun ja vain minun ikioma ikuinen rakkaus.




        💕 🃏

        Takiainen 🤗 saat sen luvan mennä sinne lottas luokse kun niin haluat mennä. Mä olen koko ajan tiennyt että valehtelit minulle sannasta ja kuinka paljon mahdollisuuksia annoin sulle olla rehellinen kun kysyin että oletko ollut Sannan kanssa muutenkin kuin pelkkä ystävä ja nythän sen myönsit niin ei tarvitse enää kysellä minun perään täällä. Sitä paitsi mä olen nyt tosissani että meillä ei tule ikinä olee mitään sellaista sun kanssa. Ainoastaan nämä rooli repliikit ja nekin ovat kohta kirjoitettu loppuun asti. Mä siirryn muihin ketjuihin ja voin kirjoittaa ilman rekisteriä vaikkakin mun viestin päätteeksi tulee ne hertan sydämet niin mun ei tarvi pitää nimimerkki näkyvillä kun kirjoitan joten hyvät jatkot nyt vaan sulle taksu 😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘😘





        💕 🃏


      • Anonyymi
        Ludembiz kirjoitti:

        Takiainen 🤗 saat sen luvan mennä sinne lottas luokse kun niin haluat mennä. Mä olen koko ajan tiennyt että valehtelit minulle sannasta ja kuinka paljon mahdollisuuksia annoin sulle olla rehellinen kun kysyin että oletko ollut Sannan kanssa muutenkin kuin pelkkä ystävä ja nythän sen myönsit niin ei tarvitse enää kysellä minun perään täällä. Sitä paitsi mä olen nyt tosissani että meillä ei tule ikinä olee mitään sellaista sun kanssa. Ainoastaan nämä rooli repliikit ja nekin ovat kohta kirjoitettu loppuun asti. Mä siirryn muihin ketjuihin ja voin kirjoittaa ilman rekisteriä vaikkakin mun viestin päätteeksi tulee ne hertan sydämet niin mun ei tarvi pitää nimimerkki näkyvillä kun kirjoitan joten hyvät jatkot nyt vaan sulle taksu 😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘😘





        💕 🃏

        Jatkoja


    • Anonyymi

      ☺️😏😉

    • Anonyymi

      Hän ei varmasti rakasta minua. Olen liian arka ja pohdiskeleva mies että voisi. Ei mulla ole edes muuta kuin tämä sisäinen maailma (ei kyse palstasta). Tykkäisin olla kyllä joskus pois täältä, jos se nainen vaikka ojentaisi mulle kätensä, niin poistuisin täältä katselemaan maailmaa hänen kanssansa. Haaveita vain.

      • Anonyymi

        Onko sulla joku syy mikset lähesty oikeassa elämässä?


      • Anonyymi

        😘😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla joku syy mikset lähesty oikeassa elämässä?

        Kumpa tietäisinkin mikä mua vaivaa. Miksi en osaa olla normaali?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpa tietäisinkin mikä mua vaivaa. Miksi en osaa olla normaali?

        Osaat sinä 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaat sinä 😘

        Pelasta minut


    • Anonyymi

      No tuohan on jo pieni ikuisuus.

      • Anonyymi

        Oot hidas ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1622
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe